-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bucihost
senior tag
Sziasztok!
Extreme Digital-tól vásárolt BlackBerry készülék meghibásodott. Ha már van rajta gari, megcsináltatom....
Felhívtam őket, hogy most ehhez van hivatalos szerviz vagy ők intézik, hova küldjem? Közölték ők intézik...Mivel a legközelebbi üzlet tőlem 40 km-re van, így gondoltam minek fizessek üzemanyagot... Igénylek garancia futárt.
- 03.02-án rendeltem gari futárt.
- 03.07-én jött meg a futár, átadtam nekik a készüléket..
- 03.20-án felhívtam őket, hogy mi újság mert a rendszer szerint nincs nyitott szerviz ügyem....Közölték nem tudják miről van szó. Nagy nehezen megtaláltak a rendszerbe. Á már látják... kész a telefon. a Nokia....
Milyen nokia? nem is azt adtam le.... Jaa akkor nem tudják az én telefonom hol van....- 03.27-én megjelent a rendszerben a szerviz ügy, mintha akkor adtam volna le!
- Ismét felhívtam őket, hogy ez mi? hát ők most küldték csak el szervizre a telefont de valóban már hamarabb megtörtént csak adminisztrációs hiba...
- 04.04 Megjelent egy újabb bejegyzés, Átadva szerviznek, bevizsgálás alatt...
- 04.05 Eltűnt az előző napi bejegyzés, ismét aktuális 03.27 Szervizbe szállítás alattFelhívtam őket, hogy ez mégis micsoda... mire közölték, hogy a belső szervizből átadták a külső szerviznek és biztos csak alkatrészre várnak, de legyek türelmes mert ők tartják magukat az 1 hónap szerviz időhöz.....
újabb bejegyzés: 2018 ápr. 13 11:02:58 Márkaszervizben (ügyintézés folyamatban).
Na most ilyenkor mi van? A gari futár rendelésekor, még nem volt márkaszerviz, ezért is kellett az EDIGITAL-na vissza küldenem a telefont. Most meg hirtelen lett?
Mi most az aktuális jogszabály? Az 1 hónapos szerviz időt honnan kell számolni? Amikor én leadtam, vagy amikor ők leadták a szerviznek?Érdemes lenne fogy.védelemhez fordulnom, vagy nyeljek egy nagyot és várjam meg, hogy kész lesz-e vagy sem?
-
Tomics
addikt
Felkerestem a fogyasztóvédelmet, ami ugyebár a járási hivatalok jogköre alá tartozik 2017-től. (3 napon belüli mosógépmeghibásodás -csere ügyben, amire harmadik hete várok, edigital).
Azt az információt kaptam, hogy annyit tudnak tenni, hogy ha írok nekik egy panaszlevelet amire 30 napja van érdemben válaszolni a cégnek, annak a tartalmával tudnak vizsgálódni/lépéseket tenni, többet sajnos ők sem tudnak tenni, meg van kötve a kezük
Egyéb tipp esetleg?
Most komolyan ez így normális? Egy 90 ezer Ft-os terméknél ami alapvető dolog egy háztartásban és 3 napon belül meghibásodik várjak a pénzemre/cserekészülékre akár 1-2 hónapot is? A folyamatos telefonálgatások/levélírogatásokon kívűl nem tudok mit tenni és a szervek sem, hiába van leírva hogy maximum 15 napon cserélni kell?
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
313313
addikt
válasz Tomics #18652 üzenetére
Hol van leírva, hogy maximum 15 nap? Tövénybe a törekedni kell a max 15 napra, vagy valami hasonló van, ami hiány esetén....
Amúgy tényleg vicces, hogy mennyi joga van egy vevőnek.
Ilyen nagy kaliberű/fontosabb dolgokat, jobb helyben megvenni, esetlegesebben drágábban is...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Tomics
addikt
válasz 313313 #18653 üzenetére
ÁSZF 8.1.2 pontja alatt:
Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
Ha elvárják, hogy a vásárló szakvéleményt állíttasson ki a szakszervizzel és ezt követően nem engedélyezett az azonnali csere lehetősége a hibás termék elszállítása során akkor ne írjanak 15 napot az ÁSZF-ben, mert akárhogyan törekedhetnek erre, ez, így lehetetlen kategória....és ne írjanak olyat a válaszleveleikben a jegyzőkönyv kiállítása után, hogy LEHETŐSÉGE van a cserére és hogy ha a szakvéleményt csatolásának elmulasztása (amit előzetesen emailben megkaptak) a termék elszállítása során azt eredményezi hogy nem áll módjukban cserélni....
És ez az ország boltja 2017-ben...
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
313313
addikt
válasz Tomics #18654 üzenetére
Igen, ott a "törekednie" kell rá, sajnos itt bújnak ki alóla sokan. Ő ha elhozta a gépét tőled, elvitte raktárába/szervizbe, máris mindent megtett. Az hogy ül/vár/szuttyog rajta 3-4-5 hétig, sajnos a kutyát nem érdekli, a vevőn kívül.
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz Tomics #18652 üzenetére
Nem nem normális 3 napon bellűl az a normális,hogy visszaviszem a boltba,és hozom a másikat 15 perc múlva,egy kis papírmunka után.(vagy kapom vissza a pénzem ott azonnal)Nekem egyszer a monitorom volt pixelhibás,a negyedik !!! napon vettem észre,és vittem vissza.Tudom,elvileg elzavarhattak volna,de még így sem tették.Megnézték,szar cserélték.Mindenki örűl.Pécs Árkád Mediamarkt
[ Szerkesztve ]
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
veterán
válasz sasa134 #18657 üzenetére
Csomagold be a gépet és úgy add fel a futárnak, ne várj arra ,hogy nekik legyen dobozuk. Biztos van opció a HP bejelentésnél (a központi számot hívd a netről) arra, hogy saját dobozban küldöd a gépet.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
sasa134
addikt
válasz SeniorTilla #18658 üzenetére
Próbáltam, de nem lehetséges. Azt is mondtam, hogy az eredeti dobozába csomagolva, saját kökltségemen eljuttatom a Szervízbe. Nem lehet.
Azt is meg tudnám oldani, hogy eljuttatom Pestre, beviszem a gépet saját kezűleg a szervízbe. De nem lehet azt sem.
Csak a futáros opció játszik, ezzel a begyűjtéssel.Avanti Roma
-
-
veterán
válasz Superhun #18660 üzenetére
Ez így van, de nem lesz rövidebb az ügymenet. A bolt se tud mit csinálni, ha a márkaszerviz nem tudja átvenni a gépet. Max. vár ő is a vevő terhére.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
zolem
aktív tag
válasz SeniorTilla #18658 üzenetére
Nyilvánosságot neki ! Kezdésnek mondjuk a Homár. Esetleg hp-nek "fenyegető e-mail"
にんじん
-
sasa134
addikt
válasz SeniorTilla #18662 üzenetére
Pontosan ez a gond...ha otthagyom a Laptopszalonnak, nem lesz megoldva a dolog. Az is vicc, hogy ez amúgy a Laptopszalonnak jelenleg nem is fáj. Mert egyből mondták, hogy a HP Szervizt hívjam, nem foglalkoztak velem. Most írok egy levelet az Aloha Szerviznek , belengetek egy két blogbejegyzést és cikket, meg a Fogyasztóvédelmet...
Avanti Roma
-
rizso
addikt
válasz sasa134 #18664 üzenetére
"Az is vicc, hogy ez amúgy a Laptopszalonnak jelenleg nem is fáj. Mert egyből mondták, hogy a HP Szervizt hívjam, nem foglalkoztak velem."
De, fáj ez mindenkinek, mert kb most úgy van beállítva a Laptopszalon, mintha leszarná a vásárlóit. Emlékeim szerint megírtam neked, hogy hol kell lejelenteni, mit fognak vele csinálni, mi a szervizelés menete, arról viszont már nem tehetek, ha a gyártói szerviz balfaszkodik. Ha nem a gyártó szervize nyúl hozzá, teszem azt a Laptopszalon fogja magát és cserél benne kijelzőt saját szakállára, akkor a HP megvonja a garanciát a gépről.
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger
-
Pécsi gyerek
addikt
Peddig fájhat a laptopszalonnak.Mi az hogy veszek náluk valamit,ha meg garira kerűl a sor,akkor menjek a hp-hez A nagy ....oldják meg ahol vettem,alap.Akitől veszem bolt avval vagyok szerződésben,az hogy ő hogyan intézi a hp vel gyártóval az nem a végfelhasználóra tartozik.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
sasa134
addikt
Leírtad, teljesen korrektül. Arról viszont én sem tehetek, hogy a bolt és a szervíz közt ilyen a szerződés és Ti nem nyúlhattok a géphez.
A "fáj"-t pedig arra értettem, hogy én telefonálgatok 2 hete, én irogatok emaileket 2 hete, és egyelőre nekem van egy rossz gépem amit senki nem tud megmondani, hogy mikor fog megjavulni.
Most kiderült egy probléma a futárszolgálatnál, amiről a Laptopszalon, illetve sok egyéb bolt valószínűleg nem is tud, a HP Szervíz meg hetek óta nem tudja/akarja megoldani. Érted...nincs kartondoboz.Én meg itt vagyok a gondommal és egy szar géppel, és még vár rám pár telefon, meg idegeskedés, meg emailharc. Holott ez rohadtul nem az én dolgom lenne. Ez a szomorú.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
rizso
addikt
válasz Pécsi gyerek #18666 üzenetére
Már ne is haragudj, de olvastál esetleg olyat, hogy a bolt nem vállalná a szervizbe küldést? De, ha az ügyfél kéri, akkor a bolt intézi. És mennyivel lenne előrébb? Semennyivel. Ha a végfelhasználó megteheti, hogy lejelenti a gépet közvetlenül a gyártónál, akkor miért iktasson közbe +1 állomást a folyamatba? Miért teljen azzal is az idő, hogy előbb eljuttatja a boltba, és utána a bolt küldi tovább a szervizbe? Csak mert a garanciális ügyintézés menete ugyanaz, tök mindegy, hogy a vásárló vagy a kereskedő küldi be...
sasa134: egyébként ez a doboz dolog egy vicc, legutóbb mikor mi küldtük be az ügyfél gépét szervizbe, akkor nem is hoztak dobozt. Itt jelenleg sajnos a HP a hibás, nem biztosítja a normális szervizhátteret, vagy pontosabban a szervizbe juttatást.
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger
-
Pécsi gyerek
addikt
"Az is vicc, hogy ez amúgy a Laptopszalonnak jelenleg nem is fáj. Mert egyből mondták, hogy a HP Szervizt hívjam, nem foglalkoztak velem."
Nekem ez azt jelenti hogy elkükdte a bolt a fenébe,hogy menjen a hp hez,mert ők nem foglalkoznak vele.A másik lehetőség az hogy nagyon rosszúl fogalmazott a tulaj.Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
sasa134
addikt
válasz Pécsi gyerek #18669 üzenetére
De hát ez így van - ez a garanciális ügyintézés menete, ezek szerint.
A "fáj"-t pedig kifejtettem a #18667-ben.
Avanti Roma
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz sasa134 #18670 üzenetére
Teljessen mindegy hogy hol akad el az ügyintézés,az mindig az embernek fáj.Teszem azt bevitted volna a boltba,akkor is ugyan az lenne sajnos,csak a boltot hivogathatnád.Alapesetben meg az emberek többsége oda viszi vissza ahol vette,nem a szervízbe.És a bolt nem küldheti el a francba.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
rizso
addikt
válasz Pécsi gyerek #18671 üzenetére
Tévedsz, 100-ból 99 gépet egyből a szervizbe visznek a vásárlók, ezért is hívják gyártói garanciának, ezért kap a vásárló jótállási jegyet a szerviz elérhetőségével. Mi van ha kereskedés megszűnik? Akkor felejtse el a garanciát?
De szerintem hagyjuk, nincs értelme vitázni, tök mindegy kinek a szemszögéből közelítjük meg a dolgokat, a kollégának továbbra sincs gépe, ami továbbra is a HP sara...
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger
-
Pécsi gyerek
addikt
Abban igazad van,hogy vitázhatunk itt, a gép szar,hp a hibás hogy nem viszik el a gépet.(az meg röhej hogy az ember meg a saját költségén nem küldheti el)De viszont én nagyon ritkán hallok olyat, hogy az ember ne oda vigye vissza,ahol vette.Beszarik a tescoba vásárolt micro,oda viszem vissza.Beszarik a praktikerbe vett fúró,oda viszem vissza,stb.
Persze ha megszűnik a bolt,az más tészta,akkor a szervízbe viszem.[ Szerkesztve ]
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
313313
addikt
válasz Pécsi gyerek #18673 üzenetére
Csak itt a HP háztól szervízig viszi a gépet, ami azért kényelmes, meg gyorsabb is, mint visszaviszed a boltba és várod, hogy ők elküldik, majd szóljanak.....
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Pécsi gyerek
addikt
-
Attix82
őstag
válasz Pécsi gyerek #18675 üzenetére
1 év után igen.
-
-
rizso
addikt
válasz Pécsi gyerek #18677 üzenetére
Öntsünk tiszta vizet a pohárba, tisztázzuk mi az, hogy elküldés. Mert ha én megkeresem az eladót azzal, hogy meghibásodott a gépem, mi ilyenkor a teendő, és ezt a választ kapom, akkor az inkább segítségnyújtás mintsem elküldés. Javíts ki, ha tévedek. A másik, hogy a 150km-re lévő vásárlónak is könnyebb egyből a direkt erre a célra fenntartott ingyenes garanciafutárt hívni, igénybe venni a gyári supportot, mint eljuttatni a gépet a boltba saját költségén, és várni, hogy onnan tovább küldjék, majd vissza vidékre, mikor elkészült (egyébként a bolt nem köteles saját költségén küldeni, szóval a vásárló fizetheti ilyenkor az oda-vissza utat).
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger
-
sasa134
addikt
Ez valóban így történt és Te mindig is segítettel.
Miután írtam neked privátot hívtam a boltotokat és ott tényleg egyből mondták, hogy a HP Szervízt kell hívni - aztán jött az infó Tőled is. Tehát a bolt a tényleges panasszal nem foglalkozott, nem mondta azt, hogy bevihetem a gépet, vagy majd ők elintézik helyettem stb.
Nekem nem Veletek van gondom, én elsősorban az Aloha Informatikára vagyok mérges, de nagyon. Az eljárás nem tetszik ,mivel mint fentebb írtam, ezek az ügyek nem az eladó boltoknak (mindegyiknek, bármelyiküknek) okoznak fejfájást, hanem a usernek akinek kihullik a haja a szervízzel való ügyintézéstől és tényleg úgy érzi, hogy magára van hagyva. Nem tudom milyen eszköz maradt az említetteken kívül a kezemben. Várok pár napot és felhívom ezeket a &%#$@-t újra.Avanti Roma
-
rizso
addikt
válasz sasa134 #18679 üzenetére
Nemrég volt egy olyan sztori, hogy a szervizes srác is intézte egy hölgynek a beküldést, mert nem tudták otthon várni a futárt. Hölgy majdnem minden nap telefonált, hogy mi van a gépével, de a HP support nem adott semmi konkrét infót, csak hogy szervizelés alatt. Hölgy megkapta az esetszámot tőlünk, ő is tudta hívni a HP-t, és következő héten hétfőn azt mondták neki, hogy elkészült a gép. Na a hétfői elkészülésből csütörtök lett, és minden egyes nap csak annyi infó volt, hogy majd hozza a futár.
Reméljük összeszedi magát a HP és most már megoldódik a probléma Ha kell felajánlok a futárszolgálatnak egy nagyobb dobozt is
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger
-
Pécsi gyerek
addikt
Ez minimum egy hiányos tájékoztatás "Tehát a bolt a tényleges panasszal nem foglalkozott, nem mondta azt, hogy bevihetem a gépet, vagy majd ők elintézik helyettem" Illett volna ezt a lehetőséget is felvetni. A másik "a 150km-re lévő vásárlónak is könnyebb egyből a direkt erre a célra fenntartott ingyenes garanciafutárt hívni, igénybe venni a gyári supportot, mint eljuttatni a gépet a boltba saját költségén, és várni, hogy onnan tovább küldjék, majd vissza vidékre, mikor elkészült (egyébként a bolt nem köteles saját költségén küldeni, szóval a vásárló fizetheti ilyenkor az oda-vissza utat)." Ebben igazad van,olcsóbb,gyorsabb,stb.De ha a vásárlónak az jó hogy fizeti a postát,és a bolt intézze,ahhoz joga van.Normális esetben a két lehetőséget elkellett volna mondani,nem csak azt hogy majd a hp intézi.Amúgy a vásárlónak is van szája,lehet kérdezni,hogy esetleg más variáció nincs e.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
Lackooo84
nagyúr
Tök mindegy, hogy a boltba viszi vissza, mert ők is ugyanígy küldik tovább, tőlük is a DPD viszi el, akiknek nincs dobozuk...
The Truth is out there...
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz Lackooo84 #18683 üzenetére
Ez is így van,de javaslom olvasd el miket írtunk itt pár hozzászólásban.Természetessen ha a boltba viszi vissza,akkor sincs előrébb,de a probléma,hogy a bolt fel sem kínálta a lehetőséget (vagy legalább is nem említette meg) hogy oda is visszaviheti.
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
Reinu
tag
Sziasztok!
A történet annyi, hogy 18 hónap után tönkrement a 12+24 hónap garis videókártyám. Visszavittem a boltba, elküldték a gyártóhoz bevizsgáltatni. Kb. két hét után kaptam egy e-mailt, hogy túl hosszú várakozási idő miatt felajánlanák a levásárlásra felhasználható visszítérítést a javítás, vagy csere helyett, de mivel majdnem majdnem megduplázódott a kártya ára a másfél év alatt, ezért megírtam nekik, hogy várnák még. Utána kaptam egy újabb levelet, hogy igazából nem tudják a javítást vagy a cserét biztosítani, így igazából, csak a levásárlást vehetem igénybe. Jelen körülmények között nem szeretnék ezzel élni. Nem igazán találtam ÁSZF-et a garanciára vonatkozóan a boltnál. Jogos lehet ilyen esetben egy követelés, hogy pénzvisszatérítéshez, vagy valamilyen fajta cseréhez ragaszkodjak? Maga a kártya sajnos már abban a formában nincs forgalomban (rx 460)
Tud valaki tanácsot adni?
Előre is köszönöm!
-
Topikgazda
Nincs sok lehetőséged, mert a jogszabály csak 1 év kötelező jótállást ír elő.
Szerintem udvarias hangnemben írd meg a boltnak, hogy nem szeretnéd levásárolni a termék árát, hanem a pénzt szeretnéd visszakérni. Ha ebbe nem mennek bele, akkor rendelj valamit a termék árában, utána állj el a vásárlástól. Így tuti visszakapod a pénzed.
-
bucihost
senior tag
válasz Pécsi gyerek #18684 üzenetére
De miért kellene felajánlani a boltnak, hogy oda IS vissza viheti? Ez tök egyértelmű.... felesleges a laptop szalont savazni, szerintem az egyik legkorrektebb bolt gari szempontjából.
Volt már velük gariztatásom nekem is, gyári hibás ASUS laptop. Törött volt a dvd takaró műanyag a bontatlan laptopon. Az ASUS közölte, hogy így jártam törésre nincs gari. Andrásék korrektül megoldották mindenféle huzavona nélkül....Amúgy meg kifizetődőbb egyből gyártóval intézni a dolgot, mivel sokkal gyorsabb. Most én is copok az Edigitallal. Mivel szerintük nincs BlackBerry szerviz, így ők intézik a garit. Március elején leadtam nekik a telefont, erre ápr. 13 elküldték a márka szervizbe. Ha nem informálnak félre, akkor én is egyből a márkaszerviznek küldöm a telefont, és megspórolok 40 napot.... Majd talán jövő hónap elején kiderül javítható e vagy sem. Most békéltető testület tovább adta az ügyet a fogy védelemnek.....
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz bucihost #18692 üzenetére
Nem savazom,nem nekem van gondom a boltal De ahogy elmondta a vevő,abból úgy jön le,hogy nem akartak foglalkozni a dologgal,inkább elírányították a szervízhez.Azt is leírtam,hogy itt komunikációs zavar van/volt valószínűleg.Mert a bolt is jelezhette volna hogy hozzájuk is viheti,és a vevő is kinyithatta volna a száját,hogy ő nem akar a szervízzel foglalkozni úgy hogy inkább elküldené a boltba foglalkozzanak vele ők.
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
sasa134
addikt
válasz Pécsi gyerek #18695 üzenetére
Na jó de utólag okos az ember. Én nem vagyok lusta, fel tudom emelni a telefont, ki gondolta előre, hogy ekkora kálvária lesz belőle? Azt tettem amit a bolt mondott (előtte megkérdeztem, nem vihetném-e be a győri üzletbe és leadnám ott a gépet, de erre nem volt lehetőseg).
De mindegy is, a HP-val van a gáz, nem az üzlettel, szerintem túlragozzuk. Jah, a HP Szervíz ma sem hívott.Avanti Roma
-
rizso
addikt
válasz sasa134 #18696 üzenetére
"előtte megkérdeztem, nem vihetném-e be a győri üzletbe és leadnám ott a gépet, de erre nem volt lehetőseg"
Akkor erről viszont tényleg félretájékoztattak. Természetesen leadhatod a boltban is, a lehetőség él, max nem leszel előrébb. Vagy még azt tudom elképzelni, hogy ott a srácok valamit félreértettek, és azt hitték, hogy náluk akarod javíttatni (nem leadni, javíttatni).
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger
-
Topikgazda
A gyártó cseréli, csak azt a nagyker kapja meg, a nagyker pedig valószínűleg jóváír a kiskernek, így a kisker nem tud mit csinálni, csak pénzt visszafizetni (amennyiben hajlandó erre, ugyanis a jogszabály 1 év után már nem kötelezi erre)...
Sajnos nem minden videokártya gyártóval tud RMA-ztatni az ügyfél közvetlenül. Több eset is le volt írva ebben a topikban, ahol a vásárló kapcsolatba lépett a gyártóval, de ott elzavarták azzal, hogy tessék a vásárlás helyére visszavinni a terméket.
Szóval olyan esetben, ahol a termék drágult, nem tud jól kijönni a vásárló, ha a gyártó nem biztosít neki közvetlen RMA lehetőséget.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Politika
- Milyen alaplapot vegyek?
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gaming notebook topik
- Hardcore café
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben