-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Kornel #38753 üzenetére
Szerintem siman mehet bele 0w20, mondjuk eneos vagy motul. Olajszurobol en a gyarit ajanlom, enyembe 3800Ft, nem egy nagy osszeg. Legszurobol szinte gyari, pollenbol filtron mehet. Ha zuglo elerheto neked, akkor keresd fel Toth Imit, o a nagy magyar honda szaki, sokan hozza viszik innen a verdat szervizre
-
nagyúr
válasz Kornel #38755 üzenetére
Szerintem nem km fuggo az olaj viszkozitas, de te tudod Ha sok a hideginditas sustinat raknek bele, ha tiprod akkor meg valami jobb motult. Szurokbol en tovabbra is a gyari mellett vagyok, de majd lehet mond neked valaki utangyartottat is.
Tipp: crxforum, TypeV Laci, mindent be tud szerezni, kb unix vagy bardi /2 áron. Gyari cuccokat, gumit, ablaktorlot, autosampont, gumi szonyeget, mindent. Gls-el masnapra nalad van, en mindig tole rendelek mindent.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz Kornel #38742 üzenetére
Amúgy felhívod valamelyik Honda szervizt, megadod amit kérnek adatot a forgalmiból és megmondják érintett e a kocsi, illetve volt e már cserélve benne az akció keretében.
Nekem alkatrész kb. 1 hét alatt megérkezett, beszerelés nincs 1 óra.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #38765 üzenetére
Megmarhatja a betét a tárcsát (és 99%-ban meg is marja). Új tárcsa új betét.
JA az kb belépőszint... Úríkocsikázásra ok de komolyabb igénybevételre nem ajánlanám nyugodt szívvel.mod:
Jah szűrőből Mann vagy Mahle (olaj/levegő), pollenszűrőből bármi jó (még egy félbehajtott pzs is kb. ).
Olajból 0w20-at nem tennék bele, azért te oda-oda lépegetsz a gépnek így én inkább a vastagabb 0W30-at önteném bele. Motul, LM, Eneos...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
LógaGéza
addikt
válasz Kornel #38767 üzenetére
Hát inkább szvsz az itt ajánlott EBC, vagy Ferodo Premier - én az utóbbit raktam be Textar helyett, és érezhetően nőtt a fékhatás
Légszűrőből most KNECHT ment be, pollenszűrőből meg FILTRON, majd kiderül.
Amúgy ha kérsz TypeV-től ajánlatot, ő is tudja mondani, hogy mik az ajánlottak[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz Kornel #38783 üzenetére
Én is tőle kérdeztem, Motul 8100-at ajánlja nagyjából ő is, X-cess-t ha szereted elrúgni, ha meg csak simán járnál vele, akkor X-clean 12k szűrővel és alátéttel 5L, ennyit megér szvsz.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
demars
addikt
válasz Kornel #38788 üzenetére
Azért választottam az 5w40 -et, mert a meleg oldali viszkozitása jobb, és ugye a hondát pörgetni kell... Amit nyáron többször teszel meg... Szóval jó az 5w30 is, a te döntésed!
Az ára sztem sem vészes, szűrőkkel együtt fizettem 17 k körül (olaj, olajszűrő, levegő szűrő, pollen szűrő)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Kornel #38790 üzenetére
Ahogy tboy is írta, olaj volt itt téma, és igaz vannak tény adatok és irt ide olyan akinek van szakmai ismerete ezen a téren, de mindig szívesen olvasunk jó leírásokat... Szóval írd le bátram!
Ezért is mondtam, hogy jó a 30 -as is, persze, sőt!! Nekem anno ezt javasolták bele (55w40) ezt kapott, és jó!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
DeathAdder
veterán
válasz Kornel #38788 üzenetére
Arra figyelj majd ha eneos akkor a sustinából van egyikből és másikból is, és amit érdemes tudni róla hogy az 5w30 nagyon híg olaj valahol a "klasszikus" 0W-20 és 0W-30 között van, de ezt szerintem majd Laci is elmondja.
Az 5w40 -es sustina meg sűrűbb mint az általános 5w40-ek szóval azt meg azért ne.És érdekes hogy mindenkinél többet fogyaszt a sustina (ezzel nem azt mondom hogy rossz, mert csúcs olaj)
A "sima" eneosoknál már jobban el van találva a viszkozitás (asszem )
LógaGéza - akkor nem játszok a csatival. Nem vagyok rajta a listán egyébként, viszont az autóm beleesik ezek közé ahogy nézem. Igazából hidegen hagy a dolog, ha nem lenne benne lufi az se érdekelne, mert rengeteg halálesetet, rokkantságot okozott már (gyorshajtásnál is érdekes hogy a balesetek elenyésző része keletkezik csak abszolút gyorshajtásból -mégis ezek elkerülése végett üzemelték be a 365 szuper trafit höhö-, sokkal jellemzőbb a relatív gyorshajtás, szóval itt is kíváncsi volnék egy kimutatásra), én állandóan napszemüvegben vezetek, nem valószínű hogy maradandó sérülések nélkül megúsznám, ha kinyílna
[ Szerkesztve ]
-
-
LógaGéza
addikt
válasz Kornel #38807 üzenetére
Még ha japán lenne - enyém már angol pl...
z123456789
Gratu, sok balesetmenteset Bár csak mi is itt járnánk már, de a környéken nincs egy se - csak egy kombi...
Aztán lehet Mazda 6 lesz belőle[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
-
BlacKSouL
addikt
válasz Kornel #38795 üzenetére
Csupán két helyen korrigálnám.
Azonos keresztmetszeten a folyadék sebessége és a nyomása fordítottan arányos. Ezt úgy könnyebb megérteni, hogy azonos térfogatáram esetén(azonos időegység alatt azonos mennyiségű átáramló folyadék) ha csökkentem a keresztmetszetet, akkor nő a folyadék sebessége, de csökken a nyomása.
A motor kenési rendszere nem állandó keresztmetszetű, de a maximális olajnyomáshoz tartozó névleges fordulatszám állandóság esetén a rendszer áramlással szembeni ellenállása egyensúlyinak, vagy állandónak tekinthető. Onnantól az olaj viszkozitása határozza meg a többi tényezőt.
Ebből következik a második korrekció, vagyis a sűrűbb(adott hőmérsékleten nagyobb viszkozitású) olaj lassabban áramlik, nagyobb az ellenállása, ezért nagyobb a nyomása azonos fordulaton. Hideg olajnak egy bizonyos fordulaton nagyobb lesz a nyomása és kisebb az áramlási sebessége, mint ugyanazon a fordulaton ugyanannak a meleg olajnak. Nekünk nem csak a nyomás, hanem a nyomás és az áramlási sebesség megfelelő aránya a fontos.
Ha már stabil volt az olaj áramlás, akkor hideg olajnál nem gyulladt ki régen az elégtelen olajnyomás lámpa, ellenben nyáron autópályázás után alapjárat környékén igen. Mert túlhígult az olaj, és a kis fordulaton az olajszivattyú csak gyorsan lökte át az olajat a rendszeren. A hűtőképessége megmaradt a nagy áramlási sebesség miatt, csak nem volt biztos, hogy a rendszer minden pontjára fel tudta nyomni az olajat, és ott a csapágyak kenése elégséges volt. Olyankor alacsony fordulatról padlógázzal ölte a motort. Lassan felpörgetéssel lehetett kímélve hajtani míg vissza nem hűlt. Fordulatra elaludt egyébként az olajnyomás jelző.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz Kornel #38849 üzenetére
A Bosokoval nekem az a bajom, hogy a gyári Bosch egy minőségi darab, jó felfogatással. A Bosoko-val elsőre szoptam fél órát, másodjára fél órát, mire rájöttem(tünk) hogy ez úgy, igen egyszerűen, csak ráhúzva van fent. Nincs kérdés, fent marad, csak adja magát, hogy könnyen le is szedik... Kókánynak tűnik, igaz 1500-ér megvan a szett. Az 550-es jó, minimális a difi, én is olyat vettem mert 575-ös nincs
Ha cserélek, lehet megint bosch aerotwin(blade/mittomén) lesz, mert egyszerűen jobban néz ki felrakva.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
BlacKSouL
addikt
válasz Kornel #38919 üzenetére
Itt van középtől lejjebb az ide vonatkozó rész, Cooling/Radiator címszó alatt, ott vannak mennyiségek. De még én se tudom mi a különbség a heater és a nem heater modellek között. Az biztos, hogy M/T kéziváltós, és coolant change, nem overhaul.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Flashback
addikt
válasz Kornel #38996 üzenetére
Na azt nekem is kell idén még cserélnem. Te honnan vetted? A biztonsági adatlapja alapján -26C-on már kristályosodik.
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Kornel #38996 üzenetére
Azért érzed melegnek, mert a kipufogó leömlője közvetlenül előrefelé néz, és rögtön utána (menetirányban, lefelé) ott van a katalizátor is. Ez azért van így, hogy azonnal átforrósodjon, és rögtön hatásos legyen a károsanyag szűrés. A kettő együtt már sok hőt sugároz.
A dugóban meg normális, hogy bekapcsol. Én ha 15 fok fölött van, és megállok a garázs előtt 3 perc múlva már nekem is bekapcsol.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Metal topik
- Friss traileren a Commandos Origins
- Samsung Galaxy Tab S6 - letett valamit az asztalra
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- TCL LCD és LED TV-k
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...