-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hroberto
veterán
Urak!
A Fuchs motorolajok milyen minőségűek. Nagyon jó áron tudnék venni de nem nagyon ismerem.KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
zack
nagyúr
válasz
TheProb #32491 üzenetére
Dízelt csak akkor 7-8-10+ évesen, ha marad a zsebedben pár százezer...
Nyűgösebbek, kényesebbek főleg télen, drágább fenntartani. Rövid utakat nem szeretik.
Szívó benzin jóval igénytelenebb, és tartósabb.
Mondinál a TDCi-nél egy kuplung+kettőstömegű+turbó+nagynyomású cseréje akár az autó vételárát is meghaladhatja. És akkor ott vannak még a porlasztócsúcsok...Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
TheProb
veterán
-
roberto211
őstag
válasz
TheProb #32487 üzenetére
Ha tartós gyártmányú a motor (puntoe nem biztos hogy feltétlen az de pld szívó japánok azok ) akkor semmi baja nem lesz ha 3500rpm et forog pályán ez meg bőven a normál tartomány.
5ezer felett csak a hondaknak meg suzukiknak
Ahol muszáj mert túl sok nyomaték nincs bennük..
De kövi autónak lehet én is turbó dizlit veszek. Az a baj h túl sokat megyek es ahogy én vezetek 10.5alatt nem áll meg a laguna. Most dízel megállna 6korulibol... Oké h esélyes hibaforrások elojohetnek de akkor is.
Újabb mondeo,megane grandtour,b6 paszuly,esetleg superb. Vagy valami Citroen egyterű szinten ujabbakbol. Asszonynak mondtam most konyhába mi lenne ha nyár végén lecserelnenk lagunat valami izmosabb dizelre. Cigit majdnem hozzamb@szta h most vettem de mar cserélni akarom
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
TheProb
veterán
válasz
#94529552 #32486 üzenetére
Úgy indultam neki a dolognak, hogy olaszt és franciát nem veszek. Aztán kb rábeszéltek a puntora, hogy milyen jó, olcsó fenttarthatóságú verda
Persze értem én, hogy egy elhanyagolt retek ez, csak megjegyzés.
Amúgy ha újra vennék kocsit, akkor sztem dízelnek lenne értelme. Pályán bekajálja azért a magáét, + 3500 körüli folyamatos rpm nem biztos h annyira jót tesz a motornak. Szerintem legalábbis.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
#94529552
törölt tag
Micsoda gyűjteményed van.
Szerintem az olasz vonalat most hanyagolni fogja egy ideig. A GSI és a Vectra is felejtős.
rbalint88 A vízhőfokmérők a középállásra vannak kalibrálva szerintem, ezért nálad a 90 fokon lehetett újkorában, már ami a képen van arra mondom.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
j.bravo #32484 üzenetére
ja, ez angol autóé
tuti nem lineáris, 80 és 100 között jó, de ugye az alfákat általában autózni szeretőknek gyártják, akik remélhetőleg figyelnek erre és nem csak ész nélkül használják. benzinesnél normális a nagyobb érték, hamarabb és jobban melegszik. egzakt adatokat nem tudok a működési hőmérsékletről, de sokkal magasabb hőmérsékleten dolgozik a benzines, mint a dízel.
-
j.bravo
addikt
válasz
rbalint88 #32483 üzenetére
Hm, nekem épp ezt megtukrozve vannak a műszerek: balról jobbra tank, óra, vízhőfok.
Benyásnál fordítva van dízelhez képest, vagy valami turpisság van a dologban?Nekem rendszerint városi közlekedésnél melegebbet mutat, közelebb a 90-hez illetve talán egyszer volt hogy tovább ment rajta picit. Ha kimegyek a pályára, visszahűti a menetszél
Ez így nem fura?A skála tuti nemlineáris, tehát nem 70 hanem 80 fok körüli a számérték nélküli osztás?
[ Szerkesztve ]
Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
rbalint88
addikt
nálam úgy van, hogy a két középső osztás között normális a vízhőfok, ha nyáron szúrod neki és megy a klíma is, akkor talán el tudja érni a középtől jobbra levő osztást, de nálam még nem érte el soha. télen viszont a középtől balra levő osztáson áll meg, az számít normálisnak, az kb 80fok. -
-
bandus
veterán
itt a listában van két mann olajszűrő, elvileg mindkettő az én motoromhoz. rendelhetem bármelyiket szerintetek annak ellenére, hogy nem egyforma a méretük? [link]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz
Qtya123 #32470 üzenetére
Mindből van hülye, politikailag érzékeny a nép is, ez csak olaj a tűzre. Az origo és index kommentjeit NEM SZABAD olvasni, mert vagy idióták, vagy trollok vagy politikai aktivisták írnak oda, egyik sem releváns, sőt, nem is egészséges.
Örülök a bicajosoknak, de megszűnt a critical mass, most minek kell valami más megint?
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qtya123
őstag
Bazz... Most olvasom origon, hogy Budapesten kerékpáros felvonulás van. Olvasom a kommenteket, a szokásos szemét kerékpáros vs. szemét autós vitán felül egy új irány bontakozott ki:
Elkezdték az emberek azt hangoztatni, hogy mi az, hogy nem kell valamilyen formában útadót fizetnie a bicikliseknek és mi az, hogy nem kell rá rendszám és műszaki. Onnantól bármelyik bringapárti hozzászólt a válasz kussnepofázz mer' nemfizecc adót te szemét volt a válasz.Valóban van sok idiótán közlekedő biciklis, de azért ilyen ötleteket kitalálni és már azért is szidni őket, mert nem fizetnek adót.... Iszonyatos sötétség, befásultság, savanyodottság van az emberekben és egyre rosszabb az irány....
-
Integrale
veterán
válasz
TheProb #32465 üzenetére
Puntonal motorkod fuggo, hogy 3,7 vagy 2,9 liter kerul-e bele. Mikori evjarat a tied?
A relek atnezeset a vizhofokra ertettem, nekem volt olyan, hogy elkoszolodott az evek alatt, es vandorolt a mutato (nem kapcsolta a masodik fokozatat a ventillatornak.)
"Bad reklám is reklám too"
-
zack
nagyúr
válasz
TheProb #32463 üzenetére
Azt már tudjuk hogy nincs füst.
Ez jó, eladhatóság szempontból.
A víz hőfokának hektikus ingadozása viszont nem jó. De ez lehet műszer probléma is.
A víznek stabilan be kell állnia középre, és onnan semerre, függetlenül attól hogy használod.
Ha meghajtod, akkor sem megy feljebb a piros felé?
Jó lenne előidézni, azt, mitől forrhatott fel. Könnyebb lenne a hibakeresés.(#32466) LógaGéza
Venni 9k-ért 0,5L Restore-t nem a világ. Ha segít. Mert így rátöltögetéssel pikk-pakk kifizeted az árát, és a problémát nem oldja meg.
Szerintem a Castrol a legalja olajban. Iszonyat sok a hamisítvány, és ami nem az, az sem jó.
R4 full synth-et próbáltam sportmotorba...Ez a csúcs. 4,5-5k/L. Hungaroringen nem tudtam rendesen váltani, mert akadt a váltó. Olaj le, akkor jött a csúcs full synth Fuchs Race 10W-50...Vaj sima lett tőle.
Több motoromnál is gond volt a Castrol minőségével. Azóta soha semmibe.[ Szerkesztve ]
Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
LógaGéza
veterán
Nem szoktam idiótán közlekedni vele, tiltásig még sose rúgtam el mondjuk (ami egy Hondánál szégyen
) -ráadásul az utak is olyanak, hogy... Hagyjuk... Átlag olyan 100-110-es utazó nagyon max.
Nem nagyon akarok öntögetni bele semmit, ha meg kell csinálni, akkor meg kell, nem nagyon hiszek az ilyen-olyan csodaszerekben.
Vastagabb olaj: 10W40-es Castrolt jobban ette, mint az 5W40-es Motult.Múlthéten mikor le volt szedve a motor körül majdnem minden, akkor nagyjából lemostam a blokkot, most megnéztem, és a bal oldalán megint olajos, nagyon arra gondolok, hogy hengerfejtömítés lesz itt a baj. Csak akkor már ha le van véve a hengerfej, akkor kéne nézni egy szelephézagot, nyomáspróbázni is kéne... Sokan meg nem vállalják, mert azt mondják, hogy a japán motor addig jó, amíg nincs megbontva, utána csak rosszabb lesz...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
TheProb
veterán
válasz
Integrale #32464 üzenetére
Hát szerepel a számlán a 3 littyó olaj... Bár én már semmin sem lepődnék meg...
Leeresztenénk és fekete lenne akkor mehetnék ráborítani az asztalt h átbaszott? (gondolom 3hónap alatt nem "feketedik" be az olaj).Relék átnézését mire mondod?
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
Azért kérdezem.
Kimentem városon kívülre, kicsit felmelegíteni a motort és megbőgettem üresben ahogy mondtátok. Íme, én nem látok semmilyen füstöt: [link]. Mivel piros sáv nincs az órán, 7k a max, így 4-4,5k-ig pörgettem max.
Amit észrevettem még most:
- Fel-le ugrált a hőfokjelző mutatója. Kb 1,5km után álltam meg, akkor 1/4-nél lehetett a mutató. Kicsit ráléptem üresben a gázra és azonnal elkezdett mászni felfelé. Közép előtt kicsivel állt meg. Majd ahogy elengedtem azonnal csökkent. Utána 3-5perc pihi volt (körbefotóztam a kocsit, ha már tegnap lemostam legyenek normális képek ha netán megy hahu-ra). Utána tolatás és csökkent a mutató. Közép fölé nem ment egyszer se, csak nemtom mennyire abnormális ha ennyire hektikus a mutató állása...
-Eddig ha 1-ben csak kuplunggal próbálta elindulni akkor kb lehetetlen volt, mert mindig le akart fulladni. Most minden gond nélkül, szépen el tudtam vele indulni csak kuplunggal.(#32462) Integrale: Persze, ennyit azért tudok, hogy előtte letöröljem a nívót és úgy nézzem meg
Ha már szintmérés, ma is megnéztem indulás előtt. Olyan van, hogy fekete-szürke színű az olaj a pálcán vagy csak a fény esett úgy rá? Tegnap rendes olaj színű (barnás, aranyos színű) volt, igaz tegnap sütött a nap mint az állat.[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Integrale
veterán
válasz
TheProb #32458 üzenetére
Hogy nezted a szintet? Hulye kerdes, de letorolted a palcat, majd vissza es ugy?
Milyen alatt a viszkozitasat ertettem. Nekunk a 2.0 Dedra a Seleniat csipegette, a Repsolt nem, azt hasznalunk az Alfaban es a Lanciaban is.W333: Az Alfat le is huznam a listarol. Ugy kezdodik a sztori, hogy vezerles csere, ha mar az, akkor a vezerlesmodosito is, mar itt elpattint 4-5 Deákot, szervizdijtol fuggoen, +olaj, szurok also hangon elmegy egy szazas, es akkor mas baja meg nem volt.
Zack: olajlehuzo kopas eseten is hasonlo a diagnozis.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
zack
nagyúr
válasz
TheProb #32456 üzenetére
Felejtsd el ezeket a gyári sport autókat. Astra GSI-ből szinte az összes leharcolt, és talicskával fogod önteni bele a pénzt.
Alkatrészek drágák, és a mai napig költséges fenntartani őket. Ami esetleg patent, az meg annyiba is fog kerülni. Kis pénz, kis foci... Elhiszem, hogy csábítóak a tizen-huszon éves sportautók vételára, de akinek ennyi van, az ne sport változatban gondolkodjon, mert adóságba fogja vágni magát keményen, hogy guruljon.
Persze mindenki azt vesz amit akar.
1.5-ös Almera jó választás egyébként, ha jó gazdija volt, sokáig elmennek, és nem túl költséges a fenntartása.
160-at tud végre, fogyasztása sincs elszállva (7-9L), kellően komfortos belül, és formára is szép.
Csak egy nem leharcolt példányért simán elkérnek 700-1.000.000 forintot.Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz
LógaGéza #32450 üzenetére
Milyen terhelésen fogyasztja az olajat, és mennyit? Ha csak nagy fordulaton csipegeti az nem gáz. 2.5 V6 Mondi is csipegeti ha meghajtóm, vagy 170+ a tempó. De városban, vagy normál használatban semennyit.
De úgy tudom több autó is van, aminél teljesen normális az olaj csipegetése. Azt kell megnézni, milyen körülmények között történik.
Az, hogy a kompresszió jó, fél siker. Első körben, ha eszi az olajat, megpróbálkoznék ezzel: [link]Bajt nem fog okozni, max nem hozza a várt eredményt, bár azt mondják, hogy jó. Esetleg előtte meg lehet próbálni egy kicsit "vastagabb" olajat, bár én egyből a Restore-ral kezdenék.
A kicsit vastagabb olajat kevésbé fogja enni, bár ez meg abból a szempontból nem előnyös, hogy a vastagabb olaj nem biztos hogy mindenhova eljut az olajfuratokon keresztül, főleg hidegindításnál, amíg dermedtebb az olaj. Nem véletlenül kell tartani a gyári viszkozitást.(#32455) Skillet
Szelepszár szimering esetében elégetlen olaj, kékes színű füst fog távozni a kipufogón keresztül.
[ Szerkesztve ]
Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
TheProb
veterán
válasz
Skillet #32457 üzenetére
A teljes út kb 70km, pályás rész kb 40-50km. Mivel nincs kompressziómérőm így ezt nem tudom magam mérni, de majd akkor győrben.
(#32453) Integrale: Januárban a szerviz csodálatos Texaco-t pakolt bele, mivel ezt nem találtam tegnap se Bárdinál se a Unix-ba, így 1l Selenia-t vettem, legalább én rakjak bele olyat amit a gyártó is preferál...
Azt hittük, hogy ugyan olyan olajat lehet csak rátölteni, de azt mondta a Bárdis faszi, hogy elég csak a viszkozitásnak stimmelnie."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Skillet
addikt
válasz
TheProb #32456 üzenetére
500km? Fasza
Nívó legyen pont maxon. De sík területen nézd, mert sokat tud csalni az út dőlése miatt.
Aztán irány Győr. De csak okosan, max 90. Út közben folyamatosan figyeld a vizhőfokot! És 20km múlva hajts ki egy pihenőbe/kútra, állítsd le a mocit. Várj 5-10 percet és lesd meg az olajszintet. Legyen nálad olaj, ha kellene. Ha minden oké, akkor tovább... állj ki mondjuk 50km múlva.
Szerintem simán leérsz. Ha van benne elég olaj/víz, nem lesz gond. Kóklerekhez ne vigyed szerintem semmi miatt! Apróság miatt sem. Annál már az is jobb, ha te csinálod
Ja, a km számlálót is nullázd. Aztán nézni kell, hány km után megy le maximumról minimumra. Az sacc egy liter.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
TheProb
veterán
válasz
Skillet #32455 üzenetére
~500Km-t mentem azóta mióta néztem. Aztán megeshet, hogy már akkor is kevés volt, csak szarul láttam...
De a tegnapinál 100% h több volt benne.Ilyenkor nem dolgozik ám egyik normális szerelő/szerviz se... Most vagy lemegyek az egyik az egyik lenyúlós, kókler helyre vagy megpróbálok lemenni vele Győrbe megint pályán, aztán eljutok odáig lábon akkor megnézetem jövő7-en vmi normálisabb helyen. Bár egy ilyen piti mérést csak megtud csinálni még egy kókler is szerviz is, nem?
(#32453) Integrale: Nem terveztem Astrát venni, azért nem fogok venni ugyan ilyen v még szarabb autót csak azért, hogy legyen... Ha "megbukik" a kompresszió mérésen akkor eladom, aztán megint tömegközlekedek amíg nem lesz megfelelő anyagi forrás újra...
(#32454) w333: Hát biztos nem nyugger tempóban mennék vele, de tudnám a határokat. Nemám még a végén azt hozzátok ki, hogy én gyilkoltam le a punto motorját 5hónap alatt...
Amúgy az a GSi elég tetszetős, de ennyiért lehet az jobb állapotú, mint a punto? Meg ahogy nézem ebben nincs klíma, az utóbbi évek 50fokos nyarait meg biztos nem bírnám ki nélküle...
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Skillet
addikt
válasz
TheProb #32447 üzenetére
Amikor megnézted az olajszintet, hol állt? Hány km-t mentél vele, mire így elfogyott?
Ha mondjuk 3000km alatt fogy el egy liter olaj, az még nem a világ. Szelepszár szimeringeknél is bekerülhet ennyi az égéstérbe. Bár nem hinném, hogy egy hónap alatt mentél ennyit
Szóval van esély rá, hogy kajálja az olajat. De mennyit? Végén még több olajat kell tolnod bele, mint benzint
De egyértelműen kellene egy kompresszió mérés. Akkor okosabb leszel.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
w333
félisten
válasz
Integrale #32453 üzenetére
Van egy olyan érzésem hogy a kolléga hajtaná mint a lovat de ez nem ara való ... az a baj minél tovább halasztja annál jobban ki fog ürülni a pénztárcája ... már amennyit ráköltött vehetett volna egy sokkal normálisabb autót
F Astraval mennyivel lennel elorrebb?
Fejejtős egyetértek ... max valami nagyon megkíméltet 8 szelepes motorral !
Ezen kívül meg kb. bármivel jobban jár szerintem pl. Brava, Bravo, Alfa 146, Xsara, Clio, Megane, Pug. 206 és 306, Mazda 323, Almera, Civic, Corolla G6, ha pedig szereti csapatni akkor egy GSi Astra
Vagy A Vectra -t ha száguldozni akar, rozsdán kívül nincs mire figyelni !
Szerk.
Erről jut eszembe ... A 72 éves bácsi és a GSi Astra
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Integrale
veterán
válasz
TheProb #32447 üzenetére
Mar csak az a kerdes, hogy egy F Astraval mennyivel lennel elorrebb? Gyanitom semmivel, lakatolast kezdheted elolrol, motorikusan arra is lehet mar kolteni. Aztan fizeted ujra az atirast es tarsait.
Nezzetek meg az autot, kompresszio stb, tolts ra olajat, aztan hasznald, es szorgosan nezd a nivot.
Milyen olaj kerult bele?"Bad reklám is reklám too"
-
z123456789
addikt
válasz
Tsebacsi #32451 üzenetére
Na abból sok nem lehet, úgyhogy szerintem egy kocsiban volt a seggünk.
Ja, persze hogy nem kéne, de ez ilyenkor felér egy falusi búcsúval.
Benzin nem számít, persze. Én a hátmasszírozótól hidaltam le, meg a Bang & Olufsen-től. Illetve az infra kamerától. A többi 87 kényelmi funkcióra már nem volt idő.
Igen, precízen szúrnak le, mi tagadás? -
válasz
z123456789 #32438 üzenetére
Pont pár hete volt kedves barátomék esküvője, srác Győri Audis, hozta a fehér S8-at
Atom az a kocsi, de nem kéne, mert 1 fékszett rá a mostani autóm árának majd a fele
De aranyos/figyelmes a kocsi, fogyóban volt a benya, de lepadlóztuk. Rögtön jött az üzenet németül: Fogyóban van az üzemanyag, kívánja, hogy elnavigáljam a legközelebbi benzinkútig? Ezek a németek úgy basznak le, hogy közben úriemberek
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
LógaGéza
veterán
válasz
TheProb #32447 üzenetére
Enyém is eszi az olajat, kompressziót mértünk nemrég, és semmi baj nem volt vele. Majd most meglesem amit zack mondott a füstöléssel, azt nem nagyon nézegettem még úgy, hogy más tapossa a gázt - na meg ritkán megyek magam után
Amúgy meg tapasztaltabbak azt mondják, hogy újra kell gyűrűznöm, csak egy gyári gyűrűszett 82k kedvezménnyel..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
hurenzon
senior tag
Hol érdemes most Budapesten jogsit tenni? (3,13,11 ker. előnyben)
-
zack
nagyúr
válasz
TheProb #32447 üzenetére
Nem úgy néztétek szerintem ahogy kell. Egyikőtök álljon a kipuff-hoz. A másik érzéssel a már bmelegített motornak kezdjen gázfröccsöt adni érzéssel. Én azt mondom, ha 6000-től kezdődik a piros, akkor 4-4500-ig elég pörgetni. Ha gázadáskor jön kifele a sötét füst, akkor a blokk a kuka. De ez alapjárat közelében nem fog kiderülni. Kicsit meg kell kínozni.
Olyan nincs, hogy az olaj köddé válik. Ha elfogyott, akkor valamerre távozik, és gyanús hogy a kipuff irányába...
Ha visszaviszed az autót, abban az állapotban, ahogy vetted, és nem veszi vissza, simán feljelenthetted volna. Ezért nem szabad hozzányúlni. Mert utána már jönnek a magyarázatok, hogy belenyúltak, elb@szták stb.
Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
TheProb
veterán
válasz
SzlobiG #32443 üzenetére
Aztán mi számít jónak és mikortól adjam el azonnal?
(#32444) zack: Csak elméletben, kevesen fogják szerintem naponta nézegetni az olajat. Meg ennyi erővel én is feljelentgethettem vna a buzi neppert aki eladta vagy a kompetens szervizt amelyik azt mondta h oké a kocsi. Btw: állapotfelmérésen nem kellett vna kompressziót mérni, hogy kiderüljön a motor körülbelüli állapota?
Ha nem füstöl a kocsi akkor is ehet az olajat? Mert tényleg semmi füstje nem volt.
(#32446) kornelka: Gond az, hogy úgy se fog olyan árat adni amiből tudok venni normális csere autót. Ez a gané meg már felélte minden tartalékomat...
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
zack
nagyúr
válasz
TheProb #32442 üzenetére
Ne hirdesd meg, csak kereskedésbe vidd. Magánszemélynek el ne add.
Elviszi, és 2 nap múlva feljelentéssel fog fenyegetőzni, hogy átverted. Ez nem olyan rejtett hiba, amire rá lehet fogni, hogy nem tudtál róla.
Kereskedésben valószínű túl fognak lépni ezen, és ki fogják hozni nullába, ha hozol is el autót.Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
TheProb
veterán
válasz
Qtya123 #32440 üzenetére
A 16éves dolgot a műszaki állapotára mondta, nem a rohadásra.
De a fasz kivan már ezzel a kocsival. De lehet, hogy tényleg most kéne meghirdetni, amíg még most nem olyan vész... Kérdés mennyit lehet ezért kérni, lakatolás munka ugye megvolt, számlával igazolt vézérlés csere, stb. Meg a zsír új, patika nyári szett.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
zack
nagyúr
válasz
TheProb #32437 üzenetére
Szállj ki belőle gyorsan, amíg lábon tud járni. Kérj kölcsön, mert még úgy is jobban jársz, ha 200-ért ott hagyod egy kereskedésben, és elhozol némi ráfizetéssel egy jobb F Astrát.
Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Qtya123
őstag
válasz
TheProb #32433 üzenetére
Motor gatya, váltó gatya, kasztni gatya, meg ami még nem derült ki. Elgondolkodnék az eladáson akármennyire is bukó... Később ki tudja még mi lesz.
Ja és még egy tanács: Szerintem legközelebb keress másik szerelőt, ha autót veszel és ne dőlj be az olyan állításoknak, hogy 16 évesen nem gáz, ha rozsdás a kasztni. De gáz és szerintem itt a fórumon sokan fel tudják tenni a kezüket, akiknek 16+ éves autója van és nem rozsdás.
Aki az ilyen állapotlapra azt mondja, hogy jó, az egy kókler majom jóazúgy mentalitású szerelő. Szerelő létére olyan igénytelen emberek vannak, volt olyan aki a jóazúgy mentalitásával tanácsolt ilyeneket haveromnak, hogy "nem lesz annak semmi baja, ha nyáron csapvízzel töltöd fel". -
zack
nagyúr
válasz
TheProb #32437 üzenetére
Szerintem ilyenkor kompletten meggyűrűzik. Ha az elég, és nem sérült a henger fala. Ha sérült, akkor a hengert is fúrni kell.
Szerintem ebből adódóan jött ez a víz felforrás is, csak még nem produkálja minden helyzetben.
Az előző tulajnál elkezdte enni az olajat. Aztán volt amikor töltött rá, és volt amikor nem és olyan kevés olajat kaphatott, hogy, ami olaj kenésű, lehet mindent cserélni kell.
Mérjetek egy kompressziót. Az kideríti, mennyire kopott a blokk.Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
z123456789
addikt
válasz
Motion_Blur #32417 üzenetére
Azért jó Győr környékén lakni, mert akad pár haver, rokon, aki az Audi gyárban dolgozik. És ha ezek egyszer megházasodnak, kurva élet, hogy kérnek a cégtől 4 napra elhozható esküvős kocsit. Kicsit csömör már, de addig nincs gáz, ameddig engem kérnek meg, hogy furikázzam őket. Ennek okán már volt alkalmam vezetni pár jobb járgányt a karikástól. Többek között egy ilyet is.
Csóri életemben azt hiszem a legjobb vezetési élmény marad örökre.
4.2 V8 Biturbó 520 LE -
TheProb
veterán
válasz
SzlobiG #32435 üzenetére
Haver jött mögöttem, azt mondja nem látott semmit.
(#32436) zack: Ajj, gyorsan megtörted a jókedvemet...
De Ilyenkor nem csak az olajlehúzó gyűrűt kell cserélni?[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
zack
nagyúr
válasz
TheProb #32433 üzenetére
Ajaj.
Ha nincs látható jele az olaj eltűnésének akkor végtelenül egyszerű. Elégett. Ez pedig általában akkor megy végbe, ha kopott a motor, és az olajlehúzó gyűrű nem képes ellátni a feladatát és lényegében elég az olaj.
Ez így azért elég ijesztő. Töltsd fel olajjal, menj el egy kereskedésbe, válassz valamit, ezt meg hagyd ott amennyiért beszámolják. Ha viszont megtartod, szerintem már ott tart a dolog, lehet egy komplett motorcserével jobban járnál, mert erre 2 autó árát fogod költeni.[ Szerkesztve ]
Honor Magic V3 5G 12/512GB <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
TheProb
veterán
Na elmentem a szerencsecsomagért...
Mit ne mondjak még érdekesebb lett ez a mentős, szerelős story. A helyszínen azt mondta a szervizes faszi, hogy nincs semmi baja a kocsinak. Elvitték hosszabb-rövidebb körre (elhangzottak alapján 15-20km) és nem produkál nekik semmit, hőfokjelző megállt középen, kocsi nem füstöl egyáltalán, stb.Elhoztam, járkáltunk vele a városban, de nekem is úgy állt végig középen a mutató, mint a szög. Nem füstöl semmi, nem produkált semmit. Biztos ami biztos légtelenítettük a rendszert, bugyogott rendesen...
Ellenben mikor megnéztem, hogy mennyi olaj van a motorban, akkor - nem kamuzok - SEMMI olaj nem volt a nívón. Hova az istenbe tud ennyi olaj eltűnni? Kocsi alatt sose volt olajfolt, 1 hónapja néztem meg, akkor teljesen korrekt szinten állt. Így rátöltöttünk majdnem egy liter olajat, most jó a szintje, de ezt gondolom ki kéne vizsgálni, hogy mi lett azzal a majd 1 liternyi olajjal...
Ezután felvittük pályára, kicsit kihuzattam, feltoltam maxra klímát, had kapja az ívet, de továbbra is beszögelve állt középen a hőfok, semmi gond nem volt.
Ezek után fingom sincs mi a szartól adta meg magát vasárnap, de lekopogom, hogy most jó. Persze az olaj eltűnéses témát meg kell nézetni, meg a váltót is, mert ma már 10/7x alig akarta bevenni az 5-öt.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Joker88
őstag
egy kis érdekes felvetésként, a siketek kaphatnak jogosítványt ?
vagy van valami megkötés ha szerezni akarnak ?In loving memory of Garrett Lockhart
-
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
Qtya123 #32424 üzenetére
Görög autó a cím alapján. Én is így gondoltam egyébként.
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
válasz
Qtya123 #32424 üzenetére
Meg már a Duna autóház v mipöcsöm is. Egyre többen. Mennyé el az ország másik felibe állapotfelmérrésre, és megveszik kp. Mondtam h csak ha állják az utazási költségemet , mert hiába vizsgálgatják, annyit fognak találni amit elmondok, de az árból már nem engedek. -Háde, háde....-Viszon'hallásra!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
trassher
addikt
válasz
Motion_Blur #32417 üzenetére
Nekem meg ebben az fx50s-ben volt alkalmam utazgatni. 70-től 120-ra úgy felugrott, hogy még rosszul esett.
Holnap reggel pedig az infiniti tulaj roush stage 3 mustang-ja lesz terítéken. Azért érdemes lesz felkelni.
Redmi Note 7
-
pocokxx
Közösségépítő
Bepróbálkozott egy kereskedő az eladó autómnál, hívjam fel, vagy vigyem el neki. Szerintetek érdemes ilyennel foglalkozni?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
brumi1024
veterán
válasz
Motion_Blur #32417 üzenetére
S8 nem? És látványosan egyedi, de 3 betű 3 szám rendszámmal? Találkoztam szerintem ugyanezzel, meg az RS6 párjával.
(#32421) Motion_Blur: Akkor nem ez, ezek az egyik nagy kereskedésnek (annak ahonnan az enyém is jött
) az autói:
Érdekesség: a 30 méterrel mögötte parkoló RS6 aznap érkezett Magyarországra, mint az én autóm.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Takaroggyatokmán' innen, itt kérem 0,64 kg jut 1 lóra!
[link](#32415) MunezXBK: Tényleg olcsón adjátok, mi a baja? Motor indul?
Amúgy a 47 hívásból mennyi volt a telefonban alkudozó, meg lerúgott 22éves autómat beszámolod-e? -
Motion_Blur
félisten
válasz
roberto211 #32412 üzenetére
Nálam 10,7 ez az arányszám - pedig ez is Suzi
Mondjuk a valós használat során ez a szám kb. 20+... hacsak valaki nem 6000-es fordulaton kocsikázik a mindennapok során..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
mdani01
aktív tag
-
rbalint88
addikt
válasz
roberto211 #32378 üzenetére
1.9jtd 16v, gyárilag 140 ló, ehhez 1305kg forgalmi szerint. kellemesen megy, de azért fog kapni chipet, nagyobb coolert és át lesz lapátozva a turbó idővel. aztán szükségesség és anyagi vonzat tekintetében lehet, hogy egy jobban szellőző kidörgő is kerül rá, de ez lesz kb az utolsó lépés. addig lesz kihajtva, amit még a gyári befecskendezőrendszer tud, ahhoz nem akarok nyúlni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest