-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Dani_kp
őstag
Mi van a hahu-val? Jobb esetben lassan, rosszabb esetben be sem tölti a hirdetésekhez felrakott képeket.
https://ingatlan.com/33821564
-
veterán
válasz stickermajom #127222 üzenetére
én tudtam náluk menni a kocsival, de azért nem ugyanaz a dolog, minthogy vezetsz vele 15-20 km-t, városban meg kicsit pályán.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
ACAB95
tag
Üdv
Barátnőm szeretne autót venni. Keret 1millió ft, és mindenképp dízeles kell neki. Kiszemelt példányok:
VW Golf 4 1.9TDi
Ford Focus 2 1.6TDCi
Kettő közül melyik tűnne ésszerű üzletnek? Esetleg tudnátok ajánlani valami mást? Előre is köszönöm!"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
molnarpeter
nagyúr
-
Milyen címen van a Szlovák használt autó ellenőrző?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
rwin5
őstag
Ez milyen típusú mercedes pontosan? [link]
-
Kornel
veterán
Ez a camry kepek alapjan jol nez ki.
[link]Tsebacsi: amugy annyira nincs is ra szuksegem, egy clio/corsa/fiesta meret is eleg lenne, csak egy kompakt csak kenyelmesebb elol is...
[ Szerkesztve ]
-
válasz Tsebacsi #127275 üzenetére
Ha már nulla csomagtér: belefutottam a minap ebbe a Ford Ka-s cikkbe. Ugye arról a Ford Ka-ról beszélünk, ami anno a hangulatos, vicces, és menő modern kisautó típusát kvázi megteremtette, kéz a kézben a Twingoval, aztán mind a ketten elkurvultak, és beáldozták az egész feelinget a kommercializmus oltárán, és tucat-kisautókat próbáltak / próbálnak ezen a néven elsózni - nem túl sok sikerrel.
Erre most itt van ez a kis gyösz, ami egyrészt megint nem egy nagy előrelépés dizájnban, de legalább nem csúnyább, mint egy Yaris, és az egyszeri 'szakújságíró' hajlamos egyetérteni a gyártóval abban, hogy 'Az új Ka azonban más koncepció alapján készül: olcsóbb lesz, ugyanakkor ötajtós kialakítása miatt egyértelműen praktikusabb, így a cégvezetés joggal remélheti, hogy több vásárlót vonz majd.'
Az egész alapfelvetés ott téves, hogy családi autónak látja, akarja láttatni ezeket a szuperminiket, amik eleve második autónak, illetve városi szaladgálós járműnek lennének ideálisak, lehetőleg elektromos motorral, ellenben normális felszereltséggel, beleértve a kényelmi és biztonsági extrákat. Amik ugye megint kizártak, mert alá kell kínálni a konkurrenciának.
Mindezt úgy, hogy a gagyi kisautók szegmense már így is eleve túlkínálatos, ráadásul ugyanazon modellek más-más emblémával egymás elől kannibalizálják el a piacot, haszon meg alig van rajtuk, olyan olcsón adják őket. Cserébe gyengék, rosszul felszereltek, kényelmetlenek, és amelyikre sikerül rászabni a semmire sem jó hátsó ajtót az első üléstámlától a hátsóig 30 centit kitevő második üléssorhoz, az ráadásul még elöl is menthetetlenül szűk lesz. Mindezt úgy, hogy az esetek 90+%-ában egyedül, de nagyon max egy utassal használják őket.
Nem értem én ezt az egészet, de persze nem én keresek évente milliárdokat autógyártásból, szóval a nagyok biztos jobban tudják...
@ adatfalo #127276: Vitara. Előtte meg valami németországi török család ledobott öreg mercije. Az a kategória a németeknél, mint az E46 3-as Mo-n.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
TaaT
veterán
válasz parandroid #127280 üzenetére
"Ugye arról a Ford Ka-ról beszélünk, ami anno a hangulatos, vicces, és menő modern kisautó típusát kvázi megteremtette"
Menő? Modern?
Végülis nem vagyunk egyformák.
Give them hell Ukraine!
-
Azért írtam a modernt, mert a klasszikus kategóriában létezett már a hangulatos mini, ott volt a Morris, vagy a Fiat 500, aztán hosszú ideig ilyen kisautóban semmi, miközben a kisautók is elkezdtek hízni és nőni (Corsa, Polo, Fiesta), szóval nem annyira a technológiára, inkább a dizájnra és a korban már szokatlan és új kategóriára értettem. Amúgy meg nem gondolom, hogy '95-96 körül, amikor befutott az első Ka, különösebb gond lett volna vele műszakilag.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
TaaT
veterán
válasz parandroid #127282 üzenetére
A menő modern szókapcsolatot én sem a technikával kapcsolatban kérdőjeleztem meg.
Amúgy a Ka-val kapcsolatban ez a 2 reklám maradt meg, össz-vissz. [link]
Give them hell Ukraine!
-
nagyúr
-
chungee
addikt
Estét!
Nem vagyok otthon a témában. Keresek/szeretnék Hyundai kishaszon autót, pontosabban H1 jelzésűt virágüzletemhez 2000-2005 évjáratig. Tényleg nem értek hozzá, de ennek a típusnak nem kell annyi adót fizetni ha Ausztriában venném meg Tudtok ajánlani Osztrák oldalakat ahol ezt a típus lehet kapni Ha sikerül kiszemelni akkor a további lépésekre is kiváncsi lennék, tesóm fogja megvenni, mert ott dolgozik. Ilyenkor az ő nevére vagy az én nevemre stb
-
etejedu
őstag
Sziasztok!
Nem tudom merjek e kérdezni, de hátha van amit tudtok ajánlani, mert én olyan de olyan hübelebalázs vagyok az autókhoz! Volt már rá példa, hogy durván szar autót sóztak rám és mivel fiatal voltam és bohém és villogni is akartam; olcsón, nem volt nehéz átcseszni.
Nos nincsenek illúzióim:
500.000 HUF a keret, max +50k mindenre! (átírás, azonnali javítások, cserék,stb..)
Napi használatra munkába járós kell, olyan ami nem zabálja le a gatyám. Nekem már a 8 l városban elég erős fogyasztási érték. Azért van hogy leugranék vidékre családhoz illetve Balcsira. Ez úgy évi max 10 alkalom. És ha már megyek autópályán teszem eléggé sok cumóval oda is és vissza, ami még több holmit jelent: a sok befőtt és sütik húsok ajándékok gyerekcuccok miatt)
Igen ez is szempont a gyerek ezért nem baj ha van tér is nem mintha hintázna benne de legyen hely mert volt egy Corsa ami igen 3 személyt elvisz, de basszus azzal ne menj szabadságra. És ne vegyél/tegyél bele még egy összeszerelhető Ikeás ágyat, szekrényt, komódot ...se. Gondolom már tiszta hogy a bogárforma matchboxok nem jöhetnek szóba.
Hegyvidéken lakom ezért nem szeretnék lassan elhalkuló motorhangot illetve hármasban visítót se,hogy megmássza nekem a budakeszi utat. Szóval nem baj ha vele van az erő.Álmok:
-ha benzines akkor minimum 1.5 ,1.6- os motor a dízelnél fogalmam sincs, sose volt dízel alattam, nem szoktam traktorozni. (bár ez nem igazán tartozik az álmokba )
- klíma (családom van nem szeretném nyáron grillsütős gyilkosságos valamivé változtatni a Balcsi felé vezető utat)
-ABS
-Légzsák
-kombi vagy valami pakolható forma (LEGYEN HELY!) Szóval kombi jó lesz szerintem is, igen.Várom a szíven döfő hideg vízzel leforrázó elhajtós válaszokat. Ha nem kapok választ, akkor maradok a puritán csak városban használható suzukinélnál és veszek egy utcaiharcos 3 ajtós 1.2 1.3 mmal felvértezettet 100káé, hogy legalább ábólbébe elvigyen és néha néha a Balcsira is. Kibírom azt a 2 órát...
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Xmodule #127240 üzenetére
Jazz, nem kérdés.
Kombi, 6L, 1m ft szinte esélytelen.Vegyél egy Jazz-t, ráadásul a hátsó üléssor felhajtható, leszőnyegezed és egy falka befér:
ui.
Jah és motoroból is #csakahonda, ugye ez nem kérdés?!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
tomiii.
aktív tag
Használt autó vásárlás utáni beszámoló következik.
Egy (mostmár ismerős) srác hívott pár napja, hogy szeretne Sierrát, én környékbeli vagyok stbstb. Beszélgettünk. Majd tegnapi nap folyamán elhozta a jószágot. Ma áthozta hibaátnézésre, pár dolgot megjavítottunk. Egyébként a napi szaladgálósa egy Mk3-as ugyanilyen szürke Mondeo Ha egymás mellet t van előd és az utód, ugyanabban a színben, az nagyon érdekes látvány, szerintem.
Az autó: Ford Sierra 2.0i Ghia. Balatontól van. Mit lehetett tudni? bal oldali ajtókba beletolattak, zárak emiatt nem működnek. 2-4-R fokozatok hiányoznak.
100.000ft-ért sikerül elhoznia.
Meglett az autó. Mik derültek ki? Első tulajos, mármint igazi első tulajos. Ő vette márka kereskedésben, minden papírja megvolt, Még gyári javítófestéket is adott neki a bácsi. Sírtak is mikor elindult vele az új tulaj. A feleség használta a környékükön. Megkímélt beltér. Elektromos tükrök, elektromos ablakok, Ghia plüss kárpitok körbe. Könyöklők. Tisztán tartva. Szinte hibátlan kasztni, Sierrából ilyen jót, ami nem javított még soha nem láttam. katalizátorok is megvannak, nagyon jó a kipufogó rendszere is. Motor tökéletes állapotú, ilyen halkan járó motort(ezt a félét) még nem is halottam.
Mai javítások:
Váltóból kikopott egy szilent, megszűnt létezni, ezt átmenetileg egy vas darabbal pótoltam, visszajött az összes fokozat. Ennyire fértem hozzá, sajnos lekell venni a váltót, hogy az 500ft-os szilentet kicseréljem majd, amit nem is árolnak, de egy 20x30x4mm-es danamidból "legyártom".... Első ajtót patikára sikerült kinyomnom, ettől rendbe jött a rudazat és megjavult a zár, de a hátsó ajtót ki kell flexelni...beragad a zár, ezért nem megy a központi, de most már zárható minden egyesével, átmenetileg megfelelő. Gázbowdent javítottuk, megnyúlt picit és nagyon szar volt, de 60ft-os kötélbilinccsel sikerült megjavítani. Új, Varta black akksi van benne, ez szerintem jó.Pár kép:
Ford keménykötésű dokumentáció tartó
Eredeti Ford javítófesték
Valami gyári könyv(van még vagy 6-7 féle)
Minimális rozsda, csak lekell húzni csiszolópapírral
Horpadt ajtók, elsők már tökéletesek, polír kell neki
BeltérTeendők:
-Első lengéscsillapítókat felújítani, teljesen halottak.
-Váltót levenni, szilentet cserélni
-Első stabrúd szilentet cserélni (ezt én gyártom, boltban szarokat kapni)
-Hátsó ajtót cserélni, ez kemény lesz.
-Zár rudazatokat átnézni mindenhol.
-olaj, szűrők stbstb cseréje
-felületi rozsdákat lecsiszolni, lekezelni
-Hátsó lökhárítót igazítani, matt fekete spray-vel átfújni, bár lehet eredetileg szürke volt, nem feketeVélemény, mint használtautó? Én ugye elfogult vagyok, mert ennél szebbet már nem találni, 4-szer ennyiért se. Én jó vételnek tartom.
[ Szerkesztve ]
-