-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
Ok, akkor nézünk egy gastrát. Ennyi.
Thx to all -
hobizoli
nagyúr
-
footy
addikt
válasz SzlobiG #129092 üzenetére
Szervo szenzorának javítása filléres tétel. Ha egyszer megcsinálja egy hozzáértő utána nem lesz hibakód.
(#129075) w333
Nekünk a 10éves Puntónk ami végig Ausztriában futott és csillaggarázsba állt nem rohadt, akkor ez hogy van?
Pedig ausztriában 5-6 éves kortól már támad a rozsda.[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
-
footy
addikt
Nem 1 olyan ismerősöm van aki nem figyel az autóikra, de azért télen a sótól többször is elviszik alvázmosásra, már ez is nagy odafigyelésnek számít !
Ahol többszöri alvázmosatás van az már nagyon nem ridegtartás, ilyen esetben még talán a régi mazdák sem rohadnak el. (Olyan gyorsan )[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Ismet én
Beszéltem egy ajánlott alfas szerelővel, hogy miként érdemes bevizsgalni egy 159 1.9 JTD-t.
Kérdeztem, hogy érdemes-e kompressziót mérni, azt mondta, hogy lehet, de mire ennek motornak kompresszió bajai lennének, addigra már egyéb látványos baja is lesznek 100%-ra. (Befecskendezés, turbó, stb.)
Kérdés, hogy ezek után erőltessem-e a kompressziómérést(ennek minden kockázatával, pl. beletorik a gyertya), vagy egy ilyen hozzáértő szerelővel átnézetem alaposan, ha jónak látja, akkor meg lesz ami lesz...
Az a baj, hogy helyben nem vallalnak kompressziómérést, mire elvinnenk messzebre, addigra meleg motornál tuti nem jönne ki a gyertyák... -
footy
addikt
-
w333
félisten
válasz Kornel #129108 üzenetére
Szerintem nem éri meg a kockázatot ... helyette inkább egy teljes átvizsgálást csináltass rajta (ha valami hiba van az ECU úgyis megmondja)
De ha jól tudom akkor van már összehasonlítási alapod, vezetted Land kolléga autóját ... ha sokkal sz@rabbul megy az úgyis észre fogod venni
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
Aha baj, a szaki azt mondta, hogy ennél motornál a befecskendezési értékek komp szerint még simán jók, a valóságban azonban már fel kell újítani ekkor a csúcsokat.
Ez azért nem túl jó hír a diagnosztizálhatóság szempontjából... -
SzlobiG
félisten
válasz Kornel #129108 üzenetére
Teljes mértékben egyet értek a szerelővel, egy ilyen motornak, ha kompresszió baja van, addigra már rég a turbo, injektor, magas nyomású megadja magát. Kompressziót amúgy is nagyon sokat futott motorokon szoktak mérni aminél már sejthető a nagy mértékű kopás ténye. Szal én nem erőltetném a dolgot.
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #129112 üzenetére
Igen, beszéltem
Az a problémám, hogy a 30k-s olajcsereperiodus miatt már itt is esélyes lehet motorkopas, de azt mondta a szaki, hogy ezek a blokkok kibírják ezt is, a turbó és a csúcsok mondják be ettől az unalmast...
Footy: hidegen szrul jár, stb.
Melegen kisimul akkor is, ha hőt szr a befecskendezés. Ezt mondta a szaki ma...
Rendes volt, legalább negyed óráig kérdezgettem, de utana magától is felvette a fonalat, és mesélt egy két finomságot[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz hobizoli #129124 üzenetére
A kérdés már túl szakmai nekem Annyit tudok, hogy 1,5 ms lehet a maximum időkorrekció (+v-) és egymáshoz képest nem szabad 0,25-0,30 nál nagyobb eltérésnek lennie. Dominak pl 210k km-nél pl a következő értékei voltak: 0,28-0,28-0,21-0,30-0,29-0,27 . Ment is takkra mint a Doxa minden körülmények között. ( Kár h ment. Azóta is látom napi szintem a tulajt h vigyorogva megy le-fel vele )
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Pecc
őstag
válasz roberto211 #129098 üzenetére
Felicia. Olcsó alkatrészek kis fogyasztás.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz roberto211 #129098 üzenetére
Polo2 1.4D
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz roberto211 #129098 üzenetére
Ez lehet belefér 100-ba.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
htomi85
tag
válasz roberto211 #129098 üzenetére
Éves BKV bérlet.
Most komolyan, a fél PHnak a telefonja többe van... Egy hétvége alatt többet síelek el az asszonnyal...
Inkább képezd magad. -
hentes555
senior tag
Szép estét
Egy ilyen "enyhén törött volt" autót mennyire lenne érdemes megnézni/megvenni?
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
-
HoaryFox
őstag
-
-
footy
addikt
válasz HoaryFox #129135 üzenetére
Mondani barmit lehet de a kepek nem hazudnak.
Nekem meg a reg eladott autoimrol is megvannak a kepek. Meg tudom mutatni, hogy az 5 evvel ezelott eladott skodam hatuljan milyen serules volt, vagy a Mazdam kerekjarati iven mennyi rozsda volt mielott megcsinaltattam.
Ha valami elem ujra lett fenyezve szamomra nem gond, mert lehet hogy csak karc miatt kellett ujrafenyezni, viszont ha nincsenek kepek az szamomra azt jelenti hogy vagy a gazda nem gondos (nem rakta el a kepeket), vagy nagyobb volt a serules mint mondja. -
z123456789
addikt
Sziasztok!
Toyota topicba is beírtam már, mivel első blikkre egy Avensis tetszett meg, de itt azért tágabban foglalkoztok a dologgal.
2 Civic után a megváltozott körülmények, és igények miatt konkrétan egy Avensis 2gen kombiban gondolkozom. Most olvastam hogy ennek a dízel motorja pont bele tartozik a 20 kevésbé ajánlottak közé. Nem is baj, mert amúgy is inkább benzinest szeretnék, lévén, hogy ha mondjuk 2 éven keresztül elromlik benne valami dízeles kütyü, akkor azok ha jól tudom 2/300e-es tételekre rúghatnak. Na azt a pénzt inkább elbenzinezem, és talán kevesebb is a karbantartási költségem, talán még nyugodtabban is alszom.
Ezzel az autóval kapcsolatban ha valakinek van, és lenne is kedve tapasztalatokat írni, megköszönném. Találtam is egyet, ami túl szép hogy igaz legyen, pláne, hogy még az ára is úgymond jó lenne. Nem ismerős valakinek?Az igényeket azért megpróbálom összefoglalni, hogy ha van esetleg ajánlat, be tudjuk határolni a dolgot. Köszönöm.
-kombi
-esetleg vonóhorog
-benzines
-ködlámpa (klíma meg úgy is van benne, ha már ködlámpa is )
-rendes karbantartás mellett fusson el 4-5 évet/200 000 km-tHarmadik kocsim lesz, amit szeretnék nagyon megfontolni, ezért bocs a hülye kérdésekért. Az előző kettő nem volt az évszázad vétele sajnos, hozzáteszem nem azért mert nem jó a Honda Civic.
-
mtade
aktív tag
válasz SzlobiG #129122 üzenetére
Én hallottam ígyis-úgyis. Ford szakszervizes Mondeo őrangyal szerint az semmire se jó. Másik komoly dízelszaki szerint ha 2ms alatt van, annak jónak kell lenni. Nemsokára kiderül, én pl most készítem a résolajveszteségmérő szerkentyűmet, és összevetem a diagos méréssel.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
lenko
aktív tag
válasz z123456789 #129140 üzenetére
Nem tűnik rossznak, de az a faberakás utánzat az hajmeresztő, sosem értettem ilyen kategóriába miért kell ez, ha műanyag legyen sima ezüst aztán ennyi.
Bár ez az ízléstelen dolog a vevő igénye, a gyár csak kiszolgál.
Még egy dolog ebben is van már ~200e, ha még bele akarsz tekerni 200at, akkor azt számításba kell venni, hogy, mire eladod kb semmit se fog érni.Az embereknek fáj az igazság!
-
z123456789
addikt
válasz lenko #129142 üzenetére
Lehet hogy hétvégén autómustra lesz.
Hjaj! Ne is mond! Számból vetted ki a szót. Vagy csak simán egy elegáns, meghúzódó fekete selyem fénnyel. De ez valóban gusztustalan szó szerint. Viszont a Xenonért (ha valóban az van benne) cserébe elviselem, vagy akár szerintem le is lehet fóliáztatni.
Mivel nagyobb távokon használom a kocsimat, sajnos nekem számolnom kell ezzel amit mondasz. Igen tudom, de ha körbe nézek, az én pénztárcámhoz nincs kevés km-es kocsi sajna. A mostani 1,4 Civic-emben is ~370 km van. Folyamatos karban tartás mellett bízom benne hogy nem lehet gond. -
nagyúr
Hetes Paszulyokról (CR TDI + DSG) mit érdemes tudni? Halott dolog? Motorikusan nagyon kuka?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
szőröscica
addikt
válasz z123456789 #129143 üzenetére
Simán lefóliázható az a díszcsík, ha nagyon zavar.
-
hentes555
senior tag
válasz kovacsroli #129138 üzenetére
Látom hogy le van pattanva a festék pár helyen, de ha a főbb részek nem károsodtak és ütközésbiztonságilag sem lett rosszabb, engem nem zavar, max majd lefényeztetem.
Vagy ha már elutazok odáig 300 km-t akkor megnézem ezt. December 4 óta fent van a hirdetés, hátha annyival is többet enged. Ahogy néztem a csávó hirdetéseit jófogáson, hát van pénz. Hátha második autó volt és nem sajnálták tőle a normális karbantartást.
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
z123456789
addikt
válasz szőröscica #129145 üzenetére
Jól sejtettem.