-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
prime_adam
aktív tag
Helló!
A segítségeteket szeretném kérni. Volt egy HD4870x2-es videokártya ami sajnos már az égi pusztákon jár. Visszavittük gariztatni és jó sok faggatás után akartak érte adni valami alja kártyát, azóta megy a vita és felküzdöttük magunkat a HD6970-ig. Viszont munkához már Nvidia kártya kéne és állítólag ha jobb kártyát kínálnak nem választhatunk levásárlást.
Ezen felül valami doboz nélküli (vajon OEM?) változatról lenne szó és bevallották ők nem tudják eladni, mert nem tudják bizonyítani hogy nem használt. Azt vágták hozzánk ha más kell adjuk el mi!Közben azt olvastam ha nem tudnak ugyanazt adni (a 4870x2 kifutott) választhatunk levásárlást, nem olvastam olyat, ha jobbat adnak el kell fogadni. Vagy van ilyen? Esetleg hogy bizonyítja, hogy jobb a HD4870x2-nél? Megnézi crysisban mennyi az fps és a bíróságon kijelenti nagyobb fps-el futtatta a Crysist?
Esetleg tényleg adhat csonkított OEM verziót mikor mi dobozosat vettük?
-
prime_adam
aktív tag
Szerintük a felajánlott termék háromszor jobb és pénzvisszaadás ilyenkor nincs. Ha meg nem értünk egyet mehetünk bíróságra.
-
prime_adam
aktív tag
Valaki ismer egy jófej informatikus jogászt? Vagy közületek valaki?
-
prime_adam
aktív tag
Nekem is lenne kicsit hasonló kérdésem, bár ez inkább tervezési hiba. A logi MX master egerénél a gesture gomb hajlamos beragadni és emiatt elszáll a kurzor is. Sokaknak van hasonló problémája, elvileg tervezésnél szúrták el. Fél éve lejárt a gari rajta és most jelentkezett a hiba (vásárláskor nem tudtam róla). Szerintetek van esély valamit tenni az ügy érdekében vagy marad a házi gányolás, hogy ne kelljen megint 20-30at költeni egy egérre?
UI: Ptk. 308/A még él, nem tudom ez a probléma mennyire sorolható be ide.
-
prime_adam
aktív tag
Sziasztok!
Nem tudtam melyik topikba lenne a legjobb az írásom, de félig-meddig ide is kapcsolódik. Szóval Ti is szoktatok találkozni gyanúsan bontott árukkal? Rendbe bele futok olyanba, hogy azt veszem észre, hogy a dobozt leragasztó matrica túlságosan könnyen lejön, vagy akár a dobozon is van "feszegetés" nyoma. Belül meg minden celluxozva van. Például a közelmúltban 4 rendelésemből 2 is ilyen volt, ami durva arány. És ami még furcsa, hogy hiába nézek ujjlenyomatot vagy ilyesmit, de valahogy minden tökéletes belül, leszámítva, hogy az ilyen termékeken sokszor kisebb karcokat találok.
Mivel új termékeket veszek és elvárnám, hogy ezeket újszerű állapotba kapjam, elég idegesítő, amikor kiveszem és, ha nem is feltűnően, de karcosak. Felírnám a gyár számlájára, hogy így jött le a szalagról, de sokszor a fentebb említett körülmények miatt nem tudom eldönteni, hogy vajon ezt a terméket már kiszedték és akkor karcolták össze vagy még a gyárban.
Visszatérve a kérdéshez, szerintetek mi a helyzet ezekkel? Ti szoktatok ilyet tapasztalni? Vagy van itt a fórumon egy névnélküli bennfentes, aki el tudná mondani mi történik itt?
[ Szerkesztve ]
-
prime_adam
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis történet: vettünk egy Logitech egeret kb. 8 hónapja az MM-ben cégre, ami meghibásodott. Megvizsgálták, egyből ki is adták a papírt, hogy hibás, de ami utána történt az nagyon furcsa volt. Az ügyfélszolgálatos elvette a hibajelentést, a garancia papírt (?) és a számlát, majd minden kérdés nélkül átadott egy ajándékkártyát. Amikor megkérdeztük ez most mi, azt mondta a termék nem cserélhető, mert nem működik a raktárrendszerük és örüljünk, hogy kapunk ajándékutalványt, mert erre a termékre nincs jótállás jogi személynek.
Szóval igen, nincs nekünk jótállás, de mi van a szavatossággal? Céges termék másnap szétesik, akkor senkinek semmi felelőssége? Eddig ilyennel sose találkoztunk. Meg elveszi az összes papírunkat? Úgy kellett győzködni, hogy adjon egy minuszos számlát, hogy legyen valami nyoma a dolgoknak. Odaáig el se jutottunk, hogy akarjuk-e az ajándékkártyát (amivel most náluk ráfizetve megvehetjük ugyanazt a terméket), mert egyszerűen odaadták és kész.
Holnap megkérdezzük a fogyasztóvédelmet. Szerintetek helyesen járt el a cég vagy ez megint valami átverés?
Szerk.: azt sem tudom papíron volt-e valami jótállás vagy egyéb dolog, mert olyan gyorsan történt, hogy meg se tudtuk nézni (plusz elvették a papírt). Egyébként 10k felett volt
[ Szerkesztve ]
-
prime_adam
aktív tag
Értem, köszönöm! És ezt szavatosság nevében megteheti, hogy a raktárrendszerre hivatkozva nem ad csereterméket (ami egyébként 10 méterre ott volt a polcon) és pénzt se ad vissza, csak ajándékkártyát? És azt is csak "szívességből"?
#25664 Lackooo84: Szoktál onnan vásárolni, ez az 1 év jótállás biztos? Sajnos elvették a papírt és az online felületen nem látom, hogy milyen garanciát vállaltak rá.
-
prime_adam
aktív tag
Az még mindig a jobbig eset. A pénz bárhol elkölthető, de ez az ajándékkártya nem. Máshol olcsóbb a termék és egyébként se akarunk még egyszer tőlük vásárolni.
De nem adom fel, mert nekem még mindig nem tűnik ez korrektnek. Bár nem vagyok jogász, de most így olvasva abban van igazság, hogy azzal, hogy elismerték a terméket hibásnak és nem kértek tőlünk bizonyítást, az pozitív. Bár hozzáteszem a gyakorlatban ilyennel sosem találkoztam, mert nem lenne egy céges ügyfelük sem. Viszont ha már belementek a szavatosság érvényesítésébe, akkor csinálják normálisan és adják vissza a pénzt pénz formájában vagy cseréljék a terméket. Ajándékkártyát nem kértünk és nem akarjuk elfogadni sem.
És persze az is kérdés, hogy volt-e jótállás egyáltalán rajta. Remélem a napokban az is kiderül.
[ Szerkesztve ]
-
prime_adam
aktív tag
Egy kis fejlemény. Remélem nem untatok senkit és akik keresgélnek a fórumban azoknak hasznos lesz a jövőben ez a beszélgetés.
Szóval megkérdeztem az MM-et, hogy mi a helyzet a céges jótállással. Kb. fél oldalon keresztül jogszabályt idéztek, hogy ki számít fogyasztónak (pedig nem ezt kérdeztem, de mindegy).
A lényeget az utolsó bekezdésben írták le:
"Kérjük tehát, hogy a céges számlára vásárolni kívánt termék jótállási idejére, valamint feltételeire vonatkozó pontos információkért legyen kedves a gyártóval felvenni a kapcsolatot, ugyanis bár jogi személy vásárlókat a fentiek szerint a jogszabály alapján nem illeti meg a fogyasztókra vonatkozó sávos jótállás, a gyártó dönthet úgy, hogy törvényi kötelezettség hiányában, önkéntesen mégis biztosít jótállást."Szóval, ha jól értem, akkor vagy náluk érvényesítem a szavatosságot vagy elmegyek a Logitechez kérni cserét? Mert akkor azért erről is jó lett volna tájékoztatniuk mielőtt kérdés nélkül megcsinálták az ajándékkártyát, mert a Logitech-el jók a tapasztalataim és lehet simán cserélték volna.
Logitech-nél ezt találtam: "2 év korlátozott garancia a hardverre"
[ Szerkesztve ]
-
prime_adam
aktív tag
Sziasztok!
Online rendeltünk, nem én vettem át a futártól és el lett követve egy nagy hiba: a doboz sérülten lett átvéve és szemmel láthatóan a termék is az (belátni a dobozba). Hogy a futár a ludas vagy a cég már így adta fel azt nyilván nem tudom. Ilyenkor mit lehet tenni? 14 napos elállásom van, de simán mondhatják, hogy biztos én dobálom és attól sérült meg. -
prime_adam
aktív tag
Sajnos sérült a termék is. Úgy van a dobozában, hogy nincs körülötte semmilyen plusz szigetelés, csak így natúr van belerakva. És valószínű ráraktak valami nehezet, így a doboz oldalán átfúródott a termék egy kiálló része, ami láthatóan sérült (mivel a lyukon át benézve látni). Szóval igazából nincs kibontva, de az már biztos, hogy sérült. Csak az a bajom, hogy jegyzőkönyv nélkül tuti ránk fogják fogni.
-
prime_adam
aktív tag
Sziasztok!
14 napos elállásnál nem lehet véletlen kérni a termék cseréjét is?
Story: vettem karácsonyra egy konyhai eszközt ajándékba és amit már nem először tapasztalok, hogy úgy tűnik a doboz nyitva van (nincs kívül ragasztó és a látszólag fel van "feszegetve" ahol nyílik), de közben a termék már vagy 1,5x annyiba kerül és máshol nem is nagyon kapható. Tehát a visszatérítéssel nem igazán érek semmit, max a cserével.Egyébként azt írják (és vásárláskor is azt írták), hogy 5-nél több van raktáron, így nem is arról lehet szó, hogy már nem volt nekik és berámoltak egy bemutató darabot. Bár nem mintha ez felmentené a dolgot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrotik routerek
- LEGO klub
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós topik
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Tüzi: Geek-hatarozo
- Politika
- Suzuki topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...