-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz MC Pite #17909 üzenetére
1: ki? - Magukat a politikusok magukat soha sehol nem veszik elő
2: miért? - Ha volt bárki aki elhitte a laboros számokat, lesz kedves magát feljelenteni. Problem solved.
3: akkor már miért nem a teljes világot? - Gondold végig a dolgot. A világon mindenhol elfogadott a mérési ciklus, plusz minden gyártónak engedélyezett hogy a különböző motorok által produkált adatokkal átlagoljanak (tom h itt a nox a kérdés nem a co2 de az elv a lényeg), amit mindenki jóvá hagyott a világon - akkor miről van szó?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz MC Pite #17919 üzenetére
Nem számít hol indult a botrány, mert az usa is elfogadta az eddigi regulációt. Ismét csak azt kell mondanom, hogy ha bárki elhitte hogy egy laboratóriumi mérés és ciklus mérvadó, az megérdemli.
Autós szervezetek? Mint az ADAC? Ne komolytalankonjunk mánHa más a nyél, akkor más a norma. Jó lenne szembenézni azzal, hogy tiszta közlekedés nem létezik! Az lenne igazságtalan ha a két nem azonos hajanyagra azonos normát kellene megvalósítani.
A 29 mérés ok, de nem csak ezt és ennyit kellene mérni. Vajh a 3 liter + benzines nox-on túl mennyi mást okád? Sok arra a pickup, tehát csak a noxon rugózni, struccpolitika.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
TaaT
veterán
válasz MC Pite #18053 üzenetére
"Ez nem lesz olcsó..."
A 11millió autóból 10.5milló darabnál csak szoftverfrissítés lesz, mivel ezek csalás nélkül is tudják a normát.
Viszont Amerikában kicsit húzósabb a norma. Az anyjukat is beperelő amerikaiakról nem is beszélve. [link]
Give them hell Ukraine!
-
válasz MC Pite #18320 üzenetére
Halkan de tenyleg csak magamnak es valaszt nem varva jegyeznem meg h jomagam is voltam treningen plusz a jogsiszerzesem utan kozbetlenul egy atlag -26°c Lengyelorszagi telben kezdtem tapasztalatot szerezni. Ami a tesztpalyan van az nagyon szelsoseges. A valo eletben alig talalkozni ilyan szituval kiveve ha keresi az ember szant szandekkal. A gumi kopasa es oregedese valoban jo sokat tesz ki a helyzetekbol de olyan nincs h vki szantszandekkal teljes felfolyasra v tukorjegre hajtson 50nel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
Salex1
senior tag
válasz MC Pite #21025 üzenetére
Igen, Focus II-be kellene. Közben találtam egy komplett leírást róla Szerencsére még a helye is ki van alakítva, csak le kell hajtani a tetőkárpitot hozzá. Ami sajnálatos, hogy újonnan a lámpa 9500Ft és hozzá a kis műanyag keret mégegyszer ennyi
Szóval most hívogathatok bontókat. -
tresh
addikt
válasz MC Pite #21056 üzenetére
Pont ez volt le írva előtted Senki se mondta hogy rossz csak azt hogy attól mert a user szerint a sportszűrő egy filléres tétel még magába semmit se ér.. erre írtam én is ha egy rendszer eleméhez nyúlsz hozzá akkor minden mással utána kell menni annak meg ára van.. de "mezei" gépre felesleges motortér dísz marad mindig.
Nálam kb 3-4 havonta új szűrőt kap (minden második olajcserénél )
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz MC Pite #21059 üzenetére
erőteljesen kérdéses.
a mostani két turbó pinduri. igaz, így turbó-lyuk nem igen van.
intercooler már nem a gyári. olajhűtés még nincsen. széles sávú szonda van. kipuf van. motortérben kemény csövezés van.
KATT most így fest a motortér.
nyomás már volt emelve, olyan kipuf hangot hozott, hogy majdnem elmentem
de jött egy fuel cut, így inkább vissza lett rakva gyárira. a benzin nyomás nem lett hozzáállítva, csak mechanikus nyomás állítás volt, program akkor még nem lett nyektetve. de valószínű programmal tudná még a pumpa, ahogy az injektorok is. nem tudom, mit lehetne így kihozni belőle. + 50 lóra saccolnám, nagyjából 330 ló. nyilván nem kevés, de az igazi cél talán nem ez. mondjuk egy 400 lovat elviselnék. oda pedig a turbok cseréje elengedhetetlen.
volt szó E85-ről is, de letettem róla. nyűg.
bakokat nem cserélnék. iszonyat rezonancia jön a kasztnira. az esetek 99%-ában hétköznapi autónak van használva a gép. párszor elrúgom neki, kijárok találkozókra, de ennyi.
szóval képlékeny a dolog.
ha a turbók megmaradnak, de a kompresszorkerék le lenne cserélve, az hozhat valamit? úgy tudom valamivel nagyobb kerék belefér még ebbe a csöpp házba is.
vagy valami turbo swap? kompresszor házat ráfaragni a mostani kipuf házra?
nem igazán értek hozzá. programozva biztosan lesz a vas amúgy... de talán én azért ettől picit többet akarnék. több van benne. amúgy így, hogy már gyárilag turbós a vas, én azért annyira nagy dolognak nem érzem a kiadás részét. persze félreértés ne essék, nem filléres dolog a tuning, de fél millióból azért már lehetne rajta alkotni, szerintem. nem lenne ablakon kidobott pénz. igaz, 1 millió is eltűnne benne(#20911) Qru
nem vették át az olajat a mol-nál. azt mondta a forma, hogy csak a használt sütőolajat veszik át.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Declare
őstag
válasz MC Pite #21703 üzenetére
itt a pont!
(#21701) kalmanchris: Nincs ebben több, kiveseztük
"Én nem negatív irányba minősítettem a német technikát abban a hsz-ban! Olvasd el mégegyszer." egy szoval sem irtam ilyet
(#21706) trassher 46 os labbal, pont, hogy mind a 3 at nyomhatod egyszerre wazze
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz MC Pite #182228 üzenetére
Március közepén tettem Mann FreciousPlus a Pirosba, tök jó volt, szűrt rendesen. Az elmúlt 2 hétben kezdtem érezni, mikor egy jó füstös dízel megy előttem, esetleg a ramattyal begyújtottak vagy a szennyvíztisztító telep mellett jövök el. Nem tudom telítődhet a pollenszűrő?
(#182235) Csabroncka:
Létezik HEPA Bosch pollenszűrő az is nagyon jó és elvileg olcsóbb, mint a Mann. -
sutszi
veterán
válasz MC Pite #182281 üzenetére
Nekem most Würtemberg van...aktív szenes. De nekem annyira nem jött be. Dízel után megyünk kell a tisztes távolság, mert durván bejön a szaga... Még idén esedékes a csere, de biztos másik lesz kipróbálva.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #182858 üzenetére
Elfelejtettem odaírni a kamu szócskát az 1.4 elé.
(#182860) Biqci: 194 cm vagyok, az ülés a legalacsonyabb pozícióban, de így sincs sok hely fölöttem. Bezzeg a WagonR-be cilinderrel is beülhetnék.
(#182861) mandleee: Nem jó, a mechanika miatt még alacsonyabb lenne a belmagasság. Az aktuális Hyundai Santa Fében sem fértem el a panorámatető miatt.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #182864 üzenetére
Ne izélj már, szinte ECOban tolom, csak ritkán hajtom meg. A típus átlaga sem jobb sokkal, én a lista utolsó előtt oldalán vagyok. Az elején volt jóval dinamikusabb a stílusom, az újdonság varázsa, akkor azért volt 10 liter felett is az átlag, azóta már sokat lassultam. Mondjuk nálam napi ingában azért 2x ~25 km-en kap dugót/araszolást, utána meg M0, szóval egyáltalán nem ideális helyen használom.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Csabroncka
addikt
válasz MC Pite #182864 üzenetére
A Etanol/ETBE-nek a motor védelemhez önmagában nincsen köze, mert mindegyik önmagában egy oktánszámfokozó (kémia kötésben oxigént tároló) anyag. Mivel az üzemanyag alkotói ideális esetben szén > szén-dioxiddá, hidrogén > vízzé ég el így a normális üzemműködést a két anyag különbsége nem befolyásolja, az elsősorban a tárolhatóságra, illetve a fogyasztásra van hatással (etanolnak kevesebb az energiatartalma).
Az adalékok (olaj és üzemanyag együtt) viszont mint említettem pl semlegesítik pl a hidegindítás során fellépő savképződés hengerfalra gyakorolt hatását, illetve a kokszosodás - gyantás elégetlen hajtóanyag felhalmozódását a nem kívánt felületeken. Ezt ilyen spéci detergens szerű anyagokkal érik el, hogy a kirakódás után egyúttal könnyen le is mosódjon a kormos-gyantás maradék, ne tapadjon fel."in medias res"
-
oliwire
őstag
válasz MC Pite #183121 üzenetére
OMW-nél akkor a prémium 100 meg a prémium 95-nek ugyanolyan hatása lesz? Mert ott szoktam tankolni.
Más:
Menetkamera vezetékelvezetésről kérdeznék. Olyan kétoldalú ragasztós akasztót keresnék, ami a kocsiban használható ehhez. Jelenleg fekete ragasztószalaggal van használva, de a hideg időben kezd elválni. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #183148 üzenetére
Nem nagyon vannak ilyen adatok fent, pont azért, mert az adalékok a sava borsa az egésznek.
Egyébként arról sincs hivatalos adat sehol, hogy az A98-as benzin forrása mi, az, hogy adalék nélküli MOL 100 csak urban legend, utoljára tavaly hozták őket szóba pl. a PKN Orlennel, amire annyi volt a válasz, hogy több partnertől is vásárolnak üzemanyagot, akiknek mindegyike a regionális piacon jól ismert, nemzetközi márkát képvisel, de további infót a szerződéseik miatt nem adhatnak ki.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #183181 üzenetére
Igen ez forgatni kell, a 2.0i 196Nm@3200-nál ez meg 230 Nm@4400-nál (bár van ahol 226Nm-t írnak rá). Ha belepiszkálnának a változó szelepvezérlésbe akkor ez azért lentebb hozható. De a váltó elég rövid szóval legalább azzal nem csapták agyon a dolgot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #183206 üzenetére
Egyszer sem éreztem még, hogy rossz lenne hidegben. Mondjuk mire kitolatok az utcára a kert végében lévő garázsból, így is, úgy is fékeznem kell párat, valószínűleg ezalatt melegszik már annyit, hogy az utca végén, a kereszteződésben ne okozzon gondot.
Egy éve vannak fent (6-7000 km), nincs még tapintható válla a tárcsáknak.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #183380 üzenetére
Akku nélkül elég nehéz elektromos autókat gyártani.
de a rendes autrgyártástól odébb vannak, 2-3 éven belül a nagyobb márkák a nyakukra lépnek rendes, jó minőségű autókkal, érdemi szervizhálózattal, normális világítással, futóművel/kerékkel, magasabb igényre szabott belsővel
Ja, ID3 is mekkora népautó lett, letarolta a piacot, ahogy a Merci EQC is, a BMW-t már meg sem merem említeni.[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz MC Pite #183380 üzenetére
Itt ahogy látom a "befektetők" vitték fel az árat, viszont ha rendesen beindul a gyártási szám (már ha be tud), akkor ez akár évi 1-2 millió is lehet, ami meg azért nem rossz, nem tudom pl. a mazda mennyit ad el évente, de kb. oda kerülhet.
Plusz durván nagy mennyiségű önvezető anyaguk van már így is, az autók folyamat logolnak a szervereknek is. Véleményes, hogy bétatesztpályának használják a világot, de hát a nagy cégek már csak ilyenek
Ha kipukkadni is látszana a lufi, meg merem kockáztatni hogy valamelyik nagy csoport megveszi őket, már csak a háttéranyagok miatt is... (GM-re tippelek elsőnek).
Norvégiát lenne érdemes megnézni meg a skandináv államokat, ott azért durva mennyiséget adtak el belőlük, ha ott életképes a dolog, máshol is az lehet szvsz (szerviz, minőség, stb tekintetében).
#183381CactuS: Nagy +1 Cactus! De azért az i3 elég forradalmi lett, mégha ronda is
Az id3-at nem említem, én nem is értem, ha elémteszik azt és egy teslát sajnos egyértelműen a teslát vinném.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #183385 üzenetére
Önvezetésnél olvass utána, hogy hogyan működik a Tesla rendszere és megérted, hogy nő rohamosan az előnye a többiekkel szemben.
A többire pedig ajánlom Sandy Munro videóit a Teslával kapcsolatban, illetve van még pár, ahol szétborítják az utolsó csavarig az autókat.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz MC Pite #183385 üzenetére
A tőzsde mindig a jövőt árazza, nem a jelent.
Most a Toyota többszörösét éri a Tesla-nak, ezt senki nem vitatja.
De a jövőben más lesz.
Az, hogy tized vagy húszad annyi alkatrészből épül fel a Tesla, mint más autó, ezt a mai autógyártok 20 éve megcsinálhatták volna. Nem csinálták meg, így most lemaradtak a Tesla mögött legalább 10 évvel. Ezt nehéz lesz behozni.
Tesla jövőre minden egyes autón 3-5× annyi nyereséget realizál, mint más autógyártó. Ezt árazta be a tőzsde."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Új hozzászólás Aktív témák
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Facebook és Messenger
- EAFC 24
- Házimozi haladó szinten
- OLED TV topic
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban