-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
maajsz
senior tag
válasz htomi85 #130146 üzenetére
Azért állapotfüggő a dolog. Oké a 20on éves tádék szörnyűek, innen adagoló, onnan vezérlés, összefaragva, mikor belépi mögötte ablaktörlőt is kell kapcsolni, no meg a tesó furgonok, benga létükre olyan anyag jön ki belőlük, hogy a festék lepattan. De van sok rendesen karbantartott egyed is, amik emissziója lehet meghalad egy ésszerű normát, de rengeteg elhanyagolt újabbé is, ez inkább már szigorúbb műszaki kérdése lehetne. Lsd a tagokat akik 4-5 misiért vesznek használt prémiumot, de alkatrészt csak bontóból, főleg azokat amik a kipugázt is szabják, az már úgyis mindegy, lényeg menjen ha lépi..
-
Handball94
aktív tag
Sziasztok!
Szerintetek 500k-ig milyen vállalható autót lehet venni? Elsősorban kombik terén nézelődnék (Megane pl.), de ha ennyiért nincs vállalható kombi akkor természetesen lehet nem kombi is.
2000-es évjárat és az utáni körüliekre gondoltam.
Preferencia nyilván egy normális fogyasztás és hogy ne menjen rá a gatyám is a fenntartására
Mit ajánlanátok? -
Morris
veterán
válasz Handball94 #130159 üzenetére
Nekem anno a G astrát ajánlották 1.6 benzinnel.
Valószínűleg ezt is veszem. Csak momentán várom a zsetont.[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Ezt nagyon szépen leírta Betiltanák a magyarok kedvenc autóinak importját
Give them hell Ukraine!
-
Damage
senior tag
Nézegettem hahu-n az autókat. Csak gondolatban játszottam el a Mercedes C280-asokkal (nem szeretnék ilyet venni).
Ezt komolyan gondolták? Ez az 1 kép van fent az autóról.Szerk.:
Leírás:
A hű barátom![ Szerkesztve ]
''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
veterán
válasz htomi85 #130146 üzenetére
Én bp belvarosba nem engednek be 10 evnel öregebb dizelt vagy 15 evnel öregebb benzinest.
Athénba 20 éven keresztül nem engedtek be egyáltalán dízel személygépkocsit. Lehet, hogy csak a görög rendszámos autókra vonatkozott, de ez előbb-utóbb valóság lehet itthon is. Nem hülyeség amúgy.
Szerk: gondolom a válságtól döglődő autópiac miatt töröltek el a szabályt 2011-ben, ha előbb kipukkad a VW dízelbotránya, még mindig élne a tiltás.
@Damage: ezt a hirdetést...
[ Szerkesztve ]
-
Damage
senior tag
Második autót szeretnénk max. 1,2-1,4m HUF-ért. Nagy legyen és relatív jól felszerelt. Mi a véleményetek a Peugeot 607-esekről? Melyik motorral érdemes venni (ha érdemes). Látom, hogy V6-tal is adják, de nincs szükség rá, ha sokat eszik. Nem kell, hogy annyira erős legyen, 120 LE is elég, ha a gyengébb motor jobban bírja. Mindegy, hogy diesel vagy benzines, manuális váltóhoz ragaszkodom!
''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Édesanyámnak keresünk autót.
Mindenképpen Sedan -ra lenne szüksége, a csomagtartóba sok áru (ruha) kell hogy elférjen, munkájából adódóan. Kombit nem szeretne.
Idáig egy régi öreg Octavia -t hajtott, de szeretné lecserélni.
95% -ban városi autózásra kell, évi 1-2x max menne le az autó a Balatonra, tehát a benzinest jobban preferálnánk.
Évi 15ezer km -re kellene nagyságrendileg.
Mivel munkaeszköz, különösen fontos, hogy ne álljon hetente a szervizben az autó.A keret 1,3-1,5millió környéke lenne + első nagyszerviz.
Amiket én eddig néztem:
Cordoba
Octavia
CorollaMazda 6 esetleg? Vagy az betegágy?
Köszönöm előre is a segítséget!
-
Handball94
aktív tag
válasz Handball94 #130159 üzenetére
Astra G Caravan felírva még a listámra, ezen kívül esetleg még más a megadott adatok alapján?
Ha végül mégsem kombi lesz, arra mit ajánlanátok, alacsony fogyasztással és még a klíma, ami fontos lenne, a többi elvárás adott.
-
Kornel
veterán
Kac kac.
Jó ez. -
mdani01
aktív tag
Igen és ugyanolyan unalmas azóta is, de kérdés a G7 20 év múlva mennyire fog bírni..
(#130160) lenko: F astra, 5gen Civic, Stift akármilyen fapadosak de nekem sokkal emészthetőbbek mint a Golfé, de mindenkinek más jön be nem vagyunk egyformák
kornelka: szép Civic, gratula, sok balesetmentes km-t hozzá
[ Szerkesztve ]
iPhone 6S SpaceGray
-
Damage
senior tag
válasz Handball94 #130170 üzenetére
Elhasználtam pár Opel-t az évek alatt. Ezt én írtam 10 évvel ezelőtt. 4 évesen 130000 km-rel vettük használtan. G Astra, 2.0 dti motorral. Előtte egy 1,7-es (nem Isuzu) motoros 68 LE-s Astra-ba tettem majdnem fél millió km-t (használtan vettük), előtte egy 1,6-os diesel kadettbe 400 ezret (volt benne vagy 300-400, amikor megvettük). A G Astra-val sem voltak gondok. Szokásos cserék (olaj, olajszűrő, gázolajszűrő, féktárcsa és betét stb.). Kétszer hűtőt cseréltem (kilyukadt) és egyszer eltört a görgőt tartó csavar. + pár akku. Másfél évvel ezelőtt megadta magát a sebességváltó, akkor adtam el hibás váltóval (az új tulaj kicserélte/megjavíttatta, azóta is rendszeresen látom az utakon.)
A "G" Astra-nál népítéletnél 6,5-7,5-ös átlagfogyasztást írtam. Több száz ezer km után a valós adatot inkább 5,6-5-9 közé lőném be. 50-50% pálya és belvárosi (Budapest) használat mellett. Ez a téli és a nyári (20 fok felett klíma) átlagából jön össze. 101 LE volt, ami fél millió km után gyengécskének tűnt. Most egy 1,7-es "H" Astra-val járok másfél éve, ami 110 LE (érezhetően nyomatékosabb és erősebb), de többet is eszik 1 literrel azok ellenére, hogy pár éve "könnyebb" a lábam, nem taposom annyira. Mindig odafigyeltem rá. Nem állítottam le egyből, ha a turbo pörgött, hidegben nem tapostam neki, rendszeresen szervizeltem. Meghálálta a törődést. Én bátran ajánlom a 2.0dti-t és az 1,7 (Isuzu) Diesel-t.''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
LógaGéza
addikt
válasz rbalint88 #130179 üzenetére
TaaT is foglalkozik autókozmetikával? Pont a napokban gondolkoztam, hogy nekem is keresni kéne valakit kis megyénkben, de csak gondolat szinten marad meg...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Damage
senior tag
válasz aero. #130171 üzenetére
Az a gondom, hogy ezzel nem sikerült elriasztani!
Olvasgattam természetesen a Népítéletet, de ott is vagy jót vagy rosszat írtak róla (inkább jót). Természeetsen megbízható autót szeretnék, de nem fog érdekelni, ha ez-az elromlik, csak ne legyen drága a javítása. Második autóként kellene. Feleségem hamarosan elkezdi a jogsit és szeretnék neki egy nagy autót, amibe kevésbé féltem, jól érzi magát benne és nem utolsó sorban (ez neki fontos) jól néz ki. Tetszik neki a C3 és 206-os Cabrio. Ezekről próbálom most lebeszélni!
Én "C" Vectra-t néztem neki, de az "nem kell, mert csúnya".
Meg merjem kockáztatni a 607-est?''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
-
Damage
senior tag
válasz aero. #130187 üzenetére
Pont ez a célom! Egy nagy autóval tanuljon meg vezetni, ne egy C3/206 cabrio-val. Egy 607-est még csak nem is sajnálnám, ha itt-ott meghúzná (úgy is be fog következni). V6-ban amúgy sem gondolkoztam, ekkora kasztnihoz szerintem bőven elég a 120-150 LE. Az 1400kg-s "H" Astra 110 LE-jét több, mint elégnek érzem. Igaz, végigjártam a szamárlétrát. Amikor az M5-ösön fizetős kapuk voltak, a régi 5-ösön sokszor megjártam Bp-Szeged útvonalat 601-es (2ütemű) Trabival, amivel adrenalinlöket volt nyergeseket előzni lendületből!
A "C" Vectra kilőve, mert "csúnya"! A Signum is! Az Insignia szép (de nincs rá pénz, főleg tanulóautóként). Egy 607-esbe kiegyeznék, ha nincs vele túl sok gond.
Természetesen nekem nem csúnya sem a C Vectra, sem a Signum, hiszen az általam használt H astra sem egy esztétikai élmény (pedig nagyon szép állapotban van), de értheted, hogy mire gondolok, ha van feleséged.[ Szerkesztve ]
''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
B-L-A-C-K
titán
Na Focus kilőve, egy kúton láttam délután egyet, megkértem a tulajt megnézhetem e...Megengedte, bele is ültem, szép meg minden, de tényleg kicsit bazári, kipróbálni nem volt pofám elkérni, meg nem is azzal a motorral volt amivel lehetne, így ezt kimaradt. Lényeg a lényeg marad Golf/Octávia. Most kaptuk meg a választható variánsokat.
-
-
veterán
válasz B-L-A-C-K #130192 üzenetére
Ha nincs kisgyerek, akkor akár lehet a világos belső is. Nekem 1x volt bézs bőr, azt sötét farmergatya rendszeresen megfogta.
A fekete meg komor, lehet mérlegelni.... azt a színt válasszátok, amit a feleséged szeretne (nálunk így szokott lenni, a műszaki tartalomba viszont nem nagyon engedek beledumálni; tetőablakot kért - kapott, ennyi)