Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kiskokó

    veterán

    Jól van nekem itt mondhattok amit akartok, én is kereskedelemben dolgozok...

    Ha más nem elállok a vásárlástól 14 napon belül azt csá, hát ne nevettesetek már.

    Elegem van már az ilyen (Cenzúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúra)-ból, 2 év építkezés után meg pláne
    Milyen világot élünk, undorító, ocsmány, fogyasztói társadalmas lehúzás, amíg fizetsz addig juhudejó minden,
    amikor meg valami probléma van akkor meg már a telefont se veszik fel.

    Most nem az Oázisról beszélek, majd kedden kiderül mit írnak.

    Adott egy monitor 1db kijelzővel, ami hibás. 1 az 1-ből az bizony 100%!

    Lehet itt magyarázni a hiba arányt stb de egy rendes cégnek pláne ilyen értékű monitornál alapvetően cserét kéne adnia... érdekes az Apple garancia idő alatt végig cserél pixel hibáért is ugyan úgy, csak ugye ne legyen sérülés a terméken.

    Vicces lenne a boltba mi is úgy árulnánk az izzót, hogy kössél még rá plusz garit, mert ha hazaviszed vagy ég vagy nem... (persze kis tételben minden nem hagyományos izzót kipróbálunk, csak példálózok)

    De azért köszi a véleményeket :)

    Blu : tuti hogy náluk is előjött, mert a hiba alapból fent áll, működés közben múlik el. Eddig 2x tűnt el pár óra használat után. Bekapcsolás után nem túlzok 2 perccel észre is vettem. Azért 2 perc mert átállt a gép a tv-re is vissza kellet raknom, közbe elmászott a felbontás stb. Mire rendesen a monitorra került a kép eltelt pár perc és már ott volt.

    [ Szerkesztve ]

    | Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

Új hozzászólás Aktív témák