Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • <cafat>

    senior tag

    nahh jó, beírom a szerkesztést, hátha kell majd vkinek...
    szal először érdemes fullscreenbe rakni a ge3.ini-t, és a görgetősáv közepétől kicsit lejjebb van ez a 6 sor:

    DistanceHigh.fFarClippingPlane_High=10000.0
    DistanceHigh.fFarClippingPlane_Medium=8000.0
    DistanceHigh.fFarClippingPlane_Low=6000.0

    DistanceLow.fFarClippingPlaneLowPolyMesh_High=100000.0
    DistanceLow.fFarClippingPlaneLowPolyMesh_Medium=45000.0
    DistanceLow.fFarClippingPlaneLowPolyMesh_Low=20000.0

    a high/med/low beállítás függő, mindenki csak azt a sort írja át, amit használ, és a játék menüjében beállított

    a felső három sor a maximális látóhatáron belüli, teljesen kidolgozott látótávot jelöli, vis azt a csíkot lehet vele kitolni, ameddig minden gyönyörű, utánna meg már csúnya
    az alsó 3 sor pedig arra vonatkozik, ameddig a világban ellátunk, ez a szép határon túli, csúnya, kidolgozatlan terület látótávja

    az alsó 3 sort nem érdemes piszkálni annak, aki high-on játszik, mert nem vesz észre változást, de viszont iszonyat hamar felzabálja a ramokat...
    annak aki viszont med-en v low-on tolja, de kicsit kevesli a látótávot, és úgyérzi, hogy vmi köztes, egyéni érték kéne, akkor a 20000.0-át v a 45000.0-át átarhatja kicsivel nagyobbra, de 1ik érték se közelítse meg nagyon a másikat!

    a felső 3 sor viszot érdekesebb...
    itt aki low-on v med-en nyomatja, annak teljesen mind1, mert valószínüleg azért vette vissza, mert kevés hozzá a gépe...
    szal aki high-on játszik, és kevesli a max látótávot, de jó a gépe, az átírhatja a legfelső sorban a 10000.0-át 14000.0-ra
    nagyobb értéket nem érdemes beírni mert sokkal hamarabb kifagy "out of memory" hibaüzivel...
    20000.0-ig elvileg beleférne, de előjönnek grafikai bugok, én elég sokat szarakodtam vele mire sikerült optimálisra belőnöm, és sztem a legnormáliabb max érték az a 14000.0
    nagyobb értéknél ez van: [link] [link] [link] [link]
    ez meg egy 100000.0-ás érték :DD :Y [link], de az 1. teleportnál ki is fagyott :D (felkajálta a ramot)

    vmint van még benne 1 ilyen sor:
    Render.EnableLowpolyRendering=true
    ezt írjuk át erre:
    Render.EnableLowpolyRendering=false;
    a ; jel nem véletlen, fontos, nemtom mér, de az, vmiért jobban stabilizálja

    és még pár sor amit érdemes átírni:
    igaz a gothic3.hu oldalról már ismertek, de sikerült egy nagyon optimális értéket beállítanom, amik ezekkel a beállításokkal 1xűen tökéletesek
    ez a fű látótávért felel:
    VegetationAdmin.ViewRange=3500.0
    érdemes átírni erre:
    VegetationAdmin.ViewRange=11500.0
    ez a 11500 sztem a létező legjobb érték, nincs olyan hogy még nem látom a hegyet, de már füves, meg nem is látom kinőni magam előtt a füvet, hanem pont ott kezd megjelenni a fű, ameddig ellátok (persze a 14000res látóhatáron belül)

    a memória stabilizálásra pedig ezt:
    Cache.SizeImage=128000000
    érdemes átírni erre:
    Cache.SizeImage=1024000000

    vminit még az ini 2/3-ánál

    ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_High=96000000
    ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_High=96000000
    ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_High=20000000
    ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_High=21000
    ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_High=18000000
    ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_High=40000000
    ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_High=100000
    ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Medium=70000000
    ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Medium=40000000
    ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Medium=15000000
    ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Medium=20000
    ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Medium=16000000
    ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Medium=30000000
    ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_Medium=750000
    ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Low=32000000
    ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Low=30000000
    ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Low=10000000
    ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Low=18000
    ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Low=13000000
    ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Low=25000000
    ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_Low=500000

    ezek közül mindenki a saját beállításainak megfeleő értékhez (low/med/high), és csak ehez a sorhoz:

    ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_***

    pontosabban az utánna szereplő számhoz érdemes hozzáírni + 1db 0-át

    EZEK A BEÁLLÍTÁSOK CSAK HIGHEND PC-KRE VONATKOZNAK ! ! ! :))

Új hozzászólás Aktív témák