-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
válasz Handball94 #130159 üzenetére
Nekem anno a G astrát ajánlották 1.6 benzinnel.
Valószínűleg ezt is veszem. Csak momentán várom a zsetont.[ Szerkesztve ]
-
Handball94
aktív tag
válasz Handball94 #130159 üzenetére
Astra G Caravan felírva még a listámra, ezen kívül esetleg még más a megadott adatok alapján?
Ha végül mégsem kombi lesz, arra mit ajánlanátok, alacsony fogyasztással és még a klíma, ami fontos lenne, a többi elvárás adott.
-
Damage
senior tag
válasz Handball94 #130170 üzenetére
Elhasználtam pár Opel-t az évek alatt. Ezt én írtam 10 évvel ezelőtt. 4 évesen 130000 km-rel vettük használtan. G Astra, 2.0 dti motorral. Előtte egy 1,7-es (nem Isuzu) motoros 68 LE-s Astra-ba tettem majdnem fél millió km-t (használtan vettük), előtte egy 1,6-os diesel kadettbe 400 ezret (volt benne vagy 300-400, amikor megvettük). A G Astra-val sem voltak gondok. Szokásos cserék (olaj, olajszűrő, gázolajszűrő, féktárcsa és betét stb.). Kétszer hűtőt cseréltem (kilyukadt) és egyszer eltört a görgőt tartó csavar. + pár akku. Másfél évvel ezelőtt megadta magát a sebességváltó, akkor adtam el hibás váltóval (az új tulaj kicserélte/megjavíttatta, azóta is rendszeresen látom az utakon.)
A "G" Astra-nál népítéletnél 6,5-7,5-ös átlagfogyasztást írtam. Több száz ezer km után a valós adatot inkább 5,6-5-9 közé lőném be. 50-50% pálya és belvárosi (Budapest) használat mellett. Ez a téli és a nyári (20 fok felett klíma) átlagából jön össze. 101 LE volt, ami fél millió km után gyengécskének tűnt. Most egy 1,7-es "H" Astra-val járok másfél éve, ami 110 LE (érezhetően nyomatékosabb és erősebb), de többet is eszik 1 literrel azok ellenére, hogy pár éve "könnyebb" a lábam, nem taposom annyira. Mindig odafigyeltem rá. Nem állítottam le egyből, ha a turbo pörgött, hidegben nem tapostam neki, rendszeresen szervizeltem. Meghálálta a törődést. Én bátran ajánlom a 2.0dti-t és az 1,7 (Isuzu) Diesel-t.''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
alázógyík
őstag
válasz Handball94 #130449 üzenetére
2004 előttit nem szabad megvenni.
-
nagyúr
válasz Handball94 #130449 üzenetére
Sok az elektromos nyug vele, de a legtobb csak fals/kontakt hiba.
-
nagyúr
válasz Handball94 #130453 üzenetére
Nem rosszak amugy, sok az extra benne. Annyi hogy vasarlas elott nyomkodj vegig minden elektronikat 5-600k kozott talan egy Punto 2-vel jobban jarnal.
-
trassher
addikt
válasz Handball94 #130711 üzenetére
1.4 mindenképp jó választás, 1.8 is ha találsz jó állapotút ami nem 3 ajtós. Jellemzően azokba szerelték. Dízeleket annyira nem ismerem de az 1.7-es isuzu motort szokták dicsérni.
Redmi Note 7
-
Damage
senior tag
válasz Handball94 #130711 üzenetére
Attól függ, mire kell. Én G Astra-t 490-500 ezer km között adtam el. Nem ette az olajat. Alig volt gond vele és azok is "filléres" hülyeségek. 2.0 dti Astra (101 LE). Nem ette az olajat, nem rozsdásodott egy elemet kivéve (cserélve lett a motorháztető és csere után másfél évvel nekiállt rozsdásodni az utángyártott). A gyári elemekkel nem volt gond.
F Astra (1.7td) ette egy kicsit, két olajcsere között fél liter eltűnt. Az is simán kibírta a fél millió km-t. Előtte 1,6 szívó diesel Kadett (szintén 500+m km). A mostani egy 1,7 H Astra (1,7 cdti ECOFlex 110LE), nemrég léptem át a 100e km-t, már most kíváncsi vagyok, hogy mennyit fog elmenni.
És jelenleg 206cc-n gondolkozom 2002-2004 közötti 1,6 benzin (másodlagos autónak). Meg merjem venni?Szerk:
trassher: Az 1.7 diesel Isuzu valóban nagyon jó. Bár nekem az F Astra-m nem az Isuzu szériából került ki, mégis nagyon jó volt. A H Astra 1,7-ese az Isuzura épül. Az 1,3 és 1,9 diesel-ek meg a Fiat motoroshulladlicensz alapján.[ Szerkesztve ]
''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
AMD Power
titán
válasz Handball94 #130711 üzenetére
1.4 16v de 1.6 16v is ajánlott kategória.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Integrale
veterán
válasz Handball94 #130801 üzenetére
Elol el, a labad a kozekonzoltol fugg, ha hosszu akkor nyomhatja az alja. Mogotted mar nem fer el meg egy beloled.
Tresh: Nemet= preciz, tehat a Gastra is az.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
sagesz93
addikt
válasz Handball94 #130801 üzenetére
182cm vagyok, számomra kényelmes üléshelyzetben a középkonzolhoz hozzáér a térdem, ha úgy ülök. Ha hátrébbtolom az ülést(sok ismerősöm sokkal hátrébbtolt üléssel vezet mint én, nekik az a fura, hogy nekem ennyire előre van), akkor semmi gond.
Vásárláshoz hozzátéve: Én is 500ért akartam, de csak lerúgott sz*rokat találtam annyiért(ismerősöm vett 450-ért, fél évre rá hengerfejes lett a motor + rohadnak az ívek) / így vettem egy 2/b-t 700ért, azóta (1év) semmi bajom vele.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz Handball94 #130806 üzenetére
Puntoból se nagyon ajánlom az 500-as kategóriát, bár eltelt 1 év mióta én vettem, de szerintem azóta sem csökkent nagyon az áruk. Szopóroller tud lenni, ha kifogsz egy elhanyagoltat, hiába olcsó hozzá az alkatrész, gondolom ha ennyiért keresel autót nem kéne, hogy utána még ráfizess nem keveset. (én így álltam hozzá, szerencsére így is lett.)
G astrával is ez a szitu szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz Handball94 #130808 üzenetére
El kell menni, meg kell jól nézni/nézetni, aztán dönteni. Én is ilyeneket vadásztam, meg is néztem sokat(ez nálam 10db volt...), de mindegyik kiábrándító volt számomra, vagy lehet csak én voltam túl kényes. Aztán vettem egyet 700-ért ami megfogott, szerencsére azóta nincs bajom vele.
-
Integrale
veterán
válasz Handball94 #130808 üzenetére
Szerintem ez olyan messze van a 160e kilometertol, mint az a bizonyos tabornok Jeruzsalemtol.
A kormany gatya, ules nekem keprol sem szimpatikus, bal oldali rostely torott, az autoban egyebkent pedig all a mocsok.
A motorhazteto cserelt, elut a szine mind a ket sarvedotol, a lokharito log, es szerintem a legzsak fedele sem a gyari.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
BigBlackDog
veterán
válasz Handball94 #130878 üzenetére
Én a kormányt meg a váltószoknyát elnézve nem 221e km-t tippelnék rá. De meg kell hallgatni a motorját, meg menni vele egy kört.
-
TaaT
veterán
válasz Handball94 #130963 üzenetére
"de elég fura, hogy mind 200 ezer km alatt van."
Miért lenne fura [link]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz Handball94 #131258 üzenetére
És 205e-re tekerték vissza? Amatőr hiba, min 170-180-ra kellett volna.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz Handball94 #131260 üzenetére
Engem még mindig az bosszant hogy ebbe az adatbázisba lehet az előzőnél kisebb értéket is megadni. Biztos nagy meló lenne úgy átírni hogy ez ne történjen meg.
"érdemes volt.."
Abszolút.
Give them hell Ukraine!
-
nagyúr
válasz Handball94 #131274 üzenetére
Egy jol felszerelt F astra kombi kijon a keretbol. Vagy esetleg egy honda civic aerodeck, de abbol jot nem lesz egyszeru talalni.
-
nagyúr
válasz Handball94 #131277 üzenetére
2000 koruli autok kozul ritka az olyan tipus ami nem rohad. Nyilvan korbe kell jarni rendesen, alanezni, de szerintem letezik az orszagban olyan f astra ami nem rozsdaboglya 323 is rohad, de a civic is, e36 is, punto is...
-
trassher
addikt
válasz Handball94 #131274 üzenetére
Jó állapotú g astra évjárattól függetlenül 700-800K között indul jelenleg. 500K-s keretből szép f astra van.
Redmi Note 7
-
bbkk
csendes tag
válasz Handball94 #131721 üzenetére
Lehetséges, hogy valós a km, de ettől függetlenül bármi lehet. Maga az autó nem rossz, nem sok baj szokott velük lenni.
-
válasz Handball94 #131721 üzenetére
Kifejezetten szedán érdekel, vagy ötajtós is?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Handball94 #131793 üzenetére
Mondjuk az elég esélytelen így, hogy kinti.
SzlobiG: ezt az autót se telón, se személyesen nem kérdezik meg, pedig tényleg patika.
4-5-600.000-es kategória megy most.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Handball94 #155213 üzenetére
G Astra 1.4, Focus MK1 1.6, Almera N16 1.5.
Ezekből nagy eséllyel találhatsz a kritériumoknak megfelelő autót.Még nézhetsz Golf 4-et is, de azok általában drágábbak.
Egyébként ennyiért ki kell fogni az ezerből egyet, mert nagyon gyász a piac. Én szeptember végén kerestem 1-1.5m körül járgányt, és simán megnéztem élőben kb. 1000 autót, míg a végén sikerült kifogni egy patika állapotút jóval a keret alatt. Örültem is, mert így rengeteg pénzem megmaradt.
Másfélszeres áron is szinte csak szemét volt, amikre sokat kellett volna költeni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Handball94 #155218 üzenetére
Hungarian Octavia Klub csoportba lépj be fb-n
-
hobizoli
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Handball94 #155218 üzenetére
Fabia kicsi lenne? Elég strapabíró autó. Focus?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Handball94 #155228 üzenetére
A linket elnézve, én inkább keveslem a km-t. Amúgy ha kevés kilóméterrel szeretnél régebbi autót, akkor én megfontolnám azokat az autókat, amiket itthon papák vesznek újonnan...pl. Suzuki SX4. Bár nem tudom belefér-e az árba. Az az igazság, hogy a "halálzónában" keresel. Lutri az egész...
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Handball94 #155228 üzenetére
Ne aggódj, van rá esély, hogy több km van benne, mint amit feltüntettek.
Ha ez megnyugtat, csak 155k km.
A kategóriában jól ismerem az összes népszerű típust (rengeteget ültem bennük, vezettem is őket), de nálam az Almera nagyon pozitív csalódás volt, amikor beleültem. Azonnal le is csaptam rá, mert annyira meggyőző volt. Összességében simán jobb autónak tartom, mint a kategória etalonját, a Golf 4-et. Beltér minőségben sem feltétlen jobb a Golf, mert vannak pontok, ahol a Nissan jobb, van ahol a VW. Továbbá a Golf 4-es, a Focus és a G Astra is régebbi fejlesztés ~2-3 évvel, ami érződik is rajtuk. Egy baja van az Almera-nak, nem túl olcsó a szervize, viszont cserébe nem nagyon akar tönkremenni, illetve nagyobb úthibákon úgy viselkedik, mint a fóka és a kuvik, rendesen fel tud ütni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Handball94 #155230 üzenetére
Én igazából ezért a pénzért nem feltétlen ragaszkodnék márkához. Megnéznék egy rakattal és a legjobb állapotut venném.
Egyszerűen látom, hogy kicsit ráfeszültél a km-re, de miért? 250ezernél mi van? Semmi. Legalább tudod mi vár rád. 180ezer visszatekertnél tapsolnál, miközben egy vezérléscserét kéne csinálnod, amiről nem is tudsz? Lehet 30k-ból megvan a vezérléscsere és X évig semmi bajod nem lesz vele, miközben a visszatekertnél átugrod a vezérléscserét, beáll a motor és b@szhatod. Ez nem mese, nekem a családban volt ilyen , ott sz.ptam a -2 fokban éjszaka a városban. Kell a tökömnek ez. Oszd el a jármű életkorát a km-el és nézd meg, hogy mennyire reális...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Richard!
addikt
válasz Handball94 #155230 üzenetére
tűréshatáron túl van a km
Ez nálad mit jelent?
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Richard!
addikt
válasz Handball94 #155235 üzenetére
Szerintem is engedd el ezt a km "fóbiát". 3-400 000-nél még csak közelít az élettartama feléhez egy motor. Nem kell félni a számoktól
Munez: Szerintem már hervadóban van ez a virág...
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Handball94 #155235 üzenetére
Jóvan jóvan, de áruld már el, hogy mi van 200ezer km után? Kiesnek a csavarok vagy mi? Esetleg egy 300ezer km-t autópályán futott motort kevésbé vennél meg,mint 150ezer km-t csak városban start-stopba hajtott autót?
Tényleg nem bántani szeretnék, de érted, amit szeretnénk írni? Kifejezetten azt a fajta hozzáállást erősíted, hogy átb@sszanak. Ne akard legalább saját magad átb...verni.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
őstag
válasz Handball94 #155240 üzenetére
a valós ellenőrzött km futás mennyisége az egyik legfontosabb szempont, ne hallgass rá aki mást mondd
mert hogy a 300 ezret futott biztos autópályán futott a 150 ezret meg városban
mégis hogy a bánatba lehet ezt ellenőrizni? micsoda fas**ág ez?ne is vedd fel ezt a hülyeséget
igazolhatóan keveset futott autót keress és akkor már jó úton haladsz
a gond inkább ott szokott lenni, mikor pénz nincs az igények mellé és önnyugtatásból elhiszi valaki a beállított km órát aztán emg évekig szív a kocsivalcryptot minden termékemért elfogadom
-
Kickass
őstag
válasz Handball94 #155826 üzenetére
Ha közel van nézd meg. Lehet ex-rendőr Octavia. Bár azt mondja első tulaj, mégis ki van takarva a rendszám.
Talán ez a cikk segít felismerni ezeket.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Handball94 #189489 üzenetére
2M-ból a Megane MK3-ból kapod a legjobbat a felsoroltak közül, és abszolút nem problémás széria, tehát nyugodtan vehető.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Metal topik
- Programozás topic
- Xbox Series X|S
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- E-book olvasók
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest