-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
Én is hallottam sok ilyet, persze a gyári után(150-250e km után) már a 20filléres utángyártott kerül be, erről ugye nem szól a fáma, ezt tény, hogy évente lehet cserélni, sőt volt akitől saját fülemmel hallottam, félévente. Kérdem milyen márka a cseredarab.
Hát a legolcsóbb. Mondom jól van akkor, nincs több kérdésem, cseréljed csak...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #127702 üzenetére
Ja, pedig meyle hd szett kerult be, de a magyar utak+18" kerek kinyirja azt is.
800-bol nem lesz szep es jo 156 se, en ket honap utan vettem enniyert fl1 dizelt, ami csak jo, de nem szep ahhoz kene kis igazitas a lokosokon, egy uj b.e.sarvedo es telifeny, mert minden elem karcos mar.
-
lenko
aktív tag
válasz rbalint88 #127703 üzenetére
Ja hát igen, a 18" kerék, nekem 2 hétig volt fent, gyorsan el is adtam(nyeglett össze vissza a futómű, fékerő csökkent, fogyasztást és gyorsulást is odaverte) ment fel vissza a 16" gyári.
Esetleg meg lehet próbálni a gyári 17" phoenixet, vagy BBS RC-t 18-ban mert könnyű.
Soha többet ólom nehézségű felni!Az embereknek fáj az igazság!
-
ACAB95
tag
Köszönöm a válaszokat... jelenlegi autóm egy Fiat Brava 1.9 TD, ami nagyon bevált és nem is rohad. Szerintem maradok az olaszoknál
"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
w333
félisten
válasz MunezXBK #127715 üzenetére
Kollégámnak B5.5 Paszúly van ő mondta, aztán jár hozzánk egy szerelő ő is ... végigolvastam a népítéletet és ott is, ezek után már nem tudom mit higgyek
De ha azt mondod hogy nincs vele baj, akkor vegyétek úgy hogy nem szóltam !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Mágus2
Közösségépítő
De van vele baj, meg a szerelési szokásokkal is baj van, mert jellemzően azt szokták cserélni, ami kopog. Aki kicserélteti az egész szettet, az utána sokáig nyugodtan autózik. Lengőkaronként cserélve meg állandó szívás, szerelés, állítgatás.
[Jó lesz bele a melyle mester....? Persze
,németKínai szar, ami úgy néz ki, de nem az, mert lekvárból van. Rendes márka a lemförder, ami nem olcsó, de strapabíró.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
roberto211
őstag
De most komolyan..
Ha évente is kell 1 vagy 2db lengőkart cserélni akkor is mivan? Szerintem vásárlói meg autós szemmel ez a legkevesebb h egy évbe egyszer cserélsz lengőkart... Lehet szerelői szemmel cumma, de az már nem az én bajom hanem a szerelőé.
Én a faék egyszerű suzukiba 1 évbe 2x cseréltettem lengőkart , elvileg minőségire gyakorlatilag nem tudom mert valami kopogott kicsit sz@r úton.. És ismétlem 1 évbe 2 pedig nem gagyi 5ezer ft os lengőkart vettem bele..(Mondjuk nem is kíméltem az is igaz )..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
w333
félisten
-
w333
félisten
válasz roberto211 #127722 üzenetére
Oké persze ... de ilyenkor már illik cserélni kormány gömbfejet is
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
TaaT
veterán
válasz roberto211 #127722 üzenetére
Amit a képen látsz az több mint 150.000ft (ha lemförder), és ez olyan autóba való amit használtan megvehetsz bőven 1m alatt.
Na erre nem szeretnek költeni az emberek, majd a köv tulaj kifizeti dumával hajtják, esetleg egyesével cserélgetik.
Nem hiába mondom hogy ide a balkánra a mcpherson-csatolt lengőkar kombó való, azokat filléres összegből lehet karban tartani.
Give them hell Ukraine!
-
Kornel
veterán
-
Predator2
addikt
válasz Predator2 #127653 üzenetére
Sajnos nem volt túljelentkezés, így berakok ide egykét kérdéses példányt:
Az alap dolgok/elvárások maradtak:[link]
Honda: [link]
Toyota: [link] Bár ő talán még pont az "olaj evő" fajta.
Peugeot: [link]
Francia vonalon maradva: Renault:[link]
Érdemes e velük foglalkozni? Megérhetik e az árukat?
Nem gond, ha 3 ajtós.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
lenko
aktív tag
Ez csak nézőpont kérdése, az autó újkori ára passat B5 (minimum ~5,5 millió volt) audi meg gondolom több.
Az autó most 1millió vagy annyi se, ha rá kell költeni 1-2-3-4 száz ezret nagy dolog, aki nem tud, azoktól hallani, hogy így szar úgy szar, és ezekből több van...Az embereknek fáj az igazság!
-
rwin5
őstag
válasz Predator2 #127729 üzenetére
Én most vettem clio-t 5 ajtósban eddig minden oké vele, viszont 3 ajtósban nem tudnám elképzelni vele az életet, hátulra állandóan bedobáljuk a táskákat, az ülésdöntögetés tortúráját kihagyom/kihagynám Ha meg Hondát vettem volna akkor erősebb motorral néznék, persze ezek csak az én dolgaim, de hidd el lehet 1 év használat után pont ezek a dolgok jutnak eszedbe, hogy dekár..
[ Szerkesztve ]
-
Flashback
addikt
Accordot néztem most használtan, 2.2CDTI, 2004. Tuti volt kívülről belülről.
A lényeg hogy a "motorbölcső". Asszem így hívják A zárhíd felöl rozsdás volt. Annyira hogy egy részen át is volt rozsdásodva. A kérdésem hogy ez általános-e? Lehet-e cserélni? Ha igen mennyi pénz/idő?[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
nesa
veterán
válasz lenko #127743 üzenetére
Nagyon komor ez a fekete belso, szamomra visszataszito es ocsmany, egy vilagos belso sokkal inkabb emberszabasu szamomra.
-