Új hozzászólás Aktív témák

  • Damage

    senior tag

    válasz Handball94 #130170 üzenetére

    Elhasználtam pár Opel-t az évek alatt. Ezt én írtam 10 évvel ezelőtt. 4 évesen 130000 km-rel vettük használtan. G Astra, 2.0 dti motorral. Előtte egy 1,7-es (nem Isuzu) motoros 68 LE-s Astra-ba tettem majdnem fél millió km-t (használtan vettük), előtte egy 1,6-os diesel kadettbe 400 ezret (volt benne vagy 300-400, amikor megvettük). A G Astra-val sem voltak gondok. Szokásos cserék (olaj, olajszűrő, gázolajszűrő, féktárcsa és betét stb.). Kétszer hűtőt cseréltem (kilyukadt) és egyszer eltört a görgőt tartó csavar. + pár akku. Másfél évvel ezelőtt megadta magát a sebességváltó, akkor adtam el hibás váltóval (az új tulaj kicserélte/megjavíttatta, azóta is rendszeresen látom az utakon.) :)
    A "G" Astra-nál népítéletnél 6,5-7,5-ös átlagfogyasztást írtam. Több száz ezer km után a valós adatot inkább 5,6-5-9 közé lőném be. 50-50% pálya és belvárosi (Budapest) használat mellett. Ez a téli és a nyári (20 fok felett klíma) átlagából jön össze. 101 LE volt, ami fél millió km után gyengécskének tűnt. Most egy 1,7-es "H" Astra-val járok másfél éve, ami 110 LE (érezhetően nyomatékosabb és erősebb), de többet is eszik 1 literrel azok ellenére, hogy pár éve "könnyebb" a lábam, nem taposom annyira. Mindig odafigyeltem rá. Nem állítottam le egyből, ha a turbo pörgött, hidegben nem tapostam neki, rendszeresen szervizeltem. Meghálálta a törődést. Én bátran ajánlom a 2.0dti-t és az 1,7 (Isuzu) Diesel-t.

    ''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche

Új hozzászólás Aktív témák