-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
dh66e
veterán
Sziasztok!
2 hónapja megy a buli az edigitalal és úgy néz ki ők nyernek.
Unokaöcsém rendelt anyjának ajándékba egy mosogatógépet amit ki is szállítottak csomagolás rendben így nem lett kibontva.Kipróbálni úgysem lehet.
Na állítólag ez volt a proléma mert bekötésnél/első próbánál derült ki hogy ömlik a víz belőle...szerviz kijött gyorsan szerelő azt mondta hogy ez cserés,de a papírra ráírta sunyi módon hogy sérült a gép.
Edigital elutasította a cserét mondván nem volt kibontva a gép.Egyébként ha ki lett volna bontva sem veszik észre egy kis horpadás volt az oldalán festék nem volt sérülve.az alja meg ripityára törve......egy tartály szakadt ki illetve egy tartólemez meghajolva elgörbülve.
A csomagolás megvan le is van fényképezve nincs rajta sérülés.
Felkínált az Edigital egy 10%-os levásárolható utalványt és sajnálják,de nem tudnak mit tenni.
Nem tudom lehetne e lépni még valamit,esetleg ha járt már így valaki,ha nem hát tanulságnak mindenképp megosztottam.
Mondjuk ahogy a garanciális ügyintézést az edigital intézi na az is megér egy misét.[ Szerkesztve ]
-
Milka 78
nagyúr
Engem már a kezdet kezdetén elvesztettek.Az volt a mákom,hogy személyes átvétel volt.
-
XuChi
addikt
Sziasztok.
Az volna a kérdésem, hogy van egy videókártya. A számláján / garancia levelén van még 7db ugyan ilyen kártya. Ha az egyik bedöglik és vissza kell vinni gariban, akkor esetleg a szerviz, a garipapíron látván a sok ugyan olyan kártyát, "bányászatra" hivatkozva, elutasíthatja a garanciáját ?
Természetesen nincs sérülés, garimatrica sértetlen, és nincs fizikai nyoma annak hogy ez egy bányász kártya volt.
Kérdezem ezt a miatt, hogy egy kevesett futott, de bányászatra használt kártya kerülne hozzám, az aproról.
Ellepték az aprót a bontott RIG-ek,.....
-
XuChi
addikt
válasz Attix82 #18610 üzenetére
"de egy adásvételi legyen az eladóval az a biztos és akkor lesz valóban a tied"
Ezt most hogyan is kell értenem ??? Ha nincs adás - vételi papírom róla akkor nem az enyém a kártya vagy mi van ???
Pécsi Gyerek: Jaah neeem bányát még hírből sem ismerik!! Mind megkímélt gamer kártya.
[ Szerkesztve ]
-
Timyyy
őstag
Futár cégre hogy tudok panaszt tenni a fogyasztóvédelemnél?
A honlapjukon nemigazán találom... -
asdf_
veterán
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz Timyyy #18616 üzenetére
Az hadján hogy bemész,de mindent fénymásolj le,nyomtass ki (emailek stb)Főleg azt az emailt amiben próbáltad rendezni velük a dolgot,ha van ilyen email.Amúgy én is most adtam be,és állítólag 90+30 napjuk van a békéltetőknek
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
Timyyy
őstag
válasz Pécsi gyerek #18617 üzenetére
2 email van, 1 sms, és kb 5 ügyfélszolgálatos telefonbeszélgetés... azzal mit csináljak? Nekem nincs felvéve.
-
-
dh66e
veterán
Úgy is el lehet lopni valamit hogyha aláírják a nevedet....az pedig már rendőrség.Persze erre nagyon minimális az esély.
Majd a kérdező ha leírja mi a sztorija akkor tudunk konkrét tanácsot is adni. -
Pécsi gyerek
addikt
Konkrétan elég nehezen tudom elképzelni hogy szószerint ellopják a csomagom Az ember mondjuk vesz valamit neten,fizet egy cégnek ugye.Na már most ha én azt nem veszem át/nem hozza ki a futárcég akkor a biznisz konkrétan létre sem jött.Utalhatja is vissza a pénzem a cég,vagy küldheti újra.Szóval max a cégtől loptak,nem a megrendelőtől.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
Topikgazda
Szerintem ne találgassunk. Az is lehet, hogy a kérdező adott fel valamit, ami nem érkezett meg a címzetthez. Várjuk meg, míg a kérdező leírja, hogy mi történt pontosan.
-
Timyyy
őstag
válasz Timyyy #18618 üzenetére
UPS futárcég, soha többet, meneküljetek ha meghalljátok...
Előre kifizetett csomag volt, Apple Store-ból jött, aztán szépen valaki elrakta magának, gondolta majd visszakérem a pénzem (és lesz ingyen ájfón neki) mondván nem jött meg, és majd engem meg az Apple kártérít.... a futárig el sem jutott a doboz... (LOL?) Nem is értem hogy gondolták, mikor láttam hogy az Apple-től átadták már a UPS-nek.
3 napig kellett verni az asztalt, ha közelebb lettek volna, akkor a fejüket, telefonos viták során a mai napra ígértem nekik hogy rendőrrel érkezek az ügyfélszolgálatra, érdekes mód reggelre csak előkerült az eltűnt csomagom, és már nálam is van.
Úúúristen mi ez a fos cég.... -
amadeus11
senior tag
Kicsit más téma, de ide tartozik talán. Januárban rendeltem egy doboz csemegekukorica vetőmagot. Ma szerettem volna elvetni, de tele volt kukaccal, a vetőmag szétrágva, erről csináltam képeket. 13 ezer volt a vetőmag. Gondoltam írok egy félig nyalós félig basztatós levelet, hátha megesik a szívük és küldenek újat. Kérdés kinek írjak? A kereskedőnek akitől rendeltem ( ő nem tehet semmiről) vagy a magyarországi forgalmazónak? Vagy?
[ Szerkesztve ]
There is a star
-
őstag
válasz Pécsi gyerek #18631 üzenetére
jajj dehogy hatásos, értelmes ember kiröhögi az ilyet
(#18630) chopin42
nem attól lett meg hanem hogy utánajártak, ezt valószínűleg akkor is megtették volna ha nem tróger módon fenyegetőzik az illető hanem kulturáltan áll a dologhoz...sőt valószínűleg hamarabb
én az ügyintéző helyében biztos a prioritási lista végére tenném az ilyet, hadd idegelje magáttelejs mind1 hogy mi van a trackingen, az eljuttatás a feladó felelőssége nem a vevőé
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz LuckyL #18632 üzenetére
Kiröhögi,nem röhögi,a sor végére rak tök mindegy.Az élet számtalanszor igazolta már,hogy hatásos az asztalra csapás.Nem egyszer fordúlt elő velem is,és ismerősökkel is,hogy a szép szóból nem értettek.Ahol úgy kezdik,hogy elhajtanak a vérbe,ott nincs mese,harcolni kell,mert lesz@rják különben a fejed.Sajnos az ilyenekkel nem megy úgy hogy léccciii,meg ne már,meg stb.Volt hogy az eon nem akart kijönni szerelni,peddig úgy szólt a fáma,hogy ha a hibát 18 óra előtt bejelented,kötelessek aznap kijönni.Kis fenyegetőzés a diszpécserrel,megoldotta a dolgokat.Sorolhatnám még az eseteket,cipőbolt,műszaki bolt,telenor,tesco,stb.Sajnos sokszor csak a "határozott" ember tudja elérni a jogos célját.
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
őstag
válasz Pécsi gyerek #18633 üzenetére
a határozottság és a proli bunkóság nem ugyanaz!
olyasmivel fenyegetőzni aminek ráadásul semmi alapja sincs (kb kiröhögné az ügyeletes ha az eltévedt csomagját rendőrrel akarná kerestetni) nevetséges és saját magát alázza meg vele az illető, mert egy értelmesebb ember csak mosolyog rajtacryptot minden termékemért elfogadom
-
313313
addikt
válasz LuckyL #18634 üzenetére
Pedig kimennek a rendőrök. Tapasztalat. 3 járőr jelent meg 10 perc alatt, mikor a kisebbségi felhívta a 112-t, hogy nem kapta meg a kifizetett készülékét. Rendőr kijött, meghallgatta a szitut, kiröhögte őket, majd távoztak.
El volt írva a garipapíron a termék imei száma. Betörte a kijelzőzét, szeretett volna helyette újat...
Természetesen nem kapott, javítva lett a garancia jegy majd távozott.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
woros
őstag
Sziasztok!
Ha interneten rendeltem meg egy játékszoftvert, de nem bontottam ki és meggondoltam magam, akkor is élhetek a 14 napos elállással?
Koszi a valaszt.
-
Gstyler
senior tag
Sziasztok!
ASUS vga-val kapcsolatban tudnátok segíteni?
Gyári gari van a kártyára és meghibásodott.
Biztos én vagyok béna, de nem találok elérhetőséget sehol.Előre is köszi!
-
Tomics
addikt
válasz Tomics #18583 üzenetére
Sajnos az ügy továbbra sem oldódott meg. (Előzmènyek az válasz hsz. linkjében)
Ami történt a bejelentés óta: A webáruház kérésére felkerestem a Candy márkaszervizt aki delegált egy közeli szervizt aki kiállította a jegyzőkönyvet a hibáról és a készülék cseréjéről. Ezt és minden egyéb dokumentumot elküldve a webáruház 5 nap után méltattott érdemben válaszolni miután felhívtam többször őket, hogy tudnak futárt küldeni a készülékért és egy ilyen elejtett mondat is van: szakvélemény hiányában nem tudják biztosítani a cserét, szóval azt is adjam oda a futárnak. (Tehát nem küldik egyidejűleg a cserét, csak utána valamikor)
A webáruház ÁSZF-iben az van hogy 3 napon belüli meghivásodás esetén a bejelentéstől számított 15 napon belül biztosítani kell a cserét vagy vételárat az ügyfél kéréseit figyelembe véve. A csere előtti szakvélemény kiállításáról, amit nekem kell leegyeztetnem a szakszervízzel, arról szó sincs ebben az esetben, de a webáruház kérésére korrektségből megtettem, hogy megkapjam egyidejűleg a cserét a rossz elszállításával(így a webáruháznak is megspóroltam volna egy utat). Ez a határidő ma járt le és tovább húzzák az időt. (Hozzátéve hogy a szakszerviz és a webáruház hivogatása kb 1 órányi hívásomba került mire eddig eljutottam)
Mit javasoltok, tereljem jogi útra? Fogyasztóvédelmet keressem fel?
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Tomics
addikt
válasz Lackooo84 #18644 üzenetére
Utólag belegondolva igen, de magával a termékkel nem lett volna bajom ezért kértem a cserét. Gondoltam gyorsabban fog menni, eddig korrekt voltam elvárva ugyanezt az extreme digitaltól (edigital, soha többet semmit).
Eddig tartott a korrektségem, ezért kértem tanácsot mit javasoltok első körben.[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Tomics
addikt
válasz Lackooo84 #18647 üzenetére
Igen. De a saját tapasztalataiból tanul az ember.,, legközelebb körültekintőbb leszek.
Azt a választ kaptam, hogy a belső szabályzatuk nem engedi az azonnali cserét, tehát elszállítják és majd valamikor utána kapnék cserekészüléket (kb a hiba bejelentésétől 30 nappal...). Ezt megelőzően pedig engem terhelt az, hogy a szakszervizhez bejelentsem a hibát és kapjak róla szakvéleményt ami alapján lehetőségem van a cserekészülékre, mégsem tudják biztosítani a cserekészüléket a hibás elvitelekor... Vicc kategória...
Így a belső szabályzatuk miatt sértik a saját ÁSZF-iben leírtakat, miszerint 15 napon belül biztosítani kell a cserekészüléket. Hétfőn elviszik a hibás terméket és még így is korrekt vagyok, mert péntekig adtam nekik határidőt a vételár visszautalására, ha ez nem történik meg akkor megy a rendőrségi feljelentés az ÁSZF és fogyasztó jogainak megszegése miatt.
Edigital (extreme digital)
PH! addikt since 2004
-
axioma
veterán
Engem az edigital fenyegetett rendorseggel (igaz kirakatni akart az uzletbol mert rontom a boltot, hogy nem suttogva szamolok be arrol, hogy hany ponton mit sertettek meg).
Termeszetesen nemcsakhogy kirohogtem oket, hanem mondtam, hogy hivja, akkor lesz hivatalos jegyzokonyv a tettukrol... valahogy hirtelen nem is akart rendort hivni, eloszor attert a biztonsagiakra, aztan meg inkabb elment ugyintezni (bar vegulis nem ok, hanem a hitelkartya-tarsasag oldotta meg a dolgot).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Robot fűnyírók
- Autós topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hobby elektronika
- EAFC 24
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- DIGI műholdas TV
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Napelem
- További aktív témák...