-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
alázógyík
őstag
válasz Kornel #129750 üzenetére
Én most a családban történt 2 új autó vásárlás okán szinte minden márka autóját láttam, fogdostam az elmúlt fél évben.
Az Opelek valami egészen sokat fejlődtek, mind a Corsa, mind az Astra terén. Ezekhez képest a Suzukik nagyon el vannak maradva.
Mondom ezt Olasz autó tulajaként. -
Kornel
veterán
válasz alázógyík #129751 üzenetére
Oke.
Egy nem alap motoros astra megint 5M tájékán jár.
Corsa meg nem kell.Bár ennek okán már a napokban ranezegettem a használt astrakra is. (J)
Runner: sokszor egy rugora jár az agyunk
A másodikat megnéztem élőben.
Vegyes a kép, nem zártam ki elsőre, de azért nem is foglalkoztam volna le azonnal.
Elol törött volt, a lokos csalen áll.
A motorter koszos(olajos?!?!), nem melto egy ennyit futott hondabol, nem is ertem.
Belül itt ott kiulve, a pluss szetfoszolva, nem vészesen, csak épp annyira, hogy engem idegesítsen.
Ja és 2,5M-rol indult, talaln ideadna 2,2M-ert, de ilyen állapotban még annyiért se vagyok benne biztos, hogy számomra!!! (Mielőtt a többiek nekem esnek) megérné.
Ha fekete lenne, talán így is elvinnemAz első... Hát gondolkoztam, hogy megnézem, de ott vettem a SSS-om.
Az is makulátlan volt, mint ahogy ez is annak néz ki.
Aztán gyanúsan ellopták ugye.
Nem állítom, hogy volt kulcs hozzá, mert sose tudom meg, de felvetődött bennem, hogy akár ezek, akár az ez előtti nepper is benne lehet a buliban.
Sose tudni.
Ja és gyanúsan ajanlgattak a cascot megvételekor, ilyet azelőtt még nem tapasztaltam.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
footy
addikt
válasz focvis #129755 üzenetére
Szvsz, Golfból van a legtöbb flottaautó. Az import golfok jórésze flottából van. Jópár magyar cég specializálódott rá, hogy a német ill franciaországban lízingből visszaadott autókat importálja. (10-20-as csomagokban) Ezeket lepasszolják kereskedőknek akik kicsit gatyába rázzák/megtekerik aztán lesz belőle garázsban tartott, nyugdíjjas német orvos pártól eladó csodakocsi.
A magasabb presztízst viszont adom, bár az okát még így két Golf után sem látom.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Még kérdés, okosabbak hoz:
I shift hondanal mennyire lehet roller? -
w333
félisten
válasz footy #129756 üzenetére
Szerintem inkább Ford ... de abból a 90% Magyarországon mind céges !
(#129758) kornelka
Biztosan nem vennék ... olyan reakcióideje van mint egy csigának !
Nekem erről a váltóról az Alfa Selespeed jut eszembe
Vezettem már ilyet és tényleg borzalmas
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Kornel #129760 üzenetére
Igen ... és ultra sz*r !!! régi Merci 124 -s automatája is gyorsabb nála !
Szerk.
Mindenhogy lassú ...
Nagyon hosszú a gondolkodási ideje ... de mondom hogy szerintem borzalmas, ha élményt szeretnél F1 -s pillangóváltóval akkor Lexus iS250 és az azonnal vált + beleprésel a székbe , ez meg ami a Hondában van egy ultragáz valami, míg ezt te felváltod F1 -el 3 -íg én már a manuális hagyományos váltóval régen 5 -ben vagyok !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
w333
félisten
válasz Kornel #129760 üzenetére
Innen kezdődik egy normális autó, normális váltóval ... Link
Kb. fél évig használtam egy ilyet és ha ennyi pénzem lenne autóra akkor én szinte biztosan egy ilyen IS 250 -t vennék, számomra mindenben tökéletes ez az autó, ha akarod akkor csendes és kényelmes, ha akarod akkor sportos és gyors, ha akarod akkor takarékos (város 8-9L), ha odalépsz neki akkor pedig megy
Megbízható japán minőség + tele van extrákkal ha van rá lehetőséged akkor mindenképp próbálj ki egy ilyen vadászgépet egy Accord -tól is sokkal jobb !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Integrale #129764 üzenetére
Pontosan olyan mint egy svájci órajah hogy az ujjnak a beltere !Szerintem nincs vele baj, nekem tetszik a belső tér Link
Szép letisztult, minden kézre áll, funkciókban is tökéletes szvsz. szép !
Élőben olyan mintha egy űrhajóban ülnél, megnyomod a Start gombot elektromosan beáll az ülés és a kormány leereszkedik és jöhet a móka !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Integrale
veterán
Ízlések és pofonok. Nekem olyan ez a beltér, mintha minden részét más-más ember tervezte volna, végén pedig összeillesztik. Kerek, szögletes, íves, egyenes, fényes ezüst, matt ezüst, króm. Ez egy 20 évvel ezelőtti japán autóbelső, minden koncepciót nélkülöz,
Az Audik belseje az letisztult (kivéve új A4). Az elektromosan beálló ülés, kormány stb pedig nem egy világrengető újdonság.
Elhiszem, hogy egy finom műszer ez az autó, mint általában a Lexusok, de vagy unalmas dizájn, vagy túltolt."Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
válasz kalmanchris #129767 üzenetére
Kösz!
Neked is w333!
Ezért szeretek ide járniAmugy lexus még jó is lenne, bele kéne ülnöm azért, hogy milyen élőben.
De azért még tartja az árát, bár ez már szepen bukott az értékéből. -
w333
félisten
válasz Integrale #129768 üzenetére
Tipikus Toyota beltér ugye a Lexus a minőségibb prémium kategória !
Régebbi Audik minden csak nem letisztult Link az újabbak már kicsit tényleg letisztultabbak, de amíg egy E60 bömbiben azonnal tudtam hogy minden hol van és mit kell és hogyan beállítani, addig egy A6 -nál 5-10 percig keresgéltem a 6 millió gomb között (de mondom az ujabbak már sokkal visszafogottabbak)
(#129769) kornelka
Semmit nem veszítesz, ülj bele és próbáld ki, nálam szerelem volt első látásra !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Fetyoka0
tag
Auto vásárlás előtt állok. Most született egy kisbabánk és a fiesta kezd kicsi lenni. 3 mill-t szánnék rá.
KB ez az érdeklődési sorrend:1 BMW 3
2 Ford Mondeo
3 Mazda 6
4 Mazda 3
5 Peugeot 508
6 VW Jetta
7 Citren C4 Picasso
8 Citroen DS4
9 Citroen C5Illetve kitétel, hogy benzines legyen és ne legyen kombi + max 110.000 km lehet benne. A belső zajok is nagyon idegesítenek(motorhang, műanyag zörgés, kopogás)
Szerintetek németektől érdemes behozni? -
atenza
senior tag
Sziasztok! Elérkezett életem első autóvásárlásának ideje. Tanácsot szeretnék kérni tőletek, illetve egy kis iránymutatást, mert ahogy látom nagyon értetek hozzá és segítőkészek is vagytok
Szóval 10 éve van jogsim, amint lehetett letettem, eddig a családi 1.2-es 2000-es évjáratú renault twingot használtam. Tanulóautónak tökéletes volt, kényelmes, keveset fogyaszt, de uttartása és ereje szörnyű. Inkabb városi autó tehát. Mivel szeretem az autókat és szeretek vezetni, jó lenne valami erősebb, nagyobb és biztonságosabb, jó futóművel. 1,5m körül keresgélek. Amit neztem eddig az mazda 3, mazda 6, bmw 3 e46 (de félek a bmw szervízköltségeitől, sokkal dragabb lenne mint a mazda?)
Ilyen áron mit ajánlanátok? Gyerek még nincs de neha jó a hatsó ülés ha van. Mindenképpen benzines legyen.[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
Sziasztok!
Nyáron szeretnék venni egy autót ami az első autóm lenne.
Árban olyan 250-300k-t szánnék rá. És lehetőleg az árhoz mérten jó állapotú legyen (nem várok csodát ezért ugye) ne kelljen sokat szervizeltetni, n elegyen olyan sok a szervizelése és ne egyen sokat. Olyan 6-7 literes fogyasztás lenne a legideálisabb.
Benzinest keresnék.
Én ezek közül nézegettem, sorrendbe nekem a favoritok:
1. Honda Civic (pl olyan mit ez: [link] de nem tudom ő pl mennyit eszik kb)
2. Suzuki Swift sedan
3. Skoca FeliciaEsetleg ha van jobb ötletetek szívesen veszem.
Smoke some weed nigga!
-
w333
félisten
válasz atenza #129774 üzenetére
Inkább egy kevés km. H Astra vagy megbízható Accord, Avensis,
BMW ha költeni kell rá akkor zsebbenyúlós, E46 -ból a sor 6 -t szabad venni !
(#129775) Syd2012
Ilyen áron egy megbízható igénytelen F Astrát inkább !
Tessék és még viszonylag szép állapotban van !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Wiz Khalifa #129777 üzenetére
Ki lehet fogni olyat mi nem rozsdásodik még ... amit linkeltem az is rozsdamenetes !
Hondából legalább 600 ezer Ft -íg szinte az összes rohad, nem olcsó autó !
Suzuki Swift is nagyon jó de papírautó, egy F Astra jóval erősebb, nincs velük gond nagyon megbízható tényleg igénytelen autó és bármit javítani kell aprópénz hozzá minden, egy igazán olcsón fenntartható autó
De ezt neked kell eldöntened hogy használható autót szeretnél vagy rozsdabogja nagykidörgős BoyRacer autót aminek már a lelke is ki van csavarva ?
A Honda fejetős ?
Max egy ilyen 4Gen Civic Link, de ettől már kényelmesebb az F Astra !
(#129779) Integrale
+1 a Bravo -ra !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Integrale
veterán
-
kalmanchris
tag
válasz Fetyoka0 #129772 üzenetére
Itt a benzines és a 110ezer km korlátozza a lehetőségeket. Így 3-as bmw ki is esett. Ennyiből 8-10 éveset kapsz, amiben nem 110ezer lesz.
Mondeo benzinben 1.6 mk4-ek vannak, de nem fog menni a 120 lóval és enni is fog. C4 picassokat is hdi- vel kell venni. Jetta helyszűkében van. Mazda 3 kifogható 2011 körüli is.Mi ez a 110ezres ragaszkodás? -
Wiz Khalifa
addikt
-
Qtya123
őstag
Nekem nagy tervem, hogy ilyen IS250 lesz a következő autóm, de azért várnom kell még vele, valamint abban egyelőre csak bízni lehet, hogy 13-16 évesen ezek is olyan hibamentesek lesznek, mint az IS200.
Kornelka autóvásárlásához csak annyit fűznék még hozzá, hogy említette, hogy nem szívesen venne kintről behozott autót. Ez elgondolkodtatott.
Lényegében mostanában szerintem eljut szép lassan oda az itthoni használtautó piac, hogy a 2008 utáni autóknál a piacon csak kintről behozott, vagy pedig céges autók lesznek, mert lényegében új autó eladások magánszemélyeknek itthon nem nagyon vannak. Amit meg mégis megvesznek magánszemélyek, azok általában alsó, vagy alsóközép kategóriás autók.Így akinek jelenleg olyan igénye van, hogy legyen 140 Le+ meg legalább felső középkategória, az nem nagyon fog találni 6-8 éves autókból magyarországi magánszemélyest, mert egyszerűen alig akad, aki vett ilyeneket újonnan.
-
runner 125
nagyúr
válasz Kornel #129754 üzenetére
Pedig az első így leírás, képek alapján ígértesnek tűnik, ha magamnak keresnék biztosan megnézném.
Rakass bele valami plusz biztonsági megoldást majd, illetve nincs lehetőség garázsra, teremgarázsra?
Feketét viszont ne akarj, iszonyú kényes, minden karcok, hibát megmutat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz Qtya123 #129782 üzenetére
Így van.
De ha belegondolsz, minek hozza be a nepper a kinti autót?
Nem önkéntes munkaba csinálja
Tehát keresni fog rajta, több okból is.
99%, hogy megtekeri, tehát a valos piaci ár felett fogja adni.
Jó eséllyel sérült is volt, mert azok mennek kint ár alatt, itthon meg megcsinálják sufniban. (Ennek B változata, akik itthoni sérült autót vásárolnak fel, és takolnak ossze - egyik ismerősöm is ilyen helyen dolgozik)
Ezek tetszőleges kombinációja már éppen elég ahhoz, hogy mestersegesen elteritsek a piacot, ezekkel a behozott romokkal.
Na ekozul szurd ki, hogy mit akarsz.
Most már csak az újonnan mo-on forgalomba helyezett erre szűrök, aztán ha valaki nem állítja be az adatlapon, akkor pont kiesik, de igy legalább a szemét nagy részét kiszurom.Runner: lehet az elsőt is meglesem, de ezek után gondolhatod, hogy nem jó szajizzel....
Szerintem 50-50, hogy valamelyik nepper is benne volt a buliban. (Mielőtt megvettem, 2 kereskedőn ment át) - gondolj bele, nincs is egyszerűbb, mint másol egy kulcsot, majd akkor viszi el, amikor akarja.
8 évig egy tulaj, majd gyors két kereskedőn atmegy...[ Szerkesztve ]
-
Fetyoka0
tag
válasz kalmanchris #129780 üzenetére
Hát csak annyi az első nagyobb ráfordítások 140 körül jönnek(kerékcsapágyak, lengéscsillapítók stb). És egyből nem akarok ebbe belefutni.
Amúgy az 1.6 HDI-k még szóba jöhetnek.
Illetve az 1.2-1.4 TSI-k milyenek? Állítólag 2011 második felétől javították a láncnyúlás/szakadás problémákat.[ Szerkesztve ]
-
kuntics
aktív tag
sziasztok!
Felmerült bennem,hogy le kellene cserélnem az autómat(2000-es 323-as mazda 1.5 benzin) egy kicsit fiatalabbra.Sajnos nincs garázs,a mazda meg elég rohadós,bár ezen még annyira nem látszik.Az autó nincs agyonhasználva,néha dolgozni járok vele(100km) meg városban szoktam használni.Valami hasonló kis autót szeretnék helyette.
Amik fontosak lennének:
-5 ajtós,ferdehátú
-benzines
-klíma
-légzsák
-ár max 1m Ft
-azért legyen hely a csomagtartóban isGyorsan átfutva a fórumot elsőre a honda jazzeket néztem,ezért az árért elég időseket lehet kapni(2002 környékieket),meg a ferdehátú corollákat nézegettem.
-
Integrale
veterán
válasz Wiz Khalifa #129781 üzenetére
Bravobol 1.2, 1.6, 1.8 2.0 es a JTD-k. 1.4-et keruld messzirol.
Lehetoleg 99 utaniakat nezz, 3-400 kozott mar szepek vannak, jol felszerelve, nem ritka a 4 legzsakos, automata klimas sem. Ha nem kell allandoan tomott autoval jarnod, akkor eleg az 1.2 kifejezetten megbizhato motorok. Gyerekbetegsegeket 99-tol kikuraltak, rozsda nem jellemzo, alkatreszek olcsok, vezerlescsere is piti osszeg. Helykinalata is tisztesseges, egy Golf 3/4/Vento paroshoz kepest is. (Utobbi csomagterben eros).[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Alvin_ti4200
félisten
Motion_Blur-nak már megírtam privátban, de gondoltam, Nektek is beszámolok az imádott Volvo-m utódjáról, ami végül valóban egy Peugeot 406 lett, viszont nem coupe. Végignéztem a kínálatot és az elsőként megnézett ezüst svájci példányon kívül (950-ért hirdetik a hahu-n, ha valaki ilyet szeretne, semelyik másikat ne nézze meg, mert mindegyik rosszabb, ez pedig kívánatos) csupa romot láttam vagy olyat, amit nem szívesen birtokolnék.
Miután a svájci coupe-ra három hetet kellett volna várni, hogy átvehessem (EU-n kívülről van, így kell rá valami típusellenőrzési procedúra, amit a leendő tulajdonos nevére cisnálnak meg, így előre nem végzik el a kereskedők) és autó nélkül azért nem annyira egyszerű az életem plusz szerettem volna tekintélyesebb mennyiségű pénzt nyerni az üzleten, ezért letettem róla. Tettem mindezt azután, hogy egye-fene alapon körülnéztem a szedánok között, mert bár teljesen más világ kívül-belül, mint a coupe, az is tetszik és lényegesen nagyobb a választék belőlük. Pont azon a napon tették fel azt a bordó metál 2 literes benzines példányt, amit végül pár nap elteltével, de végül megvettem. Gyógyszerész család tulajdona volt a Budai hegyvidéken, látszott az autón kívül-belül már az első megtekintésekor, hogy nem csak tulajdonosai, hanem gazdái is voltak (szám szerint három, akik mind ismerték egymást, ez 13 év alatt nem semmi). Természetesen itt-ott vannak rajta kisebb húzások-horzsolások, de nem túl látványosak és a kocsi sosem volt törve. A hölgy tulajdonos fiával tartottam a kapcsolatot és beszéltem végig, ugyanis az autóhoz ő sokkal többet értett, másrészt mostanában elsősorban ő használta Bécsben és Budapesten (kint tanul). Mivel Ausztriában dolgozik is a suli mellett és ott kap egy cégautót, így elhatározták, hogy megválnak a Peugeot-tól.
Már a próbaút során éreztem, hogy ez nem egy klasszikus lefingott példány, a hátsó ablakok vagy körülöttük a műanyag zörgött, de tisztában voltam vele, hogy ez egy öreg francia autó/konstrukció, ennyi végülis belefér. Az egész beszélgetés során a sorsdöntő pont akkor jött el, amikor a fiatalember benyúlt a kesztyűtartóba, majd elővett egy picike spirálfüzetet és elkezdte mutogatni annak tartalmát. A papírkötegben az alábbiak szerepeltek: dátum, kilométer óra állás, karbantartás során ellenőrzött és cserélt/javított dolgok, valamint összegek évekre visszamenőleg. Álltam ott, mint aki a világ nyolcadik csodáját látja Azt már vásárlás után láttam csak, hogy egyébként az első öt évben a szervizkönyvet is vezették...
Szóval elhoztam, picit piaci ár felett, de nekem most megért ennyit a biztos forrás és már bele is tekertem közel 130 km-t, illetve a kávézóból, ahonnan ezeket a sorokat írok azt tervezem, hogy az esti találkozó előtt még oda-vissza megjárom a visegrádi erdős szerpentint - amolyan ismerkedés gyanánt Gyerekkorom egyik szeretett autója (bár soha nem ültem benne), meglátjuk, meddig lesz meg (belvárosba való költözés esetén lehet, nem lesz rá szükség), de sokkal kevésbé fáj járkálni vele, mint amire számítottam az S40 után. Bár az ezüst coupe még mindig mozgatja a fantáziám, úgy érzem, a jelenlegi helyzetemben (nem dolgozom) a racionális döntésnek volt itt a helye.
-
w333
félisten
válasz Alvin_ti4200 #129789 üzenetére
Gyönyörű szép ... a 2.0i pedig tökéletes hozzá (én is ilyet keresek)
Nekem volt 2.0 HDi (90LE) de motorikusan egy kaki volt, de mint autó tökéletes !
Annyit szabad tudni hogy mennyi vót ? Grat és balesetmentes vezetést !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Alvin_ti4200
félisten
Igen, ő az, ezek szerint még nem vették le Itt van kép a belsejéről is, én még nem csináltam 730-ért hoztam el két garnitúra gumival (bár egyik sem egy nagy eresztés, a téli az utolsó szezonját fogja futni, a nyárit igazából a kora és a márkátlansága miatt már most is cserélném).
Köszi!
Ő pedig a svájci coupe, amit érdemes megnézni, ha valaki ilyesmit keres (a fékei be vannak állva a sok állástól, de le kell koptatni róla a rozsdát és nem lesz túl vészes, mert fogni azért fognak).
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Alvin_ti4200 #129792 üzenetére
Korrekt ... ennyiért nagyon jó vétel volt (nem zsákbamacska)
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
tomcsi23
veterán
válasz Alvin_ti4200 #129789 üzenetére
Gratula!
Szépen ki kellett centiznie a szervizeket, hogy pont kerek km-re érjen oda....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-v-
addikt
válasz Alvin_ti4200 #129789 üzenetére
Szép
Egy picit mosolyogtató manapság ez a kockás jegyzetfüzet, Dömötörékhez még nem tört be a technika úgy látom
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #129789 üzenetére
Annyi, hogy svájvi esetén kell az eljárás, amit említettél, de 5-6 hét + csak akkor indítható el, ha eladta.
Körbejártuk már a témát, mert van svájci vonalam, de hamar elvetettük az ötletet. Onnan egyszerűen értelmetlen autót hozni.
-