-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz kiralyroli #18200 üzenetére
Ha nem maganszemelykent rendelted -marpedig velhetoen nem, hanem vallalkozokent-, akkor teged csak a birosag ved, a fogyasztovedelem nem, az csak maganszemelyeket. Szerintem egyelore vard ki a veget.
-
kiralyroli
tag
Magánszemélyként rendeltem. Egyéni vállalkozó üzemelteti a webshopot és nem cég akiktől jöttek a tűk. Ebben az esetben milyen lehetőségeim vannak? Ráadásul se számlát nem kaptam se semmit. Rendelést sem igazolták vissza emailben, nem jött róla automatikus visszaigazoló email amit jeleztem is nekik. Csak a emaileim vannak meg az oldalról screenshot a rendelésről.
-
Winne
nagyúr
válasz Biznisz Elek #18198 üzenetére
Ez lehetett akkor a félreérthető:
@(#18203) LuckyL: nem pedálozok, csak válaszolok, ha már megszólítasz és így az én commentem is ugyanúgy nem ér semmit és nem a témában, a kérdésre válasz, mint ahogy a tiéd sem. Részemről örülnék, ha nem írnál többet, mert már megkaptam a választ azoktól, akik azért írnak itt, hogy segítsenek, válaszoljanak, ha tudják a választ arra, amit a kérdező meg szeretne tudni.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Köszönöm mindenkinek a segítséget, megvárom mit írnak mailben, így is úgy is kell a cucc, lehet ajánlanak valami köztes megoldást.
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
GZoli7
senior tag
E szerint a hozzászólásod szerint igazad van, azonban ezzel messzire nem mész.
Egyrészt, ahogy tanácsolták gvh és kapnak egy jó kis büntit, de ettől nem lesz terméked.
Egy udvarias levelet küldjél nekik, amiben idézheted a jogszabályt is, hogy a visszaigazoláskor, amit már az ember küldött, létrejött a távollévők közötti szerződés. Ezt vagy méltányolják, vagy kezdheted a hivatalos eljárást, talán elsőként a Békéltetőnél.Egyszer jártam hasonlóan az edigivel, ők a levél után kiküldték a cuccot. 70%-val olcsóbb volt, de náluk ez előfordul, szóval fene tudta, hogy irreális-e, avagy nem.
-
odipapa
senior tag
Sziasztok!
Decemberben vásároltam az Emagról egy tévét. A garanciajegyen szereplő S/N azonosító nem egyezik meg a tévén szereplővel. A garancia jegyen szereplő szám ugyan megtalálható a tévé dobozán, de csak azon. Én meg nyilván nem a dobozt szeretném adott esetben javíttatni.
Problémám jeleztem az Emag felületén többször is, de válaszra sem méltatnak.
Melyik hatóság fele érdemes elindulni? -mert nem szeretném annyiban hagyni az ügyet. -
vasi89
addikt
Hello!
Fogyasztóvédelmi bejelentést, hogyan lehet most tenni? Csak levélben vagy emailben is lehet? És honnan válasszam ki, hogy melyik hivatalhoz tartozom? Mert állandó lakcímem Mezőkövesd, Pesten lakom de neten rendeltem és a telekommal van gondom.
Röviden, rendeltem Én is Honor 8at mint itt a fórumon sokan. Sokaknak törölték, sokaknak nem. Mikor rákérdeztem rendelés után azt írták minden rendben van az adataimmal majd rá fél órára törölték, adategyeztetési hiba miatt.. hívtam őket, elhajtottak, másnap szintén. Írtam panaszt, lejárt a 30 nap de semmi válasz és semmi hivatalos magyarázat arról miért is törölték, azt hogy adategyeztetési hiba csak telefonon mondták de nem tudott olyan embert kapcsolni aki elmondaná, hogy mégis miért lett valójában törölve. Itt ph-n is akik kaptak magyarázatot, kb mindenki mást. Ez szerintem egyáltalán nem korrekt. Már rég nem a telefonról van szó, hanem hogy ennyire nem lehet lesz.rni egy vásárlót sem.
Én pedig nem szeretném ennyiben hagyni mert marhára elegem van már belőlük, ez csak az utolsó csepp volt.
-
hadtest
tag
Segítséget kérnék.
1-3 éves HDD-et szeretnék gariztatni. Több darab. Valaki tud segíteni,megtudja oldani?
Papírok nincsenek,csak maga a vas.Akár szívességből,akár ellenszolgáltatás fejében.
A nyuszika megy a sivatagban, és már majdnem éhenhal, mikor szomjanhal.
-
st3v3np3t3r
veterán
üdv! kis vita alakult ki garanciális ügyben...
a vita tárgya...
gyártói garancia megvonás...
ok: grafikus kártya kriptopénz bányászat miatt...
sokak úgy vélik hogy jogtalan lépés a gyártók részéről,szerintem meg teljesen jogos lépés,mivel nem rendeltetésének megfelelő használatból hibásodott meg...erről kinek mi a véleménye? jogos a garancia megvonás vagy nem?Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
Attix82
őstag
válasz st3v3np3t3r #18213 üzenetére
Üdv.
Szerintem ha nincs látható fizikai sérülés, égés nem érdekes mibe halt meg. A nagykerhez bemegy a termék, körbe nézik, berakják gépbe megnézik valóban hibás e...és javítják vagy cserélik vagy hasonlót adnak.
Mire kikerül a gyártóhoz, hogy megvizsgálhassa addigra már neked nem lényeges.
Itt akkor van gáz ha égési nyom van, vagy látható hiba...akkor viszont a gyártóhoz megy kivizsgálásra és bukhatod.
-
st3v3np3t3r
veterán
válasz Attix82 #18214 üzenetére
azért kérdeztem itt mert az egyik tag, 4db gpu-t akart venni egyszerre és a forgalmazó megkérdezte hogy bányászathoz kell-e, igennel válaszolt,ekkor közölték vele hogy akkor csak 1hónap a garancia meg egy nyilatkozatot kell kitöltenie hogy lemond a jótállásról,egy másik tag meg lefényképezte hogy a videókártya dobozán rajta van hogy kriptobányászat esetén a jogot fentartja a gyártó hogy érvénytelenítse a garanciát...
nos, az hogy berakják egy gépbe az csak egy ellenőrzés hogy a vga rossz-e vagy az ügyfél alaplapja... normális esetben független szakvizsgálatot csináltatnak hogy mi okozta a meghibásodást... pusztán bemondásra nem hinném hogy csak úgy cserélik...
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
őstag
válasz st3v3np3t3r #18213 üzenetére
Az én véleményem szerint nem jogos.
Az 1év jótállást köteles biztosítani, szerintem nem minősítheti nem rendeltetésszerű használatnak.
A további "garanciát" (nincs ilyen jogi kifejezés) a saját feltételei szerint biztosítja, ezért ott akár azt is kikötheti hogy csak pöttyös hímzett terítőn lehet tartani és napi 3x szériaszám alapján be kell regisztrálni a gyártó honlapján. De az 1 év az jár és kész. Ráadásul hiába töltet ki bármilyen nyilatkozatot, a foygasztó jogai akkor is megmaradnak,.
Konkrétan ez egy perben derülhetne ki, hogy a bíró és a szakértők hogyan vélekednek, de szerintem nem jogos.Mindez persze csak akkor érvényes ha a vásárló fogyasztónak minősül.
Cégek között szerződési szabadság van, ott nem kötelező az 1 év jótállás, ha így egyeznek meg.cryptot minden termékemért elfogadom
-
st3v3np3t3r
veterán
válasz LuckyL #18216 üzenetére
ez a gyártó álláspontja a használatról
ezt az egyik tag fotózta le a kártya dobozáról... tehát s gyártó minősíti ezt a fajta használatot nem rendeltetés szerű használattá,nem a bolt vagy forgalmazó...
a grafikus kártyákat képmegjelenítésre,3D képalkotásra tervezték,ez a rendeltetés szerű használata...az hogy valaki rájött arra,higy ezek az erősebb kategóriás kártyák gyorsabb számításra képesek mint a processzorok és elkezdték matematikai műveletek számolására használni az már túl megy a rendeltetészerű használaton,mivel nem kimondottam erre tervezték és nem ilyen célra...bár igen, magyar jog szerint 10ezer ft felett minimum 1év a kötelező,de erre mondok jobbat...anno mikor lehetett kapni még ecigit ecigis boltban 20-30ezerért, hiába a magyar jog, 6hónapnál többet senki nem adott...jog ide vagy oda, per ide vagy oda...mellesleg úgy tudom hogy a kötelező 1év tartós fogyasztási cikk esetén érvényes...így mondhatja a forgalmazó hogy a kimondott csak bányászati használatra vásárolt termék már nem tartós fogyasztási cikk,tehát az 1év kötelező gari nem vonatkozik rá,véleményem szerint...Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
Attix82
őstag
válasz st3v3np3t3r #18217 üzenetére
De hogy állapítják meg? Sok VGA-t gariztattam már (eladó vagyok), de sose kötöttek bele, hogy mire is volt használva. (Nagyker).
Mire a gyártóhoz kerül a vevő már kapott egy másikat...
-
őstag
válasz st3v3np3t3r #18217 üzenetére
nézd, hogy a gyártó hogyan szerződik a nagykerrel, meg mi az álláspontja, az a fogyasztói jogokat nagyon kevéssé befolyásolja
ha az adott eszközről nem lehet megállapítani hogy nem rendeltetésszerűen volt használva, akkor él a jótállás
na most egy vgaról hogy mondod meg mire volt használva? meg miylen alapon jelenti ki hogy nem rendeltetésszerű a használat?ennyi erővel egy autógyártó is kiköthetné a kocsival kapcsolatban hogy nem szabad autópályán használni,csak városban, ugyanilyen nonszensz lenne
cryptot minden termékemért elfogadom
-
st3v3np3t3r
veterán
válasz LuckyL #18219 üzenetére
ez, ez a furcsa nekem is,bár az álláspontom még mindig tartom hogy egy grafikus kártyát ha bányászatra használnak az nem rendeltetésszerű használat...az egy dolog hogy képes gyorsabb számításra mint a cpu...
ha viszont a gyártó oldaláról nézzük, ő 3D-s képalkoltásra,megjelenítésre csinálta az eszközt, ez a rendeltetésszerű használata...erre vállalt garanciát,jótállást... ha valaki másra használja mint a rendeltetése, akkor az eleve kizáró ok... pl.okostelefon...ugyan az...
egyszerűbben...te vagy a gyártó, eladtsz nekem egy 200ezres videókártyát 3év garival... te nem tudtsz róla,de én csak bányászok vele,fél év után megsül a GPU de nincs rajta szemmel látható károsodás...kicseréled,a rosszat elküldöd bevizsgálni...oké... majd fél után megint megyek reklamálni hozzád hogy kakukk a kártya...megint cseréled,megint elküldöd bevizsgálni,viszont megállapítják hogy hogy a gpu ment tönkre,de nem tudni miért... már 200ezer minuszban vagy... ha ezt 4szer még eljátszom,akkor 1milla minuszban leszel...viszont ugyan ezen terméket más nem viszi vissza csak én...
én meg nevetek mert amíg te 1millát buktál, én azzal kerestem pl.2millát...tehát, mint gyártó, neked megérné rá úgy garit vállalni a termékre hogy tudod előre,félévente cserés a terméked?[ Szerkesztve ]
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
őstag
válasz st3v3np3t3r #18220 üzenetére
ami fontos, hogy milyen jogaid vannak és hogyan tudod kikényszeríteni hogy betartsák őket
ebből a szempontból pedig ugysem tud megfogni, ha te bányászni akarsz a vga val
azért hadd ne én aggódjak a gyártó profitja miattcryptot minden termékemért elfogadom
-
Lackooo84
nagyúr
Valaki árulja már el mi a tököm ez a bányászat.
The Truth is out there...
-
st3v3np3t3r
veterán
válasz LuckyL #18221 üzenetére
eddig oké... jogom van használni a kártyát... igen... gyártó által meghatározott feltételekkel és körülmények között... ha a gyártó azt mondja hogy csak akkor vállal rá jótállást ha azt arra használom,amire készítette...
ha viszont másra használom,akkor mondhatjuk úgy is, hogy az végfelhasználó tette tönkre, mert nem úgy használta ahogy azt kellett volna...tehát innentől kezdve tök mind1 mit ír a jog, mire jár garancia meg mennyi, ha a garanciális személyautót jobban terheled a kelleténél és a futómű tönkremegy, megjavítják,de nem garanciába,mivel nem úgy használtad ahogy azt a gyártó meghatároztamajd a héten elsétálok az ismerősömhöz, 10évig eladó volt egy pc-s boltban, most kb.6éve már saját boltja van, meg fogom kérdezni tőle...
[ Szerkesztve ]
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
313313
addikt
válasz Lackooo84 #18225 üzenetére
Most épp imádkozni, hogy eladd vagy megtartsd esetleg vegyél
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
asdf_
veterán
válasz st3v3np3t3r #18217 üzenetére
Jé, az Inno3D még létezik?
Amúgy az egy év jótállás kötelező, azt megvonni semmilyen esetben nem lehet (maximum adott hiba vevő általi okozásának bizonyítása esetén mentesülni a jótállási kötelezettség alól, de kizárólag az adott hibával kapcsolódóan).
Ugyanakkor marhára nem értem a gyártót. Kriptobányászatnál mit tud csinálni egy kártya? Megfőni maximum. A gyártó esetleg ha méltóztatna (megfelelően) alkalmazni a Thermal throttlingot, akkor nem történik ilyen, nem? Az én véleményem, hogy ha nem megfelelő hűtés miatt megfő a cucc, akkor ott tervezési hiba történt, tehát gyári hibáról beszélünk.
De a legegyszerűbb az ilyen helyet otthagyni a francba és máshol költeni a pénzt. -
őstag
válasz st3v3np3t3r #18224 üzenetére
nézd, te a gyártó szemszögéből nézed a dolgot, én pedig a fogyasztóéból
nincs általános igazság, de a jog a fogyasztót védicryptot minden termékemért elfogadom
-
st3v3np3t3r
veterán
vagy...kezdjen el gyártani grafikus kártyát bányászati célra, más áron... amúgy is kiürült a piac a bányászok miatt,lassan hiánycikk lesz a videókártya...azért is mászott fel az ára az egekbe...de most kicsit leálldozott a bányászoknak, alig 1-2 hónap alatt majdnem felére esett vissza a kriptopénzek értéke...
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni mobil flottás történetemmel kapcsolatban.
Szeptemberben léptem be egy olyan mobilflottába, amely a Prohardver egyik topikjában is említésre szokott kerülni. Egy alacsony csomagot választottam, mert akkor még arra volt szükségem. Ám most úgy hozta az élet, hogy szeretnék egy nagyobb tarifára váltani. Fel is kerestem a flotta ügyintézőt, akitől meglepődve hallom, hogy nem hogy nagyobb tarifára nem lehet váltani, ha lejárna a hűségem, ezzel a telefonszámommal akkor sem mehetnék nagyobb díjcsomagba.
Na most ez csak azért furcsa, mert a tájékoztató PDF-en, amit küldtek nekem, az szerepel, hogy lehet váltani menet közben is nagyobb tarifára (beteszem a képet erről). Azt is tudni kell, hogy belépti díjat is fizettem, 11 ezer forint összegben.
Mi a véleményetek?
Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
asdf_
veterán
válasz Hegyirabló #18230 üzenetére
Kerdes, hogy a szam a neveden maradt-e, vagy rairattad a flottara. Utobbi esetben gondolom erzed te is az eselyeidet... Ha tied maradt a szam, akkor pedig kerdes, mit ir a szerzodes.
-
őstag
válasz st3v3np3t3r #18229 üzenetére
mielőtt ilyet leírsz nézz már utána
konkrétan minden jelentős crypto ára többszöröződött az elmúlt 3 hónapban[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Hegyirabló
veterán
Az én nevemen van a szám. Szerintem tök mindegy, hogy mit írna a szerződés, ha volna, de nincs, csak egy számla, szerződésem a Vodafoneal van, tőlük csak egy közvetítői szolgáltatást vettem igénybe. Szóval tök mindegy, mert megtévesztettek, és az életben nem veszem igénybe a közvetítésüket, ha a valóságot látom a tájékoztató anyagban, jelesül, hogy nem lehet díjcsomagot váltani menet közben. Ezen a papíron viszont pont az ellenkezője van annak, ami teljesül. Ez így a vásárló megtévesztése, amiért - javítson ki bárki, ha tévedek - csúnya bírságokat szabnak ki, és nem tudom elképzelni, hogy lenne olyan hatóság vagy bíróság, ami ez alapján nem azt mondaná, hogy egyék meg ők, amit főztek, és vissza a belépési díjamat, plusz vállalják át a kétévesből, ami maradt.
Aquila non captat muscas.
-
őstag
válasz st3v3np3t3r #18234 üzenetére
nézd már meg a coinok árfolymát visszamenőleg 3 hónaopra könyörgöm...annyira fáj amikor olyan okoskodik aki teljesen egyértelműen utána sem nézett a témának
tessék itt vannak az árak
https://coinmarketcap.com/[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Topikgazda
Ezt a kriptovaluta témát zárjuk le légy szíves. Köszönöm.
-
laskr99
addikt
Sziasztok!
Febr 24-re behívtak a békéltetőre a hibás monitor miatt. Vigyem a monitort is szerintetek? A leveleket elég tabon vinni és bemutatni?(email) -
#34576640
törölt tag
Mégis most kinek van igaza, kihez fordulhatok?
Elromlott a telefonom, visszavittem gariba. Pár napra rá felhívtak, hogy a garit elvesztettem mert víz érte a telefont. Közölték, hogy 5000 forint a bevizsgálás és kb. 20 ezer forintos kárt látnak most eddig.
Anyu elfogadta a bevizsgálást.
Kb. 2 hétre rá jött a telefon az ügyintéző nőtől, hogy 38-9 ezer forint a bevizsgálás és jobban megérné új telefont venni.
Lényeg a lényeg, hogy közölte, hogy ha elállok a telefontól mármint lemondok róla akkor nem kell kifizetnem az 5000 forintos bevizsgálást.
Lemondtam. Erre rá pár hétre kap anyu egy smst, hogy a számlaszámát akarják, hogy kiszámlázhassák a szolgáltatást.Ilyenkor mi van?
-
Vga-t ha visszaviszel gariba (1 éven belül elromlottat, pl.); mennyit adnak, érte mennyiért számolják be?
Amennyiért vetted, vagy mit vesznek alapul? Mert ugye nagyon el vannak szállva az árak. -
errorcode06
őstag
Sziasztok!
Magyarországon vásárolt, de külföldi székhelyű cég esetében (Alza) mennyire nehéz egy esetleges garancia ügyintézés?
Telefont szeretnék ott venni, de csak annyit írnak :
A garanciát az Alza.hu biztosítja 24 hónapra, tehát nem a gyártó felé kell jelezni az esetleges reklamációs megkeresést.
Miután elvégez egy regisztrációt a ... e-mail címmel és belép az Alza fiókjába, látni fogja az összes megrendelését.
Erről a felületről számla is letölthető, valamint leadhat reklamációs kérelmeket is.A reklamációs osztály elérhetőségei:
https://www.alza.hu/reklamacios-osztaly-art15290.htmBővebben a Reklamációs Kódexben olvashat:
https://www.alza.hu/reklamacios-kodex-art13.htmElőre is köszönöm!
"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave
-
tag
válasz errorcode06 #18244 üzenetére
Szia!
Ha véletlenül meghibásodna beviheted / beküldheted hozzájuk a Róbert Károly körútra. Regisztráció után egyébként a fiókodból kérhetsz RMA-t. Vásárolni is úgy érdemesebb ha regelsz majd utána rendeled meg a terméket így automatikusan hozzáadódik a fiókodhoz a megrendelt termék és rákattintva indíthatsz reklamációt. Egyébként az üzletben lévő dolgozók nagyon segítőkészek. A logisztikai dolgozókról csak annyit, hogy néha eléggé kesze-kuszák az árukereső oldal / alza facebook oldal értékelésekből kiindulva.
ui.: Ez a "másnap átvehető" szlogen ez ritka esetben igaz mivel a cseh raktárból szállítják Magyarországra a termékeket. Tehát az elérhetőség igazából 2-3 napra tehető, kivéve ha valaki visszamondta / nem vette át / visszavitte a terméket.
[ Szerkesztve ]
-
devilzero
tag
Sziasztok!
Korábbi iratom: [link]
Félelmem beigazolódott, nem kaptam vissza jól működő gépet, az MM ügyfélszolgálata halkan megjegyezte hogy konkrétan sokszor megcsinálhatják azt hogy cserélnek benne valami és visszadobják (mert nekik így olcsóbb stb.).
Jelenlegi helyzet: Jelenleg egy ASUS logo után a laptop fekete képernyőnél megáll és van hogy nem is tölt be. Néha sikerült sok ki-be kapcsolgatás után életre lelni. Előzőleg is hasonló volt a helyzet, aztán megunta a gép és az Asus logo után azonnal BIOS-ba lépett, semmit nem lehetett rajta csinálni, valszeg most is ez lesz a baja.
Kérdés: Tulajdonképpen meguntam az egészet, szépen végigvártam a 3 alkalmat. Már pénteken amikor átvettem jeleztem az MM ügyfélszolgálaton, hogy innentől fogyasztóvédelemhez fogok fordulni ha besz*rik. Mit kell tennem? Hogyan kell elindítanom az ügyet? Nyilván ha viszem vissza a laptopot az MM-mel is fogok azért beszélni. FixDirect + Asus support megint fel lesz hívva (jelenleg 5 Asus gép van a családban, ezután ahogy kiöregednek egy sem fog lenni, erősen meg lesz jegyezve).
Köszönöm & Szép napot! -
zeee
senior tag
válasz devilzero #18246 üzenetére
Én a helyedbe már rég feladtam volna. Állj el a vásárlástól szerintem. Ha az MM-be nem működnek együtt, kérd ki a vásárlók könyvét, öntsd bele minden panaszod/sérelmed hogy állandóan elromlik megbízhatatlan, kell a munkádhoz a gép stb bla bla és kérd a pénzt vissza vagy levásárlás másik,típusra, mert gondolom ebben a típusban már nem bízol. Erre a panaszkönyvre úgy tudom egy héten belül reagálniuk kell. Ha nem mennek ebbe bele, a kkor fordulj a fogyasztóvédelemhez. Én így járnék el. De javítson ki valaki ha nem ez a módszere.
[ Szerkesztve ]
-
Cry0
őstag
Sziasztok!
olyan kérdésem volna hogy nemrég küldtem be pcx-hez garanciális javíttatásra a hangfalamat, na most ha nem javítható és csere utalványt kapok viszont számomra nem találok megfelelő hangfalat akkor kérhetem a vétel ár visszafizetését?Iphone 15 Pro Max Kék Titán
-
asdf_
veterán
Rossz a sorrend, ha nem tudjak javitan es csereleni sem (ugyanolyanra) akkor automatikusan a penz jar vissza. Hogy masikat valasztasz helyette, az csak egy opcio, amellyel sajat elhatarozasod szerint elhetsz (a lent meghatarozott idoszakokban).
Viszont itt hangsulyosan fennall, hogy mit irnak a jotallasi jegyen, mert a 10e ft alatti hangfalakgra eleve csak 6 honap szavatossag jar jogszabaly szerint, ha 10e feletti, akkor is csak egy ev kotelezo jotallas.
[ Szerkesztve ]
-
Cry0
őstag
igazából kapható ez a termék viszont 1x már volt cserélve most másodjára ugyan azzal a hibával került be hozzájuk viszont mondtam nekik hogy ha nem javítható akkor én még 1x nem szeretnék ilyent kapni. így ebből adódóan gondolom hogy a vásárlási árat vásárolhatnám le.
23 ezer ft ba került de még van 3 hónapom az 1 év elteltéhezIphone 15 Pro Max Kék Titán
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Tőzsde és gazdaság
- Teszteltük az LG új, OLED paneles gamer monitorát
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eredeti játékok OFF topik
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális
- Canon Ixus 285 HS
- Új! Bontatlan! Samsung 8TB 2.5 SSD eladó! Országos Szállítással