Új hozzászólás Aktív témák
-
Dudi08
tag
Ezzel a hőmérséklet eloszlással szerintem nem kell annyit vacakolni, mert mindig a gumi belső része fog jobban melegedni. A kis kerékdőléssel lassabb lesz a kanyarsebességed, mert amikor kanyarodsz ráterhel az ívkülső kerekekre a kocsi és kb. kifelé fognak bukni a kerekek(pozitív dőlés). Minél nagyobb negatív(a kerék teteje befelé bukik) dőlést használsz, annál több dőlés marad meg kanyar közben is.
LFS-ben nagyon jól lehet látni a futómű működését, még a demo-ban is meg lehet ezeket nézni, sőt érdemes is, akkor lehet jobban meg lehet érteni,mint az írásomból.
A guminyomás témában én pont az ellenkezőjét tapasztaltam.
A kisebb hideg guminyomással jobban fog melegedni a gumi, hamarabb eléri az üzemi hőmérsékletet, de a nagyobb deformálódásnak köszönhetően jobban fog melegedni, túl is melegedhet. Ha nagyobb nyomással mész, kisebb lesz a legmagasabb hőmérséklet, de kevésbé fog tapadni a nagy nyomás miatt, kevesebb úthibát nyel el a gumi.Van egy másik dolog, amit még nem figyeltem meg a gumik működésében, de elvileg miután elérte a maximális hőmérsékletét, ugye kopik a futófelület, egyre vékonyabb stb, egy idő után elkezd "kihülni", csökken a hőmérséklete. Ez működik IR-ben?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kedvező ár! Dell Latitude 5480 laptop (14FHD/i5-G7/8GBDDR4/256SSD/MagyarVil)
- Kedvező ár! Dell Latitude 3450 laptop (14/i5-G5/8GB/256SSD/Magyar)
- APPLE MACBOOK PRO 16" Space Gray /I7 6-CORE 2.6 GHZ/16GB/512GB SSD/AMD Radeon Pro 5300M 4GB
- ÚJ! Apple Watch Ultra 2 49mm GPS + Cellular - 3 év Apple gar, 100%, titán, doboz
- HP 27-cr0047no - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - Ryzen 7, 16GB, 512SSD, 300 nit
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen