-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz ElektrikusDE #19532 üzenetére
Köszönöm a választ, nem tudom mi lesz, mert ventizörgése van, hogy erre mit mondanak kiderül.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz MaxxDamage #19535 üzenetére
Ha lenne választásom a vételárat kérném vissza, mivel 39ezer van a számlán. Abból pár ezer kiegészítéssel vennék egy garis 470-et.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz MaxxDamage #19544 üzenetére
És a levásárlás lehetőség vagy kötelező?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz MaxxDamage #19546 üzenetére
Nem úgy értem, hanem ha az van hogy visszaadják a pénzt vagy levásárolhatom, akkor kötelezhetnek, hogy vásároljam le, vagy ezesetben kérhetem a pénzt?
Illetve remélem nem gond, hogy nem az én nevem szerepel a számlán.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz MaxxDamage #19548 üzenetére
Hát nem tudom milyen tartozékok, egy pár lapos füzet meg egy CD van benne, a csatlakozókat ledugózó bizbaszok merő véletlenségből itt vannak nálam, de nem gondoltam, hogy oda kell adni, mást nem kaptam hozzá.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Attix82 #19550 üzenetére
Nem hogy nincs adásvételim, de nem is attól vettem akinek a neve szerepel a számlán
De hamisítok egyet bármikor.
Kezdem azt érezni, hogy halál felesleges dolog a garancia. Nem is hiába nincs 20-25%-nál nagyobb felára a garis termékeknek hardveraprón.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
veterán
Nagyon kíváncsi vagyok mostmár mit hoz ki az ipon a Sapphire RX460 garanciális ügyintézésből, a papíron 15 munkanap szerepel, ami most pénteken fog lejárni, de gondolom úgyis csúsznak további 1 esetleg 2 hetet. Hétfőn rájuk írtam van-e már valami, sablon válaszemailt kaptam.
Azt mondták simán lehet hogy a nagyker felajánl egy cserekártyát ami lehet bármi, akár nvidia is. Persze az is lehet, hogy csak kicserélik a ventit a többi hibámra meg azt mondják ők nem tapasztalták.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Ipon RMA ennyit írt:
A termék garanciális ügyintézése befejeződött, az üzletünkben átvehető, illetve GaranciaFutár szolgáltatás esetén 2 napon belül küldjük Önnek. Kérjük az átvételi bizonylatot mindenképpen hozza magával.
Most javították, cserélték, vagy mi a fene van? Vagy direkt nem írják le, hadd utazzak be Pestre aztán ne akarjam még egy körre otthagyni az üzemanyagköltség miatt, fogadjam el amit csináltak?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
veterán
válasz GZoli7 #19747 üzenetére
Az a helyzet reménykedtem egy cserében, pár esetben találkoztam érdekes textúrákkal és pár újraindulással. És ugyebán 460 már nincs tehát minimum 560 lett volna, és el is adtam volna bontatlanul szerintem, mert nekem jó a garis használt kártya.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Pár hete gariztattam egy videokáryát amit használtan vettem. Mivel a számla emiatt kikerült a dobozból sikerült elvesztenem.
A boltban (ipon) azt mondták elég egy másolat de az sincs, lefényképezni is elfelejtettem, de lehet kérni számlamásolatot. Viszont ugye eredetileg nem én vettem, nem az én nevem van a számlán. Gond lehet ebből?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Érdeklődnék, hogy a rufusz szokott-e szívózni garancia esetén ha cég nevére lett vásárolva a termék?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Gyuri27 #20150 üzenetére
Vettem egy használt terméket amit még 2 év garival hirdettek, csupán érdeklődöm hogy ténylegesen van-e garanciám és tudom-e érvényesíteni.
Nem tudom milyen előnyről beszélsz. A garanciajegyen rajta van hogy 3 év a garancia. Csak annyi, hogy a vevő résznél egy kft neve van.
Jelentős felárat fizettem a garancia miatt, kb 15-18%-kal drágábban vettem mint a garancia nélküli hasonló termékek ára.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Sziasztok! Mi történik, ha írok a boltnak, hogy elállnék a vásárlástól, utána az üzletszabályzat szerint van 14 napom eljuttatni hozzájuk a terméket, és meggondolom magam, mégsem állok el, nem juttatom vissza? Simán mintha mi sem történt volna?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Ennyit az Aqua.hu 14 napos elállásról:
Dec 12-én online megrendelt és még aznap személyesen átvett termék.
Dec 26-án délután (direkt kiszámoltam a 14 napot és az utolsó nap) írtam nekik, hogy elállnék.
Ma ebéd után jön az email:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését.
Sajnos mivel nem jelezte ez 25.-ig ezért a terméktől már nem tud elállni.
További kellemes napot!"
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Most írtak megint:
Tisztelt Ügyfelünk!
12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25
Ez így 14 nap. Sajnos nem jelezte időben.
Azt bevenné a gyomrom, hogy délután 16:40kor letelt a 336 óra és én csak este 7kor írtam, de azt hogy a vásárlás napját beleszámolják azt már sehogysem..[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz LuckyL #21013 üzenetére
Ryzen5 2600 prociról van szó.
Konkrétan azért kényszerültem kihasználni, mert dec30-adikán kapom a januári fizut amikor hozzá tudok tenni a 2700-hoz.
Ha a jogszabály teret ad, miért ne vehetne valaki 10-et vagy többet és tartja meg csak a golden sample-t? Vagy viszed vissza mindig és mindig garis terméked van. Ezekkel szemben amit én akarok nem olyan nagy valami.
Illetve mivel az alzánál kb 20-adikán kivették a 2700 proci mellől a több ezret érő játékot mert elfogyott, akkor el is álltam a csere szándékától, eredetileg a biztonság kedvéért 23-madikán akartam elállni, de 26-án újra mellétették, akkor kattant az agyam, hogy akkor mégis.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Attix82 #21016 üzenetére
Nem csak azért vettem, véglegesnek szántam. Viszont világossá vált számomra, hogy ez fullhd 60fps-hez való (most 75Hz-em van), és ha majd cserélem a 1060-ast akkor valószínűleg kevés lesz, és nagyobb frekvenciával is lehet gondja. Illetve alig drágább a 2700 33%-al több maggal.
Próba nem egyenlő működőképesség-vizsgálattal, jelenthet az alaposabb vizsgálatot is, pl hogy neked megfelel-e.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Attix82 #21020 üzenetére
Youtube-on leginkább fullhd60hz tesztek vannak.
Amellett a gta-ból is az offline benchmarkot szokták feltenni youtube-ra aminek 4c/4t is elég, ezzel szemben az online zabálja a procit főleg ha sokan vannak fönt. Gyakran láttam olyan megzuhanásokat hogy a gpu 40-50%-on volt.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Nem tudjátok az Asus problémázik-e a VGA hűtő leszerelés miatt garanciában?
Vennék egyet, de le volt véve mert vízhűtéssel használták.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz MaxxDamage #21328 üzenetére
Értem, köszönöm. Bizonyos márkák nem tesznek rá csavarhúzómatricát, erre voltam kíváncsi, hátha ők se.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Tomi0703 #21346 üzenetére
Leírtad a hirdetésbe az ütődést? Működött a telefon annak ellenére? Hány nap is telt el az átadás-átvétel és a hibajelenség közt?
Ha leírtad, működött annak ellenére, majd egy hét után (feltehetően kűlső hatásra) behalt szerintem engedd el, próbálja meg gariztatni.
Ha nem írtad le és kézbevétel után 24 órán belül behalt a telefon akkor joggal háborog.https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X280, 12,5" HD Kijelző, I5-8250U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garanc
- Lenovo ThinkPad L490, 14" FHD IPS Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Gar