-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
mauimagic
aktív tag
Sziasztok!
B-teltől vettem egy Ulefone 6E-t közel egy éve. A telefon IP68/IPK69-es védelemmel ellátott, ütésállónak hírdették.
A vicc, hogy vigyáztam is rá, zsebben hortam, mégis betört a kamera védőplexi. Volt még pár idegesítő hibája, úgyhogy mindent leírtam és beküldtem a telefont szervízre.
A B-tel az átvételtől számított 4. héten jelezte vissza, hogy nem garanciális, mivel sérült a plexi (persze ezt 4 hete, az átvétel előtt is tudták) és, kérek e javítást. Mondtam, hogy nem, küldjék vissza a telót és a szervíz munkalapot...
A terv, hogy elviszem egy független szervízbe bevizsgáltatni, majd utána Fogyasztóvédelem.
A kérdés, hogy hogyan tudom bizonyítani, hogy a készüléket ütésállónak hírdették, merthogy már kifutott modell, nincs készleten a B-telnél?
A régi tesztek, cikkek bizonyító erejűek?Vicces társaság a B-tel egyébként, senkinek sem ajánlom, csak akkor hajlandóak válaszolni emailre, ha fenyegetőzöl, telefonon elérhetetlenek. Elsősorban a hozzáállásuk miatt fogom megkeresni a fogyasztóvédelmet, a telóról meg a gariról már letettem, max tartaléknak megcsináltatom...
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
Koszi, akkor bevizsgaltatom a tobbi hibat (Bluetooth, ujjlenyomat olvaso, fagyasok). Egyertelmuen a plexi tores elott voltak ezek, csak leszartam, azert nem kuldtem vissza...
Nekem a B-tel 10 napig nem valaszolt az emailemre, utana irtam egy ujat, amiben megemlitem a fogyasztovedelmet, arra masnap valaszoltak...
-
mauimagic
aktív tag
A B-tel nevű társaságnak Október 9-én visszaküldtem egy telefont gariztatásra, néhány fenyegető email és 1 hónap után telefonon közölték, hogy nem garis.
Azt kértem tőlük, hogy küldjék vissza a szervízmunkalappal együtt, mert szeretnék a Fogyasztóvédelemhez fordulni.Ezt emailben is leírtam nekik, mert sejtettem, hogy nem lesz könnyű meccs...
November 4-én küldtem nekik az utolsó emailt, azóta se válasz, se a telefon nem jött.
Pontosan hogyan kell nekikezdeni egy fogyasztóvédelmi panasznak?
-
mauimagic
aktív tag
válasz tobias88888 #22605 üzenetére
Alin jópár év alatt eddig elég sok dispute-om volt, mind megoldódott, kivéve az utolsót.
Egy 30$-os BT eszköz, ami használhatatlan. Rengeteg pozitív review, megbízható bolt, stb.
Dispute egy vicc volt, 2 hónapig ment, az Ali többször hozott döntést, hogy adják vissza a pénzt, amit másnap a bolt mindig "kitörölt".
Rengeteg képet, videót kért be az eladó, össze vissza hazudott, dispute-on kívül.A lényeg, hogy én úgy látom ezek után, hogy az Ali addig jófej, amíg $10-os bizbasz a dispute tárgya, a fölött leszarja a vevőt.
Volt hogy a felvett videóra egy kép volt a válasz a mélyen tisztelt eladótól, beillesztett kínai feliratokkal, csak hogy érezzem a törődést.
Persze a dispute döntést is fellebbeztem, válasz sincs az Alitól.
Leszarják hány ezer dollárt költöttél el ott eddig, ha nagy bukó lenne, akkor az eladót védik. Jó lecke volt, olcsó szarokon kívül semmit nem veszek ezentúl Kínából..
-
mauimagic
aktív tag
Webáruháztól rendeltem alkatrészt, rosszat küldtek.
Ilyenkor hibás teljesítés miatt a postaköltséget is ők állják, ugye?
Az első emailt Dec 17-én írtam nekik, nem válaszoltak azóta se. Tegnap elértem őket telefonon, sírdogáltak, hogy nagyon sok email van, majd sorra kerülök...annyit nem képesek kinyögni, hogy hova küldjem a visszaárut.
Ilyenkor meddig kéne várnom? Küldjem vissza utánvéttel a telephelyükre?
-
mauimagic
aktív tag
Webshopból rendelt alkatrész nem kompatibilis ahhoz az eszközhöz, amihez rendeltem.
Visszaküldtem, a webshop tulajdonos azt írta, hogy a postaköltséget nem állja, mert ők azt a cikkszámú terméket küldték, amit rendeltem, és "könyveléstechnikailag különben sem tudnák visszautalni", merthogy én fizettem.Leszarnám, de egyelőre az alkatrész árát sem utalták, úgyhogy borítom az asztalt.
Hibás teljesítés esetén utalniuk kell a postaköltséget is, nem?
Mire kellene hivatkoznom? -
mauimagic
aktív tag
Sziasztok!
Egy hete sincs, hogy leszállítottak nekem egy kerti gépet, egy mulcsozót. Hétvégén kipróbáltam és kiderült, hogy a gép nem tudja a gyártói paramétereket, nem darálja le a gallyakat, eltömődik, és egy műanyag alkatrésze is eltört, amivel a gallyakat a gépbe kell tömni.
Ezt leírtam a webshopnak, megemlítettem, hogy élnék az elállás jogával.
A válasz az volt, hogy nagyon sajnálják, de több, mint 100 ilyen gépet adtam eddig el, még sosem volt vele hiba. Küldjem vissza, ők megvizsgálják és az értékcsökkenést levonva visszautalják az összeget.Értékcsökkenést hogy állapítanak meg? Bármennyit ráírhatnak, hiszen egy daraboló gépről van szó, az első használatnál tiszta mocsok lesz a kés, stb, újként eladni nem fogják tudni.
Ha inkább jótállást kérek, akkor mi van? Hogy bizonyítom, hogy terhelés alatt nem működik megfelelően a gép, mellékelek hozzá gallyat, vagy mi?
-
mauimagic
aktív tag
Szerintem mindegy a márka, a magyaroszági forgalmazó adta el, így ebbe nem mennék bele egyelőre. 4, vagy 4.5 cm vastag ág van a paraméterekben megadva, ezt nem tudja a gép.
Újként nyilván nem lehet eladni, hiszen használtam.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen