- Manor Lords - Túl a kétmillión
- Dave the Diver - Napokon belül érkezik a Godzilla DLC
- Summer Game Fest - A 2K legnagyobb és legkedveltebb franchise-a is felbukkan
- Free Play Days 2024 - 20. hét: Killing Floor 2, Planet Coaster: Console Edition
- Ingyenes az Epic Store-ban a Dragon Age: Inquisition – Game of the Year Edition
- PlayStation 5
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Witcher topik
- Summer Game Fest - A 2K legnagyobb és legkedveltebb franchise-a is felbukkan
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Xbox Series X|S
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Alkoholista nevelde
- EAFC 24
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Vidual001 #127837 üzenetére
A kormányfüttést a fa kormányra találták ki. Anélkül tényleg hideg.
Az Snek ha légrugós, akkor sok lesz a fenntartása. Párjában 1000€ körül kell számolni helye válogatja a + csere összegét.
A cdi motrok ilyen korban már igénylik a költést. Pl egy s400cdinél a nyóc befecsi képes az autó árát elvinni.A 7ert nem ismerem csak annyiban hogy bonyolultnak mondják mint a nyű.
(#127838) tboy93: van olyan része, hidd csak el
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Vidual001 #127842 üzenetére
Mivel ezen a téren másoktól csak f@szkorbácsot fogsz kapni , próbálok válaszolni.
Én egyértelműen légrugó párti vagyok - ami a phórum autós társadalma szemében nímandizál. 5 éve légrugózok és jó. Nekem megéri.
Teddyben a 3 literes dízel tisztán városban megeszi a 12-15 litert is használat függően. Teddy 2,5 tonna velem.
A BMW elektronikája felhasználás és javítás szempontjából is bonyolult. Ennek megkérik az árát. Pl egy ccc modul ha meghal, mert sokaknál meghal, akkor sok - ha javítható.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Vidual001 #127846 üzenetére
Ez már messze nem az az évjárat amit én a W140 említéséből kikövetkeztettem. A 2005 utáni évjáratok sokkal megbízhatóbbak. Ott már gyk majdnem mind kezelhető, de a magasnyomású nyál rencert meg kell nézetni a traktor. Teddy egy aszfalt bálna.
(#127845) kornelka tömény rosszindulat az összegtől függetlenül. Pedig téged is szeretnek itt a kiemelkedően heves hátonpörgéseddel együtt
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Vidual001 #127852 üzenetére
Sajnos nem sokunknak van első kezes luxusautós tapasztalata. (Akik meg igen meg és el vannak ítélve érte )
Én is sokat gondolkodtam a W221 en amikor még ment a szekér, de nem mertem belevágni. Párszor volt szerencsém benne ülni egy barátom 5,5 kompresszorosában, és hát mit ne mondjak, csak a jólneveltségem akadályozott meg hogy a szép vaj bőr kárpitot lecsurizzam.(#127851) MunezXBK: de te már a verekedésekből is kiöregedtél, inkább az elektromos kerekesszéket nézegesd
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz Vidual001 #127852 üzenetére
Pedig egy IS mérföldekkel racionálisabb döntés.
Nyilván, te döntésed, te igényed, de 6 körül én első sorban egy ehhez hasonló F-Sport IS-t néznék.
Az viszont badarság, h drágább az alkatrész ehhez, mint egy S-Klasse-hoz, 7-es BMW-hez. Emellett az is biztos, h az anyagi kockázat az előbbi modelleknél nagyobb, mint egy Lexus-nál.Qru
Fátyolos lesz, 2x néztem eddig esőben, úgy is használható, csak kevésbé éles.
mod.
Hopp, ezt másik topikban beszéltük, mindegy, már itthagyom.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
m3tr0
senior tag
válasz Vidual001 #127852 üzenetére
Meg szabad kérdezni,hogy mit csinálsz Brüsszelben? Mert ha 1-2 hónap alatt megvan a maradék 3 millió...az nem semmi. Nem kell ember? Én épp munkanélküli vagyok...
És ez nem vicc.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
válasz Vidual001 #127865 üzenetére
Jó is a tank fíling Most éppen azért mén itthon a pörleködés, hogy asszonkám nem akarja elengedni Teddyt, hiába nem van elég zsé a normális üzemeltetéshen Ja és nem akar skodát se, ami meg nekem teccik. Meg semmit se nem se. Uh lehet megpróbálok egy passatban jövőt találni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz Vidual001 #127865 üzenetére
Továbbra is kint tervezed, vagy meglesz a zseton autóra, és hazajössz? Ha előbbi, akkor vágj bele bátran, csak kalkuláld bele, hogy elköltöd a pénzed, a javítás mint munkadíj és gyaníthatóan alkatrészek terén is, magasabb árral kell számolni Belgiumban.
Na meg nem tudom, hogy jelenleg ott hogy állnak az ilyen benzin/gázolaj temető jószágokhoz.Ha viszont az utóbbi, tehát hazajössz, akkor felejtsd el, mert itthon gyaníthatóan nem fog úgy dőlni a lé, hogy a 6-8 henger befecskendezőjét könnycsepp nélkül cseréltesd.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Vidual001 #128305 üzenetére
A dízlivel nincs tapasztalat ahogy a kicsi venzinessel sem. Barátomnak egy 5,5 v8 kompresszoros van, de az még garis és nincs is agyon használva. Nincs még vele baja.
Sajnos nem vagyunk olyan anyagi helyzetben hogy sok megforduljon a kezünkben Anno én nagyon nézegettem de a végén csak a hasmagasság kellett.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
w333
félisten
válasz Vidual001 #128305 üzenetére
Fenntartásra számolj nyugodtan nagyon sokat ...
Volt főnökömnek S500 volt, annyi biztos hogy 2-3 havonta vittem a Pappas -ba, mindig volt vele valami, egy ilyen kis 2-3 órás szervizelés 200-300k, legnagyobb baja egyszer nagyon erőtlen volt, alig bírtam a Pappas-ba bevinni, nem tudom mi volt vele de 1 nap alatt megcsinálták 670k -ért (szóval tartalék mindíg legyen)
Inkább a benzinest és szerintem aki egy ilyen autót vásárol az nem nézi a fogyasztást !
Azóta oldalból belementek ... és most egy S500 újabb modell van neki !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
Integrale
veterán
válasz Vidual001 #136607 üzenetére
Ha ennyi a rászánt összeg, akkor BMW-ből E39 széria jönne ki, de szerintem a felsorolt variánsokból a jók egytől-egyig drágábbak. Octavia L&K-ból az első generáció belefér, második széria már nem. 159-be a 2.2 vézna, és az sem fér bele a keretbe, 156 SW bőven kijön belőle, de inkább dízellel vagy 2.5 V6.
Én inkább néznék egy kompakt 3-5 ajtóst, a legtöbbhöz lehet venni utángyártott rácsot, vagy hálót, utóbbi is elég (szerintem).
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Vidual001 #136612 üzenetére
Pont azt a motort linkelted, ami kerülendő.
Jó 156-ot nem fogsz venni fél millióért, (persze látom, hogy külföldi papíros) nem véletlenül adta el a német/osztrák/olasz. Közvetlen befecskendezéses motor, kokszosodik, ez mondjuk igaz az összes ilyenre, de itt problémás a csapágyazás is, főleg ha ritkán cserélték az olajat, súlyosbítva még szar minőségűt is kapott.
Ha kisebb benzines kellene, akkor 1.8 TS-t vennék belőle, de őszintén, azt is csak gondos figyelmes gazdától. Nem szar motor a TS, csak kényes, ha nyúzzák hidegen+elnyújtják az olajcserét 10e km fölé és akkor is teszkós étolajat kap, akkor el kell kerülni, de ezt teljes bizonyossággal sosem fogod megtudni.V6-ok elég tartósak és igénytelenebbek is, a dízelek szintén. Előbbi szép hangú, jó dinamikájú, de a fogyasztása is ehhez igazodik 8-15l között valahol, lábadtól függően.
Egyébként mekkora kutyáról van szó? Ha nagytestű, akkor berakod hátra az SW-be és megtelt.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz Vidual001 #136607 üzenetére
Elso korben azt kellene tudni mekkora a kutya es miert akarod racsozni. Megfeleloen kellene rogziteni (biztonsagi ovbe dugva hammal vagy rogzitett kennel), mert a racsod meg egy kicsi szobacirkalo is kiviszi a francba, nem hogy egy rendes nagymeretu kutya.
A linkelt alfat nem is nepper arulja, hanem mozigepesz, akkorat vetit a leirasban. Ahogy Integrale irta, nem a legjobb sajnos ez a 2.0JTS. Mondjuk ha van valami tuti vetel, siman vennek ilyet, de ez az auto nem az.
JTD nagyon jo, faceliftes 16V vagy 20V jol feszerelve kijon ebbol a penzbol. De ha nagy kutyad van, akkor nem a 156 a megfelelo valasztas. Mondjuk enywmben is utazott mar a hatso ulesen harom kutya, de igazabol egy full size agarnak vagy melle max meg egy whippetnek kenyelmes. (Ilyen fajtakat szoktam szallitani gyakran) Csomagtartoban nem fog elferni az eb, hatso ules jatszik leginkabb. Nalam mivel szedan van meg ugye csak az ules johet szoba. -
-
#16514048
törölt tag
-
rbalint88
addikt
válasz Vidual001 #136615 üzenetére
Egy ilyen v6 varosban 12 alatt nem all meg, de talan erdemesebb 15-tel szamolni. Bmwbe jobban beferne a ketrec, a 156 nem kimondottan pakolos auto... Eletstilus-kombi. Lexus is300 sportcrosst nezz, az megbizhato japan technika, talan hasznalhatobb csomagtartoval, hatul is hajt es a legtobb automata. Bmw e46 kombija se rossz, 5er szeriat nem vennek egy ember plusz kutyahoz, meretileg baromi nagy ehhez. Ahol sikba dol a hatso ules es befer a ketrec, az boven jo. Ismerosok adnak el most kimondottan kutyazos autot, de az egy dizel multipla, szoval nem nagyon talalkozik az igenyeiddel hahun ranezhetsz azert.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- Hardcore café
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 5
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kupon kunyeráló
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest