-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bpasztoi
csendes tag
Sziasztok!
Sajnos olyan helyzetbe keveredtem az edigitall-lal illetve a Telemax (TMX) szervízzel, hogy a lassan két éves Lenovo Vibe Shot mobiltelefonom immáron harmadszorra kerül vissza a szervízbe javításra. Beporosodott a hátoldali kamerája nyáron, ezért leadtam javításra, ami egész gyorsan elkészült. Sajnos nem voltam figyelmes, és az újraragasztott üveg hátlap elvált a telefontól, néhány hét múlva újra beporosodott a kamera. Ezért újra leadtam (ekkor már az edigital-nál, mivel a szervíz ügyfélszolgálata sajnos időközben megszűnt). Visszakaptam másodszorra, ugyanúgy rosszul volt az üveg hátlap ráragasztva, ezért azonnal visszaküldtem harmadszorra is. Tehát nyár óta többet van a telefon szervízben, mint nálam. Kérdezném, hogy ez így megengedhető? Kihez kellene fordulni? Mostmár ott tartok, hogy fizessék vissza telefon árát. Köszi a segítséget!
-
Gyuri27
félisten
válasz Attix82 #18100 üzenetére
Igen a bolttal.
De az is irva vagyon, hogy amit a gyártó ad azt tovább kell adni a vásárlónak.
Amúgy meg sok esetben a bolt hablatyol a szervizről, a nagykerről a pápáról. Akkor ez hogy is van ez?
Tudjuk, hogy hogy van ez. Mi igen a bolt meg majomnak néz.Az ászf is érdekes. Mert nem vagyok köteles átnyálazni 100 oldal apró betüs részt (irják rá a bánatukat a jótállási jegyre).
Arról nem is beszélve, hogy az ászf homlok egyenest mást mond mint ami a weben fel van tüntetve.
Továbbá az aszf-ben a gyártói gar egy félsorral el van intézve.
Szóval ne védjük itt a boltokat. Mert 10-ből kilencnél 10 perc alatt találnék annyi retket, hogy nem kevésre rúgna a bírság.Örüljek, hogy foglalkoznak velem? LOL
Én élek a boltból vagy ő belőlem? Itt a hiba. A bolt nem tesz szivességet senkinek. Ez a dolga.
Amúgy meg ha nem akar ezzel foglalkozni adjanak át minden papirt és kontaktot. Mert sok esetben ha a gyártóhoz fordulsz korrektebb és gördülékenyebb az ügyintézés.Zárszóként mindegy te én más mit gondol. Csak azt kell betartani ami le van irva.
Csak ugye te is belemagyarázol mindent. Meg a bolt is majomnak néz miután otthagytad a pénzed.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Attix82
őstag
válasz Gyuri27 #18102 üzenetére
A vevő vett X Ft-ért 2 éve egy Y teljesítményű VGA-t, gajra megy 2 év után és a bolt ad neki egy Y teljesítményű VGA-t 3 év garral. (Ami valószínű fejlettebb is mint elődje)
A vevő nem szenved hátrányt mivel ugyan azok a programok ugyan úgy fognak futni....
Ha megkérdeznék 10 embert szerintem 8 a 1050 Tit választani a 380 helyett az biztos.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Attix82 #18099 üzenetére
Tehát a gyártó csak azt garantálja, hogy átadáskor hibátlan, utána mossa a kezeit.
Bolt pedig vállal 1 év jótállást, utána örüljek, ha fogadják a köszönésemet.Csak arra nem választál még, hogy mi az a plusz két év?
A homály? Az alkonyzóna?(#18103) Attix82
Kb. 1 év és 8 hónap elteltével lett leadva a VGA a szerviznek.(#18105) Attix82
Mármint hogy vállalja a javítás / csere költségeit?
Jól tudom, cserénél újraindul a gari, és kötelesek új terméket a kezembe adni, vagy már ez sem él?[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Gyuri27
félisten
válasz Attix82 #18103 üzenetére
LOL
Nem csak X teljesitményt vett. Mást ne mondjak hűtés és egyéb ficsőrök stb-stb.
Nagyon el vagy tévedve. Nagyon nagyon.
[link] ami a teljesítményt illeti.AxBattler: a csere termékre is van garancia (az egy év és a +) nem a régi holmi garija folytatódik (bár néhány bolt ezt szereti ellőni).
De a javitásra is van gari. Meg a beépített alkatrészre, elemre is. Persze ebben az esetben a termék garija folytatódik.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
Innen szeretnék rendelni egy vga-t. Megbízható ez a bolt? Jók az árak, és van PH-s kedvezmény.
Áfá-s számlát adnak. Kérdésem, hogy mi történik, ha közben gond van a céggel? Hova fordulhatok garis ügyintézésre?Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
axioma
veterán
válasz Attix82 #18103 üzenetére
Tudjuk, hogy te a masik oldalon allsz.
Jelen user a 10-bol az a 2, aki mas alapjan tud azonosan hasznalhatonak tekinteni egy termeket. Amig nincs papir arrol, hogy a gyari csere szol arra amit ra akarnak tukmalni, addig egyertelmu, hogy trukkoznek, es a valodi cseret majd magasabb aron eladja. Ha 10-bol 8x bejon, akkor mit akadekoskodik annal a maradek kettonel, aki nem megy bele a kompromisszumba? Ez nem vilagos nekem. -
félisten
válasz Attix82 #18109 üzenetére
Végülis, ha vadiúj terméket kapok, újrainduló garival, az nem is olyan rossz, nemde?
Még ha 1 év is a jótállás..."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Ace Ventura
addikt
válasz Ace Ventura #18107 üzenetére
Bocsi a netshop.hu -ról van szó.
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Milka 78
nagyúr
válasz AxBattler #18110 üzenetére
Na hogy bonyolítsam a dolgot...
Ugye a sztorim ismert.Ipon,Giga 980ti G1,2 éves termék.Nem tudom a skacok mit mesélnek,de én sem javítást,sem csere terméket nem kaptam,ellenben a teljes árat levásárilhatom vagy akár vissza is kérhetem.
Hozzáteszem ez egy korrekt húzás volt az Ipontól.
Hozzáteszem a cég h.r-esei és a First Computer is ezen lehetőségeket mondta nekem.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Milka 78 #18113 üzenetére
...a teljes árat levásárilhatom vagy akár vissza is kérhetem.
Hozzáteszem ez egy korrekt húzás volt az Ipontól.Elhiszed nekem, hogy ez 0%-ban mulik az Iponon? Ha nekik jovairnak, akkor neked is, ez ilyen egyszeru. Meg ugye felfele mentek a vga zsuga arai ebben az egy evben, tehat tulkepp akar ugy is nezhetjuk, hogy szarul jartal (forintillag, mas kerdes, hogy ingyen hasznaltal egy kartyat ennyi ideig, es most ujra valaszthatsz egy szimpatikusat, a jelenlegi kinalatbol, amivel lehet, hogy elegedettebb leszel, jobb vasarnak gondolod az elozonel).
-
Gyuri27
félisten
válasz Attix82 #18109 üzenetére
Ez nagyon szakmai volt. Ezt itt be is fejezheted. Mert a modkerbe fog kikötni.
Az 1+x garancia a magyar jog szerint nem azt jelenti, hogy egy év után ha a bolt úgy akarja és a szádba vizelj annak te örülj.Aqua oldalról: "5. Mennyi a jótállási idő? A jótállási időt minden termék bemutató oldalán feltüntetjük."
[link]
Kiemelem neked! Jótállási idő: 3 év"Ha a hibás terméket javítani vagy cserélni nem tudjuk akkor a teljes vételárat visszafizetjük. Cserének minősül a hibás termékkel azonos rendeltetésű, minimum ugyan olyan, vagy jobb műszaki paraméterekkel bíró készülék. " Ez meg konkrétan vicc. Azaz az lenne ha nem átverés lenne.
"Amennyiben a termék rendelkezik saját jótállási jeggyel, illetve a gyártó a jótállást internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok, tabletek), a javítás leggyorsabb módja a szakszervizben történő bejelentés"
Mi közöm nekem bármilyen szervizhez akikkel semmilyen jogviszonyba nem állok?
Amd - Radeon - Ryzen
-
sigidi
tag
Sziasztok,
van egy 6ezer forintos fülhallgatóm, melyet a bestbytehoz visszavittem kontakthiba gyanújával.A javítás meg is történt, egy apró bakival: olyan kábelre cserélték amin van egy plusz switch (valami mikrofon kompatibilitás miatt android/ios stb. termékek között). Amióta visszavettem a terméket (11.27.) azóta megy az e-mail pingpongozás a muzix grouppal a probléma miatt, szeintük ugyanis ugyanarra a termékre cserélték, csak modernebb változatra, meg a normál kábel már nincs is nekik...viszont a bestbyte-nál a boltban ott van ugyanolyan, mint amit én vettem. lassan 3 hete megy ez, most hogy 3 kollegájukkal is beszéltem telefonon, az egyik mondta, hogy vigyem vissza hozzájuk és kicserélik egy olyanra, ami az eredeti volt. Garanciális idővel az ügyintézés miatt vesztettem 3 hetet, azt valahogy megoldható hogy visszaszerezzem?
köszi
Expect the unexpected.
-
asdf_
veterán
válasz Gyuri27 #18115 üzenetére
Ha a hibás terméket javítani vagy cserélni nem tudjuk akkor a teljes vételárat visszafizetjük. Cserének minősül a hibás termékkel azonos rendeltetésű, minimum ugyan olyan, vagy jobb műszaki paraméterekkel bíró készülék. " Ez meg konkrétan vicc. Azaz az lenne ha nem átverés lenne.
Elvileg ez takarna be a +1, +2 evet, csak ezt az aprosagot elfelejtettek odairni. Az elso evben a kotelezo jotallas ala tartozo termekeknel ez termeszetesen jogszabalyellenes kitetel, mely jogilag automatikusan semmis.
"Amennyiben a termék rendelkezik saját jótállási jeggyel, illetve a gyártó a jótállást internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok, tabletek), a javítás leggyorsabb módja a szakszervizben történő bejelentés"
Mi közöm nekem bármilyen szervizhez akikkel semmilyen jogviszonyba nem állok?
Na ez itt mar egy egeszen masik tortenet. Ha bolt nem seggfej, es pl. egy samsung tabletet nem 2 ev garival ad el (mert hat nem annyi jar ra, mar megintcsak), hanem 1 ev teljeskoru jotallassal, valamint regisztracio eseten a _gyarto altal biztositott_ tovabbi egy evvel, akkor biza szerintem siman fennall az a helyzet, hogy a boltos elhajtja -es joggal- a kuncsaftot, hogy sorry, en ezt egy ev garival adtam el, a Samsung azert, hogy adathalaszkodhasson, ad tovabbi egy evet, de ennekem ahhoz marhara semmi kozom, tessek hivni a nullahatnyolcvansamsungot. Volt is erre pelda itt par honapja, ahol a samsungtol vasarolt garanciakiterjesztessel rendelkezo meghibasodott termekkel nem volt hajlando foglalkozni a boltos (es jogilag mocskosul igaza is volt, mas kerdes, hogy nem celszeru leszarni a vevot).
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Gyuri27 #18098 üzenetére
Egyébként ez az RMA-s dolog talán nem elvetendő, érdemes lehet utánanézni a ticket-eknek. Ezt a két oldalt találtam, lehet bepróbálkozok, és meglátjuk:
Gigabyte eSupport
GIGABYTE Warranty Center"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
válasz Gyuri27 #18124 üzenetére
Ez csak attól függ, mit látni az oldalukon.
(#18125) Rudi50
Jó hogy léteznek olyan oldalak, de pl. Homárt nem kedvelem annyira, mert olyan írásokat is lehoznak, amiben egyértelműen az ügyfél volt a hunyó, mégis a boltot / márkát húzzák le benne.Pl. egy angolul nem tudó srác UEFI-t frissített az amúgy tökéletesen működő Acer laposán, valami félrement, és a gyártó szerint nem volt garanciális a hiba - szerintem teljesen jogosan, ugyanis mindenhova le van írva nagybetűkkel, angolul, hogy
- BIOS frissítés szervizes művelet;
- nem vállalnak garanciát a közben bekövetkező hibákért.
A srác igazából azt sem tudta, mit csinál, mégis az írásból az jött le, hogy de ez szerinte akkor is gariköteles, és fúj-fúj Acer.Szóval a Homáron nem látok olyan nagy minőségkontrollt...
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
asdf_
veterán
válasz AxBattler #18126 üzenetére
Jo, ez mondjuk netto faszsag. Ha valami, hat a bios frissites mocskosulrohatdul nem szervizmuvelet, ha az lenne, ad1 nem tudnad letolteni a bios file-t a gyarto weboldalarol, ad2 nem tudnad letolteni a programot, ami felirja az uj bios-t szinten a gyarto weboldalarol. (ad3: aki meg mindig kepes olyan vasat csinalni, hogy egyreszt nem ketbankos a bios, es az elso serulesekor nem rebooltat a masodik bankbol, masreszt nem tud emergency downloadot, ami annyibol all, hogy beraksz egy megfelelo tartalmu pendrive-ot, es arrol felszipkaz maganak mindent es ujrairja a bios-t, az valahol mashol nezzen korbe, az utcasepres kornyeken vagy nem tudom, de alaplapokkal ne foglalkozzon inkabb.
Az, hogy a juzer esetleg hulye volt, elcseszte, kihuzta a tapot alola, kikapcsolta frissites kozben, fogalma nem volt rola, hogy mit es miert csinal majd habzo szajjal az acert hibaztatta, az egy dolog, es feltehetoleg -tudatlansagabol es nyelvismeret hianyabol fakadoan- tenyleg nem volt igaza. De 2017-ben amikor megvan ra a technikai lehetoseg, gyartsunk mar hulyebiztos hw-t az isten ***za meg...
[ Szerkesztve ]
-
Ace Ventura
addikt
18112-re valaki?
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
félisten
válasz Gyuri27 #18124 üzenetére
No, meglett az online check, nem talált semmit a keresés, illetve akkor ez most azt jelenti, hogy nem is járt náluk a kártya?
Holott végig azt hangoztatta a szervizes, hogy a gyártó bevizsgálta a kártyát, nem tudták javítani, nem tudtak cserére semmit küldeni.A második képen azt nem értem, hogy egymás után írja:
Sorry, the Serial Number you entered is unavailable és This product is out of warranty, akkor most miva'?[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Gyuri27
félisten
-
félisten
válasz Gyuri27 #18130 üzenetére
Nyilván egy venticsere miatt nem fogják megreptetni (bár már lassan 2.5 hónap telt el a leadása óta, azalatt oda-vissza megjárja egy Aliexpress termék ), csak gondoltam hátha van valami nyoma... meg Te emlegetted korábban az RMA-t.
CHS okés, de nem tudom, hol lehetne utánajárni a másik kettőnek... Asbis, Cédrus, JTC?
Írjak mindegyiknek?"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Topikgazda
válasz Ace Ventura #18107 üzenetére
Ha jogutód nélkül szűnik meg a cég, akkor utána legfeljebb a gyártóhoz fordulhatsz, ami VGA-k esetében szinte mindig külföldre való postázást jelent.
-
asdf_
veterán
En meg mindig a gigabyte-nak irnek, a nagykerek mar csak uzleti titok miatt sem fognak mondani semmit (legalabbis nem lenne szabad, hogy mondjanak imho).
-
félisten
válasz Gyuri27 #18132 üzenetére
Köszike!
(#18134) asdf_
Done, 3-7 munkanap múlva válaszolnak, szóval...(#18135) LuckyL
Ugye Te nem olvastad az előzményeket?
Pénzvisszára elküldtek a francba.[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
-
Mózes1
csendes tag
Üdv kollégák
Kérdésem lenne
Microsoft Surface PRO 4
Hol tudom ellenőrizni hogy garanciás és a keszulek?a válasz___az értelmesség tükre.. néma gyereknek az anyja se érti a szavát... mozes19851213@gmail.com ——Ha ide irsz uzenetet akkor megkapom hamarabb
-
sigidi
tag
válasz sigidi #18116 üzenetére
Sikerült megoldani.
Ma sem válaszoltak se e-mailen se telefonon, úgyhogy bementem hozzájuk. Itt kiderült, hogy a bestbyte-tal közösen már pár napja van hivatalos válasz, csak nekem nem sikerült elküldeniük (a muzix a bestbyteot kérte meg, hogy vegye fel velem a kapcsolatot, miközben velük telefonoztam/leveleztem, szerintem ez fura..). Az irodában még sikerült egy másik kollegájuknak is beleszólni a 3 hete tartó ügyintézésbe, ő sem értette a problémám. Az is érdekes, hogy felajánlották, hogy szívességből cserélik (nem ismerték el a hibát) nekem 3-4 heten belül a füles kábelét, ha ott hagyom. Mindezt azután, miután mondták, hogy a bestbyte-ban vár a csere termék.A bestbyteban pedig sikerült egy olyat félretenniük, ami pont nem olyan, ami kell, szóval maradt a pénz vissza. Laza 3 óra utazással együtt, de ha nem megyek be, szerintem még januárban is tartana.
Expect the unexpected.
-
Milka 78
nagyúr
Üdv Urak!
Ha céges vásárlásos terméket veszek másodkézből (tehát HA-s bazáros) akkor én mint magánszemély elvihetem személyesen gariztatni?Kell hozzá valami céges,pecsétes nyomtatvány,meghatalmazás,stb...vagy csak simán beszambázok a számla másolattal? -
őstag
válasz Milka 78 #18141 üzenetére
ezt attól a cégtől kellene megkérdezni aki eladta a terméket eredetileg
te alapvetően azzal a céggel leszel jogviszonyban akitől mgveszed, tőle kell(ene) számlát kapnod és felé lehet szavatossági vagy jótállási követelésed adott esetben
fogyasztói jogaid az eredeti eladóval szemben biztosan nem lesznek, mert céges vásárlás volt, az is lehet hogy nincs is jótállás ilyen esetben, ezt is meg kellene kérdeznedcryptot minden termékemért elfogadom
-
Apollo17hu
őstag
Sziasztok!
Van egy kisösszegű (1400 HUF), de annál idegesítőbb problémám. Átlagosan félévente tönkremegy a fürdőben a tusoló fém gégecsöve (megreped a belsejében lévő műanyag, ezért szivárog belőle a víz). Múltkor már résen voltam, ezért eltettem a számlát.
A legutóbbi vásárlás 2017.06.03-án történt (kicsit több, mint fél éve). Az összefoglalóban olvastam, hogy a jótállás általában 1 évig él, tehát ha visszaviszem a tönkrement gégecsövet a számlával, akkor van esély rá, hogy azonnal cserélik / visszaadják a pénzem vagy mire számítsak?
Igazából vennék egy zsír újat, meg a régi ügyét próbálnám intézni, és ha jól jövök ki a dologból, akkor lenne egy tartalékba. Vannak esetleg hasonló tapasztalatok vagy tanácsok a témában?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Apollo17hu #18146 üzenetére
Fel ev szavatossag jar ra, mar lejart.
-
dugynok
senior tag
válasz Apollo17hu #18146 üzenetére
Vegyél normàlis minőségűt, ne obis gagyit.
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
Vettem egy vga-t Compmarket garival, ami ugye egy nagyker.
Én mint magánszemély visszavihetem oda a vga-t, ha esetleg gond van vele, vagy esetleg csak az, aki ott megvásárolta?Köszönöm!
Üdv:
AceÜres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
őstag
válasz Ace Ventura #18149 üzenetére
konkrét váalszt erre nem tudok adni, de egy van egy jótanácsom:
ha majd nyitva lesznek, hívd fel őket és kérdezd meg
szerintem ennél egyszerűbb megoldás nem nagyon van és nem hiszem hogy leharapnák érte a fejed
amikor még régen vásároltam angykerekből, nem igazán firtatták ki viszi vissza a cuccot számlával, de sajnos volt hogy kértek bélyegzőtcryptot minden termékemért elfogadom