-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Dealer95 #19979 üzenetére
Szia,
Cserélni cserélhetik ugyanarra a fajtára, javított darabra is (és újraindul a gyártó szerint leírtak alapján lévő garancia idő "kezdődik a csere napjától" - Asus esetén ez 2 év - új termék csere esetén 3 év - saját tapasztalat) amennyiben nem javítható.
Ha sem csere, sem nem javítható, akkor kp. visszafizetés kérhető, vagy az összeg levásárlás. (tudtommal) de ezt külön nem kérheted, gyártó/szerviz/beszállító/bolt amiken át megy az egész folyamat... (nem egyszerű)◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Topikgazda
válasz Dealer95 #19979 üzenetére
Szia!
1 év a kötelező jótállás a jogszabály szerint. Utána a gyártói garancia feltételei érvényesek, ami VGA esetén annyit jelent, hogy a kisker visszaküldi a nagykernek, a nagyker pedig visszaküldi a külföldi gyártónak, onnan meg visszajön hozzád a cserélt/javított darab ugyanezen az útvonalon. 1-2 hónap is lehet ez a folyamat. Pénzvisszafizetést 1 év után már nem követelhetsz, kivéve hogyha a jótállási jegyen nem 1+x év garancia szerepel, hanem a teljes időt jótállásként vállalja a bolt, de ritka az ilyen.
-
-
válasz Dealer95 #20158 üzenetére
Sajnos iPon-on nem múlik, ha átadták beszállítónak, onnan megy a gyártó általi szakszervizbe és vissza (javított, csere vagy kp. kifizetés) és ez hosszas folyamat is lehet.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz Dealer95 #20162 üzenetére
Nekem Asus max. 40 nap volt (csere javított darabra) iPon/Ramiris/Cseh Asus aztán vissza volt az útvonal. 2 év gyártói garanciával kaptam (javított csere darabra ennyi jár, újra 3 év) 980 Ti flagship volt (Matrix Platinum)
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Gyuri27
félisten
válasz Dealer95 #20200 üzenetére
Attól függ.
Ha 12+24 volt a gari akkor azt kapsz amit adnak, amit kialkudsz.
Ha 36 hó a gari akkor hivatalosan a pénzed vissza kell adják.
Ha jó fej vagy korrekt a bolt akkor megalkuszik valamire az ember.
És ilyenkor amit kapsz az is 24-36 hó garival van.Amd - Radeon - Ryzen
-
-
válasz Dealer95 #20202 üzenetére
Ott ugyanazt a fajta kártyát (csere) kell kapnod, javított vagy új. Ha ez nem teljesül, akkor kp. (vételár) vissza. /volt velük szerencsém VGA ügyben, nekem cserélte a Cseh Asus/ Asusnál 2 év gari újraindult a csere napjával , javított csere darabot kaptam. Új csere darab esetén 3 év gari lett volna rá, de az eleve nem volt elérhető, rég kifutott darab volt. xy év gari csere kártyára (új vagy használt/javított) azt a gyártó szabályzata határozza meg.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Topikgazda
válasz Dealer95 #20202 üzenetére
Iponnál asszem van egy olyan kisbetűs rész a garijegyen alul, hogy "a fenti termékekre 12 hónap jótállást vállalunk". A termékeknél a "garancia" szó szerepel, amit a jog nem ismer, csak jótállást és szavatosságot. Mindez számomra azt jelenti, hogy az iponnál is 12+x féle gari van, azaz el kell fogadnod, amit ajánlanak, vagy várhatsz a gyári garira, ami még jócskán elhúzódhat...
-
asdf_
veterán
válasz Dealer95 #20253 üzenetére
Brandelve van, sajna nem jó a random átalakító,csak azonos.
Valamint még az előzőhöz, hogy a kereskedő javítási, kicserélési kötelezettsége csupán a meghibásodott eszközre terjed ki, tehát alapvetően csak a kártyát kell kicserélniük, az, hogy ők a teljes értékesítési csomagot kívánják cserélni, az sajáthibás baleset, oldják meg, ahogy akarják. A vevő semmi olyat nem kér, ami nem jár neki, ő csupán egy memóriakártyát akar.
-
#77646080
törölt tag
válasz Dealer95 #20405 üzenetére
Igen, jól írtad. Ez teljesen normális jelenség. A Galaxy S7-em esetén is hallható volt. Nem tartozik a jótállás hatálya alá, mert ez a normális. Természetesen érthető, hogy ha valaki ezzel nincsen tisztában, akkor ez számára zavaró lehet (amíg ki nem derül, hogy ez valójában nem is probléma).
-
fRooStzzZ
senior tag
válasz Dealer95 #20410 üzenetére
Tervben van a N10 vásárlása is, és előtte valszeg el szeretném adni ezt.
Viszont most ha valaki elvinné, meghallja hogy zörög, mert szerintem nem a kamerája zörög neki, akkor mit mondok? Ez így tökéletes, mert azt mondták? Vagy adjam oda neki 30-al olcsóbban, mert ki tudja milyen baja van? Így is féláron lehet már venni telefont. Akkor adjam oda 120-ért?
Olyan, mintha egy kis pöcök vagy valami elvált volna benne valahonnan, és az kotyog valahol. Azért mondtam, ennek nem hinném csak a kamerája lötyög, mert van itthon viszonyítási alapom több készülékkel is. És a szervizben is adtak másikat, ami ugyancsak kotyogott, de az az elviselhető kategória volt, amire azt lehet mondani ok, ez lehet az amit mondanak.Vagy direkt égessem be a kijelzőt?
Nekem a N2 4 év használat után sem égett be, N3-t sikerült beégetni, de az is azért volt, mert a töltőcsatlakozóba beleégett a kábel.
[link]
Leolvadt a hátlap, aksi kicsit púpos lett, a csatlakozó elolvadt, a kijelző alsó fele szép rózsaszín lett. Cseréltem benne egy USB csatlakozót, és használtam tovább. Ott már volt beégett ikon. De szervizben egy telefonom sem végezte. Aztán lett N5, amitől alig vártam hogy megszabaduljak. Most meg vettem a N9-et, de ha a N10 is ilyen lesz akkor lehet lemondok róla. -
Attix82
őstag
válasz Dealer95 #21003 üzenetére
"A 14 napos gondolkodási idő a megrendelt áruk átvételétől veszi kezdetét. A szolgáltatási szerződések esetében a 14 napos gondolkodási idő a szerződés megkötésének napján kezdődik. Ha a kéthetes időszak utolsó napja munkaszüneti napra esik, a gondolkodási idő az ezt követő munkanapon jár le."
Forrás: [link]
Amikor a kezedbe van a termék már az első nap.
-
asdf_
veterán
válasz Dealer95 #22802 üzenetére
Ez többnyire most is így volt, nem?
Attól, hogy megtörtént, ez nem volt kötelező. Egy videokártyára a jog eddig 1 év kötelező jótállást írt elő. Ha a gyártó önként vállal meg +2-t a saját feltételeivel, majd ezen tartama alatt egy zsírúj, nullkilométeres, újrainduló garis terméket kapsz, az nagyon jó, annak örülni kell, de sem a jogszabály nem írta elő, se a gyártó nem vállalta. Csupán -szerencsédre- így esett (és az is lehet, hogy hozzád nem is az került, amit a gyártó visszaküldött, hanem a sor elején valakinek jóváírták, és az végigmegy a láncon, a legutolsó helyen vagy eggyel előtte meg adnak eladási készletről egyet és azt kapod meg (nem meglepően így újrainduló garival). De máskor meg az van, hogy visszajön megjavítva, vagy visszajön egy refurbished, vagy visszajön egy újabb, hasonló teljesítményű. Ezért van az, amiért siránkozik mindig mindenki, hogy mennyi ideig tart egy garis ügyintézés, mert a kisker a seggéből nem tudja előhúzni, hogy majd 2-6 hét múlva mi a tök történik a leadott termékkel, azt akkor, csak és kizárólag akkor tudja meg, amikor a nagykerben munkalap státuszán átbillen a bit, hogy lehet menni érte.
[ Szerkesztve ]
-
,
addikt
válasz Dealer95 #22802 üzenetére
Emag és Alza esetében én pl. kaptam egy csereterméket mindenféle papír nélkül. Amikor megkérdeztem tőlük, hogy ehhez miért nem kaptam másik garancialapot ennek a sorozatszámával, akkor annyit közöltek, hogy a régi kártya garanciapapírjával tudom esetlegesen garanciáztatni küldeni ezt is, mert benn a rendszerükben, hogy erre cserélték ki. Mivel új garancialapot nem adtak, így gondolom a garancia sem kezdődött elölről.
-
őstag
válasz Dealer95 #24542 üzenetére
az hogy ide nincs leírva a pénz visszatérítése, az nem jelenti azt hogy nem élhet vele a bolt
az ugyanis egyszerűen megszünteti a szerződést
egyébként kár erről diskurálni, soha senki nem ment emiatt perre, soha nem fogjuk megtudni hogyan döntene a bíróság
százszor felmerül ez a topikban az utóbbi 1-2 évben mióta felpörgött az infláció és egyes termékek hiánycikkekszerk: ez a döntés amit linkeltél arról szól konkrétan hogy nem lehet javításra bevenni a terméket csere helyett
értelemszerűen a pénzvissza nem javítás, hanem a tranzakció törlése[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Kompakt vízhűtés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Villanyszerelés
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...