-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Chaser
titán
válasz Ariadne #3999 üzenetére
Javíts ki ha tévedek, én úgy tudom, bármilyen rendellenes működést tapasztal a vásárló, azt minél előbb be kell jelenteni. Amennyire én emlékszem, ez minden garlevélen amit láttam, fel is van tüntetve. Nem tudom idevágó jogszabály van-e... persze viszi amikor akarja, csak nyilván a 36 hó garis lapot ha 35. hóban viszi be, már nem feltétlen fogják gyártani, valszeg cserét se tudnak adni, ezért ugye mani go back, a csávó megveszi az aktuális lapot a pénzért, a kisker meg nyeli amit a nagykertől kapott, jobb esetben valami olyat kap, amit kis buktával el tud adni.
Gyuri27 : Az gusztustalanabb, hogy nem "újonc" titulussal megáldott userektől látni ilyet legtöbbször. Sajnos, nem sajnos, az előbbi ilyen színű, olyan színű kell nekem alapján, ha a vásárló kéri, kénytelenek cserélni, vagy visszadni a pénzt. Gyors indoklás: én használom az összes bővítőhelyet, nem áll módomban külső hangkártyát használni....ennyi bőven sok is indoknak.
"Oksa hogy használtan vehetsz olyan piros nyákos vga-t amilyet akarsz de az használt. Újonan meg ha itthon nem kapsz akkor kint sem lesz." De indoknak jó, és azért kint nagyobb az eélye, hogy találnék, ha komolyan gondolnám, nem csak a pénzt akarom visszakapni.
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
HUN]Repa
aktív tag
-
Csaba_20_
őstag
Nos, a jogszabály egész pontosan így fogalmaz:
307. §
(1) A jogosult a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kötelezettel közölni.
(2) Fogyasztói szerződés esetében a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt kifogást kellő időben közöltnek kell tekinteni. A felek ettől eltérő megállapodása semmis.
(3) A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős.
Általában fogyasztói szerződésekről beszélünk, tehát a 2 hónapon belül közölt kifogást kellő időben közöltnek kell tekinteni. Az itt a fő kérdés, hogy tekinthető-e kárnak az, ha a kötelezett a késedelem miatt már csak pénzt tud visszaadni. Ha azt vesszük, hogy a PTK 311.§ alapján neki is vissza fogja adni valaki a pénzt, akkor nem. Azt nem tudom, hogy lehet-e a fogyasztónak felróni - mert a kártérítés esetén úgy tudom ez is fontos -, hogy a forgalmazó nem tudja érvényesíteni az őt megillető jogait az előző kötelezettel szemben. Szerintem nem lehet. Illetve ott van az is, hogy mivel bizonyítod, hogy a fogyasztó kicsúszott a 2 hónapból?
A probléma megint az, hogy a kisker felé a nagyker nem úgy teljesít, ahogy azt a jogszabályok megkövetelik a kiskertől a fogyasztó felé. Erre pedig nem az a megoldás, hogy a fogyasztó jogait próbáljuk nyirbálni, hanem az, amiről korábban beszéltük->megfelelő szerződések kötése és jogérvényesítés(akár jogbiztosítón keresztül is).
-
Chaser
titán
válasz Csaba_20_ #4004 üzenetére
A legnagyobb probléma az, hogy a user hiába tudja a hibát, ha nem viszi be az adott hw-t, mert azt kideríteni nem lehet mikor murdelt meg pl az audio chip...az hogy 1-2 jóember' fórumokon elszólja magát, az 1 dolog, ettől a boltos még ilyen esetben copik.
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Ariadne
őstag
válasz Csaba_20_ #4004 üzenetére
Szavatosságnál így van, de jótállásnál nem! Lásd Ptk. 248. § (4) bek.
A jogosult a jótállási határidő alatt bármikor közölheti kifogását a kötelezettel.
Vagyis bármikor, tehát akár hónapokkal később is, és ebben az esetben ehhez kifejezetten joga van, tehát nem lehet arra hivatkozni a másik oldalon, hogy szándékosan késlekedett a vásárló a hiba közlésével...mod: Chaser-nek is szólt ez a hsz.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Gyuri27 #4000 üzenetére
Oksa hogy használtan vehetsz olyan piros nyákos vga-t amilyet akarsz de az használt. Újonan meg ha itthon nem kapsz akkor kint sem lesz.
Igen, de ez már a vásárló gondja. A kereskedőtől ha kifejezetten piros nyákos lapot akartam venni és nem volt jó a kereskedő hibájából (jogilag az ő hibája, vele szerződtem), akkor ne kényszeríthessen már más színűre való cserére.
Feltételezve persze minden esetben a jóhiszemű vásárlót. De a rosszhiszeművel (sarki gémer Pistike jobb kártyát akar, széthajtja a régit és behozza a jótállás vége előtt egy héttel) sem nagyon tehetsz mást, legfeljebb amikor legközelebb vásárolna, közlöd vele, hogy sajnos elfogyott az, amit keres...
Bár ennek is az a másik oldala, hogy volt nekem is olyan LG dvd íróm, ami a gyári két éves jótállás (khm, addig kerestem, amíg felhajtottak nekem _dobozosat_ két év garral, drágább volt valamivel, de végső soron mégis olcsóbb) vége előtt egy héttel halt meg. Fogalmam sincs, miért, de pont akkor dobta fel a talpát, félek ennyire tervezik őket. Visszavittük, cserélték. Na igaz nem pont ugyanolyanra, de mondtuk, hogy a Lightscribe meg a fekete szín az muszáj, egyébként adjanak amit tudnak, és adtak is egy Asust, lekopogom, azóta az egészséges...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
sonar
addikt
válasz Ariadne #3985 üzenetére
Azért mégis csak némi elrettentő ereje a fogyasztó védelemnek. Mert a héten érkezni fog a router. Csak a megfelelő jogszabályokat kellett becopyzni a levélbe és cc-be meg rárakni a fogyasztó védelmet.
Bocs, hogy hisztiztem, de tudod mindenkinek vannak szar hetei amikor semmi nem jön össze. Na az elmúlt pár hét ilyen volt.
[ Szerkesztve ]
A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!
-
echterion
nagyúr
válasz HUN]Repa #4003 üzenetére
Bár egy kicsit jobban utánagondolva, a ram hibája max kékhalált, esetleg hibaüzit jelent, a monitor lekapcsolásához semmi köze. Esetleg még a táp jöhetne szóba, de az másikkal is ki lett próbálva. Szóval számomra érthetetlen, hogy én átrakom egy másik gépbe (értelemszerűen abban nem az én ramom van ugye, mert a gép sem az enyém), ott ugyanúgy lenyomja a monitort, nálatok meg nem.
**********
-
Ariadne
őstag
Oké, örülök, hogy használt. Lehet ennek a cégnek még nem volt sok dolga asztalracsapós panaszosokkal, vagy esetleg épp belefutottak már ellenőrzésbe, nem tudom, de tényleg jó, ha ennyi elég volt. Általában nem szokott az lenni...
Azért ügyelj arra, hogy ha javítottat kapsz, legyen papírod arról, mettől meddig volt javításon és mit csináltak vele, ha pedig új, akkor új garanciapapír és új garancia jár hozzá. A lényeg, hogy le legyen papírozva a dolog.[más: Na én meg épp most gondolkodom azon, hogy megvegyek-e egy eleve pixelhibás monitort, pedig azt hittem, én ilyenre nem vetemednék sosem. Ehh nem tudom, egyetlen pici piros szubpixel egy jó kis 26 colos monitoron, amit egyébként már nem lehet kapni, hmm, nem egyszerű döntés. Pedig már meg is néztem, de nem tudom eldönteni, hogy hosszú távon idegesítene-e vagy sem...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Sziszifeca
őstag
Sziasztok!
Segítségeteket kérném!
Van egy TFT monitor, ami szerintem panel hibás lett. kb 3-4 hónapos.
Olyan kérdésem lenne,hogy a Media Markt-ban lett vásárolva, és a számlamásolattal nyugodtan mehetek e garanciáztatni?>>Youtube/Sziszifeca<<
-
echterion
nagyúr
válasz Sziszifeca #4012 üzenetére
Miért csak a másolat van meg? Mi történt az eredeti példánnyal? Én úgy tudom, csak az eredetit fogadják el, de a többiek majd rám cáfolnak, ha nem így van.
**********
-
Chaser
titán
válasz Ariadne #4007 üzenetére
De jó hogy vagy nekünk
Azt mondd már meg pls, ha én veszek egy hw-t, amire a gyártó 3 év garit/jótállást vállal, de a kisker ahol megveszem kevesebbet ad, akkor ők ugye szabálytalanságot követnek el és a teljes időre jár a gari ha ők nem is így gondolják. Vagy külön megállapodás szerint lehet tényleg kevesebb a gar, de akkor azt nekem el kell fogadnom, mert pl. arányaiban nézve jóval olcsóbb /ilyennel persze még nem találkoztam/.
Másik ami érdekelne, az élettartam gari, erre van jogi meghatározás, hogy pontosan mit jelent?
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Ariadne
őstag
Tényleg kicsit off, de tudom, hogy jártok ide boltosok meg nem boltosok is, szóval feltételezem láttatok már pár monitort, ezért kérdezek. Érdeklődöm, hogy van-e tapasztalatotok azzal, vajon mennyire gáz egy darab piros szubpixel hiba egy 26 colos monitoron használat közben?
Azt mondják, hogy a piros a "legrosszabb" hiba, mert szinte mindig látszik. Dilemmázom, hogy megvegyem-e így, mert boltban megnézve nem tűnik súlyosnak a dolog, és persze jóval olcsóbb, és alapvetően jó monitorról van szó. Viszont sosem volt még pixelhibás monitorom (csak CRT, annál meg ugye ez viszonylag ritka ), nem tudom, mennyire zavaró használat közben egy ilyen nagy monitoron. A gáz az, hogy elsősorban szöveges munkákhoz használom majd, ott pici piros "koszként" azért látszik a kis zsivány folyamatosan...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
echterion
nagyúr
válasz HUN]Repa #4016 üzenetére
No de semmilyen más karival nem csinálja ezt a hibát, a kártya meg másik gépbe is ezt tolja. Amúgy írtan egy mailt, válasz még nem jött. Visszakülditek a kártyát?
A biosfrissítésről meg annyit, hogy szted az f4-es giga biosszal nem tudja jól kezelni a lap a ddr2-es ramot? Az úgy érdekes lenne. Ráadásul ez már a 3. alaplap, mióta először jelentkezett ez a hiba. AMD-s és Inteles is volt már.
**********
-
Chaser
titán
válasz sasa311 #4017 üzenetére
És az élettartam gari?
Ariadne: Nincs semmi összefüggés 1 pixelhiba és az esetleges későbbi pixelhibák közt, nem pestis ez Lehet 10 évig csak ez a hiba lenne a monitoron, az is lehet veszel hibátlant és 3 hónap múlva 5 pixelhibája lesz 1xre. Próbálj egy olyat -ha engedik- hogy gyengéden megmasszírozod a pixel környékét párszor, furcsa, de néha eltűnik a hiba.
Ha téged nem zavar az a hiba, nyugodtan vedd meg. /rendeld meg tőlük neten, 8 napon belül visszaviheted, mint tudod/._tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Ariadne
őstag
Előző oldalak valamelyikén leírtam részletesen, 1. évben jótállás, 2-3. évben szavatosság a minimum, ha az élettartam gar tartalmában ezeknél több ez idő alatt, az király, de kevesebb nem lehet. A 3. év után meg minden jó, amit nyújt az élettartam gar, de ezt nekik kell meghatározni, hogy mit vállalnak. Mondhatja, hogy pl. csak cserél, vagy az általa kiválasztottra cserél, vagy csak javít, ha lehetséges, ilyenek.
A bringámra pl. élettartam garancia van, de csak a vázra és csak az első tulajdonosnak. Ennél a márkánál ez a korlát, ezt le is írják, de egyébként be is tartják, tényleg kicserélik, ha gond van vele. Az első éven belül volt is gondom a hajtóművel, szétszedés után látszott rajta, hogy mi a baja, és hogy gyógyíthatatlan, egyetlen szó nélkül cserélték egy pont ugyanolyanra. Párom hasonló márkájú bringáján pedig egy nem túl szerencsés konstrukciójú, több (sok) tízezer forint értékű alkatrészt háromszor (!) cseréltek szó nélkül, aztán persze végre kijavította a konstrukciós hibát a gyár (kirúgta annak a gyártóját ) és így most már jó lesz ez az alkatrész is.
De ettől még ha én eladtam volna fél évesen, a jótállás járt volna a második tulajnak is, viszont ha a 4. évben neadjisten eltört volna a váz a második tulajnál, az élettartam gar már nem jár neki.
Az üzletben mondták, hogy próbálták már masszírozni, de nem tűnt el. Végül azt hiszem, mégsem vállalom be, veszek inkább kicsit később egy hibátlant, cég által vállalt pixelgarral.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Ariadne #4028 üzenetére
Na lemaradtam a modról, szóval szerintem az élettartam garnak pont az a lényege, hogy általában többe kerül a cucc, de az van mögötte, hogy olyan minőséget és ügyintézést adnak, ami miatt várható, hogy vagy nem lesz baja, vagy ha mégis, nem kell idegeskedned, hogy húha vajon tényleg kijavítják/kicserélik. Persze nem tudom, egy élettartam garos Kingston RAMnál ez mennyire van így, csak remélni tudom, hogy ilyen.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ööö, nem írtam volna? Visszanézem, meg akkor leírom majd, de most szaladok, már megint. Mindig szaladok.
luciferc: Hát na, a legnagyobb értékben mindenképp benne lesz valahol, a legkisebbnél még nem garantálom. Ezután a "legutóbbi pár száz hszben" kifejezést fogom használni.
Most pedig hazaoldalazok.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
echterion
nagyúr
Hát, én semmi rosszat nem akarok feltételezni róluk, de mielőtt odamentem, jó néhány kört futottam vele, több gépben próbáltam, közben rotálódtak a cuccaim is, de a hiba konstans maradt. Ezért furcsállom, hogy náluk másfél órát bírta a furmark, nálam meg a 2,5 percet sem. A ramra hivatkozni, meg hát...inkább nem mondok semmit.
Jövő héten ráérek odamenni, aztán meglátjuk.
**********
-
Gyuri27
félisten
válasz echterion #4033 üzenetére
Odamész. Leülsz. Elinditják azt a futur izét és 1,5 órát nézed. Ennyi.
Ilyen szempontból a fiúk rugalmasak. Ha nem így lenne szólnak. De szerintem amit vázoltam, annak nincs akadálya.
Egyébként meg ha a hiba olyan mint annó a giga 96gt-l akkor az nem egyszerű. Mert hol előjött, hol nem. Túlzottan ezekben a szintetikus cuccokban nem biznék. Nem is arra van a vga. A lényeg az, hogy játék, vagy sima 2d-s alkalmazásban produkálja-e a hibát.
Egy verziójú progit használtok? Más hasonló progival is jelentkezik a hiba?Amd - Radeon - Ryzen
-
echterion
nagyúr
válasz Gyuri27 #4034 üzenetére
Ez a progi arra aló, hogy a kártya stabilitását ellenőrizheted le vele gyorsan és egyszerűen. Eddig két játéknál jött elő többször is: GTA IV és a Grid. Kipróbáltam több driverrel és több verziójú programmal is. Alaposan utánajártam, mert nem akartam felesleges köröket futni.
Amúgy meg a vga-t mindenki arra használja, amire akarja. Ha valaki csak 3d markot akar vele nézni órákig, akkor azt is tudnia kell, vagy ha történetesen furmarkozni akarok csak vele (ami persze elég morbid ), akkor azt is tudnia kell.
**********
-
Gyuri27
félisten
válasz echterion #4035 üzenetére
Na, két dolgot mondok. Ha tuningoltad a vga-t és úgy nem stabil az user error. Ha tuningoltad és hibázott, majd mindent szépen vissza állitottál az is user error. Ugyanis egyes vga-k képesek kicsi tuning után ilyeneket produkálni. Most kérdés ha nem tuningoltad miért kell satabilitás tesztet futtatni.
Másik dolog: ha egy procit alapórajelen tesztelsz hasonló okosságokkal előbb-utóbb hibát dob.
Gép tuningolva van? Pcie freki 100?[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
echterion
nagyúr
válasz Gyuri27 #4036 üzenetére
VGA-t tuningolni nincs számomra túl sok értelme, mivel annyival nem hoz többet, mint amennyit kell vele szórakozni. A tesztprogi két dolog miatt kell: egyrészt, hogy megnézzem, jó-e a vga, másrészt, a procimat kicsit alulfeszeltem (először 1,26 helyett 1,07 V 3 GHz-en, majd 1,2 V 3,5 GHz-en) és megnéztem full terhelés alatt, hogy stabil-e. Ez nálam azt jelenti, hogy egy prime95-öt és egy furmarkot tolok egyszerre egy fél óra - óra időtartamra. Na, ekkor bukott ki, hogy baj van.
Természetesen a pci frekvencia 100-on van, ne nézz ennyire amatőrnek, kérlek.
Mod.: Mint már említettem, másik kártyával nincs ilyen probléma. Amúgy megnéztem bios defaulton is, így is ugyanaz volt.
[ Szerkesztve ]
**********
-
sonar
addikt
Olyankor mi van, ha megjavították a készüléket - azaz cserélték - a régi garipapirt nem kaptam vissza, és újat sem kaptam, helyette azt mondták, hogy ha mégegyszer elromlik akkor a munkalap igazolja, hogy még jár a gari. Viszont a munkalapon nincsen rajta, hogy meddig érvényes a gari. Én nagyon erősködtem, hogy ez így nem jó és kérek róla papírt. És az elején azt mondták, hogy 2 év gari van rá. Ekkor kiakadtam és mondtam, hogy én 3 év garival vettem. Telefon, email... aztán kiderült, hogy mégis csak 3 év gari és ezt a levelet kaptam:
Az eredeti garanciaideje (3 év) az új termékhez újra indul.
Mivel csak a munkalapból tudjuk, hogy melyik gyáriszámú helyett adtuk a cserélt darabot, ráadásul az eredeti garancialevél sorszáma is a nyilvántartásunkban van, kérkek, nyugtasd meg, hogy a cserétől számított 3 évig érvényes a munkalappal a garanciája. Őrizze meg, és ha az újjal bármilyen gondja lesz, mellékele a munkalap másolatot a készülékhez.No meg a sok helyesírási hiba...
A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!
-
Ariadne
őstag
Kérdés, hogy megjavították vagy cserélték. Nem mindegy.
Ha új termék, akkor új termékre jár kötelező jótállás, jótállási jegyet kell adniuk a Ptk. és a 151/2003 Korm., valamint 49/2003. GKM rendelet szerint.
Ha javították, akkor Ptk. 308. § (3) bek. alapján az adott hibára és a kicserélt alkatrészre újrakezdődik a jótállás - tehát a többi részére nem.
Jogszabályok, végigolvasásra ajánlottan:
Ptk.
151/2003. Korm. rendelet
49/2003. GKM rendeletSírva könyörgöm, tegye bele valaki az első hozzászólásba ezeket a linkeket, a mostani első hsz nem igazán jó, viszont minden válaszba szükség lenne ezekre a linkekre, hogy ne kelljen mindig leírni...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
***ANDRÁS***
aktív tag
üdv
Érdekelne pontosan az a törvény(ek), ami a lenti témához kapcsolodnak:Van egy üzlet, ami bezárt.
A náluk vett termék garanciája hol érvényesíthető?
Ha jól tudom, ők kötelesek továbbra is intézni a hibás termék gariztatását. Hiába zár be egy bolt, amíg le nem jár a garanciális idő, addig kötelesek átvenni, javítani, cseréltetni, garanciális ügyintézést elvégezni..stbHa valaki bennevan a témában, léci írja le pontosan, hogy is van ez.
Valamint ha már bezárt egy üzlet és utána a megmarad termékeket kiárusítja, arra is vonatkozik a fenti dolog?
-
sasa311
veterán
válasz ***ANDRÁS*** #4046 üzenetére
Előbb kérlek pontosíts:
Bezárt vagy Csődbement? Mert nagyon nem mindegy.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Ariadne
őstag
válasz parandroid #4045 üzenetére
Köszönöm szépen.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ***ANDRÁS*** #4046 üzenetére
Legelőször fogd a számládat, és az azon szereplő cégnévre keress rá itt:
elnevezés szerinti keresés/bepöttyözöd, pontosan melyik cégről van szó (óvatosan, sok hasonló van sokszor!), aztán lent: Tárolt cégkivonatát, és aztán látod is a céget.Ha ott f. a. szerepel, akkor felszámolás alatt vannak. Érdemes végiggörgetni, a vége felé ha szerepel pl. végrehajtási jog bejegyzése, vagy valamilyen bíróság neve, akkor az megint nem jó pont. Ha megszűnt már a cég, azt is mutatja, akkor "törölve" van a neve mellett. Ez mérvadó, ha eszerint létezik, akkor létezik, ha nem, nem.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- iPhone topik
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sorozatok
- Le Mans Ultimate
- További aktív témák...
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Mercusys MR70X Router, AX1800, Dual-Band, WiFi 6, garis eladó!
- ÚJ! Western Digital Red 4TB merevlemezek. Számlával, garanciával!
- Garmin Venu 3S okosóra - Pebble Grey, Slate rozsdamentes acél kerettel
- Új! - Univerzális Milánói fém szíj 22mm - Ezüst színben
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó