-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sischo
tag
válasz LuckyL #19352 üzenetére
Nincs ugyfelszolgalat hetvegen, illetve bementem az uzletukbe ami nyitva volt, ott meg azt mondtak hogy nem tudnak ebben segiteni (meg azt sem tudtak hogy az ugyfelszolgalat zarva van).
De gondolom kenytelen leszek varni, csak gondoltam hatha tud mondani itt valaki valamit mert bosszant voltam.
-
addikt
-
SUPREME7
őstag
Sziasztok, jelenleg tényleg csak ügyfélkapun keresztül lehet beadni fogyasztóvédelemhez panaszt? Van egy kis gondom egy webshoppal, rendelést jóváhagyták, átadták a futárszolgálatnak, majd kézbesítés előtt visszarendelték, mert, hogy rendszerhiba miatt tudtam megrendelni azt és annyiért. De hát szerintem ez már elvileg bukó, jóváhagyták, el is küldték, a futárszolgálat is megerősítette emialben, hogy a cég rendelte vissza a terméket mikor már futárnál volt.... A webshop meg le akar rázni. Természetesen mindenről képernyőmentés stbstb, szerintem nyert ügyem van, csak ügyfélkapum nincs
-
addikt
válasz SUPREME7 #19357 üzenetére
Ha csak nem egy-két napja lenne így akkor ez biztos, hogy nem igaz. Ha rákeresel a lakhelyed szerinti megye fogyasztóvédelmére, biztos kiadja az email címüket ahová írhatsz nekik. Ott hivatalos panaszt is tehetsz...
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
SUPREME7
őstag
válasz mefistofeles #19358 üzenetére
Rég nem volt ilyen gondom, nem követtem a változásokat,csak most azt találtam, hogy ügyfélkapun lehet beadni panaszt, de köszi, most így találtam egy ilyet, hogy "Budapesti békéltető testület", gondolom akkor hozzájuk kell fordulnom.
-
#77646080
törölt tag
válasz SUPREME7 #19357 üzenetére
Szia!
A jogász topikban nem olyan régen volt hasonló eset. Feltéve, hogy jól értelmeztem, sajnos egyáltalán nem biztos a nyerő szitud. Azzal együtt mondom ezt, hogy józan ésszel nézve, ilyen esetben véleményem szerint neked kellene, hogy igazad legyen.
Ajánlom figyelmedbe a linkelt szál utolsó posztját (Mike1334), az alapján gondolom (persze lehet, hogy rosszul), hogy nem biztos a nyerő szituáció.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
válasz #77646080 #19361 üzenetére
Köszi, ez tényleg hasznos, annyira nem akarom mindenáron a dolgot, egy panaszt megérne, már csak azért is mert azzal az esettel szemben itt már kiszállításból hívták vissza a cuccot ami elég pofátlan dolog, és nem kis cégről van szó, hogy nagyon földhöz vágná, ha valami sufnibolt lenne már elengedtem volna gondolkodás nélkül De ma telefonálok egyet-kettőt és meglátom mit mondanak.
-
qqzs
őstag
kotelezo biztosito valtashoz tudtok olyan kalkulatort ahol nem kell megadni a dedi leanykori nevet? mar a harmadikat probalom de tiszta adatlopas, hozza kell jarulnom hoyg kuldjenek minden hulyeseget
Eladó: GTS450
-
laca500
aktív tag
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata a garanciáztatással kapcsolatban az iWay web shop-al?
Adott agy VGA 3 év garival ami decemberben jár le. Bekapcsolásnál fekete képernyő fogad. Szóval úgy néz ki, hogy beadta a derekát a VGA.
A kérdésem az lenne, hogy mennyire korrekt a cég?
Ilyen esetben mi az eljárás?
Csere?
Ha nincs ugyan ilyen vga akkor pénz visszafizetés?
Pénz visszafizetésnél a teljes ár, vagy csak hasra ütésszerűen valamennyi?
Esetleg másik VGA-ba beszámítás?
Szóval hogyan működik ez mostanában?Alaplap: MSI X470 GAMING PRO CARBON + VGA: EVGA RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X FTW3 Ultra + CPU: Ryzen 7 5800X + RAM: G Skill Aegis F4-3000C16-8GISB 16GB kit + SSD: Samsung NVMe 970 EVO + Táp: Cooler Master V750 Gold V2 + CPU hűtő: Be Quiet DARK ROCK PRO C1 + Ház: Be Quiet Silent Base 802
-
őstag
Sziasztok!
Gyors és fontos válaszra lenne szükségem, tegnapi nap vásároltam egy DELL Alienware AW2518HF Monitort
Ami nem váltotta be a hozzá fűzött reményeim, ezért a 14napos elállási joggal élni szeretnék.
Felhívtam a boltot ahol vásároltam, és azt kérte hogy Emailben írjam le nekik amivel nincs is gond, viszont közölte hogy a dobozon ne legyen sérülés legyen meg mindene és elküldik a gyártónak aki átvizsgálja és ha azt mondja hogy minden rendben pl nem cseréltem ki a kijelzőt ... vagy hasonló abszurd dolgokkal példázott, akkor ők vissza fizetik nekem, és nem kp-ba hiába abba fizettem, hanem majd utalnak..Ezt így megteheti ?
Legjobb tudomásom szerint ha én vissza viszem a 14napon belül nem vagyok köteles még indokolni hogy miért, de én azért megtettem, miért lennék köteles várni a gyártóra? főleg úgy hogy ők egy külső nagykertől rendelték be valószínűleg mert délutan 1 körül megrendeltem fél5 re meg mehettem érte.. Mi köze ennek a gyártónak ? illetve ha kp-ba fizetek miért utalni szeretne? és miert kell várnom a vissza fizetésre?Természetesen ha ez így működik akkor oké, de legjobb tudomásom szerint, ha veszek valamit vissza viszem 14napon belül vissza kell adjak azonnal az árát.
Várom mihamarabbi válaszotokat
Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
#77646080
törölt tag
válasz dvd_R+ #19370 üzenetére
Szia! Ha neten keresztül vásároltad, akkor indoklás nélkül van lehetőséged elállni a szerződéstől (14 napon belül). Semmit sem kell neked magyaráznod vagy bizonyítanod. Annyi a dolgod, hogy épen és működésképesen visszaadod a terméket (ők pedig a pénzedet). A veleje: indoklás nélküli lehetőség az elállásra.
A pénz visszaadása telhet egy-két napba (ha pl. utalnak), de visszavenni azonnal kötelesek a terméket (ha az ép és megvan a csomagolása).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz #77646080 #19373 üzenetére
Ez nem hagyás kérdése, Fogyasztóvédelem és jogszabály ha így van kitalálva nem variálhat rajta az eladó.
holnap beviszem és vissza kell fizetnie ott nyomban az árát igaz?
Amennyiben nem hívom a fogyasztóvédelmet illetve a vásárlók könyvébe is írokHa üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
őstag
válasz #77646080 #19373 üzenetére
Illetve a pénzvissza fizetés telhet 1-2napba ha utalnak igen, de én kp-ban fizettem
és ez van leírva"Hogyan történik a fogyasztónak visszajáró összeg kifizetése?
A vállalkozás a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon köteles visszafizetni az összeget, kivéve, ha a fogyasztó kifejezetten beleegyezett abba, hogy a visszatérítéshez a vállalkozás más fizetési módot alkalmazzon. Fontos azonban tudni, ebből adódóan a fogyasztót semmilyen többletdíj nem terhelheti."
Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
őstag
Igen neten megrendeltem, személyesen bementem érte..
De most jött egy válasz tőlük a levelemre, ahol a következőket írják
Jogokról vitatkozhatunk, megadják nekem a céguk jogászát és vele vitatkozhatok a jogi kötelezetségekről és lehetőségekről..
illetve hogy ez a menete a dolognak:
Elállás esetén MINDEN terméket bevizsgálunk, mely időt vesz igénybe, addig az ellenértéke nem lesz visszatérítve míg a termék átvizsgálása folyik. 14 napon belül kell visszatérítenünk az ellenértéket. Ezt meg is tesszük ha és amennyiben az állapítható meg a termékről hogy:
· rendeltetés szerűen volt használva,
· nem lelhető fel semmilyen külsérelmi nyom,
· beavatkozás szétszerelés továbbá az eszköz tartalma megegyezik az átadott tartalommal.
· csomagolás teljességével együtt ahogy átvette, tehát kereskedelmi fogalmi állapot szerint
Illetve a végén hozzá tette hogy telefonon én azt mondtam hogy hibás a készülék (hol ott nem ezt mondtam)
hanem hogy számomra nem megfelelő és hogy elsőnek azt hittem hogy valami hiba lehet de redditezés forumozás és több teszt megnézése után kiderült hogy nem hiba hanem a monitor ilyen ennyit tud.. és ez nekem nem megfelelőViszont ő azt állítja hogy én azt mondtam hogy hibás, és a telefonja kivolt hangosítva és többen is hallották és hogy inenntől ez garanciális ügyintézés és nem elállási jog..
Most válaszoltam neki erre
a következőt:
Várom a véleményeteket
Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
#77646080
törölt tag
válasz dvd_R+ #19377 üzenetére
Te csak ahhoz ragaszkodj, hogy élni kívánsz az INDOKLÁS nélküli elállási jogoddal.
Sajnos viszont, ha bizonyítja a cég (pl. hangfelvétel segítségével), hogy te hibát jelentettél be nekik, akkor más az egész történet. De te azt mondod (és én hiszek neked), hogy ilyen nem volt.
Ezért írtam, hogy az elállásban a legjobb, hogy nem kell semmit sem mondanod, csak elállsz és kész ✅ egy korrekt cég esetén. Az már baj, ha ők meghazudtolnak téged és jogászt emlegetnek.
-
őstag
válasz #77646080 #19378 üzenetére
A hívásban elállási jogommal szeretnék élni ezzel kezdtem, és elmondtam miért
A hiba szó elhangzott a telefonban, de nem azt mondtam hogy a monitor hibás, hanem azt hogy "azt hittem hogy a monitor hibás, ezért több órát fórumokat olvassgattam" reddit stb illetve teszteket néztem, ahol le van írva többek által is hogy ez ilyen így innentől kezdve tudtam hogy nem hiba, de azért vettem hozzá egy displayport kábelt is hátha azzal, de azzal sem lett jobb." ezt mondtam és nem azt hogy hibás a monitor
De mint ha nem szeretné megérteni.. Rögzítve nem volt a hívás.
És én továbbra is ezt mondom amit fentebb írtam, az hogy ő most mást mond erre mit mondjak ?
Azóta leveleztünk még és továbbra is azt mondja hogy az általam feltett kérdés és a telefonban elmondott nem egyezik meg azzal amit a forumon írtam,
ezért garanciális ügyintézést indít
A probléma az hogy nem érti hogy nem én írtam a fórumon belinkeltem neki 3 fórumot ahol több száz ember írogat, és köztük van olyan rész is ahol ugyan ez a probléma ami nekem felmerült és válaszoltak rá többen is hogy ez ilyen és nem hiba.Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
asdf_
veterán
válasz dvd_R+ #19379 üzenetére
Az elállás egyoldalú jogi nyilatkozat, az égvilágon semmit nem tud kezdeni ellene, ha elállsz, akkor elállsz. Hogy utána ő mit csinál, az az ő dolga. Célszerű vitás esetben az elállást tértis levélben közölni a céggel, majd átvétel után bevinni a terméket, hogy na itt van, meghoztam.
Garisként, garis ügyintézésre tőled nem tudja átvenni a terméket, hiszen ahhoz törvény által kötelező -előirt adattartalmú- jegyzőkönyvet felvenni, amit ha te nem kívánsz jótállási igénnyel élni, nyilvánvalóan nem fogsz aláírni. Így persze a monitort átadni sem, de ekkor már mehet is a bejegyzés a vásárlók könyvébe és ott mondjuk ismételten elállni. -
őstag
Igen, beszéltem az ügyvédemmel, akinek több rálátása van erre.
Illetve közben Email-en sikerült normálisabb hangnemben megegyezünk abban hogy vissza elállási joggal mert megtehetem, viszont ászf alapján nem köteles azonnal vissza fizetni nekem a vétel árat, 14 napja van erre, és valószínűleg várnom kell majd a pénzemre, habár nem értem miert ... de várni fogok sajnos..
Holnap megyek, aztán megírom mi történt, remélem minden normálisan fog működniHa üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
#77646080
törölt tag
válasz dvd_R+ #19381 üzenetére
sikerült normálisabb hangnemben megegyezünk abban hogy vissza elállási joggal mert megtehetem
Ennyi. Bepróbálkoztak a jogásszal való fenyegetéssel, hátha betojsz... hát nem.
ászf alapján nem köteles azonnal vissza fizetni nekem a vétel árat, 14 napja van erre, és valószínűleg várnom kell majd a pénzemre, habár nem értem miert ...
Megértem, hogy nem örülsz neki, korábban hivatkoztál is rá, hogy megegyező módon kell(ene) teljesíteniük, mint ahogy te kifizetted (itt: KP). De legalább visszakapod a pénzt, a nehezén túl vagy (megállapodni az elállásban).
-
őstag
válasz #77646080 #19382 üzenetére
Igen de az ügyvédem add reggel egy nyomtatványt ami elállásal kapcsolatos és azzal adom át a monitort nekik hogy azt alá írják, hogy véletlenül sem garanciális ügyintézésben vegyék át, ami teljesen abszurd mert nem is hibás a monitor
HIHETETLEN... I love you Hungary!!!Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
313313
addikt
válasz dvd_R+ #19370 üzenetére
Nem írtad, de ha céges vásárlás volt, akkor nem köteles a cég biztosítani az elállást.
Egyébként a 14 napot jogszabály írja elő, hogy max annyi lehet, és szoktak is vele élni általában...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
őstag
válasz dvd_R+ #19381 üzenetére
annyiról van szó, hogy így bukik a monitoron, mivel nem valószínű hogy a nagyker vissza fogja venni tőle
ezért igyekszik keresztbe tenni neked, hogy elvegye a kedved tőle hogy máskor ilyet csinálj
kis boltoknál, akik filléres árréssel dolgoznak ez teljesen megszokott dolog és emberileg érthető is
ezért nem is vásárolnék soha iylen zugboltokból, mert nem engedhetik meg maguknak anyagilag hogy a szabályokat betartsák
nem akarom az ördögöt a falra festeni, de szerintem az se 2 nap lesz, mire a pénzed visszautalják majdha te iylen utólag informálódós, viszsaküldözgetős vagy, akkor máskor inkább vásárolj media marktból, amazontól stb, ott nem lesz gondod
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz LuckyL #19388 üzenetére
Magánszemélyként vettem persze.
Nem vagyok visszaküldözgetős utólag utána nézős, de a fene se gondolta volna azt hogy 240hz 1ms válasz idő alatt blur van.. és ez ilyen gyárilag ...
Mindenesetre köszönöm a válaszokat, holnap vissza viszem aztán átadom az elismervényt hogy elállási jog gyanánt vittem vissza. Aztán csináljanak vele amit akarnak, nem hibás se kívül sem belül.
Szóval a pénzem kötelességük vissza adni, igaz várnom kell rá de ez vanHa üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
-
Lackooo84
nagyúr
válasz dvd_R+ #19381 üzenetére
Szerintem ez a 14 nap maximum 14 napot takar, tehát ha te kpban fizettél, visszaviszed a terméket és levágod a pultra, akkor azonnal vissza kell fizessék az árát, nekem nem életszerű és még sehol nem is tapasztaltam ilyet, hogy "ok köszi, majd hívunk és gyere vissza a pénzért". Ja, még valami, a csomagolás, nem hogy lehet sérült, de nem is szükséges a megléte.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Attix82 #19393 üzenetére
Te miről beszélsz? Ez benne van a jogszabályban, nem korrektség kérdése. Én személy szerint minden cuccomnak megtartom a dobozát évekig, általában abban mennek a kukába, amikor beszarnak.
Csak érted van egy bolt, aki ilyesmiken nekiáll szarakodni, hogy (meg, hogy eleve szarakodik), "a dobozon ne legyen egy hajsználrepedés sem" hát az biztos, hogy azért sem vinném vissza a dobozt....
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
addikt
Nálam ugye a garis telefonjaim miatt kellett az extremdigitalnak visszafizetnie a vételárat, és ők is max 14 nap banki átfutási időt írtak. Aztán kézhez kapták a fogyasztóvédelmi eljárás megindításáról a papírt és hopp másnap utaltak....
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
asdf_
veterán
válasz mefistofeles #19397 üzenetére
Ne keltsuk a hangulatot, jogukban all 14 napon belul fizetni... De alairom, hogy foszabalynak fogadjuk el a haladektalanult, es ha mondjuk valaki december 27-en all el valamitol, akkor kulonosebben ne verje az asztalt, ha januar 6-en kapja meg a zsetonjat, mert mondjuk az elado teli szunetet tart. Szoval fel pontot megis er
Fontos kitetel, hogy az elallastol valo tudomasszerzestol kezdodoen koteles az elado visszafizetni, nem pedig a termek beerkeztetol (amit a vevonek a fentihez hasonloan haladektalanul, de legkesobb 14 napon belul kell visszajuttatnia).
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól12. A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó elállása vagy felmondása esetén
23. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.
(2) A 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén a vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.
13. A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén
24. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Szia!
Most az van hogy nekem 14 napon belül kell teljesítenie a fizetést mert bevizsgálják a készüléket és ez időbe telik, holnap vissza viszem és nem kapom még meg a pénzt, ezt másolta be nekem az illető:
Ez alapján nem tudok mást tenni csak várniHa üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
laca500
aktív tag
válasz bobalazs #19390 üzenetére
Köszi szépen.
Bár úgy is kifog derülni, csak lelkileg akartam magam felkészíteni a tortúrára!
Meg hát azért jó tudni, hogy nem, kell velük küzdeni! .Alaplap: MSI X470 GAMING PRO CARBON + VGA: EVGA RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X FTW3 Ultra + CPU: Ryzen 7 5800X + RAM: G Skill Aegis F4-3000C16-8GISB 16GB kit + SSD: Samsung NVMe 970 EVO + Táp: Cooler Master V750 Gold V2 + CPU hűtő: Be Quiet DARK ROCK PRO C1 + Ház: Be Quiet Silent Base 802