Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 5. nap: Dark and Darker:: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- Alig két nap múlva konzolokra is befut a Star Trek Legends
- Bleach: Rebirth of Souls - Középpontban Shinji Hirako
- PlayStationre is megjelent a Venture to the Vile
- Assetto Corsa
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- Path of Exile 2
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Indiana Jones and the Great Circle teszt
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 5. nap: Dark and Darker:: Legendary Status
- Delta Force (2024)
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csokicsibesz
tag
válasz Ringman #260695 üzenetére
Jó hát az akkor is minimális Az annyira kicsi idő, hogy észre se veszed Egy pirosnál mondjuk hirtelen leadsz 300 wattot, amikor ráterhelsz és ennyi. 1 mp-ig, vagy még kevesebb ideig adod le azt a teljesítményt.
Persze lehet méregetni az 1-2 wattokat guminál, de sok értelme nincs. Aki meg városba használja a bringáját 15-25km/h sebességen, annak totálisan mindegy.
Hegyről lefelé, amikor beletekerek 9 wattot annak sincs sok értelme Ezért is szoktam mosolyogani, amikor jön a mekkora sor/lánctányért tegyek fel, hogy bele tudjak tekerni. Totál értelmetlen az egész, ránézel a wattmérőre és röhögsz az egészen.
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #260680 üzenetére
Ezt írtam én is hogy komfortosabb és defektállóbb a tubeless még belsővel is, Ringman írja még csak nem is lassabb vele.
Gravelem TL gumija belsővel használva /lustaságom miatt/, 3 báron már pattog, defektem nem volt még soha vele 3ezer km alatt.[ Szerkesztve ]
-
avl
senior tag
válasz Hasaggymeg #260696 üzenetére
szerintem ez a pszico / tudatalatti / tudat uralásának kérdése
szerintem azert tudunk/lattunk/hallunk olyat, hogy direkt nehezitett körülmenyek között "edzünk" -> suly bokapanttal futasnal stb.
nem vitatom: az élmény, megtehetö ut / latott táj / az "érzés" az más, ha könnyedén suhanunk akár futás, akár bicikli
de ha a fitnesz, az edzettség az elsödleges cél, akkor ...
de a fenti full filozofalas....mellette ez a kerdes ne sikkadjon el: #260674 :-)
most eddig 1 ellenszavazat KMC-re (mas modell): #260691 ez meg is lepett !
1 korabbi pedig sunrace mellette: #256215
-
addikt
válasz Hasaggymeg #260696 üzenetére
az ebike-ellenzőknél ez nem megy át: nem könnyebb lesz, hanem többet mész ugyan azzal a befektetett energiával ÉS jobban élvezed a felfelét.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Érdekes amit mondasz mert így kellene legyen, aztán mégsem így van. Placebo, életérzés, akármi, de még soha senki nem "nehezítette" a kerékpárját, hogy erősebb legyen...ugyanakkor könnyebb tekerni úgysem lesz a fejlesztésektől, sőt, amit amúgy Greg LeMond össze is foglalt egyetlen mondatban, "It never gets easier you just get faster." (Erről meg az jut eszembe, hogy ha most elektromosra ülnék is akkor így nyomnám mint most, csak még gyorsabb lennék. )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Csokicsibesz #260688 üzenetére
ha hirtelen gyorsítasz, akkor kis időre nagy lesz a leadott teljesítményed, így érzed a különbséget
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Friczy
senior tag
válasz Dark Archon #260690 üzenetére
40 egynéhány évesen én is ezt gondoltam, azért vettem trekkinget. Pár éven belül lett helyette egy fitnesz és egy országúti, utóbbin 21 mm-es külső
-
Ringman
nagyúr
szerintem, ha kikapcsolódásként/rekreációként nézzük, akkor gyorsabb gumival adott idő alatt/teljesítményt leadva messzebbre lehet jutni (több élményt kapsz, több tájat látsz, etc). direkt nem megy szembeszélben sem az ember, meg nem visz tőkesúlyt sem hátizsákban.
ettől függetlenül mondjuk legtöbbször ingben v pólóban indulok el biciklizni, nem mezben, pedig az is hatékonyabb lenne
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
addikt
nekem van most 32-es Pro One fenn a bringán, és 6 bar-on (szia, komfort) a régi 20,8mm széles Dura Ace karbon kerekeimen 28,3mm magas és szinte tizedre ugyan olyan széles, ez 12% minusz
ez szélességben ugyan előrelépés a korábbi 28-as Pro One-jaimhoz képest, de százalékosan még nagyobb a negatív eltérés: az a 28-as valóságban 26,3mm volt (6% minusz)
nem tudom mennyire limitálja a dolgot a 21-es felni, talán ki kellene próbálni valami vastagabbon is...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ZavaBalazs
őstag
nem tudom, mennyire átültethető 7 sebességesre, KMC Z9-cel van rossz tapasztalatom (800 km után kétszer is szakadt, mondjuk ott már a sor is régi volt), de haverom csepel rapidján is ez volt a gyári lánc, és <1000 km alatt annyira megnyúlt neki, hogy az 1-es nyúlásmérő bezuhant, talán még lötyögött is.
#260690Dark Archon: akkor gravelben már nem gondolkodsz? pont tegnap láttam használt bicós csoportban meghirdetve pár kisméretű gravelt a kereted környékén: [link] , [link]
[ Szerkesztve ]
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
addikt
-
avl
senior tag
válasz Ringman #260687 üzenetére
igen, ezt értem, érzem
túlozva: nem azert megyünk, hogy tekerni kelljen ? nem baj a menetellenállás ! ha ezt, hogy kevesbe kelljen tekerni, kisebb legyen a menetellenállás tovabbvisszük, akkor legyen ebike (annak is, aki nem szorul rá es edzésjelleggel, fitnesze érdekében mozog -> ilyen esetben en igen ebike ellenes vagyok, az o.k., ha pl. 2 csaladtagbol az egyik ebike-kal tud a masikkal menni, vagy igen öregen, egyeb ok miatt nem akarja feladni, de "edzett fiatal szervezet" )
-
Csokicsibesz
tag
válasz Ringman #260687 üzenetére
Én pont fordítva értettem. A legtöbb ilyen watt különbséget 30km/h feletti sebességeknél számolják ki. Én ez alapján arra következtettem, hogy alatta nem érzékelhető ez a jelenség, vagy csak sokkal kevésbé.
Ez alapján ha nem rohangálsz rendszeresen 30km/h felett akkor szinte alig-alig érzed meg ezt a különbséget.
Akkor rosszul értem? -
Ringman
nagyúr
a 2×10+w azért érződik alacsony intenzitásnál: városi közlekedésben a gyorsítás/lassításnál, meg sokáig gurul. simán országúton kicsit lassabban mész, ott kb mindegy is közel állandó sebességnél.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #260682 üzenetére
lehetséges, nem merültem bele
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
avl
senior tag
válasz Hasaggymeg #260682 üzenetére
meg több "gumianyagot" kell deformalni (ezert egy vekonyabb - autoknal is az "Eco" gumik" - az kisebb energiaigenyü, könnyebben gyürjük ide-oda)
-
avl
senior tag
tenyleg erdekel, hogy miert fontos 3-4-5-8 W különbseg ? aki versenyen akar jol szerepelni, ott fontos
de ha magunk tekergünk, a magunk örömere, akkor mi van, ha ennyivel több P kell ugyanannyi v-hez ? nagyobb az "edzesterheles" ? dehat nem ezert tekerünk ?
kizarolag a pszichenek jo, hogy kicsit "gyorsabb" = kisebb gördülesi ellenallasu egy gumi ???
szerintem a defektvedelem, csuszasi jellemzök, elettartam sokkkkkkal fontosabb egy hobbi tekeresnel
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #260681 üzenetére
Szerintem ez azért van mert valamilyen szinten elmozdul a 2 gumi egymás felületén melynek súrlódási energiája szintén a kerékpáros által befektetett energia egy kis része...vagy nem?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #260676 üzenetére
Biztos nem komfortosabb a belsős rendszer, hisz a felfújt belső nekifeszülve a külsőnek kvázi egy vastagabb, ezért kevésbé képlékeny gumit képez. Én legalábbi terepen, rossz úton érezni véltem a gumi képlékenységének előnyeit, megfelelő nyomáson jobban "nyelte" az apró egyenetlenségeket, jobban tapadt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
avl
senior tag
válasz Maximum1 #260672 üzenetére
es mi a helyzet a szelessegevel a Conti 5000-nek (en belsövel hasznalom a gumikat, 15 eves gep, 15 eves felni) ?
milyen névleges szélességü milyen felnin mennyie szélesnek mért otthon felfújt allapotban ?
azert kerdezem, mert vannak a velemenyek, hogy ez kevesbe szeles a nevlegesehez kepest, mint korabbi Contik; en regebben 23mm-es, most 25mm-es nevleges szelessegün gurulok
a Conti 5000 az árán kivül semmiben sem rosszabb egy Grand Prix-nal ? [link] es miben jobb (grördülesben o.k., de azert tekerünk, hogy tekerni kelljen, nem ? ;-) ?? defektallosag ?
egy UltraSport III-nál ? [link]
itt en is meg tudom nezni [link] , egyeb infok ??
-
dom1n0
senior tag
válasz Csokicsibesz #260662 üzenetére
Az idei év az Alpecinnek, Canyonnak nagyon adja, Touron is szétnyerték magukat, egynaposokon is hoztak bőven, szerintem ez nekik ilyen arany év kategória, nem sajnálom tőlük, Philipsen és Mvdp is nagyon brutál szinten vannak, tényleg top1.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz tknof1871 #260663 üzenetére
Nekem elég sokáig volt V fékem, de felniimről soha semmit sem kellet lepucolnom.
#260660orbano...nem az számít hány éves hanem mennyit mentek vele és milyen körülmények között. Shimi azzal érvel a kónuszos mellett, hogy jobban terhelhető a tengelyre nem csak 90°-os, hanem ferde irányban is, ugyanakkor a macerás kidolgozása (agyba esztergált pontatlan és gyenge felületű golyópálya, gyenge minőségű kónuszok és tengely stb.) és beállítása (hézagolást kézzel kell végezni ezért nagy a hibalehetőség) miatt mára már sokkal kevésbé kelendővé tette mint a zárt csapágyas rendszerűt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
avl
senior tag
varosi boltba jaros, oda-vissza 2 x 25-30km-es nezegetös utakra, egyertelmüen aszfalton hasznalt 7 sebessegesre rendelnek zöld hetföt kihasznalva tarcsi lancot,
ezek tartossagra, valtasminösegre ismertek es erdemben különböznek, vagy ~ nincs különbseg:
sunrace CNM84: [link] (nem tudom a cikkmegnevezesben miert 8 seb.-nek irjak, a geo ugyanaz, mint 7-re, nem ?
sunrace CNM54: [link]
KMC Z7: [link] ...csak ez nincs raktaron, ezert zöld hetföre nem jo :-(
-
Ringman
nagyúr
válasz Maximum1 #260672 üzenetére
ezek a külsők ráadásul belsővel használva lassabbak is.
allseasont (bár kisebbet) süti használ a topikból, én a "sima" s tr-rel meg vagyok elégedve 32c méretben, pont tufo speederot váltott aszfaltos kerékszetten.
szerk:
és mind drága.[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Maximum1
őstag
válasz Mclovin #260664 üzenetére
Ez a liga sajnos mind ennyi
Pirelli P ZERO™Esetleg 4 évszakos?
Continental Grand Prix 5000 AS TR Allseason, ebből van 35mm, érdekesen nézhet ki bringán.
Pirelli P ZERO™ Race TLR 4S SPEEDCoreBelsős verzió sem sokkal olcsóbb, én ha belsővel használnám akkor is a tubeless verziót venném az extra védelem miatt.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Mezga Aladár #260668 üzenetére
Mvdp se mutatott sokat, mondjuk Philipsennek elég fontos embere volt.
De egy egynapos versenyt nem lehet a tour alapján megítélni, országúton sem, de montiban még kevésbé..LnB: Az év első versenye volt Azért benne van már egy 3 hetes a verseny a lábaiban meglátjuk. Azért a specialisták egy része kihagyta a külnböző nemzeti bajnokságokat, meg EB-t, hogy tudjon készülni a VB-re. Szóval azért kéne mutatni valamit a csodagyerekek ellen.
[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
válasz Csokicsibesz #260667 üzenetére
Nézd meg az év első versenyét. Pidcock az utolsó percekben döntött, hogy indul. Utolsó sorból indult. Átgázolt egyszer a mezőnyön. Majd elesett, és átgazolt az élmezőnyön még egyszer. Annyira kiemelkedett, hogy az már demoralizáló volt. Na most szerintem ugyan ez fog történni majd itt is.
#260668Mezga Aladár
Sokan azok voltak. Van der Poel is, Van Aert is. Attól még kiemelkedő versenyzők mindannyian.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
válasz Mclovin #260664 üzenetére
Schwalbe Pro One ?
bár abban nem vagyok biztos, hogy léptétekkel olcsóbb lesz (ha egyáltalán) mindkettő olyan 20k körül megy per darab, bár csak 3mp guglizást töltöttem el“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Csokicsibesz
tag
Igen, XCO-ban Pidcock is indul.
Viszont én úgy tudom, hogy itt is van UCI kiemelés, tehát a VK-n szerzett pontok alapján lesz a rajtrács. Mvdp ez alapján utolsó sor, mert 2021 óta nem indult, Pidcock idén 1x indult tehát ő lehet utolsó előtti sor. Azért itt végig kéne menni az egész mezőnyön és úgy behúzni. -
ZolkoW
őstag
válasz Mclovin #260664 üzenetére
Magamból kiindulva:
a) veszel valamit, ami "hasonlóan gyors" -> hmm, vajon nem lenne jobb a real thing? és mennyivel? -> go buy GP5000 too
b) megveszed a GP5000-et -> vajon.... mindegy, van GP5000-em.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
.LnB
titán
válasz Csokicsibesz #260662 üzenetére
És XCO ban indul Pidcock is ugye? Ezek ketten izomból lenyomják majd a többieket. Pidcock idén egy versenyen indult, de dominált is.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Mclovin
senior tag
Sziasztok.
Van a GP5000-nek bármilyen outi külső alternatívája, ami hasonlóan gyors és akár picit olcsóbb, elérhető legalább 32mm széles verzióban? Vettem egy Tufo Speederot, ami elvileg egy gyors gravel/cx gumi, de még így is mocsárnak érzem. Mivel 95%-ban aszfalton megyek, így jobb lenne egy szélesebb outi külső.
-
tknof1871
őstag
Üdv! Konzolos fék, Caliper brake, abroncs, alumínium felni
Fékezésektől valamennyi gumi felrakódik a felnire. Ezt le kell tisztítani? Ha le kell akkor hogyan, ha a felni alumínium?Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
Csokicsibesz
tag
A kritérium inkább amcsi dolog, de Európában is szoktak csinálni.
Lényege, hogy kör alakú pályan kell menni X számú kört. Szokták csinálni parkolókban, meg versenypályákon, olyan helyeken ahol lehetséges körpályát csinálni.Lényegében itt egy városi körpályán mentek.
Ha Mátyás behúzza szombaton az XCO-t is, akkor egyszerre lehet nála 3 szakági trikó. Mondjuk ez így a Canyonnak meg az Alpecinnek hatalmas győzelem. -
Friczy
senior tag
válasz Dark Archon #260642 üzenetére
[link] Ezt láttad már?
-
orbano
félisten
válasz Dark Archon #260655 üzenetére
Ha jó minőségben van elkészítve, az agyat előbb eszi el, mint hogy lerohadna minden más az adott biciklin. Persze ehhez rendszeres szervizelést igényel, cserébe minden másra igénytelen, ha kopik, csak utána állítasz és kész. Gyorsan akkor fog kopni, ha túlhúzod, vagy ha hagyod elkoszolódni.
Mi most 4 évesen szétszedtük, mert olyan hangja volt mint egy száraz csapágynak, de csak a p*raszt ki összerakta túlhúzta, a zsír még patyolat tiszta volt, pedig az előző tulaj nyirkos helyen tárolta. Lazítottunk rajta és most szépen fut. Már amennyire szépen tud egy ilyen futni Cserébe elég igénytelen konstrukció a mechanikai behatásokra, az off-axis terhelés is jobban tűri, mint a normál ipari csapágyak.A vér nem válik VAZZE!™
-
.LnB
titán
válasz koxkids #260657 üzenetére
Jött nekem is, csak már elegem van ebből. Három hét alatt jön meg egy csomag EU-n belül?! Ebben a bikeinn és a DPD is vastagon benne van.
Napfénysüti
Ez most konkrétan az a szitu, hogy a később rendelt kínai csomag hamarabb megjött mint a Karoo 2.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Napfénysüti #260654 üzenetére
Igen, ezt a "kritérium pályát" mondták rá sokan. De bevallom, én nem vágom, hogy mi ez. Annyira nem tudom, hogy milyenek a kritérium versenyek. Mert még sosem voltam olyanon, sose láttam tv-ben. Ha jól tudom, akkor ezek ilyen szponzorációs események?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
válasz Hasaggymeg #260651 üzenetére
Azért sz@r lehet 54 ezreddel kikapni Érted, kicsit odalépsz a végén, megnyered. De egyébként nem nagy kunszt 60-nal menni szélvédett helyen ilyen gépekkel, lehet 5-6 kiló
Mezga Aladár: lehet, csak a kónuszos beállítása agyrém, meg eszi az agyat is a megoldás, és szvsz jobban koszolódik.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Néztem az olaszt, ő sokat nézett előre, de a másik ahogy ment lehajtott fejjel szinte végig...😧
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
.LnB
titán
válasz Hasaggymeg #260651 üzenetére
Szerintem ők a vonalat nézik csak a földön. Az áramvonalasság miatt nem néznek fel. De a sztori is jó kettőjük között, hogy kvázi az egyik, mentora a másiknak.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Erről nem mondok semmit, nézzétek meg: [link] ...hát ez!? 😨 Bexarás! ...meg az a Brit is ahogy megy hatvannal úgy, hogy fel sem néz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gmail
- Assetto Corsa
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fehérbe csomagolva: Acer Nitro V 14 notebook
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- TCL LCD és LED TV-k
- Parfüm topik
- Tea
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest