-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mauzes
őstag
válasz GZoli7 #18337 üzenetére
Én pont úgy értettem, hogy csak bepróbálkoztam az eljárással, de nem akarom végigvinni. Hiába tudom vagy hiszem ezt, szerintem nem tudnám bebizonyítani azt, hogy az a fizikai sérülés/elváltozás nem lehet összefüggésben a hibával. Főleg úgy, hogy tényleg jól láthatóan különbözik az a sarok a többitől. Gondolom a Kermihez kellene vinni, de úgy tudom, hogy ha nincs igazam, akkor nekem kell állni a bevizsgálás díját.
Meg amúgy egyelőre még működik a vinyó, szóval inkább visszateszem a nas-ba, aztán megy ameddig megy. Adatvesztés nem lesz.
-
Indian74
senior tag
válasz GZoli7 #18937 üzenetére
Sziasztok!
Szerintetek 31 nap eltelte után mit tudok evvel kezdeni???
Mert ezt a levelet kaptam a TMX-töl,mert állandó levelezésben vagyok velük."TMX Ügyfélszolgálat - Lilla (TMX Mobile Solution Szerviz Kft.)
jún. 14. 10:30 CEST
Tisztelt Ügyfelünk!
Törekszünk a gyors szervizelésre, viszont rajtunk kívülálló okok miatt csúszhat a javítás. Most is ez az eset áll fenn, miszerint a készülék javítása folyamatban van a külső szerviz által. Jeleztük a külső szerviz felé hogy kezeljél a készüléket kiemelten, de a szervizpartnerünk folyamataira nincsen ráhatásunk.
A gyártó által vállalt elkészülési idő 5-30 nap amennyiben minden szükséges információ, alkatrész rendelkezésünkre áll.
Megértését és türelmét köszönjük!
Üdvözlettel,
TMX Mobile Solution Szerviz Kft.
Online Ügyfélszolgálat:
H-P:8:00-17:00
info@tmx.hu
NAGYPAPA
-
veterán
-
veterán
válasz GZoli7 #19747 üzenetére
Az a helyzet reménykedtem egy cserében, pár esetben találkoztam érdekes textúrákkal és pár újraindulással. És ugyebán 460 már nincs tehát minimum 560 lett volna, és el is adtam volna bontatlanul szerintem, mert nekem jó a garis használt kártya.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
gabo91
aktív tag
-
asdf_
veterán
válasz GZoli7 #20103 üzenetére
...és megelőlegezhetnék neked a cseredarabot, ha úgyis cserélni fogja a beszállító.
Na pont ez az, amiert nem kap elore semmit, hanem ki kell varni mindent. Mert amig a beszallitotol vissza nem erkezett VALAMI es a kezebe nem veszi, addig a pillanatig nem tudodja a kisker, hogy mi erkezett vissza. Elutasitas, javitott termek, cserelt termek OEM csomagban, cserelt termek retail csomagban, vagy siman jovairas. Igy mindenkinek szepen ki kell varni a sorat, a kiskernek is.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz GZoli7 #20548 üzenetére
Azaz, a playersroom az, nekik volt a fix szakértőjük és tőlük nem vásárlok. De az a hálókiszakadás, hát, nemtom, bármikor véletlen beleakadhatott az valamibe, úgy, hogy észre sem veszi az ember. Saját példa, nekem nem a háló, hanem a cipő orra lyukadt ki, de annak ellenére, hogy nincs meg, hogy mikor és hogyan történt, kb 90%-ra tuti vagyok benne, hogy valamibe beleakadtam, így hiába 4 hónapos, elengedtem...
-
őstag
válasz GZoli7 #20548 üzenetére
én csak azért nem merem nagyon bíztatni a perre, mert az hogy a bolt minden elutasít, nem jelenti azt hogy sosincs igazuk
azért láttam már itt a topikban érdekes "reklamációkat"
tényleg meg kéne azt a cipőt nézetni egy független szakértővel, csakhát akkor máris elkezdődik a "befektetés" az ügybecryptot minden termékemért elfogadom
-
-
Kaci84
őstag
válasz GZoli7 #21540 üzenetére
Amúgy nem nagyon értem miről is beszélsz...
Ki mondta, hogy nem kell per? Ha jobban odafigyelsz, láthatod, hogy írtam, hogy "akár". Remélem tudod mit jelent?
Mi az, hogy korlátozottan foglalkoznak? Feldobnak egy érmét?
Csak azt írtam, hogy nem úgy működik, hogy a bolt egy teljesen jogszerűen garanciás terméket nem intéz el, mert épp olyan kedve van.
Mégis milyen tanácsodat kell megfogadni?? Mi nem volt semmi? Fogalmam sincs miről írsz...[ Szerkesztve ]
-
válasz GZoli7 #23135 üzenetére
Igen, az elvileg van.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
V.Stryker
nagyúr
válasz GZoli7 #24695 üzenetére
Épp ma írtak egy emailt a panaszomra:
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit, egyben sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalatot szerzett áruházunkban.
Sajnáljuk, hogy nem volt megelégedve a megvásárolt úszószemüveggel, illetve az üzletünkben meghozott döntésünkkel. Minden általunk forgalmazott termékre 2 év kellékszavatosságot vállalunk, amennyiben a termék hibája rendeltetésszerű használat mellett következett be és visszavezethető gyártási hibára.
Az áruházunkba visszahozott termékről kollégáink termékreklamációs jegyzőkönyvet vettek fel, melynek sorszáma: 00534888. Ezt követően szakértő kollégánk megvizsgálta a terméket. Amennyiben a megreklamált termékről eldönthető, hogy az azon keletkezett hiba gyártási eredetű, abban az esetben kérheti a termék vételárát avagy cseréjét. Az úszószemüveg pántja nyáron az autóban tárolva a nagyobb hő hatására deformálódással reagálhat (anyaga megolvadhat, kinyúlhat, megkeményedhet, repedezhet vagy kifehéredhet), amely sajnos nem rendeltetésszerű használat következménye. Mivel kollégánk az úszószemüveg szemügyre vételekor arra a megállapításra jutott, hogy a hiba nem vezethető vissza sem anyag- sem gyártásból eredő problémára, ezért kollégánk nem tudta felajánlani Önnek a termék cseréjét avagy a termék árának visszafizetését, így sajnos az üzletünkben meghozott döntésünktől eltérni nem tudunk.
Tájékoztatom, hogy amennyiben a panasz megoldásával nem ért egyet, a lakóhelye, vagy a tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testületnél eljárást kezdeményezhet. Az eljárás lefolytatására jogosult Békéltető Testületet a jelen levelemhez csatolt listából tudja kiválasztani. A Testület ingyenes eljárásban a két fél meghallgatásával dönt. A Tízpróba Magyarország Kft. a békéltető testületi eljárásban részt vesz, azonban alávetési nyilatkozatot nem tesz.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
KubanitoS
veterán
válasz GZoli7 #24836 üzenetére
Nem utaltam, fizettem vele, csak rosszul írtam. Ellátogatok a bankba szerintem, kíváncsi vagyok mit mondanak.
Cégről meg annyit, hogy a Spacecake Kft.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.