Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #129900 üzenetére
Nekem tiszta hogy mas a ketto, azert is irtam feljebb, hogy a hidropneumatikusak jobban bejonnek.
Ez a ZF meg a mazda skyactiv valtoja a bizonyitek ra hogy hagyomanyos automataval is hasonloan takarekosan lehet kozlekedni mint duplakuplungossal. Egyebkent ahogy olvastam ezek a valtok is gyakran kapcsolnak direktbe egy olajos kuplungon keresztul.[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
őstag
Halihó!
Gondolkodom erősen, hogy be kéne újítani valamit az öregecske Astrám helyett. B Vectrákat nézegetek mostanában, olyan max. 500 ezerig átírással együtt. Mennyire ajánlott kategória? Esetleg ilyen ársávban vagy leges legtöbb 600-ért valami jó kis szedán van? Csak benzines érdekel, márkától független vagyok.
Előre is köszönöm!
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
atenza
senior tag
1,8m körül golf 5 vagy 2006-os toyota corolla vagy audi a3?
Melyiket választanátok és miért?
A linkelt képeket csak illusztrációnak raktam be. -
nagyúr
válasz atenza #129905 üzenetére
Corolla vagy Audi. Előbbi azért, mert szebb (gáz de tényleg) mint az 5-ös golf, olcsóbban fenntartható, és kevésbé elromlós. Audi azért mert minőségibb tőlük, ugyanaz mint a golf a kasztni alatt, mégis jobb, és nagyjából ugyanannyiba kerül fenntartani. Szóval Corolla, Audi, Golf.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
atenza
senior tag
-
rbalint88
addikt
de legalább zabál és nem is megy, szóval igazi jackpot
audiból 1.4t, 1.8t, 2.0t, 3.2v6, 2.5t, 1.9tdi amit néznék. golf belül nagyon fapad, kicsit túltolták a költségcsökkentést. corolla örök, mint a nyomorúság, de a célba juttatáson kívül nem ad semmit.
1,8M-ért már lehet nézni Alfa 147 és GT-ből 1.9jtdm Q2 verziót sperrdiffivel, 150 lóval. dízel létére meglepően problémamentes, nagy átlagban szerintem még egy korai tsi-nél szinte biztosan kevesebb probléma van velük. beltéri minőségre majdnem audi, futóműve meg veri az összeset. -
-
Integrale
veterán
válasz atenza #129912 üzenetére
Jó kis autók, de nem tudsz benne fetrengeni. Műszakilag egy Grande Punto, kicsit igényesebb anyagokból és megoldásokkal, beltér mérete kb Golf 4 szinten mozog, a csomagtér ami pár zacskós kapacitású a maga 270 literével.
1.4 T-Jet 120 lovas variánsa is már szépen mozgatja, és stabil, megbízható motor, nem közvetlen befecskendezéses így kokszosodás sem lesz, 150 és 170 lóval már kifejezetten fickós."Bad reklám is reklám too"
-
z123456789
addikt
Remélem itt jó helyen lesz a kérdés.
Szeretném letisztázni hogy mi a menete egy használt autó megvételének. Elolvastam hogy mi kell, de nem akarom hogy valami bagatell miatt vissza kelljen mennem.
-megveszem a kocsit, írunk egy adásvételit
-kötök egy KGFB-t
-megcsinálom az eredet vizsgát (vagy az előző tulaj ezzel együtt adja el nekem)
-bebattyogok az ocsmányba, húzok egy sorszámot autó ügyintézés címszónál
-majd a többit meg már mondják igaz? Bemutatom az eredetvizsgát, meg a KGFB-t meg az adásvételit és kész?
-illeték/törzskönyv/új forgalmi befizetésére ott kapok csekket a pultnál
-postán/postaablakon befizetem
-visszaviszem a pulthoz a befizetett csekket, és kész
Elmegyek, veszek egy fagyit, bámulom a fasza felniket, és megveregetem a vállamat, hogy ügyes voltam pistike.Elég régen vettem már kocsit, és akkor egyszerűbben volt leírva a menet, most egy kicsit megpumpálták hivatalos kifejezésekkel.
-
LógaGéza
veterán
válasz z123456789 #129914 üzenetére
-majd a többit meg már mondják igaz? Bemutatom az eredetvizsgát, meg a KGFB-t meg az adásvételit és kész?
KGFB-t nem kérik.
-postán/postaablakon befizetem
Tudsz helyszínen, kártyával fizetni
De amúgy ja, kb ennyi, ha jól rémlik.
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Declare
őstag
válasz atenza #129908 üzenetére
toyotat nem ismerem....de ahogy kinez, nem is szeretnem (tudom ez szubjektiv)
Ez a golf V nem rossz, de tenyleg nagyon puritan.
Nekem az Audi tetszik ezek közül a legjobban es az 1.4 tsi motorral sokkal elvezetesebb, mint 1.6 ossal (loerö különbseg nem sok, de a nyomatek a turbo miatt sokkal jobb ergo dinamikus) A kezdeti verzioban az 1.4 tsi lanc alulmeretezett, kb 60-70k km enekent cserelni kell....ezt lehet hallani, mert kerreg inditaskor. Ezzel szamolni kell, de azert en nem erzem a vilag vegenek. Nekünk is van egy ilyen SB es en nagyon szeretem, ezen kivül a lancnyulasos dolgon kivül nincs vele semmi baj. Jo minösegü motorolajat es 10k km es olajcseret azert nem art neki adni
-
lenko
aktív tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integrale #129911 üzenetére
Nem is tudom... Talán mert nem akarok százezrekért szívósort pucoltatni?! Ahogy nem akarok kettős tömegűt sem cseréltetni szintén százezrekért?!
Az újabb TSI-kben már szívócső befecskendezés is van így azokat nem érinti a probléma (+ szíjasok tehát nem szabad egy kalap alá venni az 1,4 TSI-ket).
mod:
rbalint88: 1.8T nem hibátlan azt nem annyira erőltetném de még inkább 1000x az, mint egy 1,6 FSI
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
LógaGéza
veterán
válasz MunezXBK #129918 üzenetére
Elhiszem, de tőlem nem kérték semmilyen formában Lehet, hogy rendszám alapján látta a rendszerben, hogy érvényes-e?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Declare
őstag
válasz golfvariant #129924 üzenetére
Mindennel jelentkezhet a kokszolodas, amit varosban hidegen pöfögve hasznalnak ....megnezheted az en dizelemet, abban nyoma nincs a koromnak...hiaba dizel, az autobahn megteszi a hatasat
Amugy mint mondtam, nekünk az elsö generacios 1.4 tsi van es az aztan tenyleg kis utakat fut javareszt es 70k km körül jar, de kormolodassal nem volt baj eddig (minösegi olaj/rendszeres olajcsere/ minösegi üzemanyag komboval van hasznalva....ez azert fontos )
-
Qru
MODERÁTOR
válasz golfvariant #129924 üzenetére
Részterhelésen szívócső becsendkendezéssel megy, az meg lemossa. Nem csodafegyver, használat függő ahogy írták előttem is de jóval kisebb mértékben hajlamos a kokszosodára. Azt úgyis észreveszed ha lekokszolódott, addig meg használd bátran.
#nincsbennetarcsi
-
stickrs
senior tag
hello, mennyire ajánlott egy alfa 147-es, 1.9jtd 150le, 2005-ös évjárat?
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
rbalint88
addikt
válasz stickrs #129928 üzenetére
a típussal nincs különösebb baj. futóműve igényel foglalkozást a csodás magyar utakon, meg előfordulhat pár életet színesítő apró elektronikai hiba*, de alapvetően nyűgmentes konstrukció. ez a motor pedig a legjobb, amit vehetsz bele.
nyilván a konkrét példány dönti el, hogy érdemes-e belevágni, de alapvetően nem egy problémakupacot vennél vele.*fals izzókiégés-figyelmeztetés, légzsákvisszajelző.
-
Buci21
addikt
Ezek a lagunák mennyire nyűgös dögök? Nincs rossz formája, fogyasztásra és méretre minden igényemet kielégítené akár a hosszú útjaimra is, csak ugye a "franciafóbia"...
-
kpal
nagyúr
Ez .... [link]
-
veterán
Bocs, hogy a Modit javítom ki , de szent meggyőződésem, hogy a dupla befecskendezést (szívócső + direkt) csak a 3. generációs 1.8 és 2.0 TSI tudja, az 1.4 nem.
Az 1.4 TSI legfőbb fontos újítása az MBQ óta (Golf 7 és testvérei), hogy dobták a láncot és újra szíjas a motor.
Más:
Volt/van itt többünknek láncos 1.4 TSI-je (brumi1024, joshua7, nekem 2 db), totál együtt lehet élni ezekkel a rémképekkel. Az index 1.4 TSI topikban sem olvastam arról, hogy valakinek elszakadt volna a lánc.1.6 FSI: sógornőmnek van 11 éve, főleg Bp-en rövidtávon + autópályán használták újkorától. Olajcsere + kárpittisztítás (2 kisgyerek) + karosszériázás (sógornő). A fogyasztására sem panaszkodnak. Ennek ellenére nekem sokkal inkább az 1.4 TSI kéne.
TSI témában amitől én fáznék, az a kompresszor+turbós 1.4, egyik fórumtárs most vett ilyent, szorítok neki.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
válasz focvis #129935 üzenetére
"Az index 1.4 TSI topikban sem olvastam arról, hogy valakinek elszakadt volna a lánc."
Wat? De hisz itt mindenkit azzal rémisztgetnek hogy a kerékpárlánc is tartósabb az 1.4 TSI láncnál.
Am mennyi volt az after lánc és feszítő szett 1.4TSI-hez amikor anno utána néztél?
Give them hell Ukraine!
-
veterán
3 éve követem azt a topikot, ott senkinek sem szakadt el. Legalábbis nem emlékszem ilyenre.
Csak szóbeszéd van, hogy xymeséltehogyaszomszédjaunokatestvérénekasógora...Aftermarket lánc+feszítő szett ~40 ezer volt. Pár éve még nem volt utángyártott "okoskerék", csak gyári 100-150-ért.
Most az ebay-en 170 font (~ 70 ezer Ft) a komplett vezérlés okoskerekestől.Szerk. Pontosítok: értelmes, írni-olvasni tudó (IQ70+) nem hányaveti embernek nem szakad el, mert ha nagyon megnyúlik a lánc, akkor egy bazinagy hibakódot rak ki a műszerfalra.
Ha kicsit kerreg indításkor, az még nem a Világ vége.Gyári vezérlés szett, okoskerék nélkül, ~85 ezer Ft. Nem kell minden esetben cserélni az okoskereket (= vezérlésmódosító kerék).
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
-
Atlantis
veterán
Ma megnéztem pár Civic-et és hát valahogy nem jött be élőben, ráadásul hiába az 1,8 és a 140 paci, nem éreztem benne az erőt a mostani fókához képest. Már csak az Auris maradt...volna, ha meg nem látok egy C'eed-et. Mindig így van ez, elhatározom, hogy 2-3 típus, aztán jön egy sokadik verzió is. Egy baja volt, hogy dízel, így felmerül a kérdés: a Kia 1,6-os, 128 lovas traktorja jónak számít? 3 éves az autó és sajnos eddig betartották nála, hogy 30 ezrenként kapott olajat...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Kornel
veterán
válasz Atlantis #129945 üzenetére
érdekes.
nekem a civicen kívül mindennel bajom volt.
plüss ülés, extrák tömkelege...
egy kia-ban hiába keresek olyanokat, ami a civicben alap volt (a sportban)
140 paci meg nem alapjáraton lesz, le kell forgatni, ha menni is akarsz. (nyisson a VTEC)
ha meg nem, akkor meg alig eszik.[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #129935 üzenetére
Akkor még se jó az 1.4 TSi (bár eddig se állítottam ennek ellenkezőjét) visszaszívtam.
mod:
SzlobiG: Ennyi.
Atlantis: Hány km van benne? Amúgy ha autópályán mentek vele akkor vállalható a 30k-s csereperiódus (bár akkor sem javallt azért).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Befagy az egész gép
- Call of Duty: Black Ops 6
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Filmvilág
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest