-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
-
Alg
veterán
válasz !Overdose! #113269 üzenetére
A kommentek is "aranyat érnek"
Fedéltömítést kellett volna szilózni mindkét oldalról,
úgy is eladás előtt van a kocsi szóval nekem mindegy.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Integrale #121746 üzenetére
Nekem a Mazda.... nemrég láttam egyet Bécsben, eléggé hűvazze-faktor volt A fiatnak furák az arányai valahogy
Apropó, ha már MX-5: Ez így hogy?
Nézegetem őket egy ideje, érelemődik a gondolat hogy még családalapítás előtt be kellene ülni egybe pár évre
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz tboy93 #122929 üzenetére
Fedezetlenségi (pót)díjnak hívják. Amennyiben érvényes kötelező nélkül okozol kárt, akkor a MABISZ az általa vezetett kártalanítási számláról fizet a károsultnak. Utána persze visszaperelhetik rajtad.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Sziasztok!
Pár hónap múlva lenne esedékes autóvásárlás.
Két szeméylnél több mostanában nem fog utazni vele hosszabb távon, és főleg hétvégén, közepes-hosszabb kirándulásokra, szülőkhöz haza, stb. lenne használva, városban szaladgálósnak kevésbé. Évi 10-15k futással. Keret 1,5-2m, átírással-rendberakással.Olyat szeretnék amivel lehet haldni, de azért nem eszi le a gatyámat, illetve kezelhető a fenntartása is. Ha van egy kicsit egyedibb, fiatalos kiállása az csak előny.
Amiket elsőre néztem (10 évesnél nem sokkal öregebbeket):
MX-5: régi kedvenc, "bakancslistás", de az NB-k amik ebbe beleférnének már öregek, rohadnak és klímásat nagyon nehéz találni. NC jó lenne de az drágább.
Mazda 3: az első generáció tetszik, ebből a 2 literes benzines jó is lenne, de szintén nagyon kevés van belőle, és nem túl takarékos.
Mazda 2 GT: Élőben meglepően kevésbé "anyukás" mint képről, de ahogy olvastam nem egy nagy durranás.
Alfák: 147-Mito-Giulietta nagyon bejön, a 147 bőven beleférne az 1.9 JTD-vel, akár egy 6-7 éves is - kérdés mennyire dárga a fenntartás illetve a 16V elég ritka. Futómű tudom hogy kényes. Mito-nak az alja van 2m alatt valamivel, és nem sokat találtam a megbízhatóságról, pedig egy 1.4T-t el tudnék képzelni.
Civic 7gen-ből akár egy CTR is belefér de kicsit félek hogy sokat szétrúgnak, 8gen 1.8benzin/2.2 diesel lenne jó, de azok már nagyon a keret tetején/felette vannak
Mit lenne még érdemes nézni ebben az ársávban? Swift, Focus/Fiesta, Megane/Clio nem igazán tetszenek... Golf/Puntot sem akarok, BMW1-es tetszik de fenntartás miatt nem merném.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz bitpork #125942 üzenetére
A kritériumok nincsenek kőbe vésve, főleg ha csak előítéletek. Simán lehet hogy hülyeségeket írok és mittudomén a Mazda3 az 1.6 benzinessel erős és takarékos és megbízható - amíg nem kezdem el próbálgatni csak a számokra tudok hagyatkozni - viszont a próbához jó lenne szűkíteni kicsit, 2-3 típusra.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz rbalint88 #125944 üzenetére
MX5 NB Anniversary 1.8, Bilstein futó, sperr, klíma. Ez az ami nem létezik a használtpiacon Egyébként nekem is ez volt az első ötlet, aztán jöttek a kicsit praktikusabbak.
147 jelenleg ami nagyon tetszik minden szempontból. Minit még meggondolom, köszi. Főnökomnek van, kívülről még ok is, de belülről azt a kakukkos órát nem tudom meg tudnám-e emészteni. Ráadásul az nem BMW technika annak az összes hátulütőjével együtt?
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Integrale #125951 üzenetére
Nagyobb méretben a 159 ami nekem besza-behu, de az már feleslegesen nagy lenne, család még kilátásban sincs. 156, GT nem tetszik annyira.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Integrale #125977 üzenetére
159-el mi a helyzet?
Népítéletben nagyon szeretik...
Van most hahun egy gyönyörű barna, bézs belső, 2.4 JTD sedan kb a szomszédból, szerintem anyum még ismeri is a tulajt..."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz rbalint88 #125984 üzenetére
Az biztos hogy nem fog beleférni, 3m körül...
Na majd meglátom hogy alakulnak a pénzügyeim nyáron, meg megpróbálok beleülni pár kiszemeltbe - köszi mindenkinek!
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Azt hiszem sikerült megszülnöm...
159 SW 1.9 16V JTD a kiszemelt, mert:
- Utánaolvasgatva semmivel nem problémásabb mint bármilyen hasonló korú, méretű TD, ellenben olcsóbb szinte az összes alternatívánál, szépségben pedig talán csak az új Mazda6 hasonlítható (nekem)
- Városi szaladgálásra nem vagy csak nagyon ritkán használnám - sportos ember vagyok, 5-6km-re simán elindulok gyalog is akár.
- Ellenben viszonylag gyakori (mondjuk kéthetente) BP-Bécs(2x250km), illetve BP-Törökszentmiklós(2x120km) utakat kellene abszolválni, plusz hétvégi kiruccanások ide-oda. Akár kerékpárt felpakolva is.
- Család még nincs közeli tervben, de a következő 5-6 évben simán elképzelhető (mint ahogy Bécsbe kiköltözés is).
- 1.6m-1.8m között lehet már találni jókat ahogy néztem, a 2.4-ből inkább 2m felett.
- 1.3 2002-es Fiesta után ez is rakéta leszMost még van pár elintéznivalóm a következő hónapokban, de nyár elején ha minden jól megy és nem jön közbe semmi, neki tudok állni komolyabban nézelődni.
Fenntartási költségekről még csak nagyjából csináltam összefoglalást, de olyan havi átlag 30-40k+üzemanyag/matricáig teljesen rendben vagyok vele. Ebben a tulajoktól szívesen fogadnék bármi infót. Akkor is ha nagyon elszámoltam valamit.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Kickass #126770 üzenetére
Az SW jobban tetszik, de ha Sedanból jön szembe egy jó, az is jöhet. Apropó, valahol azt olvastam ha gyárilag nem kértek rá tetősínt, akkor újonnan nem lehet felrakni, ez igaz?
Az ilyen ültetett-chippelt-stb példányoktól távol maradnék, inkább a gyári állapotot kedvelem.
Az alkatrészárak nem tűnnek veszélyesnek, köszi!
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
Alg
veterán
Nem kötekedésből, de ez egy több oldalas cikk, aminek egy két bekezdéses részének egy mondatos példájából lehet előrángatni az említett feltételt... nekem ez csöppet erőltetettnek tűnik.
Na de mindegy, nem rugózok többet rajta, peace.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
-
Alg
veterán
válasz Ace Ventura #127132 üzenetére
Anyumnak ilyen van (full fapad - kurblis ablak, kazetta), vezet(t)em sokat - nem egy versenyautó, de el lehet lenni vele szerintem, nem vészes. Megbontani még nem kellett (most majd kell mert jön az olaj valahonnan). Üléssel se volt gondom. 185 centimmel nekem koppra hátra kell tolni az ülést hogy kényelmes legyen, de a háttámla nem éri el a hátsó ülőlapot még
A futóműve viszont fasza nagyon
Ezek még mindig ennyibe kerülnek? Majd' 10 éve vettük ha jól emlékszem 1,3-ért 35k futással.
Szerk: kicsit régebbi, ha jól emlékszem 2002-es vagy 2003-as, most lesz lassan 100ezernél, de annak nagy része megterhelő (kis) városi bevásárlós - nagyit furikázós - 20km-re bevásárlóközpontba járós. De mentem vele Szolnok-Sárvár távot is, nem volt gond a kényelemmel.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz szőröscica #127139 üzenetére
Basszus bele akartam írni hogy hegyekbe, autópályára nem szívesen vinném csak eltűnt az éterben... Meg azért a lendületből előzés is bejátszik persze.
Őszintén megmondom fogyasztást nagyon régen számoltam, valami hetessel kezdődő rémlik...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz roberto211 #127538 üzenetére
Először kitöröltem de talán érintőlegesen a topichoz is tartozik:
Kiszámoltam én is, igaz én egyedül fizetem az albit (párom Bécsben) de kb. felét mint amennyiért most tudnék kivenni egyet. Így autó nélkül 250-ből (nem ennyit keresek, de induljunk ki ebből) kb max. 100-120 ami megtakarítás havonta ha nem esik be semmi váratlan/egyszeri.
Ehhez jönne az autó havi 1500km-el számolva kb. 100liter üzemanyag -> 30e, biztosítás+adók legyen kb 10e, parkolás, mosás, egyéb szir-szarok 10e, ez havi 50 és még nem romlott el semmi. Plusz ugye jó lenne a jövőre is gondolni, saját lakásra gyűjteni stb.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz bitpork #127621 üzenetére
Ha már sok km nemtekert, ez mennyire lehet problémás? Egy millióval van hasonlók alatt árban, de vajon csak a km miatt? Az a belső színkombó valami gyönyörű...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
-
Alg
veterán
válasz bitpork #128143 üzenetére
Szerintem elbeszéltek egymás mellett.
Az itthoni anyagi lehetőségek/autóválasztás viszonylatban teljesen mindegy hogy más, máshol mennyit keres. Attól hogy a német kollégám odakint új Mercivel járkál, nem adódik hogy nekem itthon ugyanez "jár".A lényeg hogy mindenki gondolja meg jól medig ér a takaró és úgy próbáljon nyújtózkodni - és tetszik vagy nem, itt kell majd a kompromisszum az ésszerű és az álomautó között.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Tom1939 #128200 üzenetére
Ki kell nézni egyet ami tetszik+elérhető+élhető, abba beleásni magát az embernek, jól kiismerni, nézegetni, beleélni magad, és nem nézni másfelé - mint a házasságnál
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz szőröscica #128442 üzenetére
Vagy méginkább az 1,75 TBi-t ha már 159.
Én meg VAG-ot nem vennék sosem, mind ronda, lelketlen nekem, de ez én vagyok (jó, egy R8 jöhetne cégautónak ). Az 1.9-es Fiat dízellel meg nem hiszem hogy több szopásfaktor lenne, mint bármelyik korabeli turbódízellel.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Kornel #128540 üzenetére
szvsz ha találsz olyan autót amibe vigyorogva szállsz be, és kiszállás után még visszanézel rá búcsúzóul, akkor ezt vedd - ha nem, akkor a Civicet, mert legalább bízol benne és ha mégis beüt valami, nem fogsz gondolkodni hogy mégis a civicet kellett volna.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
Alg
veterán
válasz bitpork #128609 üzenetére
Az a baj ha hibákat leírva teszed fel, már azt hiszi mindenki hogy féláron elviheti...
Engedd el az erkölcsöt, tedd fel fél millával drágábban mint hibátlan, garázsban tartott, első tulajdonostól mittudomén, aztán ha az egységsugarú észreveszi a hibákat és alkud belőle 300k-t már örülni fog milyen jól járt.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz yodamastah #129446 üzenetére
Csak ha éppen valahol Párizs külsőn rohad le alatta félúton Anglia felé, akkor nem annyira segíti ki a "van lé javítgatni" mert kb. jobban megéri otthagyni az út szélén mint egy komolyabb hibát kijavíttatni vagy főalkatrészt cserélni. (+ motelben megvárni míg elkészül)
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz lenko #129978 üzenetére
Mire ezt névre íratod meg belteszed amit mondasz+"kötelező" vásárlás utáni szerviz bőven millió felett jársz, és lesz egy 22éves "népautód".
Rendben van hogy gítíáj meg mittudomén, de na... ennyiért fele-harmad ennyi idős kompaktokat lehet venni."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz footy #131910 üzenetére
A szarból várat ritkán jön be, de minimum kell hozzá egy autószerelő barát aki nagyon olcsón dolgozik és még akkor is lehet valami rejtett akna. Pedig olyankor már rávertél annyit amennyiért egy jót lehet venni.
Itt a farkába harap a kígyó, lehet hogy lehetne jót venni annyiból de arról ugyanúgy nem fogod tudni biztosan hogy jó, ezért nem veszed meg drágán (goto "inkább olcsóbban de én tudom mit és hogyan csináltak meg rajta") Ördögi kör
Egyébként felesleges ezen vitatkozni, mindenhol ott a szerencsefaktor, lehet jól megnézve is jót meg rollert venni, ugyanígy lehet első ránézés alapján is bármit.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz ^Boss #132791 üzenetére
Na nehogy már a befőtt tegye el a nagymamát, úgy alakítani a szabadságot hogy el lehessen menni DPF-et kiégetni?
Hétköznap nem fog jelentősen kevesebbet fogyasztani a dízel a benzineshez képest ilyen rövid úton, ha meg hétvégén csak azért viszed el 100km-es utakra mert dízel akkor pláne nem fogsz kevesebbet tankolni ahhoz képest mintha a benzinest nem vinnéd sehová
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
Alg
veterán
válasz footy #134095 üzenetére
Az semmi, haverom múltkor egy sör mellett részegen elejtett egy szót hogy lehet eladná az autóját, de a pultos már tolta is elé az adásvételit
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO