-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsombe
senior tag
Belsejét elnézve hihető lehet a 88k kilométeróra állás. Attól, hogy egy autó dízel, nem feltétlenül raknak bele 100-200k km-t pár év alatt. Az én Accordom pl. most decemberben lesz 7 éves és van benne 109k km (az óraállás tuti, mert első tulaj vagyok).
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Integra
titán
-
runner 125
nagyúr
Nick?
Annó én e-mailt írtam neki, de arra nem volt ideje h válaszoljon.
Őt csak telefonon vagy személyesen éred el.húsz 3ötvenhét 4nyolcnyóc1
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
demars
addikt
-
!Overdose!
őstag
Nem lenne egyszerűbb eladni és venni egy CTR-t? A szívótuning fajlagosan drága, a turbósìtás pedig rejt néhány buktatót. Esetleg off gyárilag turbós autót, ami húzható? ECU hogy lesz megoldva? A gyári alkalmatlan a tuningra, a standalone viszont nem tudja a gyári komfortfunkciókat.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
Snoop-y
veterán
Szerintem felejtsd el ezt a programozgatast meg tengelyezest egy szivo auton. En is csinaltam egy vagyonba kerult.
Sporolj meg es vagy gyari ctr/vti vagy K swap (nem mintha az olcso lenne meg nagyon otthon nem biznam sok emberre aki normalisan be is szereli)
Amugy a kocsi futomuve meg a fekek le vannak mar cserelve?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
Egyezek az előttem szólókkal, valag pénzt rálocsolsz, de sosem lesz igazán sport(os) és még elöl is fog húzni, ami nem feltétlen fasza ha csigázol ..és szívsz vele, mert szívni fogsz, mert mindenki szív.
Meg ott van a fék, futómű is...Kuplungot nem ismerem, de ha abból indulok ki hogy a CTR-t a gyári kuplung 300 le -ig fogja akkor én inkább gyárit vennék, nem ilyen rövid csúszású kemény stage 123456 szarokat, ami részben legalábbis nekem tönkre bassza az autózás élményét
Persze azért jó volna megtudni mit is tud a gyári kuplung D16V1-ben.
-
LógaGéza
addikt
Annak szvsz nem sok értelme lenne. Az utolagosnak az is egy védelmi vonala, hogy másikkal vezérlővel kell használni, ezért ha egyiket spoofolják, még mindig ott a másik.
Ha már feljött: 7G Civic központi zárt fel lehet úgy programozni, hogy felhúzza az ablakot is, ha hosszan nyomom a gombot?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
-
!Overdose!
őstag
Nem volt még tempomatos Hondám, de más gyártónál tudom, hogy az ECU vezérli a tempomatot. Ha a Hondánál is így van, akkor nem. Egy utólagos Waeco tempomat egy gyárilag tempomatos kormányra kötve szerintem a legegyszerűbb és egyben legesztétikusabb megoldás.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Dorien
veterán
Szerintem azt széthajthatták, mert az 1.4-esnek van talán a legszebb hangja a Focusok közül - ereje meg persze a legkevesebb. A futómű viszont szenzációs, hihetetlen milyen kanyarsebességeket lehet tartani vele bizonytalanság nélkül...
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
!Overdose!
őstag
Ültetőrugót nem illik gyári keménységű gátlóval párosítani. Tudom, sokan csinálják, de attól még nem jó. Nekem narancs Konik vannak és nem kerültek lényegesen többe, mint amennyibe a normál gátlók kerültek volna. Csak ajánlani tudom.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
zolynet
addikt
Acura Legend Coupe 93-95 ... de ahogy mondja a kolléga, úgy gondolom egy ebc tárcsa + betét kombó sokat dobna, nem biztos h érdemes nekiállni mókolni.
Itt a procedúra: 288mm brake upgrade DIYNoLF+Zsombe: köszönöm
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
tonyi
tag
A B-terv pedig egy kb. 170-190Le teljesítményű, üzembiztos turbós motor megépítése. Ez kb. 500-600ezer ft lenne, ahogy a többi turbós d16v1-t, d17a2-t néztem a neten.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
senior tag
Ahhoz a pénzhez még dobd azért hozzá az összeget még egyszer és akkor nem ér meglepi. Lehet persze tartós a konfig mindenhol, csak akkor nem élvezed ki, ha viszont rúgod akkor előbb-utóbb kell ez az hozzá (féltengely, kuplung, váltó, stb.), úgyhogy érdemes átgondolni ezt még egyszer, ha napi használatra tervezel a kocsival. Én nem úgy használom és mégis van mindig meglepetés és anyagilag fájni szokott, ezért szoktam ajánlani, hogy aki tényleg megbízhatót akar az adja el és vegyen gyárilag erőset, inkább később, akár évekkel később, de ne jusson el olyan pontra, hogy most már felgyújtaná inkább, csak ne is lássa.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- sziku69: Szólánc.
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Hobby elektronika
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Le Mans Ultimate
- További aktív témák...