- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- plevips: Építkezünk 3. rész (2024)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #128297 üzenetére
Pénteken hoztam haza egy 2 vagy 3 éves Passatot. Full manuális ülés, kivéve háttámla, mert az motoros. Ennek is mi értelme?
[ Szerkesztve ]
-
Vidual001
tag
Sziasztok!
Korábban már írtam nektek, amire nagyon sok hasznos tippel teli válasz érkezett. Ezeket ezúton ismét megköszönném!
Volt szerencsém egy 2009-es S-osztályt és egy 2007-es 7-es BMW-t egymás mellett megcsodálni.
Azt vettem észre, hogy a 7-es nagyobb, ugyanakkor a Merci szebb. Ezért inkább egy S320 vagy S350 L (Long)-ot vennék. Mostmár teljes mértékben ő a kiszemeltem, adózás és minden egyéb szempontból. Légrugósat vennék, amit korábban beszéltünk, hogy drága, de kényelmesebb.Erről az autóról szeretnék kérdezni, ha van valakinek tapasztalata, azt is szívesen elolvasnám.
Milyen tapasztalatok vannak róluk? Mire kell figyelni használtautó vásárlásánál? Illetve van-e speciális, általános baj velük?
MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
válasz Vidual001 #128305 üzenetére
A dízlivel nincs tapasztalat ahogy a kicsi venzinessel sem. Barátomnak egy 5,5 v8 kompresszoros van, de az még garis és nincs is agyon használva. Nincs még vele baja.
Sajnos nem vagyunk olyan anyagi helyzetben hogy sok megforduljon a kezünkben Anno én nagyon nézegettem de a végén csak a hasmagasság kellett.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Vidual001
tag
válasz bitpork #128306 üzenetére
Még mindig nem tudom, hogy dízel vagy benzin legyen, nagyon kevés van longból, így szerintem olyan lesz, ami éppen van a piacon...
Nekem egyébként már ezek is nagy blokknak számítanak, adózás olyan 1500 euró lesz évente, még egy sima 2ezresnek csak 300-400 euró a kötelezője
Javítási költség és anyagár szempontjából egyértelműen a benzines jobb választás, és szerintem emiatt azt vennék, mégha városban lenyeli a 15 litert is (bár ahogy olvastam 12-13 körül van a 320 L benzines).Integrale:
Azért veszek Longot, mert nekem az tetszik. Nem fogom a főnökömet hátul furikázni, egyszerűen szebbnek tartom, mellesleg a Longban a hátsó üléseket teljesen hátra lehet hajtani, úgyhogy franciaágynak sem utolsóMSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
-
őstag
válasz szőröscica #128297 üzenetére
össze vissza ikszelgett az ember amikor feladt a hirdetést, ennyi
látszanak a tolatóradar szemei a hátulján, és lefogadom a tempomat is benne vancryptot minden termékemért elfogadom
-
w333
félisten
válasz Vidual001 #128305 üzenetére
Fenntartásra számolj nyugodtan nagyon sokat ...
Volt főnökömnek S500 volt, annyi biztos hogy 2-3 havonta vittem a Pappas -ba, mindig volt vele valami, egy ilyen kis 2-3 órás szervizelés 200-300k, legnagyobb baja egyszer nagyon erőtlen volt, alig bírtam a Pappas-ba bevinni, nem tudom mi volt vele de 1 nap alatt megcsinálták 670k -ért (szóval tartalék mindíg legyen)
Inkább a benzinest és szerintem aki egy ilyen autót vásárol az nem nézi a fogyasztást !
Azóta oldalból belementek ... és most egy S500 újabb modell van neki !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Vidual001
tag
válasz bitpork #128310 üzenetére
Én 15 literrel számolok városban, egy 3.5 literes V-s szörnynél. A "kis"testvérénél pedig 12-13 literrel, de igazából ez itt Belgiumban teljesen mindegy. Dízeltől mostmár teljesen elhatárolódtam. A részecskeszűrű is elég drága mulatság, én pedig biztosan nem használnám heti rendszerességgel az autópályán, illetve az autó előéletéről sem biztos, hogy 100%-osan valós infóval fogok rendelkezni, ezért inkább a Benzin.
w333
A pápaszemesekkel (W140 utáni modellek) mind kehesek voltak. Akár márkaszervizben, akár sima útszéli szervizben voltak. Ezért 1996-2006 közötti modell abszolút kilőve
Próbálok olyat keresni, aminek teljesen vezetett szervizkönyve van, leinformálható részletekkel, valós km állással.
Amíg összegyűlik a pénzem, addig úgyis sokat fogok még kérdezni, és olvasni a témában, és csak rájövök majd, hogy mik a gyakori hibák, és mire kell figyelnem, ha megnézek egy újabb S osztálytSzlobiG
Igen, az első két ablak is sötétített valamilyen szinten.
Olyat szeretnék, aminek a (törvényes kereteken belül) lehető legsötétebb szélvédői, és ablakai vannak. Ezen felül elülső-hátsó és oldalsó rolók kellenek, illetve még fejtámlamonitort amit szeretnék, de ez annyira nem fontos, ha jó a futóműve, a blokk és váltó (illetve üzemanyag ellátó rendszere is) hibátlanSzerk.:
"A,, merci: Ha van 1.7-es benzines, azt vedd. Vaneo-nál abszolút hibátlanok, picit sokat eszik az adatokból nézve.. Viszont az 1.4-esek is bezabálják városban a 6-7-8 litert, akármit is írjanak a gyári adatra[ Szerkesztve ]
MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
-
Vidual001
tag
válasz bandus #128319 üzenetére
Pánikra semmi ok, ugyanis nincs barátnőm
Ha lenne, valószínűleg nem lenne pénzem ilyen autóra
De egyébként nem csajozós verda lesz, nem kell rá 22" krómfelni, elég ha gyári állapotú, semmi feltűnő cucc. Csupán jól szeretném magam érezni az autóban.Egyébként a +20 centis tengelytáv sokat dob az alkatrészárakon, vagy közel azonos költséggel számoljak?
Gondolom a beltéri elemek valamivel drágábbak az L verziónál, de a blokk-váltó-befecsi rendszernél ugyan azokat használják, nem?
Illetve az elektronikában nem vagyok biztos, mert a Longról még nem olvastam semmit... :\MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
MPowerPH
félisten
válasz Kornel #128291 üzenetére
Meg kell nezni eszi e az olajat, na meg van e olajfolyas a blokkon. Ha nincs, akkor rendben lesz. Bar csondben megjegyzem, egy 325i -vel jobban jarnal. Fogyasztasban alig tobb, palyan semmivel sem, teljesitmenyben pedig pont a 20i es a 30i kozott van.
Amit linkeltel, nagyon szep. Viszont MK4-es fejegyseggel meg jobb, azt nem hagynam ki belole.Don't Tread On Me
-
Vidual001
tag
válasz Kornel #128291 üzenetére
Én egy 2004-es 525i-it már javítottam illetve egy 318i teljes motorgenerálját csináltam, leírom a tapasztalataimat, hátha segít.
Az 525i-nél teljes futómű felújítás volt, nagyjából 500 ezer forintnál állt meg a számláló, viszont életveszélyes állapotból közel gyári (vagy mégjobb) szintre lett felhozva.
A hátsó híd tartócsavarjai általában rozsdásak, és ezért nagyon-nagyon balesetveszélyesek, ezt mindenképp nézd, ha felemelitek az autót. A szilentek, mint kopóalkatrészek szintén ludasak szoktak lenni a futómű kopogásánál. A stabpálca gömbcsuklója szintén kuka szokott lenni, ezeket párban illik cserélni, ahogy a szilenteket is. Ha nincs jól beállítva a futómű, azt a gumikon veszed észre leghamarabb, a beállítása nem olyan drága, viszont 50-100 ezer ft-t biztosan lelehet alkudni emiatt, ha pofátlan vagyA hátuljánál a kerékcsapágyak is néha széthullanak, érdemes megnézni ezt is, ha már fel van emelve az autó.
Amit írt BMW001, motor-váltó hangra, motor-váltó olajfolyásokra, kipufogófüstre nagyon oda kell figyelni, mert sokminden kiderül belőlük.
Amikor viszont összeraktuk, és kivittük tesztkörre a pályára, hát nagyon meghálálta a szépség a belefeccölt két hétnyi munkát.És itt rá is térnék a 318-ra, aminél, mint utólag kiderült eltört a 2. hengerben az egyik gyűrű.
Maga a hengerfej leszedés Péntek reggeltőt Kedd délutánig tartott, hála egy injektornak, ami nem adta meg magát. Elsőnek a jól ismert hokizóval próbálkoztunk, aztán egy teljes hétvégén fel volt lógatva a motorkiszedő állványra (az a csepp injektor felemelte az egész autó elejét), természetesen olajban fürösztöttük.
A blokk hengerfejes volt, mitöbb a hűtőjében víz sem volt. Az olajteknő megvolt ütve, ezt cserélnünk is kellett, mert a rászáradt olajat lekaparva egy repedést találtunk. A vezérmű tengely (bütyköstengely) bütykei már nagyon laposak voltak, így nem nagyon tudott kiemelni semmit sem, szóval kuka volt ez is. A szelepszár szimeringeknél szintén voltak hibák. (Mellesleg 2 ezres blokk volt benne gyárilag.)Szerintem a 3-mas és 5-ös bömbiknek a korombeli, elvetemült h*lyegyerekek a legnagyobb típushibája, szóval jól nézd meg, hogy kitől veszed.
Szerk:
A legtöbb 3-mast kintről (főleg Ausztriából) hozzák be, flottások. Itthon minimálisan rendbeszedik, majd eladják.
Ha teheted, akkor Németországból vagy a BeNeLux államokból vegyél kocsit, ha kintről szeretnél.
A hollandok nagyon rendbe tartják az autóikat, és náluk nincs visszapörgetés sem, minden dokumentálva van.
Ausztriában nem igazán vennék autót magamnak. De persze ott is kilehet fogni jót, ahogy MO-n is.[ Szerkesztve ]
MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
Kornel
veterán
Nekem semmi gondom ezekkel, ellenben ugye amugy itthon mindenbe belekotnek.
Oke, hogy van europai tipusengedelye, nyilvan emiatt nem tudnak belekotni, mert az minden eu-s orszagra kotelezo, amugy tuti firtatnakMas:
Egy ilyet elhozni mondjuk 4500-ba, mennyibe allna meg itthon?
-
fi:zi'k
nagyúr
Urak, Touran mellé mit tennétek még oda, aminek van panoráma teteje?
Egyéb kívánalom:
-benzin, 130-170 LE, <2000 cm^3
-2006<
-3M max
-ülésfűtés
-multikormány
-tolatóradarElőny:
-szélvédő és kormány fűtés
-gyári navi (ha használható)
-tolató kameraC-Max nem rossz, de ugye kisebb.
Picasso túl francia belülről.
Zafira nem lenne rossz, de a bele rém igénytelen. Az újabb meg nem igazán fér bele.
És itt kb el is veszett a tudomány.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
-
rbalint88
addikt
válasz fi:zi'k #128333 üzenetére
egy új kia carens behitelezve. tud minden trükköt és hét év gari van rá. egyébként buszból biztos, hogy dízelt vennék. ha meg nagyon rövid városi távokra kell, akkor prius+, szigorúan vakítás után
amúgy a touran is addig tágas autó, amíg nem elnőttek ülnek hátul. az a 3 elbaszott szükségülés... mindenki igazságosan kényelmetlenül ül benne. első ülések is elég keskenyek, plusz annak a műanyag oldala se ad hozzá a komfortérzethez. (golf5-6, octavia ugyanez a buli.)
-
SzlobiG
félisten
válasz footy #128337 üzenetére
El is vetettük, más szempontok alapján az ember legalább két évig nem cserélt olajat benne mint kiderült full fekete olaj jött le belőle. Kár mert avantgarde felszereltség és nagyon patika állapot érthetetlen, hogy ezt elhanyagolta.
Viszont van másik kiszemelt. [link] 1.4-est elvetettük nagyon gyenge nem ajánlják a fórumon ez viszont jónak tűnik magyarországi kevés km, feltéve ha nincs tekerve, de legalább a vezérlés csere jó alku alap.
-
ReSeTer
senior tag
Üdv!
Egy ford escortnál ami elvileg hatodik generáció, mire érdemes odafigyelni a rozsdán kívül?
Ja meg mi a gyári gumimérete (1.6 clx), mert amennyi oldalon megtalálom mindenhol más van.Köszönöm!
-
TaaT
veterán
válasz Declare #128347 üzenetére
"regi lemez es nem is nagy szam"
Ha azt nézzük még a szenon sem lett mainstream egy bizonyos szint alatt (valszeg nem is lesz már soha)
Szóval a led még elég új cucc, annak ellenére hogy itt a nyakunkon már a lézeres lámpa is.
Vagy csak én vagyok már öreg?
Give them hell Ukraine!
-
w333
félisten
Az átalakítás 1100.000Ft-ba került !
A sok sz*r helyett inkább vett volna bele egy normális méretű gumiszőnyeget !
Frissen behozott szemét ... 50-100€ utánad dobják kint csak vidd el !
Mondjuk nem is értem mi a francért kell ere +20kg felesleges műanyag ?
Ismerős régebben azzal szórakozott hogy felhívta az ilyeneket és azt mondta hogy ad érte 100k -al többet csak tüntessék el róla a sok szemetet, persze a tulajdonos telefonban vérig sértődött, mondjuk nem is értem hogy ezek hogy mennek át a műszakin ? szerintem ez már durván ocsmányság !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Integrale
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Windows 11
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Parfüm topik
- OLED TV topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Így építsd a billentyűzeted!
- iOS alkalmazások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen