-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Milka 78
nagyúr
Üdv!
Van egy Inno Ichill x4 GTX 1080-as kártyám ami hibás.Heaven/Walley bench alatt 1-3 perc alatt kifagy,mindez levideózva 3 különböző gépben.A kisker hárít,hogy ő nem adja vissza a pénzem,mert a nagyker azt írta test ok.Állítólag széttesztelték,majd kiküldték a gyártóhoz ami nettó hazugság.Kivertem a palávert a kiskernél aki azzal védekezik,hogy ő csak egy összekötő ebben az egészben.Most újra elküldték a nagykerhez aki megint nem talált hibát (az én tesztemet nem hajlandóak lefuttatni) és most állítólag tényleg kiküldték a gyártóhoz.Ez megy Január 4 óta,tehát nem most kezdődött a sztori.
Tételezzük fel,hogy kapok egy szakvéleményt,hogy a kártya hibátlan.Mit tehetek?Lehet e kártérítést is követelni?180 ropi volt a kártya amivel ma kb kitörölhetem.Ezen felül nem csak anyagi kár ért,de aljas módon viselkedtek nem kis idő és érzelmi kárt okozva.
Azóta vettem egy másik 1080-as kártyát (195 ropi,tehát már 15 ropi bukóba vagyok) ami hiba nélkül teljesít mindhárom gépben. -
chopin42
őstag
-
asdf_
veterán
válasz Milka 78 #18551 üzenetére
Ha egy even belul vagy, akkor bekelteto testulet. De en mondjuk masodik korben levideoztam volna az egeszet, es a kartyaval egyutt ment volna dvd-n, hogy b+, itt a hiba, nezzed meg (
elotte persze kiprobalnam masik alaplapban, masik rammal, masik tappal, ja latom, ez megvolt).[ Szerkesztve ]
-
Milka 78
nagyúr
A videó is megvolt/meg van.A kisker elismeri a hibát (szóban),sőt irt egy 2 oldalas levelet a nagykernek,csatolva a videókat,de kb ennyi...most kint van a kari elvileg a gyártónál.
hurenzon : Ja a hol és a menyiért (vicc,hogy még én fizessek egyszar kártya miatt) elég fontos.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
Sziasztok!
Webshopos rendelésnél, ha az automatikus email értesítő után felhívtam a boltot, hogy minden rendben van-e a rendelésemmel, mehetek-e érte és egyértelmű igent kapok akkor utána mégis visszatarthatják a rendelésem? Rendeltem egy akciós terméket (51%), amit átvételnél már nem adtak ki. Elárazásra hivatkozva...
Az ügyfélszolgálattal történt telefonos beszélgetés nem számít szerződés létrejöttének? Felvételt is készítettek róla, amit kikértem.
Ilyen esetben sem kötelező kiadniuk a terméket, ha ott van fizikailag raktáron? Nem beszélve a szívatásról, hogy megautóztattak feleslegesen. -
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz Gombinyó #18561 üzenetére
Az automatikus email az csak egy jelzés hogy vették az igényed arra az adott dologra.Ha viszont a telefonba azt mondták,hogy mehetsz a cuccért,az szerintem eggyértelműen azt jelenti,hogy elfogadták a rendelésed.
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
mike1334
veterán
Ezt csak így itthagyom. A cég ASZF-jéből idézet:
5. AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, VISSZAIGAZOLÁS
5.1. Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja az Ügyfelelt arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.5.2. E visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és az Ügyfél között.
Kis ellentmondás?
A hibás árra ezt írják:
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
Szerintem nem hivatkozhat tévedésre. Arra akkor hivatkozhatna, ha a fogyasztó okozta volna vagy felismerhette volna. Mivel a teljes ár -kedvezmény volt feltüntetve, ezért a tévedés nem feltétlenül felismerhető. Talán még a feltűnő értékaránytalanság lenne neki menekülő kiskapu, de ez akció...pont ez a lényege..ennyi erővel a bf akcióit is mind megtámadhatná..
[ Szerkesztve ]
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
Gombinyó
őstag
Köszi, írok nekik egy panaszlevelet ezzel kapcsolatban aztán meglátjuk mi lesz. Több energiát nem fordítok rá.
-
energy4ever
addikt
Extreme Digitalnal vasarolt router allandoan megall wifi szinten, reset segit csak rajta, napi 6-7szer is.
Ezt nekik hova kell visszavigyem? Garancia papiron van egy cim irva. Ha nem oda, hanem ahonnan vettem oda viszem vissza, akkor azis megfelelo?(torvenyileg)
Ha visszaviszem mi fog tortenni? Legszivesebben levasarolnap az osszeget.
2017.02.11.-en vasarolt, 3ev garanciaval.Koszi elore is!
-
asdf_
veterán
válasz energy4ever #18568 üzenetére
Vasarlas helyere/szervizbe (de az a halal token van kint a megyeri hidnal, oda nem akarsz menni).
Legszivesebben levasarolnap az osszeget.
Legszivesebben mindenki ezt csinalna, de nem ez fog tortenni. Beviszed, legarizzak, visszajon.visszakapod. -
Topikgazda
válasz energy4ever #18570 üzenetére
A bolt csak egy évig köteles átvenni a terméket garizásra. Nálad ez már letelt, így ha van mo-i gyári szervize a terméknek, akkor simán mondhatja azt a bolt, hogy tessék oda vinni. A legegyszerűbb, ha megkérdezed a bolttól, hogy átveszik-e.
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #18571 üzenetére
Kenytelenek, mert ad1, nem 1+2 ev garival adtak el, masreszt asusnal csak a notebook, monitortmeg talan telefon (nemtom legalalban arulnak-e ilyet nalunk) a kulon szervizes (az viszont futaros), minden mas a boltba megy vissza, onnan meg a nagykerbe.
Az elso even tuli Samsungon kivul -amit minden elmebeteg ceg 2 ev garisnak ad el meg hirdet, mikozben csak regisztracio utan el a masodik ev*- szerintem nincs olyan termek, amivel le lehet pattintani a vevot, hogy vigye a szervizbe.
*bizonyos termekekre
[ Szerkesztve ]
-
gamegod
senior tag
Üdv. Olyan problémám van hogy januárban vettem az emagnál egy tv-t. na már most ez kb 1 hónapig jó volt, meghibásodott LG szervíz elvitte, megállapította hogy nem javítható a tv. Kaptam is egy csereutalványt, amit beszkenneltem elküldtem az emagnak emailben illetve postán is kérték ez is megtörtént. na már most ennek lassan 2 hete és semmi info hogy mikor kapom meg az új tvmet. Mit tudok tenni a dolgokért, kéne a tv de már ugy vagyok a pénzemnek is örülnék ... ?! (160 e ft volt a tv)
Írtam nekik mailt, nagyjából mindig azt a választ kaptam hogy továbbították stbstb a dolgaimat, facebookon is konzultátam velük ma, ezt a választ kaptam:
Szia István ,
Sajnálatosan még nem érkezett ezidáig visszajelzés így ismételten jelzünk illetékes kollégáink részére .
Az ügyintézés lezárásáig szíves türelmedet kérjük
Holnap hívom őket hogy szotyi van, mert kezdek türelmetlen lenni sajna, nem akarom elhinni hogy egy ilyen procedura ennyire sokáig elhúzódik.
Köszi a választOnePlus 8T / PSN: gamegod0893
-
gamegod
senior tag
válasz Pécsi gyerek #18574 üzenetére
és ez valós adat? mert akkor maradok türelmes. a régi tv duruzsol. csak nem gondolná az ember hogy ennyi időbe telik ez a mizéria...
OnePlus 8T / PSN: gamegod0893
-
-
-
gamegod
senior tag
feladószelvényem megvan még mindig.
közben kaptam egy mailt isTisztelt Ügyfelünk,
Elsősorban elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségek miatt.
Az ügyintézés folyamatban van, felvettük illetékes társosztályunkkal a kapcsolatot, amint érdemi információval tudunk szolgálni értesítjük Önt!
Türelmét ezúton is köszönjük!
OnePlus 8T / PSN: gamegod0893
-
Sokimm
senior tag
Sziasztok!
Vettem egy miui 4x-et, és a sim-kártya (sd is ott van) felett, a kijelzőn megjelent egy sárgásodó terület.
A kérdésem az, hogy erre vajon mennyire érvényes a garnaica?
Szilikon tokba van, kijelzővédővel borítva, vigyázok rá rendesen (látni a karcmentességén is).Euronics-nál milyen az ügyintézés?
[ Szerkesztve ]
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz Sokimm #18581 üzenetére
Ha sárgásodna a kijelzőm,én visszavinném simán.
Amúgy valakinek van tapasztalata,hogy a békéltető testület álltalában mennyi idő alatt intézkedik?Alapesetben ugye 1 hónapon bellűl ha jóltudom?
[ Szerkesztve ]
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
Tomics
addikt
Sziasztok!
Itt a probléma leírása: [link]
Az ide vonatkozó kérdés az, hogy helyesen járok el ha egyből a márkaszervízt keresem fel?
Illetve jogomban áll cserekészüléket kérni? (2 napja romlott el az átvételtől számítva)Köszi a válaszokat előre is!
PH! addikt since 2004
-
Topikgazda
válasz Pécsi gyerek #18582 üzenetére
Infó a békéltetői eljárásról: [link]
-
asdf_
veterán
válasz Tomics #18583 üzenetére
3 napon beluli, a rendeltetesszeru hasznalatot akadalyozo hiba eseten csak cserelni lehet, javitani nem. Tehat mar hibafelvetelnel nagyon erosen hangsulyozd, hogy 3 napon belul vagy (es a boltnal, ne a markaszerviznel).
(aztan mivel online vasarlas, valoszinu kapsz olyan tanacsot is, hogy siman allj el a vasarlastol, de akkor a viszajuttatas a te koltseged, plusz ulni is fognak valoszinu rajta, meg ertetlenkedni)[ Szerkesztve ]
-
Tomics
addikt
Köszi a válaszokat!
PH! addikt since 2004
-
Predator2
addikt
-
Topikgazda
válasz Predator2 #18593 üzenetére
Nem tudunk segíteni. Az Amazon nem magyar cég, nem vonatkoznak rá a magyar jogszabályok. Na ilyenkor van az, hogy a végén drágább lesz az EU-s olcsó cucc.
Ha nem fogadod el azt, amit a gyári szerviz felajánlott, akkor vedd fel a kapcsolatot az Amazonnal. Tőlük vetted, velük állsz szerződésben, náluk tudsz reklamálni.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
Predator2
addikt
válasz LuckyL #18597 üzenetére
Nem kaptam vissza a váltót, csak ezt a levelet kaptamamit láttatok már.
Sajnos nagyon gyenge az angolom, de írok majd az amazonnak>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Ismét egy kérdés: Ha egy termék 2018-03-02-óta garanciáztatás alatt áll, mennyi idő után reklamálhatok, hogy mi a helyzet a termékkel?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<