Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ivana

    Ármester

    válasz Buster17 #61605 üzenetére

    Csepeled van most akkor nem csodálom a topot, azok szinte mindig rohadt nagyok. Egy rendes outin alapból hoodot fogja az ember az a legkényelmesebb. [link]
    Top: Ha mászol és csak akkor mert ott nincs fék, teheli a csuklót, és összenyomod a tüdőd. Kiállva is lehet mászni (hood, vagy drop) szóval ez a legritkább
    Hood: alap fogás, innen nem eltérve is lehet menni
    Drop: szembeszélben, illetve nagy lejtőn, mert jobb az aoerodinamika és az irányíthatóság, ebből kettő van, amikor elől és két ujjal fogod a féket ez inkább lejtőre, illetve amikor alul fogod és húzod a kormányt ez meg kemény gyorsításhoz. Lefelé nagyon hasznos mert itt kicsivel jobb a fékerő mint hoodon.
    Lehet még fogni a kormány oldalát is a hajlításnál, ez nem túl előnyös, én akkor szoktam ha iszok. Ha mindig ott köt ki a kezed akkor valószínűleg hosszú a váz vagy a stucni.

    Én 175cm vagyok és egy 53-as klasszikus acél outit hajtok :) Sora helyett jobban bíznék a xenonban (campa alsó kat.), mondjuk nem tudom mennyire szerelnek vele gépet.

    (#61608) Crytec210 Én úgy csináltam, hogy vettem egy normálisabb acél outit amin van csomagtartó szem nyári túrákra, meg rendes 8-as rotorú 6400-as hátsó agy (jó az első is 6400 ;) ) 50k-ért. Vettem két campa fékváltót 15-ért (balos athena, jobbos xenon) összehackkeltem a 8-as shimano rendszerrel (sajnos most ideiglenesen egy tourney váltó van fent mert a 600ax rugója túl erős volt, mondjuk lehet marad, mert gond nincs vele, csak azért mégis :DDD ) +bowdenek, golyók, hoodok (ez nem volt így pirosat vettem rohadt jól néznek ki :) ) stb. szintén 15 szóval 80-ból lett egy tök kellemes bringám. Azt sajnos nem tudom milyen cső a váz, de valami jó féle lehet mert merev, és könnyű, illetve eredetileg 600ax volt rajta ami azért nem egy alja szett.

    Többiek: Csak én vagyok olyan perverz, hogy valami jókis CX gépre asszociálok amikor az van leírva, hogy cross?

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés