Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • amargo

    addikt

    válasz quailstorm #45234 üzenetére

    Én azt gondolnám, hogy az Uber nem csak szoftvert csinálta, hanem teli pakolta még rengeteg érzékelővel is. Ezért nem is gondolnám, hogy ugyan azokat az adatokat olvassa a két rendszer.

    Továbbá nem tudom mit értesz az alatt, hogy két szoftver azonos területen tevékenykedik, abból gond lehet? Erre vannak a versenyhelyzetes, ütközésmentes, stb protokollok, de itt ez nem merült fel.

    De mint írtam elég lett volna a Volvo vészfékező modulját nem kikapcsolni. Mondjuk végül megtaláltam miért történt:

    The vehicle was factory equipped with several advanced driver assistance functions by the original manufacturer Volvo Cars, including a collision avoidance function with automatic emergency braking as well as functions for detecting driver alertness and road sign information. The Volvo functions are disabled only when the test vehicle is operated in computer control mode.

    Tehát Volvo szoftvere átadta a teljes vezérlést az Uber szoftverének és az Uber szoftvere nem volt felkészülve rá, hogy legalább visszakapcsolja valahogy a Volvo védelmi rendszerét, ha már a sajátjukba nem bíznak meg. Ezt így lehet nem kellett volna kiküldeni, mert szerintem is első a biztonság, ha pedig pont a biztonsági rendszereket kikapcsolják, akkor a vezetőnek megmondani, hogy mindig figyeljen.

    MasterMark: OK

    “The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés