Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    válasz Declare #130467 üzenetére

    Nafene, pedig az excelben szerintem még jó volt, nem néztem meg, hogy a google mit csinált, mikor konvertálta. Az az éves költséget, értelemszerűen évente egyszer le kell vonni, most már elvileg jónak kell lennie.

    (#130463) Qru: Akkor kicsit félreérthetően sikerült leírnom, elnézést. :B A cég csak tartós bérletre adna annyit amennyit, viszont értelemszerűen ilyenkor csökken az ember nettó fizetése is, mivel valamiből ki kell hozni. :)

    @Mindenki: Mondjuk a nagy eltérést én is abban látom, hogy a saját kocsi lenne 9-14 éves, míg a tartósan bérelt jószág meg 2-4. Bár igaz, hogy egy-két régebbi nagyobb kategóriás autó mellett elbújhatna egy mai kiskategóriás valami mind minőség, mind komfort tekintetében szerintem (bár a fenntartási költség jobban kalkulálható egy új autónál).

    Saját kocsira nem akarnék egyelőre sokat -tudom, ez relatív- szánni elsőre, emiatt tűztem ki a 0,8-1m határt csak a járműre. Ebből azért valami biztonságosabb dolog is kijön már, viszont nem fogom szívni a fogam, ha véletlenül kicsit itt-ott meghúzom -már van egy ideje jogsi, de vezetési tapasztalat még nem nagy-, vagy négy év alatt bukok rajta pár 10 százalékot.

    Viszont akkor tegyük fel, hogy saját kocsi (ami bizonyos szempontból örömtelibb, végül is mégiscsak saját járgány :) ). V40/S40, illetve V70/S60 páros közül (1m Huf környékén) melyik a gondmentesebb? Biztonság terén van valami szignifikáns különbség köztük?
    Tudom, vegyek Astrát, de megpróbálkoznék valami kicsit komfortosabb, érdekesebb dologgal is (családban már volt elég Astra :DDD ), ha nem pénztemető és többet tud nyújtani.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák