-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Teodor52 #193573 üzenetére
Ha megnézed a TC-os mesterkurzust ami erről szól kb megválaszol mindent. Összefoglalva:
MPI motor esetén: szívósor kokszosodás nincs emiatt nem kell, EGR (ha van) nehezebben kormolódik le, elvileg jobban keni az injektort az adalékos de ha nem magasnyomású akkor kb nem számít érdemben, nem nő tőle az élettartam (mert eleve előbb rohad szét minden más körülötte).
FSI: szívósor kokszosodási hajlam erősen csökken, injektort jobban keni, ha magas nyomású még akár érezhető élettartamnövekedés is lehet, egr-t segít tisztán tartani (ha van).
TDI: CR rendszer meghálálja, halkabb egyenletesebb működés, DPF lasabban telik meg és ha van EGR az is hosszabb életű lesz.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nők, nőügyek (18+)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
- Eredeti játékok OFF topik
- Sorozatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest