Hirdetés
-
GAMEPOD
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
xcbiker
addikt
válasz
Winner_hun #18999 üzenetére
már nálam sem jön be.
-
NoLF
veterán
én fórumról vettem ebayről származő 55ös saválló 6g4d vti rendszert katalizátor után, s a végére helyeztem egy proex sportdobot a legcsöndesebbre gyártatva, 100as kilépő csővel.
2ezer körül lágyan dörmög, utána elhalkul. nekem pöpec. csak csatlakozót kellett legyártani a középrendszer és a végdob kapcsolódásához, s mindennel együtt kijött 80ból.
-
NoLF
veterán
ezt nem bírom nem betenni
-
xcbiker
addikt
Csináltam pár képet az eladófélben lévő verdáról takarítás után:
[link] -
xcbiker
addikt
Péntekel otthon hagytam a VTI-t a szülőknél és felhoztam az 1.4-et.
Eléggé más...
Most, hogy megszoktam, már élvezem ezt is vezetni, de elöször nagyon "fikáztam".
Baromi komfortos, csendes és teszi a dolgát rendesen.(Azért nem lenne rossz ha a VTI-t is jellemezhetném ezekkel a tulajdonságokkal)
Amint ráhangolódtam, már ezt is tudtam kicsit sportosabban vezetni.
Nem utolsó, hogy a benzinmutató valahogy a pénztárcának is kedvezőbb értékeket mutat.Jelenleg a VTI kipuff rendszere van alatta (katalizátor, középrész, hátsó dob).
Holnap jön megnézni Napfénysüti. Aztán meglátjuk...
-
Voltam ma Honda szalonban, kell vennem akksit is és bementem megkérdezni, hogy mit ajánlanak. gyári mondtak nekem 16 ezerért. kérdésem az lenne, hogy gyári honda akksi az mennyire jó?
-
VTI-Totya
tag
válasz
Winner_hun #18977 üzenetére
Stabrudat akkor sem kell cserélni.
2db stabrúd szilent kell neked.(csak gyári) a többi 1 év alatt kikopik és akár ki is eshet....
2db hátsó stabipálca kell még.Ha ezeket kicserélted, patent lesz.
(én nipparts stabipálcát vettem és nagyon jók....)
-
wierra
senior tag
válasz
Winner_hun #18974 üzenetére
Stabrúdra vagy annak ikergömbfejére gondolsz?!
-
Winner_hun
félisten
Olaj, olajszűrű, gyertyák, hátsó féktárcsák cseréje kész.
Gyári hátsó fékmunkahenger mennyibe kerül? Meg hátulra stabilizátor rúd is kell, az egyik már nem igazán van a helyén.
Emisszió remek, fagyálló -35 fokig jó. -
wierra
senior tag
válasz
!Overdose! #18972 üzenetére
Nekem van otthon egy - asszem - walker végdobom jó állapotban, 6g4-re való.
-
!Overdose!
őstag
válasz
wierra #18970 üzenetére
Való igaz, a csövezéssel nem számoltam, de tulajdonképpen mindegy is, ha Totya azt mondja, hogy nem ajánlott kategória.
Totya: Értem. Lehet, hogy hagyom úgy ahogy van, vagy keresek egy ESi vagy VTi hátsó dobot. Azok köbcentiben és teljesítményben hasonló kategória, mint az enyém.
-
VTI-Totya
tag
válasz
!Overdose! #18969 üzenetére
Egy szó: Szar.
Az import tuningos is egy recsegős fazék hang lesz.
A tompítóval meg trabant.....Remus mostanság talán ami jó, halk és kellemesen brummogós vagy legalább is mély hangja lesz.
De kipróbálás nélkül felejtős....Proex: nekem 60-as átmérőjűt akartak egy 20-asért gyártani(ez nagyon jó ár, tudva, hogy profik)és kulturált szép hanggal, ha kell akkor halkítani is tudnak még rajta....
Kisebb átmérő, gondolom kicsivel olcsóbb is.
-
wierra
senior tag
válasz
!Overdose! #18969 üzenetére
Akkor Neked nem csinálják hozzá a csövezést? Vagy a cső lesz ingyen hozzá?
-
!Overdose!
őstag
válasz
wierra #18967 üzenetére
Nekem max. 2k a szerelés, azzal nem lesz gond. Felénk továbbra is más áron dolgoznak, akkora a munkanélküliség, hogy... Mindegy, ebbe ne menjünk bele. Példának okáért a 240k km-es nagy szervizem munkadíja 8k volt.
CRX-en utánakérdezek ennek az importtuningos dobnak és a HD Racingnek is.
-
wierra
senior tag
válasz
Napfénysüti #18966 üzenetére
Nekem személyes kedvencem, amikor a katalizátort szedik ki...olyan jóóóó recsegős ladás lesz utána a hangja...
-
wierra
senior tag
válasz
!Overdose! #18965 üzenetére
kérdezz be sztem a crx-en, hogy van-e valakinek tapasztalata ezzel a dobbal kapcsolatban.
Kb. +10k a felrakása csővel együtt, legalább is nekem ott körül volt. -
wierra
senior tag
válasz
!Overdose! #18959 üzenetére
Ha nem silencerezhető, és nem a gyárihoz közeli kialakítású (értsd: Skunk2, N1 style stb.) a HD racing dob, akkor az bazihangos lesz.
-
orbano
félisten
válasz
!Overdose! #18959 üzenetére
gyári esetleg?
-
!Overdose!
őstag
Ha már kipufogónál tartunk:
Az én autómon nem gyári dob van. Az előző tulajnál szétrohadt, begurult az első kipufogóshoz, hogy tegyen rá valamit. Van egy olyan érzésem, hogy fojtja az autót és a hangjával sem vagyok megelégedve. Van ötletetek, hogy mit vegyek? A Skunk2 az én autómra feleslegesen drága lenne. HD Racing esetleg?
-
olbeteam
tag
Nincs vkinek eladó 4 db 14-es acélfelnie?
Adok cserébe kp-t vagy 4 db 13-ast.
-
wierra
senior tag
válasz
orbano #18955 üzenetére
Igen, szerintem is. Ha az intake oldalon nincs koncepció, akkor egy szarul méretezett kipuff-rendszer többet árt, mint használ.
Ezért is nem (meg az anyagi oldal miatt persze) áldoztam catback-rendszerre (mivel motortuning nincs tervbe véve). Elég a végdob, hogy olyan hangja legyen, amilyet szerettem volna. -
wierra
senior tag
válasz
Integra #18954 üzenetére
Igen, vannak sejtéseim mennyi egy Mugen renccer, ezért is dobtam rá ilyen smiley-t:
A rossz/nem komplett kérdésekkel kapcsolatban inkább arra gondoltam, hogy az emberek általában nem gondolják végig hogy
- minél részletesebb leírják a fájdalmukat, annál egyszerűbb a segítő válaszadás
- a legtöbbünk nem gondolatolvasó. -
-
Integra
titán
válasz
wierra #18953 üzenetére
tutod mibe kerül egy mugen rendszer? még ha a leömlő marad is gyári és onnantól számítod.. amúgy meg a hozzá tartozó leömlő nélkül sokat nem ér. csak zajosabb lesz az egész, illetve az eredeti hangzást sem fogod megkapni nélküle.
a crx-en meg nem kell csodálkozni hogy annyi rossz kérdés van, mindenki azt hiszi, hogy 100ezerből szép és jó lesz és minőségi és egyedi.
-
wierra
senior tag
válasz
xcbiker #18951 üzenetére
Gyári EK9 vagy Mugen.
Minden általad személyesen meg nem hallgatott rendszer magában rejti azt a kockázatot, hogy
1. hangosabb lesz, mint szeretnéd
2. nem olyan lesz a tónusa, mint szeretnéd.Kérdés az, hogy mit értesz kipuff-rendszer alatt. Leömlőtől? Vagy cat-back-re gondolsz? Stb.
Ill. mit jelent az Nálad, hogy "jobb"?A crx-en is mindig - szinte - mindenki elköveti azt a "hibát", hogy nem definiálja normálisan, mit is akar/mire is gondol tulajdonképpen, amikor tanácsot kér
Upd: Zoly-nak egy UP! A görény se rossz silencerrel, kellemes mély tónusa van alacsony fordulaton, magas fordulaton (VTEC(h)
fölött) én nem igazán hallom a gyárihoz képest másnak/hangosabbnak stb. Lurdynál meghallgatható a görény
OBX-ról hallottam jót és rosszat is (valakinek asszem eltört?!).
-
zolynet
veterán
245km-t mentem vele, ebből tegnap volt egy 2-3km-es raccsing, jött a bömbi, menekülni kellett
A fele és a E bötű között áll a rohadékja.
Felfűtöm a feléig az ziher!#18951 xcbiker: obx/mugen twin loop ...itthon heroinárban kínálják ha egyáltalán kínálják ... vagy egy jó görény silencer-rel
-
xcbiker
addikt
Milyen kipuff rendeszert lenne érdemes VTI-re, de a gyári hangerővel.
Nem akarok hangosat, de nem baj ha jobb.
Érdemes Magnaflow katalizátort tenni be? -
VTI-Totya
tag
Hétvégén Bécs.....6.8-as fogyi az ufóval 150 tempomat -fényképelőnél 130.
Tankoláskor 6.9-et számoltam így az ufó átlag fogyimérője nekem jó.
-
SeQ
csendes tag
válasz
zolynet #18937 üzenetére
Nyári időszakban idén nekem is fel szokott menni 10-re de az annak köszönhető, hogy vagy városban papásan(2,5-3 dugókban) vagy pályán 140-150km\h, plusz még légkondi is.
Amúgy a benyamutató tényleg furán mozog, de az adódhat a kocsi mozgásából is. Meg ha lesz időd próbáld ki azt hogy gyujtással álsz egy darabig és meg a fűtés.
Tavaly kb ilyen tájt este felé már hideg volt és kocsiban dumáltunk, kezdtem fázni gyujtás rá fütés lazán, kb 30 perc múlva meglepően tapasztaltam hogy megtelt az addig eléggé üres tankom
Na ehez mit szól álló helyzetben gyártom a benzint. aztán elindultam és visszaállt, de elég érdekes volt. Meg a mutató állása szerintem nagyban függ a kocsi helyzetetől is hogy milyen szögben haladsz vagy állsz.
Amúgy nálam olyan 150kmig alig moccan a mutató aztán 10-20km alatt fele ott tanyázik 90-100-at és már is alul van onnét még megyek vele jó 100-at aztán aztán olyan 450km körül szoktam tankolni 38-42 litert. nyáron 400 felé ugyanezt. De ezt a fogyit én simán betudom a klimának és a 17" felninek. Télen csak közuton lemezfelnivel 90-100-as tempóval csináltam már 7,5-et is. Akkor bizonyosodtam meg róla hogy nincs a kocsival semmi gond, egyszerűen a várost és a pályát nem szereti a tank.Ezek kizárólag saját tapasztalatok, és szelepszár szimeringnél csipegetem is az olajat, még talán ez is közrejátszhat, mert friss olajjal mindig esik a fogyim is.
-
wierra
senior tag
válasz
zolynet #18937 üzenetére
Városban nekem is 10l körül szokott alakulni. (Miután bemelegszik a motor, nekem is visszaáll a mutató, kicsit olyan, mintha az adott körülmények közötti fogyasztás alapján jelezné a benzinszintet.)
Ugyanezt csinálja, ha megrángatod a bajszát, akkor is mutatót az ölembe találomahogy visszaállsz hiperűrsebességről normál/legális tempóra a mutató is visszakúszik...
Amolyan aktuális fogyasztásmérő -
zolynet
veterán
válasz
wierra #18936 üzenetére
100% város, nem beakadós gázpedál, 2500-3000nél elváltás, sok motorféket használok, de néha üresbe is kicsapom azt had guruljon. Nem irreális a fogyasztás, azaz majd kiderül majd ~1,5hét múlva. A legutóbbi 10l lett de ott rengeteg dundi volt a 300km-ben. Előtte meg 8lityó, az már okes. Még amit észrevettem h a benyamutató 1-1,5 rublikát mozog, azaz elindulok melegszik a motor stb, esetleg egy odapakolás után leesik 1rublikát, majd 2-3km tatázás utá visszamászik....miez visszatermeli?!
kicsit zavaró, bár mint írtam lehet leállok ezzel a benzinkiszámolgatósdival ... hisz ez csak benzin
-
wierra
senior tag
válasz
zolynet #18934 üzenetére
Azt nem írtad, hogy városon kívül vagy belül vezetted a 190-et. A nagyon tatás stílus se feltétlenül benyakímélő, az optimális - tapasztalataim szerint ~3000-3500 magassága. Ez alatt szenved a kocsi, fölötte meg megnő az étvágy. Használj sok motorféket, kevés normál fékezést.
Irreális fogyasztás esetén általában a lambdaszondát szokták csekkolni először...
Nem lehet, hogy Toyota gázpedál van a kocsiban? Az a beakadós fajta... -
zolynet
veterán
A következő a helyzet, mert még mindig nem vagyok kibékülve a benyamutatóval, azaz most mentem kb ~190km-t és felénél jár a mutató. Direkt óvatosba, papásba nyomtam neki, így nem ezt vártam volna. Most végig viszem ezt a papás üzemmódot és nézek egy átlagfogyit, de ha nem okés akkor felhagyok vele és ami a csövön kifér. Lehet az h a lambda v vmi más érzékelő nem okés ami okozhatja ezt?
Tudom vti-t minek vettem, stb....de most nem ez volt a kérdés.#18931 Integra: mit szeretnél? mit dobtál be?
-
-
wierra
senior tag
Pár évvel ezelőtt az ADAC téligumi tesztjében a Sava Eskimo igencsak pozitív kapott, rá egy évre pedig a "nem ajánlott" kategóriában végzett. Nem gondolom, hogy 1 év leforgása alatt ennyit romlott volna az adott abroncs minősége
Tiszta vicc minden esetre az összes német autós/autót tesztelő cég/újság stb. legitimitása szerintem. -
neduddki
nagyúr
válasz
Integra #18919 üzenetére
HI!
felre erted en a adac teszt kulonesen alanlottat varazsgombosztem:- )))
nekem most ug7+ van 8k/db aron aszem megerte:- )
udv
neduddki
mod: termeszetesen ujonan, de 2008.9.havi,
igy most a 14es gyari honda felni, a totoyarol legyott kleberekkel, diztarcsastol megyen tovabb, mig a hondarol legyott pirelli/yoko paros megy totoya-ra tok egyszeru:- ) -
Integra
titán
válasz
neduddki #18915 üzenetére
lm-25 van az intin
ug7+ van a civicen
sottozero2 van az outlanderen
meg van még fw-930 a másik civicen, de ezt idén kukába hajítjuk, valszeg ug7+ megy erre is.az lm-25 szerintem egy kemény gumi, full hóban nem olyan jó, mint az ug7+, ez utóbbi lágyabb összetételűnek tűnik és sokkal, de sokkal csöndesebb. igaz, újabb fejlesztés is. az lm30-at passzolom, még jó ideig az lm25 marad az intin, amire kell, megfelel.
a sottozero2 elég diszno, de az awd-s autón van, így nehéz rá mást mondani, mint hogy rendkívül jó.
én ug7+-t mondanék a civicedre, jól harmonizál vele szerintem. nyugodt, csöndes, és jól tapad. -
neduddki
nagyúr
HI!
hatsokmeglepi nem lesz ts800/830, lm30, ug7+, winterresponse/winter3d,kivancsian varom a snocontroll2-t, ill, hogy idenre hova rakjak a fulda/vredesteint:- )
ja es majelfektettem jegmaci ott lesz az elejbeudv
neduddki
-
válasz
wierra #18908 üzenetére
ja ezt már máshol is hallottam. nem csak arra alapozok, de most épp azt láttam hogy lesz. autobild-en nem láttam még semmit hogy mikorra lesz teszt. más oldalt meg most nem nagyon tudok, ahol ilyet csinálnak
90% már megvan milyen gumit veszek. csak azért még várok egy kicsit. -
Ramius
őstag
Itt egy beígért kép a vasról:
[link] -
na 23.án jön adac téligumiteszt
-
neduddki
nagyúr
HI!
na ugy tunik Julcsink megtalalta az igazit:- )
miutan elmujaskodtak a svajcit es ravettek magukat az otomatara remelem ez lesz a: bof:- )))
/Joanyamat akarnam rabeszleni egy otomata jazzra, de nem akar kotelnek allni:- (/udv
neduddki
-
Integra
titán
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Ukrajnai háború
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ismét elérhető a One UI 7 a Galaxy S24-re
- Kerékpárosok, bringások ide!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- PlayStation 5
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- AWS 5x108 R17 felni + Bridgestone Potenza Sport gumi
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- ÁRCSÖKKENTÉS Jura Impressa C5 fehér kávégép eladó
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AX-370 R5 1600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 580 8GB Zalman S3 EVGA 500W
- AKCIÓ! Asus Vivobook M1502IA 15 notebook - R5 4600H 8GB RAM 256GB SSD AMD Radeon Vega IGP WIN
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G3 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest