-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
-
SzlobiG
félisten
válasz hroberto #17808 üzenetére
Nálam is hasonló probléma volt mióta ki van iktatva minden probléma megoldódott. Találjanak ki erre olyan megoldást ami városi használat mellett is jól működik na majd akkor az nem lesz kiiktatva.
(#17811) Qru Vicces amúgy mert nem egy helyről hallottam ahol ki volt iktatva és még jobb értékeket mértek mint amelyiknél működött a DPF. Chip tuningnál szintén volt erre már példa, hogy a gyárihoz képest kevesebb károsanyag kibocsájtást mértek.
(#17813) bitpork Attól még leírhatom.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hroberto #17827 üzenetére
Túl sok jóra ne számítsanak a részvényesek egy jó darabig. Az amcsik jól ráhúzták a szivatót az eu-ra. Kaptunk tőlük egy jó menekült válságot, most az autógyártásnak is szépen odavágtak...
Jobban jártunk volna ha mégis inkább aláírják azt a kereskedelmi egyezményt velük.
mod:
Burt1793: Igen elvielg az össezs 2.0 tádé csaló szoftvert kapott a konszernen belül.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
válasz hroberto #18417 üzenetére
Értem és tudom miről beszélsz. Ugyanakkor a pH nem biztos hogy a helye törvénytelen dolgok propagálásának vagy a környezetszennyezésre buzdításnak Kérlek értsd jól és ne rosszul
Én azt olvastam, hogy azoknál az autóknál amik gyárilag DPF-fel gyönnek ki, ellenőrizni fogják a vizsgán a meglétet. Lehet hogy nem vezették be, de jobb a békesség. Nekem is most kell takaríttatni.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
SzlobiG
félisten
válasz hroberto #18417 üzenetére
Pláne, hogy sok esetben átlökni se kell, mert jók az értékek szűrő nélkül is...
(#18419) bitpork Ellenőrizheti, ha megbontás nélkül lett kiszedve a belseje, le meg nem veszik a dobot. Az bukik meg akinek fel lett bontva és vissza van hegesztve a dob, vagy simán egy cső van vissza rakva a dob helyett.
Én amúgy vissza se vinném, ha vw-m lenne. Gyengébb motor, több fogyasztás kinek kell ez...
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz hroberto #18705 üzenetére
Igen ez egyértelmű, de azért, mert valaki ügyesen optimalizál, azért nem jár büntetés.
Ez egy egyszerű:eset.
(#18706) bitpork : Clean diesel is oké, más is dicséri a saját vackait, amik nem teljesítik közúton az előírtakat, itt a csaló szoftver ami megkülönbözteti.
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
válasz hroberto #19398 üzenetére
A forgókúpos csavar elsődleges dolga és szerepe nem az, h az eltérő lyukkiosztást korrigálja.
Ha egy felninél 5 x 112 a gyári agyméret, akkor olyat kell rá keresni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Skillet
addikt
válasz hroberto #19738 üzenetére
vetetnék ilyet a matiz tulajával... csak nincs a méretében
(#19739) Qru
hja, ez nem az a méret.
igen, a matizra kell. galantra csak ezért nem rakok ilyen méretűt, mert... csak mert nem és kész
hja. micuék nem is tolnak már több okos autót. maradnak a kis szüttyögőknél.
de subaru okés. nekem ez a nagy kedvenc tőlük. 22b sti.
(#19747) Qru
tudom. láttam a linket. csini... de inkább magam építeném
arról nem is beszélve, hogy csak jobbos jöhet szóba(#19740) joamilestoné
nekem mindig a nissan felhozatala tetszett a legjobban. 280z, 300zx, 350-370z, s12-13-14, r32 és r34, r35.
a nissan tud valamitakkor berendelek 4db hankook-ot. jobb ötletem nincsen.
debikát nem merem.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hroberto #20467 üzenetére
Minden kút a MOL-tól veszi a benzint itthon, az adagolóanyagokban lehet eltérés illetve az OMV prémiumát azt kintről hozzák ha jól tudom.
Benzinesnél sztem nincs értelme a prémiumnak ha csak nem vmi nagyon kihegyezett turbóbenzinesed van pl. Dízelből a modern CR-ek viszont többnyire meghálálják (ebből is van ami háklis az üzemanyag minőségre van ami kevésbé).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
McSzaby
őstag
-
McSzaby
őstag
válasz hroberto #21020 üzenetére
Pontosan én sem tudom milyen kémiai reakciók mennek végbe nála. Azt olvastam egyszer, hogy a fékolajat azért is kell cserélni, illetve azért kell belőle friss mindig, mert egy idő után kicsapódik belőle némi víz, ami megáll az olaj tetején és ugye ez nem túl jó egy hidraulikus rendszernél..
Motorolajnál valami hasonló lehet a kenési tulajdonságaival.
De ha ostobaságot beszélek, akkor javítsatok ki.
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Skillet
addikt
válasz hroberto #21658 üzenetére
Van okos műszer. Terhel, cellazárlatot is látja.
De én tuti nem cserélném még le. Ha működik, akkor jó lesz az még. Voltak már hidegek, észlelted volna, ha gond van. De ha tutira akarsz menni, gurulj be egy aksi kereskedésbe, ingyen megnézik neked.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hroberto #21724 üzenetére
Nem gond, előfordulhat, hogy többet csipeget belőle majd attól függ milyen motor és mennyire kopott már.
C2 vs C3: a HTHS viszkozitásban van különbség C2 < 2,9mPa*s VS C3 > 3,5 mPa*s
Szóval nézd meg az adott olajra vonatkozó HTHS értéket (a gyári dokumentációban benne szokott lenni).Pl ez jó lenne a gépedbe mert ez tuti C2-es: [link]
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz hroberto #21724 üzenetére
Vagy 5W30 A5/B5-öset is nézhetsz bele, ilyen körülményekhez azt tennék.
Sajna az hogy 0W30-as, nem jelenti feltétlen azt hogy hígabb, hisz függ a többi minősítéstől is(C2-nél még esetleg, de pl A5/B5nél valószínű sűrűbb), minden esetben a konkrét olajak adatlapját is meg kell nézni.Pl:
Castrol EDGE 0W-30 C3
15°: 0.842 (g/ml)
100°:12.3 (kin.)
40°: 72 (kin.)Castrol EDGE 5W-30 C3 SN
15°: 0.852 (g/ml)
100°:12.1 (kin.)
40°: 70 (kin.)Castrol Magnatec 5W-30 C2
15°: 0.852 (g/ml)
100°:10.4 (kin.)
40°: 60 (kin.)Castrol Magnatec 5W-30 A5
15°: 0.84 (g/ml)
100°:9.6 (kin.)
40°: 54 (kin.)Azaz a 0W30 C3 (nem láttam mást) sűrűbb mint az 5W30 C2, és ezeknél az A5-ös 5W30 bőven hígabb. A C3-as 5W30nál picivel hígabb a 0W30, de sok gyártó 0W30asaival még picit rontasz a helyzeten. De pl a linkelt oldalon van A5-ös 0W30is, de össze kell nézni az adatokat, neked a hamut sem árt figyelni.
Ezért pofázom mindig, hogy nem csak a legnagyobb betűket nézzük az olajos kannán, a lényeg utána van.
Enni meg ennyivel hígabb olajat 99% hogy nem fogja még a motor, sőt.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
szőröscica
addikt
válasz hroberto #21869 üzenetére
Komoly különbségek vannak az olcsóbb és a drágább szűrők között. Tekintve, hogy mennyire érzékenyek a CR rendszerek, és egy kisebb vagyon a felújításuk, ha tönkremennek, én ezen nem spórolnék.
Ha jól tudom neked Alfa Mitod van, talán 1.3JTD? A fékmester.hu-n 19 ezerért van a Mann mind az 1.3-hoz mind az 1.6-hoz. Azért az nem olyan sok. Megbízható, ajánlott webshop.
TaaT: tegnap együtt araszoltunk az M3 bevezetőn egy GTD-vel, szép autó. A GTI/GTD variánsa tetszik a Golf VII-nek.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz hroberto #23117 üzenetére
Na pont ez volt a tippem.
Foggalmam sincs, szerintem szűrős. 1968 cm3, 75kW, VW Caravelle.
A kérdés az, hogy regeneráció közben hasznos-e leállítani. Mármint muszáj, mert mikor beérek melóba, nem ülhetek kint még 10-15 percig, amíg befejezi. Viszont így meg általában sosem fejezi be. Ha egyáltalán ér neki akármit alapjáraton regenerálni. Egyáltalán bekapcsol az üzemmód ha nem megy tartósan 2000 fordulat körül?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz hroberto #23123 üzenetére
Ok, köszi, többieknek is.
Akkor már csak egy kérdés maradt bennem: kb. 1-2 havonta van, hogy ezt a vélelmezett regenerációt csinálja, azaz hogy 14-15 km futás után leállítás előtt magasabb az alapjárat. Mivel szinte sosem tudok még ilyenkor menni vele (mint mondtam céges, és beérkezés után nem tudok még utána kocsikázni emiatt sem vele) ezért le kell állítanom. Ezután hiába nem történt meg a regeneráció, a következő indításnál, futásnál már nem regenerál. Mintha úgy venné, hogy már megtörtént. Kérdés, ha egyszer maszekban tolok neki 50-60 km-t, és járatom kicsit jobban, akkor újra beindul-e a rgeneráció (vagyis szűrő állapot függő lenne), vagy megint vár 1000 km-t, mire újra elkezdi? Mert az még megoldható, hogy járatom kicsit hosszabban, bár 50 km akkor is megfog, főleg a bürokratikus menetlevél miatt, és mert ez, hogy regeneráljak, nem szempont se a cégnél, se a bérbeadó(lízingelő) cégnél. Csak az én lelkiismeretem zavarja főleg.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen