Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
stangli
senior tag
válasz DeathAdder #24775 üzenetére
így van, autóként számolódik a bónusz... lehet az egyiken bónusz 10, és ha veszel egy újat és ugyancsak a saját nevedre, akkor az 0-val indul...
-
stangli
senior tag
válasz DeathAdder #24777 üzenetére
a meglévőt eladod? vagy +1 autó lesz?
ha jól emlékszem, lehet azt is csinálni, hogy elkezded nullával, majd ha eladásra kerül az autó, akkor átviszed a régi autóról bónuszodat... de a biztosért kérdez utána a biztosítódnál, vagy a kedvenc alkuszodnál... csak azért, mert rémlik nekem valami ilyesmi, hogy ilyesmire is van lehetőség.
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #24780 üzenetére
Van, eladtam a vtimet és átviszem a bónuszomat a type-r civicre.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
neduddki
nagyúr
válasz DeathAdder #24787 üzenetére
HI!
lerdezd meg meg SzimaZolit hany Boti fele munka kotot ki nala:- (
udv
neduddki
mod: de itt is tanasz
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #24787 üzenetére
most csinálom ugyanezt egy vti-vel, azaz a bontatlan motor szétszedve mert
a dugattyú csapszeg irányban huggyá van kopva (Imi szavaival élve)
fúrás, túlméretes dugó+gyűrűszett 81.50, acl csapágyszett (mert a gyári 100k!) 27k,...még1x nem írom le
felújítás Bejó&Szakáll
és most azért ne bontsam meg a motort mert az úgy jó ha bontatlan?
lehet h okádta a füstöt és ette az olajat, gyanítom ezért pénzt nem kímélve megcsináltatta
helyedben utánaérdeklődnék aki szerelte, ill crx fórumon ... ha ez körbe van járva és pozitívakat írnak akkor az egy jó vétel lehet ... nem széthajtott itr-t keveset találsz, vagy ha igen annak nem 1,5-2m az ára, hanem 3m, azt meg nem hiszem hogy kifizetnéd (bocsánat, feltételezés)Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #24787 üzenetére
sosem lesz egy szétbontott motor újra gyári. ez ilyen egyszerű.
lehetőséged sok nincsen, vagy felújítasz egy motort vagy veszel egy új gyári motort. utóbbi másfél guriga asszem. nyílván nem sokan csinálják az utóbbit. lac az egyetlen aki ezt meglépte....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #24797 üzenetére
Hondafórumon megtalálod a userek között.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #24800 üzenetére
az meg milyen könyöktámasz benne?
lenne ezen az autón mit csinálni bőven valszeg.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #24826 üzenetére
nem érdemes kimenni.
egyre rosszabb a szinvonal és akinek meg tiszta, szép az autója, egyre kevésbé megy ki. érthető okokból.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
b4sxe
aktív tag
válasz DeathAdder #24826 üzenetére
Pont hogy nagyon sok igényes autó volt A videón az autók fele sem látszik
Mellesleg nem tudom, hogy te milyen videót néztél mert alig látok ilyen "sufnituningos" autókat[ Szerkesztve ]
YUMYUM
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #24831 üzenetére
egyszer azt is jó kipróbálni, megnézni megvan-e a kompresszió
én most nagyon mentem volna, bár 1-2óra elég és ráunok ... egy kis gurulásra, beszélgetésre jó[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #24880 üzenetére
Vettem 120-ért a garnitúrát, vacsi új.
Tapadás és kanyarsebesség brutális.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
neduddki
nagyúr
válasz DeathAdder #24918 üzenetére
HI!
ez szep vot koszi:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #24918 üzenetére
Gratula az új vashoz.
Vti 1-2-3-ban jó, négyestől halott, viszont nekem az ep3 kanyarsebessége, elektromos kormányműve, sokkal jobban bejön, mint a vtié. Már a váltóra is teljesen ráállt a kezem. Az ülés is nagyon kényelmes.
Eddig semmi baj, ja nekem is annyi, hogy a hátsó rendszámtábla világításom egyik égője nem világít, biztos típushiba
Vittem havert vtiben egy kört, nem volt tőle elájulva, vittem egy kört a type-r civiccel is, majd beszart tőle.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #24918 üzenetére
kösz a beszámolót, jó az ilyet olvasni
nagyon úgy néz ki h tényleg jóba tenyereltél, sok balesetmentest!
nagyon gondolkoztam a felújításnál h esetleg egy ctr-be váltsak , de nekem annyira kicsi az a csomagtartó, és még csak gyerekem sincs, ill. volt még 1-2 ellenérv, mind1is márgumiba eddig paradám (15") és most t1r (16") lesz, nagyon kíváncsi vagyok a különbségekre
parada megmarad pályázni, t1r nem fog kapni nagy terhelést ... nekem csak jóféle téli 15ös gummát kell majd vadásznom de az még odébb vanLife is too short to stay stock!
-
nagyúr
válasz DeathAdder #24918 üzenetére
Nagyon jó és korrekt beszámoló. Használd sokáig örömmel, szép darab!
Més que un club!
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #24918 üzenetére
na, gratulálok, végre megvan akkor és örülsz is neki nagyon, szuper, mondtam, hogy ne félj a busztól, jó vas nagyon
de látom, az "eredeti" mugen pedált te is beszoptad
ad08-at neki, ha kitudod és kiakarod fizetni a felárat érte. az hankook rs2-met én is ad08-ra fogom cserélni majd. jelenleg még mindig téli kerekeken áll a garázsban, nem használom....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
xcbiker
addikt
válasz DeathAdder #24918 üzenetére
Baszod...csak egy k20... nem is lehet egy lapon említeni a b16a-val. Max a b16b CTR moci lehet valamennyire is versenyképes...egy gyári VTI semmiképp!
Ha FEHÉR facelift EP3 lenne én is átülnék szívesen újabb autóba. Bár nekem még a FEHÉR 8gen CTR is a szívem csücske.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #24958 üzenetére
Tudom, hogy híg, a gyári Honda olaj az 0w30 amúgy is, ami benne volt.
Hány km van a ctr-edben?
Ha nem olyan sok, akkor szerintem te is kipróbálhatod.Dízelek semmit nem jelentenek.
Egy kezemen meg tudom eddig számolni, hány autó gyorsult le, ami dízel.
Nagy a nyomaték, azt ennyi.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #24961 üzenetére
Én sustinával járok.
Logo, City, Prelude egyik sem eszi. nem kb 0 hanem 0 a fogyaásom, Imi a tanu rá, ő töltögeti.
Most rászántam magam és a hütőrendszer javítás után eneos kevertet tettem bele, az is makulátlanul teszi a dolgát. .Egy CTR-be nem hiszem hogy ne érné meg a sustina, annyira nem drága, 0w50et gondotlad?
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #24963 üzenetére
Eddig mindenki elégedett volt vele. az 5w40et szerintem egy ilyen motorba ne verd bele, ha gondolod kifizeted a többletet és adok 0w50et, én mindenképp abban gondolkoznék.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #24961 üzenetére
120-nál volt vezérlés ellenőrzés, csere?
Ez már láncos motor.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #24985 üzenetére
Hihetetlen, de a vezérlés olyan tökéletes állapotban van, mintha új lenne.
Az olajpupma lánc+vezető+feszítő állapotát még titok övezi, ahhoz jobban bele kellene nyúlni a motorba, én se tudom mitévő legyek.. -
Winner_hun
titán
válasz DeathAdder #24986 üzenetére
Kérdezz rá hogy mikor volt cserélve.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #24990 üzenetére
Akkor nálad valami nem kóser, mert nekem tapad, mint az állat...
És új 2011-es gumik csak.
Mondjuk én úgy kezdtem, hogy kormányösszekötők cseréje és teljes futóműbeállítás előre, hátra.
Fogyasztásod mennyi?
Lengéscsillapítókat beméretted? Mert a gyári csak 100e km-t bír, aztán csere Kayabára...[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #24990 üzenetére
úgy néz ki holnap jön vissza a motor Bejóéktól, így péntek+szombat kezdődhet a legó, mármár látom az alagút végét ... ha megvan már pattannak is le a téli lemezek, mert ugye én még úgy vittem oda h havazott márciusban ... egyébként is kuka az a szett, nem is sajnálom h azokon áll
gummatéma: az advan 048 nagyon feláras, még 15"-ra is, most vett cimbim egyet pályázásra 145kért!
másik haver meg ennek a töredékéért paradát 195/50-ben (talán 15k volt darabja, nem mondom biztosra)Life is too short to stay stock!
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #24992 üzenetére
Akkor már tuti, cserélték a csillapítókat nálad.
Nálam 10 liter, igaz, vtinél is 10 felett voltam, de van a kettő között különbség, itt alul tudok nyomatékból autózni 4000 alatt.
10,3 liter jött ki folyamatos légkondihasználattal, nagy sebességgel, megnéztem, nagyjából mit megy, sok vtec-kel, ez így teljesen rendben van.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
orbano
félisten
válasz DeathAdder #24992 üzenetére
nem lehet hogy egész egyszerűen ennek keményebbre van hangolva a futóműve, ami értelemszerűen szarabbul muzsikál egyenetlen terepen? gondolom nem terep ralira van hangolva a futómű
A vér nem válik VAZZE!™
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #24995 üzenetére
megdobbant tegnap a szívem (újra)
from Japan
Life is too short to stay stock!
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #25008 üzenetére
azért tudod hogy a bmw volt az egyetlen autó aki szelepváltás aka VEMS mellett GYENGÉBB motorerőt ért el. ( a sima szivóval szembe) Szóval nem kell elájulni. Egyébként vannak elismerésre méltó járgányok, Turbosinger Sanyával voltunk pár meghívott teszten, néha csak állakat keresve.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25013 üzenetére
nem fosom le a bokám semmilyen bmw-től, az biztos. hiába a fehér-kék legenda blablabla.. én eddig csak azt láttam a környezetemben bmw tulajoktól, hogy hasonlít picit az alfára, büszkék rá ezerrel, hogy nekik bmw van gecó, de azért a szervíz állandó barát, fúrás-faragás és semmivel sem jobb, vagy tud alapvetően többet mint a legtöbb közvelten konkurens. hátsókerék, oszt ennyi. vezettem már pár bmw-t, keresem ezt a bmw feelinget.. z4-ben van, m3-ban van, ezek örömvasak, de a többi.. na mindegy. nekem semennyire sem hiányzik a bmw a garázsomból. mindegy, hogy milyen erős.
na jó, egy s1000rr hp4 azért fent van a bevásárló listámon...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25079 üzenetére
trabanttal is előzött faterom, 4-en ültünk benne...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
válasz DeathAdder #25111 üzenetére
Én sajnos magamon tapasztalom a klíma hatását. Egész nap egy irodahelységben ülök ahol 365 napon át folyamatosan megy a klíma és marhára nem tesz jót nekem, szívem szerint kikapcsoltatnám de nem lehet.
Lehet hogy emiatt de a kocsiban sem klímázok csak néha megjáratom.Més que un club!
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25111 üzenetére
erről van szó.
minden más csak önigazolás és kifogáskeresés. a legtöbb ember szeret hazugságban élni.süti:
a szemed hogy bírja azt a levegőt?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25138 üzenetére
egy ap2-ben nagyon gondolkodom és volt egy olaszországban árult ultimate edition. először nem is foglalkoztam vele, mert olaszoktól bármit venni.. aztán 5x olvastattam el olasz haverommal, hogy mit ír pontosan és megtetszett. természetesen gyorsan lecsaptak rá. nekem meg még kellene 2 hónap legalább, mert bevagyok ragadva. az is lehet, hogy emiatt tavasz lesz. vagy akár télen, mindegy, csak az legyen, ami tetszik. bár gyanúsan olcsó volt az autó annak ellenére, hogy agyon dícsérték és a fotókon tényleg gyönyörű volt. fehér, fehér A oszloppal, fehér tetővel, kompletten.
zoly:
szólok ha robbantottam a bankot
de ezt az evo-t akkor elhoznám, persze vinném tomitsu-t magammal átnézni, aztán padra mérni etc.. tudod, amikor ennyi lóvét locsolnak valamire, nekem az eladási ár már eleve gyanús.. főleg, hogy azt írja, a motor telejsen új.. de szemre megfogott, tény...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Lejszi
senior tag
válasz DeathAdder #25163 üzenetére
modker? azt merre talalom?
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25232 üzenetére
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #25232 üzenetére
ettől már tegnapi megfájdult a szemem világa ... mindég van egy agyas
Life is too short to stay stock!
-
MacCaine
őstag
válasz DeathAdder #25232 üzenetére
-
honda23
aktív tag
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #25246 üzenetére
simán kibírható, nem volt vele gondom, amúgy meg úgy csináltam ahogy Imi mondta, ha már ő tartja a hátát az esetleges problémák után, így tehát
1. olajcsere 500km után, abból lett 657km - fordulat 2500-3000rpm
2. olajcsere újabb 500km után, abból lett 529km - fordulat 3000-4000rpm (tartósan 3500rpm)
3. olajcsere újabb 500km után, abból lett 641 - fordulat 4000-5000rpm (tartósan 4000rpm)
így hétfőn 1827km volt benne, most mondta h már el lehet neki lőni, DE nem ledadogtatásig
a 2. és 3. olajcserénél is csak elvétve húzattam ki a megengedett szélső értékig, marhára vigyázok rá ha már egyszer áldoztam rá
pénteken majd azért az autópályán el-ellövöm neki
ja üresbe én sem rakom, motorfék alap100km után vtec, az azért kemény, én megkérdeztem még 1-2 szakit hogy mit javasolnak,
hhc Gyuri 1000km-ig szokta bejáratni, VogelsingerSanyi 2-3000km-t mondott, meg h inkább több legyen mint kevesebb[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25246 üzenetére
bizony, kenni kell neki bejáratásnál, nem autópályázni, inkább hegyek-völgyek, fel és lekapcsolgatni folyamatosan, terhelni, motorfékezni, kopjon-lazuljon össze a motor, ha az elején ellustul, akkor utána már mindegy. aztán mehet az olajcsere 1000km után, és lehet küldeni neki rendesen, normális intervalummal.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
barack1997
senior tag
válasz DeathAdder #25257 üzenetére
Corolla AE111 4A-GE 20V Blacktop blokkal is 100 ló feletti literteljesítmény.
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25257 üzenetére
ez csak az európai "prémium" márkára csöppenő okostóniknak lehet új.
a megbízhatóság meg csak hab a tortán....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #25307 üzenetére
K20-nál szinte biztos, hogy melegebb levegőt szív, mint a gyári légszűrővel...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25307 üzenetére
tedd vissza a gyári rendszert, ezek a dircsiszörcsik.....
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25314 üzenetére
ne hiányozzon, most legalább a motor igazi hangját fogod hallani, sokkal szebb lesz
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25341 üzenetére
300 le lesz, 2.0 turbóval, hátsókerék meghajtással!
2015-ben debütál, gondolom a mclaren honda márciusi idénynyitójával egy időben valamikor.
Az új nsx is oda fog baxni.
Ennyit tudok eddig.
Ez a jazz viszont tényleg szép és sportos, a műszaki adatokra is kíváncsi leszek.Úgy néz ki, a Honda jó irányba megy ismét, 2005 után nagyon eltévedtek az erdőben...
Csak az accordok tetszettek ez időben.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
MacCaine
őstag
válasz DeathAdder #25349 üzenetére
"Egy amatőr videón is szépen át tud jönni a vtec hang, bubu hang, turbó stb.. még ha nem is 100%-osan, de megközelítőleg."
Az lehet, de az F1 más kategória. Menj ki jövőre a Hungaroringre, és megérzed. Nem meghallod, megérzed.
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #25351 üzenetére
ne bánd h kihagytad a repülő napot, szombat 1kor mentem szegedre, hát az a közlekedési káosz ami volt ... érdekes mód nem kecsóig, hanem egészen szegedig tartott a torlódás
37fokban repülő napon aszalódni, na az nem az én szobámLife is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest