Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 7. nap: Control
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz potyi23 #259706 üzenetére
Nem tudom jobb-e, de biztos kva merev. Nem hiszem, hogy valaha nyolcas lenne egy ilyen kerékben, attól viszont félnék, hogy ha egy ág keresztbeáll a küllő és a váz között, mi történne... Egy normál keréken max kiszakad a küllő, de ha ez törik
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz potyi23 #223269 üzenetére
Valszeg érintkezési baj, már rozsdálgat is az érintkező , bár az utóbbi két alkalommal mikor elszálltak az értékeim, nem a rozsda volt a bűnös, hogy mi máig nem tudom, de mind1... mert jön az új kis óra már nagyon várom, igaz nincs kerekem, de remélhetőleg az is lesz nemsoká
-
addikt
válasz potyi23 #223232 üzenetére
Ez a Sigma 9.16 ez mezei computer, nem értem, mit kell rajta elindítani és megállítani. Vezeték nélküli? Mert nálam az volt, hogy a kerékpáros lámpa(!) zavarta, és azért nem mért.
Én egy iGPSPORT IGS10S-t használok, ez GPS-es. Ezt tényleg el kell indítani, hogy vegye az útvonalat, de ettől függetlenül, ha megállok, leáll, ha elindulok, megy (auto-pause). Nem kell hozzá menet közben semmi, nap végén vagy akár 3 nap múlva a megtett utakat automatikusan szinkronizálja Straván, ha csatlakoztatom a telefonos appal. Ahhoz képest meg 14 eFt volt (+hozzá egy sebességérzékelő 8 ezerért, de az nem kötelező), szóval bőven megérte nekem.
Előtte egyébként egy Sigma 14.16-ot használtam, de ezekhez külön bentlakásos tanfolyam kell a használatukhoz / beállításukhoz, ahhoz képest meg nem annyira jók, mert a sebességen kívül csak egy adatot tudnak megjeleníteni, tehát nyomkodni kell menet közben - ami azzal járhat, amit te is összehoztál: KTT (Kormányon Túliak Társasága).
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
parandroid
félisten
válasz potyi23 #216591 üzenetére
Hosszú távon majd meglátod. Ha kényelmes, használd. Kicsit nyújtózkodós lesz, átlépőmagasság ezzel a vázzal nem gáz, ülést meg lejjebb lehet engedni. Előrenyúlás lesz gond, a stucnit próbálhatod rövidíteni, meg az ülést kicsit előrrébb húzni. Egy méret difi nem a világ, bár tény, hogy nem a határon vagy a két méret között azzal a a 173 centivel. Én is kb ekkora vagyok, de inkább s, és m között szoktam tépelődni
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz potyi23 #216591 üzenetére
Javítani éppenséggel lehet rajta, hátrahajló nyeregcső, és hosszú stucni is van most rajta, 60 km pedig édeskevés kideríteni jó-e. Ha nem teljesítményorientált évi 1-3000 km fölött tekersz elmegy, amúgy pedig cserélni kellene, a 173 és a 180-tól (!) között számottevő a különbség. 🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz potyi23 #215668 üzenetére
Hát azt jól tetted, gratula hozzá. ...mellesleg ilyen sorom és hajtóművem szuperál most nekem is.
#215672Toobee...munkahelyeden amolyan csodabogárnak számítasz aki ebédszünetben ebéd helyett elmegy tekerni egyet? 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Solad
addikt
-
imyourfriend
őstag
válasz potyi23 #51060 üzenetére
Apakezdődik.. hidd el sokan jönnek be a kerékpárboltba, majd mondják hogy autót vennének ennyi pénzért nem bringát. Aztán többségét felültetik egy kerékpárra és megérzi hogy miért kerül ez éppen ennyibe, az az autó meg annyiba. De mindezekelőtt: számoljunk egy autóra 50 forint/km költséget, ez nem csak benzin vagy nyári gumi hanem olajcsere nagyobb szervízek ésatöbbi.. megveszed az autót tegyük fel 2ezer euroért, pluszba fizetsz minden kilóméter után elméletileg 50 forintot (gyakorlatilag akkor fizeted ki amikor tankolsz vagy szervizelsz vagy felújítasz). Megveszel egy kerékpárt 2ezer euroért, tételezzük fel 4ft/km-ért fut az a bringa, 15ezer km után 60ezer forint költséged van a bringára. Míg ha autóval mész: 15ezer km után 750ezer forint költséged van. Az élményről ne is beszéljünk, meg a technikai fejlettségről s arról sem hogy melyik az egészségesebb. S melyik után leszel fittebb illetve sportosabb. Viszont megemlíthetjük hogy a kerékpárnak mind terepen mind országúton történő használása társaságban vagy egyedül, szóval minden esetben pozitív élménnyel tölti el az embert szerintem. No ez az amit nem tudsz készpénzzel megvenni, csak azt a technikát amivel élvezetesebbé tudod tenni a kerékpározást. Ez mindenkinél más, vannak fórumtársak akik az 100 ezer forint környéki kategóriába tartoznak, de vannak akik millió feletti gépekkel kerekeznek. A lényeg nem a pénzen van, hanem azon hogy az ember jólérezze magát és ki tudjon kapcsolódni a hétköznapokból. Csak ebből sokan azt ragadják ki, hogy húde milyen drága egy kerékpár veszek egy autót.. nem is kell elkölteni rá sokat ám, 1000€-ért adnak már 200E km-t futott BMW-t itt a határ másik oldalán.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz potyi23 #51060 üzenetére
Kint ilyen árú gépekkel rohangálnak.
Nem csinálnék rangsort márkák között mert nincs értelme de nálam a KTM nem lenne az elsők között ha szabadon választjatnék de nem azért mert rossz csak lenne vagy 10 másik amit szívesebben birtokolnék. A narancs színük viszont tetszik.
Més que un club!
-
-
D.Orion
veterán
válasz potyi23 #50688 üzenetére
Ezer éve nem jártam a topikban, de most 2 hónap után újra benéztem. Kezdem én aztán jönnek a többiek.
Ha alapesetben aszfaltra akarod használni és csak időnként mész földes útra, akkor a Cross/Cross Trekking a neked való kategória. Ezek a kerékpárok aszfalton haladósabbak, könnyebb őket tekerni, nagyobb a kényelmi faktorja, mint egy MTB-nek. Terepen inkább csak döngölt földúton, kitaposott erdei kemény ösvényen állják meg a helyüket. Durvább terepen csak lassú túra jelleggel érdemes vele közlekedni.
Szóval ha nincs benned vadóc érzés, akkor megfelelőbb a cross vonal. -
#16729600
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...
- DJI Mavic 2 Pro Fly More Combo FMC drón - 1" Hasselblad kamerával (2 akkuval)
- Corength dönthető pad + 20kg-os súlyzókészlet + 2x5kg tárcsa + francia rúd
- DJI Air 2s FMC (Fly More Combo) drón - 5 akkumulátor, koffer
- DJI Air 2s FMC (Fly More Combo) drón szett - 5,4k video, 1" SONY CMOS (2S4)
- Philips Lumea Advanced SC1997/00 villanófényes IPL szőrtelenítő
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest