-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz rasotamas #19530 üzenetére
Nincs!
Mivel a garancia fogalma jogilag nem létezik!
De természetesen, a 36 hónap az érvényes,
mindegy hogy előírták a jótállást.Tehát kötelességük van! (valamire)
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
válasz rasotamas #19534 üzenetére
Én a gyártóval (külföldi, nincs hazai képviselete) vettem fel a kapcsolatot (venti zörgés ügyében) és azt mondták, vagyem fel a kapcsolatot a vásárlás helyével. iPon nálad az a hely, elküldöd / beviteted (garifutár) vagy beviszed, és tesztelik, majd ha tényleg zörög (és annak titulálják) akkor megy a beszállítóhoz és onnan a hivatalos RMA-ra (csere vagy repair, vagy kp. vissza térítés, vagy le is vásárolhatod) én cserét kérnék a helyedben (kérhető csere vagy javítás és a hivatalos RMA a rendelkezésre álló lehetőségek közül fog eljárni) ja és ~1 hónap is lehet mire ez lezajlik. (kompletten)
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz rasotamas #19538 üzenetére
Amennyiben csere vagy javítás van mint opció, akkor az lesz úgyis. Legutolsó megoldás a kp. vissza vagy kp. levásárlás (ha első 2 opció nem teljesíthető)
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz rasotamas #19545 üzenetére
Azt "felajánlják" /külön nem kérhető ennyi idő után, hibás termék esetén/
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz rasotamas #19547 üzenetére
Ha úgy van, akkor nem kötelezhetnek levásárlásra.
Az mind1. Nálad a kártya, számla és így a garit is te intézed. /garanciális feltételeknek megfelelsz és a termék is feleljen meg, doboz+tartozékok legyenek meg - én iPon-hoz eddig csak így küldtem vissza gariba bármit is, mert így szól az ASZF/◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
#77646080
törölt tag
válasz rasotamas #19551 üzenetére
Megértem, ha a mostani, konkrét macera miatt így érzel. Ám ez nem jelenti azt, hogy az egész jótállásos rendszer (ui. ez nem garanciális téma) "halál felesleges dolog" volna. A sok negatív visszajelzés ellenére tömegek jutnak vele pozitív végeredményre, csak jellemzően nem ők írnak a fórumokra. A jótállás jó dolog s az sem mellékes, kitől, milyen cégtől kapod. Az már eleve buktató, ha egy közismerten inkorrekt cégtől/eladótól vásárol valaki (ez csak általános példa itt).
-
Gyuri27
félisten
válasz rasotamas #20152 üzenetére
Nézd van 3 év garanciád ismeretlen feltételekkel. Mert a fogyvéd a fogyasztót védi (le van írva ki minősül annak), de a cég nem fogyasztó. Azaz a fogyvéd törvényben leírtak rád nem vonatkoznak.
Az előny a 27% áfa mókolása.Mondok egy példát. A fogyasztó bemegy vesz egy 200k-s vga-t. Elromlik a 8-ik hónapban. Ha a cég nem tudja javitani (nem szokta tudni). Akkor kap egy ugyanolyant és újra indul a 3 év gari. Ha nincs olyan akkor pénz vissza (persze ha a vevő jó fej vannak alternativ megoldások, de ez nem kötelező).
Ugyanez xy kft nevére szóló garinál nincs. Ha egy 1080ti-ról beszélünk és a cégesnek adnak egy másikat (bármilyen, eltérő tipust) gari újraindulás nélkül, akkor örülhet. És aztán itt lehetne sorolni az egyéb lehetőségeket ami elöfordulhat.
Két cég közt a két cég közti szerződés a mérvadó. De ez ritkán van, hogy egy cég xy kiskerrel rendesen köt egy szerződést (és onnan adnak el használt holmit). Ált xy cég a tulaj fiának pistikének vesz egy vga-t. Az áfát megmókolják. Pistike meg gémerkedik. Majd eladja a vga-t ha megunta garisként.
Ami ebben az esetben közelít a higfoshoz (mármint a gari) a fentiek miatt.
Persze szavatosság van. De az megint egy másik móka.Kár volt megvenni nem hogy felárat fizetni.
Még valami. Vásárlás előtt tájékozódunk. Nem pedig utána.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
asdf_
veterán
válasz rasotamas #20993 üzenetére
Jelezd nekik, hogy megsem allsz el, mert jogszabaly szerint az elallasrol valo ertesulestol (tehat nem a termek visszaerkezesetol) szamitva x napon belul vissza kell kuldeniiuk a penzt. (persze epeszu boltos a termek visszaerkezese elott nem kuldi vissza a penzt es leszarja, hogy ez jogszeru-e vagy sem, de hatha belefutsz abba az egyetlen jogkovetobe)
-
Dealer95
őstag
válasz rasotamas #21002 üzenetére
[link]
Milyen időtartamon belül gyakorolhatjuk elállási jogunkat?
A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 14 napon (naptári nap!) belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele.
Lássunk egy példát: Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki részünkre, a 14 napos elállási határidő a pénteki napon kezdődik. A szombat és vasárnap is naptári nap, ezért az elállási határidőbe a hétvége is beletartozik. -
őstag
válasz rasotamas #21015 üzenetére
nincs ezzel gond, megteheted
de a bolt meg megteheti hogy keresztbe tesz, én nem mondtam hogy igazuk van, csak azt hogy megértem a dolgot, mert ezzel nekik plusz munkát generálsz
itt tényleg létezik többfajta értelmezés, a helyedben menteném a levelezést és majd január elején felhívnám a békéltető testületet, hogy mi a véleményük errőlcryptot minden termékemért elfogadom
-
Topikgazda
válasz rasotamas #20996 üzenetére
Több helyen olvastam én is, hogy az átvétel napja az első nap. Viszont az is szerepel több helyen, hogy ha a 14. nap munkaszüneti napra esik, akkor a következő munkanapra tolódik ki a határidő, szóval ezzel lehet érdemes lenne futni egy kört a békéltetőknél.
[ Szerkesztve ]
-
válasz rasotamas #21327 üzenetére
Igen, mert akkor a csavarzáró matrica is hiányzik már róla.
Nekem volt Asusal olyan esetem, mikor VGA-t küldtem Cseh Asus szervizbe (EU központi szerviz) és kaptam (javított) csere kártyát (cserét kértem) és eleve úgy küldték le, hogy nem volt rajta csavarzáró matrica és erről a Magyar Asus is tudott (2 év teljeskörű gart kaptam hozzá - gyártóit) és még ők is mondták "nyugodtan szétszedhető/újra pasztázható, mert nincs rajta matrica" viccesen megjegyezve... /persze sérülés elkerülése alap ilyen esetben, mert az garancia bukóval jár/◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz rasotamas #21329 üzenetére
Asus az sajnos pont tesz rá.
Nyugodtan rákérdezhetsz Asus Supportnál is (kártya SN megadásával azonosítva) és ők is fognak válaszolni a kérdésedre, de ha nincs matrica, akkor gari is elvész alap esetben...Matrica példa: [link]
Hivatalosan laptopot sem lehet szét szedni, de ha nem okozol sérülést, akkor szét szedhető...na de már sok (új) fajtán "védő" matrica is van...
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Exodion
aktív tag
válasz rasotamas #21329 üzenetére
Az ASUS-nál USA-n kívül matriafüggő a jótállás. De végülis még ha nem is lenne az, a beszállítóról úgyis visszapattanna hogy akkor buktad a garanciát. Az ASUS és még sok más gyártó direktben a végfelhasználóval nem bizniszel. Szóval a matriamentes videókártyád a retail láncon garanciáztatható. Még ha az ASUS el is fogadná hogy a matria nincs meg (nem fogadják el nekem alaplap pattant vissza mire nagy nehezen ki tudtam küldeni, pedig arról nem is warranty void matria hiányzott) a beszállító úgyis szörözni fog ha gariztatni akarsz erre készülj fel. Nekem pl fizetnem kellett a kiküldés költségét máshogy a beszállító nem küldte ki a lapot.
-
Tomi0703
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Xbox Series X|S
- BestBuy topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- League of Legends
- Ukrajnai háború
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce G 210 -1 gb videokártya
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED