-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
04ahgy
nagyúr
válasz bobalazs #4683 üzenetére
Ha csak a SWAT-nál van hiba, akkor miért a VGA-ra gyanakszol, mint hibás elem? Miért nem a SWAT-ra, mint bugos program?
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
-
Gyuri27
félisten
válasz bobalazs #4702 üzenetére
Az a régi tipushibás széria (bsod). Amúgy meg mond meg nekik egy: egy hibás szériánál ne f.szoljanak hanem cseréljenek (használják a guglit). Kettő: olyan alkalmazást, játékot futtasanak rajta amit te is használsz. Hiszen sokra nem mész vele, ha ők x progival jónak találják. Nálad meg y progival rommá fagy.
Amd - Radeon - Ryzen
-
optikus
senior tag
válasz bobalazs #15090 üzenetére
milyen torvenyt sert? max szavatossag, az is 2 even belul. de amint mondtam, 1 ev kotelezon tul mar csak annyi a gari amit a gyarto/kereskedo vallalt. annak meg olyanok a kotelezettsegei amiket o kitalalt maganak anno mikor megvetted (valoszinuleg eleg lajtos, nezz utana a garipapiron). miert nem vitted a gyartohoz ha ennyire tudod mi a baja? te ket gepben kiprobaltad, szted hibas, ha majd ket honap mulva visszakuldik hogy szerintuk nem akkor mit csinalsz? mert eselyes (de ez csak felteteles mod, mert szeretnek igy kibujni).
Buy books not gear.
-
-
Topikgazda
válasz bobalazs #15642 üzenetére
Mennyi idős a kártya?
Az 5-6 hetes átfutási idő vszleg azért volt, mert kiküldték a kártyát a gyártóhoz. Az viszont nem világos számomra, hogy mit keres még a régi kártyád az országban, ha megérkezett egy cserekártya a gyártótól, illetve mi ez az ajánlgatás...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz bobalazs #15645 üzenetére
Akkor nem vagy köteles elfogadni másik típust. Első évben csak csere azonos típusra/javítás/pénzvissza játszik a jogszabály szerint. Azt én nem tudom megítélni, hogy jól tetted-e, hogy nem fogadtad el a cserét 370-re, mert nem értek annyira a videokártyákhoz, illetve azt sem tudom, hogy mennyi ideig tart egy ilyen kártya javítása.
-
válasz bobalazs #15642 üzenetére
Nekem ez magas, most meg azt a választ kaptam emailben, hogy náluk van a kártya meg volt beszélve hogy valaki be megy érte.
Ezzel szemben múlt héten még nem tudjuk javitani, és gyengébb kártyát akartak felajánlani volt megbeszélve telefonon, meg megy vissza javításra úgy mondták.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz bobalazs #17417 üzenetére
Mindegy milyen ügyész küldte. Jogállamban élünk basszus. Jelen helyzetben semmilyen jogi alapja nincs a követelésüknek. Csak akkor leszel kötelezett a pénzvisszafizetésre, ha egy polgári peres eljárás során sikerül bebizonyítaniuk, hogy a jelzett hibák a vásárlás előtt már jelen voltak az autóban. Ennyi. Pont.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz bobalazs #18012 üzenetére
Ha 24 hónap garanciát ír a számla, akkor igen valószínű, hogy ennyi jár. Nem ismerem a cseh jogszabályokat, de Mo.-on úgy van ez, hogy jótállást nem kell biztosítani céges vásárlónak, csak sima 2 év kellékszavatosság jár, illetve a termék gyártói garanciája az továbbra is érvényesíthető (gondolom az utóbbi a 24 hónap). De mondom, Csehországban lehet, hogy tök mások a jogszabályok, így én a helyedben megkérdezném a boltot is, hogy akkor ez a 24 hónap mit jelent.
-
laca500
aktív tag
válasz bobalazs #19390 üzenetére
Köszi szépen.
Bár úgy is kifog derülni, csak lelkileg akartam magam felkészíteni a tortúrára!
Meg hát azért jó tudni, hogy nem, kell velük küzdeni! .Alaplap: MSI X470 GAMING PRO CARBON + VGA: EVGA RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X FTW3 Ultra + CPU: Ryzen 7 5800X + RAM: G Skill Aegis F4-3000C16-8GISB 16GB kit + SSD: Samsung NVMe 970 EVO + Táp: Cooler Master V750 Gold V2 + CPU hűtő: Be Quiet DARK ROCK PRO C1 + Ház: Be Quiet Silent Base 802
-
válasz bobalazs #19448 üzenetére
Magánemberként lett vásárolva igen
Bolt egy tavaly alakult kisker (vagy mi) [link]
/digitális dokuból másoltam ki/ + van számla is (digitális formában)Jótállási feltételek: TÁJÉKOZTATÓ A JÓTÁLLÁSI JOGOKRÓL
A jótállás időtartama 3 év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő
átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe
helyezés napjával kezdődik.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően
lépett fel, így például, ha a hibát
- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak
megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató
hibájára vezethető vissza)
- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül
hagyása,
- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
- elemi kár, természeti csapás
okozta.
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó
- elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott
jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény
teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a
szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény
teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
- ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő
határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a
kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a
vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy
mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a
vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés
egyébként indokolt volt.
Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított
három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan
többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a
rendeltetésszerű használatot akadályozza.A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható
rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell
elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb
tizenöt napon belül elvégezze.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a
terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék
részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a
kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.
A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi
csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell
megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint
az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.
A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és
termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.
Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett
működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.
A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére
bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az
ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján
kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő
jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.
A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál érvényesítheti.
Fogyasztó az alábbi javítószolgálat (ok)nál (szerviznél) közvetlenül is érvényesítheti kijavítási
igényét: (Szerviz megadása nem kötelező.)
Név:.............................................................................................................
Cím:.............................................................................................................
Telefonszám:................................................................................................
E-mail cím:...................................................................................................A vállalkozás a minőségi kifogás bejelentésekor a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés
keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási
szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (a továbbiakban: NGM rendelet) 4. §-a
szerint köteles – az ott meghatározott tartalommal – jegyzőkönyvet felvenni és annak másolatát
haladéktalanul és igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére bocsátani.
A vállalkozás, illetve a javítószolgálat (szerviz) a termék javításra való átvételekor az NGM
rendelet 6. §-a szerinti elismervény átadására köteles.
[1] A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött
szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez.[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házimozi haladó szinten
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
- Dell notebook topic
- OTP Bank topic
- További aktív témák...