-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz MunezXBK #127756 üzenetére
Azert birja jobban mert a sima szovetnel a szalak vizszintessen helyezkednek el hamar eltomodnek es koszolodik, a plussnel a szalak fugolegessen helyezkednek el.
Egesz mashogy koszolodik egy PL beige lepedo ha rajta jarsz, mint egy beige szonyeg amibe a szalak a plusshoz hasonloan helyezkednek el.
-
Flashback
addikt
1.7CDTI Astra (110LE) 2008-as motorja mennyire megbízható? 154ekm-el. Egyik ismerősömnek volt kettő is ő azt mondja sok gond van velük... Csak ő fogta ki, vagy ezek ilyenek?
kornelka: Nagyon néztük. Sehol máshol nem volt rozsdás. A motor mintaszerűen járt, semmi mellék hanggal.
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
nesa
veterán
válasz roberto211 #127764 üzenetére
Ugy ugy
Egyebkent kiszoktam evente, es a beige padlo karpitom se retkes, azt akar porszivozni is eleg, pedig telen se hasznalok gumi szonyeget mert az fekete es rontja a hangulatomat, sot mi tobb a 3 gyerek se tul kimeletes.
-
Mennyi most egy német export rencám és biztosítás?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Satan_Claus #127768 üzenetére
Sez hány napos export rencám? Ez biztivel együtt ennyi?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Satan_Claus #127770 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm az információt!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz Tsebacsi #127774 üzenetére
205/55 r16
Korbenezek azert, de a 2.2 ctdi kettostomegu+kuplung arahoz kepest (300k kedvezmennyel) nem hinnem, hogy tobbe kerulne
Ilyenekre gondoltam, hogy lancnyulas, szakadas, mittomen, hengerfejes lesz, stb., mint egy rakas bmw moci
Footy: ulest veszek bele utolag is, ha volt bele jobb, az mind1.
Alg: az alfa, ez bmw
Asszonynak egyebkent nem tetszik az alfa...Rbalint: hadd bssza...
[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
-
footy
addikt
válasz Kornel #127775 üzenetére
En most raneztem a combtamaszos ulesekre annyira nem olcsok.
-
veterán
válasz tboy93 #127606 üzenetére
Semmilyen sunyulás nincs a Mazda6 dízellel. Először is meg kell különböztetnünk az évjáratot. 2002-2005 nyárig RF5C motor DPF nélkül. 2005 nyártól 2007ig RF7C motor DPF-fel. Utóbbi nem bírja a városozást, párszáz kilométerenként pályázni KELL vele, de ki lehet üttetni chippeseknél a DPF-et. A probléma hogy a Denso injektorokat nem lehet felújítani (bár sokan állítják, hogy ők csinálják) bontott 25-45ezer/db, új 140/db. RF7-hez állítólag van egy helyettesítő injektor fele ennyiért, de csak ha mind a 4-et cseréled. Ez drága, cserébe a magasnyomású szivattyú SOHA nem szokott megmakkanni, ami más autóknál 4-500 ezer is lehet. Van viszont egy SCV szelep a pumpán, az meg szokott halni (akár pl 4-ből 5-be váltáskor lefullad az autó) az 40 ezer Ft. Ez ilyen. Nyilván van benne kettőstömegű, 300 a csere kuplunggal, csak LUK-ot szabad venni. Nem érzem sokkal költségesebbnek mint más közösnyomócsöves turbódízelt.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Mindig mondogatják, hogy Mazdát nagyon meg kell nézni mert rozsdásodnak. Hát ez most már kicsit olyan. A kerékíven még csak egy hólyag van és meg se mozdult mióta megvettem, de 3 ajtó alja is belül rozsdás köszönhetően, hogy a nap által kiszárított vízlehúzók a gép mosóban letöredeztek és befolyik a víz. Most veszek majd új gumit az ablakokhoz, de nem tudom mit kezdjek az ajtókkal. Meg lehet szépen csinálni? Kívül még oké, csak a belső lemezt kéne lakatolni, üregvédőzni. Csinálnak ilyet? Vagy mindig olcsóbb a bontott ajtó?
Vagy ilyenkor kell megszabadulni az autótól? Nem hiszem, nem tudom.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Kornel
veterán
akkor megint egy teljes más irány:
Kicsit drága, de ha nagyon kell kiszorítom rá a pénzt.
Itthon alig van, gondolom kint több is akad...
-
-v-
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #127783 üzenetére
Az 1.6 ecoboost a legrosszabb modern ford motor. Ezzel van a legtöbb baj. Rengeteg motort cseréltek gariban, most már csak a gyűrűzés megy. Nem ajánlom.
Az 1.0 a legtartósabb, azokkal van a legkevesebb baj, csak azzal ugye nem leszel a tápláléklánc csúcsa pályán.
[ Szerkesztve ]
-
(jan)
őstag
Sziasztok! Biztos sokan feltették már előttem ezt a kérdést.
Ha nem számít semmi más csak az hogy ne keljen a gatyádat rákölteni, és ne hagyjon ott az út szélén, akkor 400 körül milyen kocsit vennétek?Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!
-
roberto211
őstag
válasz (jan) #127790 üzenetére
Tboyt erősíteném.. Régi 1.0-1.3as swiftet ilyen áron elég jókat kifogsz... 2000 évj.fölött nézd.. Jó kis autók nekem sokáig volt viszonylag bírt mindent csak mivel osztrák szétsózott sz@r volt ezért szétrohadt alattam..
De ha Magyarországit veszel akkor nagy eséllyel jót találsz ennyiért.. Akár még klímásat is és alkatrész aprókért vannak hozzá...
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Integrale
veterán
válasz SzlobiG #127798 üzenetére
Ez addig jo,amig minden szurot csereltek, a turbo elottit is, ha nem, akkor havi egy turboval lehet szamolni.
Faterom munkatarsa most ezzel szivott, kicsereltek a meghalt turbot a C Maxban, majd az uj is megallt. Szurot persze nem csereltek, eltomodott, aztan nem kapott olajat.
Mondani sem kell, hogy ha cserelve lenne 10 ezrenkent az olaj, akkor kevesbe tomodne el a filter."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Microsoft Excel topic
- OLED TV topic
- HBO Max & OD topic
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fogyjunk le!
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- További aktív témák...