-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predator2
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Predator2
addikt
válasz Mágus2 #127905 üzenetére
(#127905) Mágus2
A Renault topicban azt írják, hogy csak le lett szedve, mikor szerelték, és ilyen gányul rakták vissza.(#127906) lenko
Otthagytam az autót, bár ha olcsóbban adta volna akkor lehet hajlottam volna rá. Nagyon szép autó amit linkeltél. De nekem első autóm, így minden drágább. Teljesítmény adó stb...
A szívem szakad meg egy ilyen kocsiért, de nekem felesleges is, mert munkába járáson kívül viszonylag keveset lenne használva.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Atomgeszi
veterán
Hali!
Opel Omega B '97-es, 2.0 CD, benzin gáz. Kinek van tapasztalata, ajánlása mire figyeljen az ember? -
-
Atomgeszi
veterán
válasz aero. #127918 üzenetére
Hát ez a kettő túl biztató cikk.
Igazából csak azért szemezek ezzel a járművel, mert teljesen helyben van(és mivel valószínűleg ingázásra kellene napi 80km-re, ezért a gáz teljesen ésszerű(Persze ezt a melót is csak akkor vállalhatom el, ha van végre egy épkézláb autóm)). Az ember aki árulja kiment osztrákba és ott vett másik új autót , erre már nincs szüksége. Ismerős elmondása alapján már kint libeg a rokon autószerelőnél 2 hónapja az Eladó tábla az autón, és erősen alkuképes. 450-es induló árral. Persze, ha mégegyszer ennyit kell rákölteni akkor már köszi nem. Annyit mondott az ismerős, hogy a hátsó difi fura hangot ad ki, állítólag cserélve lesz. Friss műszakival. Egy szezont futott téli nyári gumi garnitúrával.
Csak nehogy több legyen a lé, mint a hús vagy hogy is mondják. -
válasz Atomgeszi #127919 üzenetére
Motorikusan megbízható, igazából a kasztni hamarabb rohad ki alóla, mint hogy mozgásképtelen legyen. Igaz a C már nincs ezzel a motorral. Nekünk A volt ezzel, soha nem kellett rá költeni kopó dolgokon kívül, ez 1998-2000-ben volt, akkor még csak 5 éves volt így még nem rohadt.
Radásul jóféle nyomatékos, 2400-nál leadja a 170Nm maximumát szívóbenzin létére.
Ha csak ingára kell és nem termel semmilyen pénzt akkor lehet vakvágányra tenném és néznék mást 500 körül.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz bandus #127921 üzenetére
Na ja, az a motor az 525tds-ből van, még az a melyik szeret izzadni a hátsó hengereknél így hamar hengerfejes lesz, ha széthajtják.
De elég krúzolós gép és azért a sorhat dízel hangja is ott van.
(#127923) Integrale: Már miért ne lenne? A B Faceliftje és C-nek nevezték el. Kód szerint B2, de ezzel soha nem találkozol, csak a C-vel.
[ Szerkesztve ]
-
Flashback
addikt
- 1.4 városban marha jó. Pályán 130-nál már kicsit hangos. 110 felett erőtlen. De talán ez az egyik legmegbízhatóbb motor. Csepeli Honda bontóba mondták, volt olyan, hogy elszakadt a vezérműszíj. Ráraktak egy másikat és ment tovább. Semmi buherálás a szelepekkel.
- 1.5 már kényelmesebb pályán. Innentől van már váltózó szelep vezérlés is. / Lőerőt nem tudom fejből.
- 1.6 már többet eszik mindenhol, viszont nagyon dinamikus. Nagyon szerettem. / 125LE
- 1.6 VTI haladóóós / 160LEEzek megbízhatósága nem kérdés.
Qru: Viszont akinek kell szépen lehet Chip Tuningolni, de totál felesleges.
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
m3tr0
senior tag
válasz Flashback #127927 üzenetére
Az nem rossz.
1.5 iLS 114 ló, D15Z6.
Nekem ezzel a motorral,3 ajtós változattal 4,8 volt a legjobb.
Vidéken nyáron, melóba és vissza használtam,32 km volt oda-vissza.
De ezeket az 5 liter körüli fogyasztásokat most is tudja, pedig pesten megyek meg pályán.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
-
Atomgeszi
veterán
válasz aero. #127920 üzenetére
Hát csak nézelődök, ez meg pont itt helyben volt.
Néztem Renault Clio 1.5 dCi -t abból is a 80 lovasat.
Ha megvan az alvázszáma akkor Renault kirendeltségen letudom informálni az autót?
Mivan azzal, ha mondjuk 2002-es évjáratú, és 2010-ben hozták be külföldről, akkor gyakorlatilag a külföldi előéletéről semmit sem tudni? Odatekerték az órát ahova akarták? -
m3tr0
senior tag
válasz aero. #127933 üzenetére
Mondjuk ez sajnos így van, nem eszik viszont nem is megy.
Ha forgatod azért közlekedni lehet vele,mégis csak 114 ló (volt gyárilag) de csodát nem kell várni tőle. Bár a 60 lovas Punto után erősnek éreztem, ma már nem.Amikor gyorsultam vele lacházán haverral, akkor az 5gen 105 lovas Coupejától egy autót kaptam 400 méteren...szóval.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Flashback #127931 üzenetére
Azt a technikát még merném is ésszel tuningolni, de pl pont most szenved egy srác a VAG topikban, megírták a 2.0 TDI-jét 200 ló körülire de nem bírta. Ha mázlija van akkor talán egy felújítással megússza...
mod:
Atomgeszi: Tulajdonosi beleegyezés nélkül elhajtanak a francba nekem ez a tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
raczger
őstag
Bátyám hamarosan autót szeretne venni, nem könnyű a helyzet:
-nagy kombi
-benzines, legalább 2 literes motor (nem kell turbo)
-automata
-az autóra 2.5M lenne
-fogyasztás annyira nem lényeg, évi kb 8k km-re lesz, második családi nyaralós/helyben járkálós autónakEddig Audi A6-os hirdetéseket nézett (2004 utánit), de 2.4 V6-ból mobile.de-n is csak multitronic váltós volt, amit sehol nem ajánlanak (felhívott pár váltóval foglalkozó céget, váltófelújítás akár 700k is lehet).
Most mondtam neki a BMW 525i E61-et, tiptronic váltó ha jól tudom vállalható, motorról sem olvastam rossz véleményeket.
Volvo V70 neki belülről annyira nem tetszik neki, Avensis sem, Vectra sem, Accordból a kombi sem. 3-as bmw meg már kicsi lenne, ahogy az Audi A4 is.
Ford mondeo tetszene neki, csak abból itthon egyáltalán nincs automata kombi. Habár az igaz, hogy külföldről való behozatal sincs kizárva, de azért jobb lenne itthon találni.
Esetleg van más ami szóba jöhet szerintetek?
Jelenleg ezt a bmw-t mondtam neki, hogy érdemes lenne megnézni.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
rbalint88
addikt
válasz raczger #127945 üzenetére
ha nem autóbuzi és nincs egy misije zsebben a felmerülő beszopódásokra, akkor inkább engedjétek el a prémiumvonatot a volvo kivételével, csak az ugye meg nem tetszik. bár nem kombi, hanem busz, a ford s-maxot merem ajánlani. amúgy mi a baj a dízellel? mennyi lenne a helyben járkálós használat és ez mennyire helyben járkálás?
-
raczger
őstag
válasz rbalint88 #127946 üzenetére
A BMW-nél mik is olyan drágák, hogy olyan komoly tételek lennének?
Egyébként volt egy 2.5 V6 Chrysler Stratusa, valami ismerős szerelője azt mondta neki, hogy fenntartási költségben kb ugyanaz lenne a BMW.S-Max ahogy írod nem teljesen egy kategória, de abból nincs is hahun automata benzines.
Van már egy dízel citroenje, a km-ek abba mennek. Helyben járkálás pedig 1-5km-eket jelent olykor, arra dízelt semmiképp sem akar venni.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
w333
félisten
válasz raczger #127947 üzenetére
A BMW-nél mik is olyan drágák, hogy olyan komoly tételek lennének?
Minden ... 1 csavar is ott kezdődik hogy 100 ezer ! nem véletlenül "ilyen olcsók ezek" mert kb. a kutyának sem kell (brutálisan drága a fenntartása) egy jobb állapotú Octavia is drágább tőle
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- EAFC 24
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Tőzsde és gazdaság
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...