-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
rednifegnar
senior tag
hi, fotoplus honlapjan ezt talaltam az elallasrol:
"Az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, amennyiben az áru átvétele nem az üzletünkben történt, ahol lehetősége van meggyőződni a termék milyenségéről. "
sztetek ez mennyire legal? az a gond hogy netes vasarlas es uzleti atvetel utan, megis szukseg lenne az elallasra. szerencsetlen modon ket darabot sikeredett venni egy ajandekba szant termekbol (tolem fuggetlenul is megvette masik csaladtag). de gondoltam nincs nagy baj mivel en a neten at vettem, akkor majd elallok...
A camera does not make art, the artist makes art.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz rednifegnar #18852 üzenetére
Nyugodtan elállhatsz ha online rendelted, a rendelés mikéntje számít a jogszabály szerint, nem az, hogy hol és hogyan veszed át.
The Truth is out there...
-
asdf_
veterán
Pláne, hogy ha ajándékba lett véve, akkor gondolom kibontva sincs, igy gond sincs a visszavételből. Az ilyeneket azok ellen írják, akik kölcsönzőnek nézik a webshopokat.
[ Szerkesztve ]
-
rednifegnar
senior tag
ki van bontva, mert az uzletben az elado kibontotta, benne voltak a dobozban a papirok (pl gari lap) de amugy se volt semmi se lezarva pl celuxal, v hologramos matricaval. a cucc maga egy sima leragasztatlan zacsiban van (a dobozon belul). kivette en szemmel raneztem de kiprobalva/hasznalva nem lett.
nem vagyok egy nagy szaki a temaban, de pl a 220volt honlapjan szepen le van irva az elallas lehetosege, de itt csak par sorban es benne van ez a kitetel. csodalkozom hogy ennyi idovel a joxabaly megjelenese utan meg mindig ilyet ki mernek irni, mert ez megtevesztes is.
de a nagyobb gondom, hogy ha visszaviszem es ezzel a szoveggel le akarnak pattintani akkor mit tehetek?[ Szerkesztve ]
A camera does not make art, the artist makes art.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz rednifegnar #18855 üzenetére
Elkéred a vásárlók könyvét, és beírod, majd írsz a békéltetőnek. Az a lényeg, hogy írásban állj el (email), ez nagyon fontos, hogy legyen nyoma!
The Truth is out there...
-
rednifegnar
senior tag
válasz Lackooo84 #18856 üzenetére
ok, sztem elso korben felhivom oket mert ugye a legegyszerubb az lenne ha be tudnam vinni es ott lepapirozni. ujra csak a 220-ra tudok hivatkozni, naluk van egy letoltheto nyomtatvany es azt, meg a cuccot a kozpontjukban le lehet adni szemelyesen. itt erre semmilyen utalas nincs, a megrendelo email is csak linkeli az oldalukat (az elallasrol). persze ertem en, hogy nem akarjak megkonnyiteni a dolgot, hisz nem erdekuk, de legalabb ne teveszenek meg...
[ Szerkesztve ]
A camera does not make art, the artist makes art.
-
Piftuka
veterán
válasz Superhun #18844 üzenetére
"Ergó marad a "jótállás" fogalom a teljes időre, amit pedig a PTK szabályoz."
A "Ptk." és a "151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet". Amelyekre a fogyasztóvédelemnek nincsen intézkedési jogköre.
Szóval ahogyan említettem, én is így gondolom, illetve értelmezem, de ha egyszer a fogyasztóvédelem nem tudja a fogyasztói jogokat érvényesíttetni, akkor szinte mindegy is.
Tényleg nem irigylem a laikusokat. Mert én még csak-csak "megvívtam a magam harcát", a jogszabályok ismeretében kitartottam az álláspontom mellett, érveltem, de a végeredmény az lett, hogy csak a Békéltető Testületnél, vagy bíróságon folytathattam volna.
Ezek alapján nem csoda, hogy vitás helyzetekben a legtöbb fogyasztó "rábólint" arra, bármit is ajánlanak számára a forgalmazók...
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz rednifegnar #18857 üzenetére
Ne bonyolítsd túl! Ha belemész a fentebb említett sztori magyarázatába "Ádámtól, Évától", szerintem csak magadnak ártasz akkor, ha nem korrekt a forgalmazó.
A hatályos jogszabályok alapján távollévők között kötött szerződések esetén 14 nap elállási határidő van érvényben.
Indoklás nélkül is elállhatsz (de az bőven elegendő indok, hogy "a család két példányban vette meg ugyanazt", és természetesen akkor is él az elállás joga, ha a webáruházban rendelt terméket személyesen vetted át.
Fontos megjegyeznem, hogy a "45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet" (a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól), ha nem a rendeletben felsorolt tartalommal és részletekkel tájékoztatott a forgalmazó, akkor az elállási határidő 12 hónapra hosszabbodik meg.
Ahogyan Lackooo84 is említette, az elállás tényét mindenképpen írásban közöld! Nagyon fontos lépés, a saját érdekedben. (Bár a törvény nem írja elő kötelező jelleggel.)
Javaslom, hogy akár most küldd el a vonatkozó email-t nekik, aztán a következő munkanapon pedig személyesen, az üzletükbe vidd vissza a terméket, és közöld az elállás tényét.
Elméletben, nem akadékoskodhatnak.
Amennyiben mégis, és nem tesznek eleget a kérésednek és jogszabályi kötelezettségüknek, akkor panaszodról kérj azonnal jegyzőkönyvet.
Amennyiben ilyet nem adnak, akkor ennek tényét, és a panaszod részleteit is írd bele a "Vásárlók Könyvébe".
Amennyiben a "Vásárlók Könyvébe" bejegyzést sem teszik lehetővé, és/vagy ilyen dokumentumot nem tudnak adni, akkor mindezt a területileg illetékes járási kormányhivatal fogyasztóvédelmi osztályán jelentsd be.
"Aquila non captat muscas."
-
rednifegnar
senior tag
válasz Piftuka #18859 üzenetére
koszi a sok infot, remelem nem lesz gond. nem akarok en magyarazkodni, igazabol semennyit sem mivel semmi kozuk hozza es amugy se kotelezo indokolni. meg szerencse, hogy maganszemely nevere lett veve.
ha 12 honapra no az elallas megtevesztes miatt akkor plane nem ertem miert hagytak azt kint, csak maguknak okoznak vele bajt.
persze rossz viszonyban se szeretnek lenni veluk, mert mi vagyunk a hunyok es amugy se kellemes az ilyet intezniA camera does not make art, the artist makes art.
-
rednifegnar
senior tag
válasz rednifegnar #18860 üzenetére
Közben nézegettem tovább a kapott emailokat meg a honlapjukat (az angol nyelvűn egy mukk sincs az elállásról), de amúgy is olyan fura az egész, komolyan az az érzésem, hogy arra játszanak mindenütt (a honlapjukon meg a levelezésben), hogy az bolti átvétel ne legyen net-es vásárlásnak minősítve. Mindenütt úgy van megfogalmazva minden mintha kvázi csak egy előzetes érdeklődés lenne az egész nem pedig netes vásárlás, és a tényleges vásárlás a boltban történt pl:
"Köszönjük webáruházunkban tett látogatását, és ezúton értesítjük, hogy vásárlási szándékáról értesítést kaptunk."
"Tájékoztatjuk, hogy jelen üzenet csak a rendelés visszaigazolását szolgálja, nem minősül szerződésnek. A rendelés a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. A tényleges adásvételi szerződés csak az áru megvásárlását követően jön létre."
"Értesítés beérkezett vásárlási szándékról
Vásárlói igény azonosító kód: 12345x
Rendelés ideje: 2018-05-nn oo:pp
Státusz: Rendelés beérkezett, nem visszaigazolt
Vásárlás módja
Átvétel módja: Személyes átvétel a Budapest üzletünkben
Fizetés módja: Üzletben"Tudom én parázom túl de akkor sem tetszik...
A camera does not make art, the artist makes art.
-
asdf_
veterán
válasz rednifegnar #18861 üzenetére
Ez teljesen normalis, a jog szerint is ugy van, hogy az automata visszaigazolas nem jelenti a szerzodes letrejottet (megelozve, amikor valaki 20 000 Ft-ert rak kosarba 200 000 Ft-os lapostevet, aztan ezerrel veri az asztalt, hogy marpedig en megvettem azt a tevet). Siman csak kvazi idezve vannak a jogszabalyan irtak, semmi gond nincs vele.
-
chopin42
őstag
válasz rednifegnar #18861 üzenetére
Kaptál második e-mailt arról, hogy átvehető? Mert arról kell kapnod, ahogy arról is, hogy visszaigazolják a rendelésed. Mert ha igen, az a törvény alapján létrejött szerződésnek tekinthető, akármit is állítanak. Bár amit linkelek, az átvétel napját jelöli meg online vásárlás után, mint az elállás kezdeti időpontja. Szóval még ez a feltétel sem kötelező. A törvény egyértelműen kimondja, hogy az online vásárlás függetlenül az átvétel mikéntjétől a 14 nap törvényi hatálya alá esik.
Ezt olvasd át alaposan, és járj el e-szerint. Itt szinte ugyan ez van leírva. Lényeg: ők NEM találhatnak ki olyasmit, ami eltér a törvénytől, és téged hátrányosan érint. Márpedig amilyen e-mailt küldtél, abból kiderül, hogy bepróbálkoznak a "ez nem rendelés, nincs érvényes szerződés, bla bla", ami hátrányos megkülönböztetés.[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
rednifegnar
senior tag
válasz chopin42 #18863 üzenetére
ketto mailt kaptam (plusz a regisztraciot), ez volt a subject:
-Rendelés beérkezett, nem visszaigazolt
-Üzletben átvehető
a masodikban irjak, hogy mehetek erte. a fura duma meg siman fent van a honlapjukon a rendelesi felteteleknel:"Az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, amennyiben az áru átvétele nem az üzletünkben történt, ahol lehetősége van meggyőződni a termék milyenségéről. "
nem egy sufni hely 3 rendes uzletuk is van, legnagyobb fotosmarkak hivatalos viszonteladoja minden jogositvannyal ami ehhez jar (kedvezmenyek ervenyesitese, hivatalos gari, stb), kozben meg kiirnak egy ilyet.
A camera does not make art, the artist makes art.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz rednifegnar #18864 üzenetére
Nem kell bonyolítani a szitut, írsz nekik egy emailt, majd visszaviszed az árut, és kész.
The Truth is out there...
-
asdf_
veterán
válasz rednifegnar #18864 üzenetére
Tulparazod a dolgot, modnom, hogy csak a kolcsonzonek hasznalok megfelelmlitesere, eltantoritasara irjak. Jogszabalytol fogyaszto hatranyara torteno elteres automatikusan semmis, tehat vissza KELL venniuk a termekedet, nincs mas valasztasuk, akarmit is irnak, egy ceges aszf nem uberel egy jogszabalyt.
-
germinator66
aktív tag
Sziasztok!
Nekem egy futárközvetítő céggel (Ecoparcel) gyűlt meg a bajom. Még tavaly év végén megrendeltem rajtuk keresztül egy szállítást, amit az olasz GLS fel is vett, majd szépen elhagyta a csomagot. Három hónap után elismerte a közvetítő cég a hibát, és a kártérítési igény jogosságát, ám pénzt azóta sem kaptam (~6 hónap), megkeresésre azóta nem reagálnak. Időközben az EFK-val is felvettem a kapcsolatot, de sajnos mára kiderült, hogy ők sem tudtak többet elérni (nem válaszoltak az ő megkereséseikre sem), ezért javasolták a polgári peres eljárást. 200 EUR értékről lenne szó, és már csak a pofátlan hozzáállásuk miatt sem akarom ennyiben hagyni a dolgot. Ezen opciót javasolták alternatívaként még.
A kérdésem, hogy csinált már valaki hasonlót? Ismer valaki olyan személyt/jogászt, aki jártas ezekben, tudna segíteni?
[ Szerkesztve ]
-
Indian74
senior tag
Sziasztok !
Lehet hogy nem ide tartozó kérdést tennék fel,de azért ha tudna valaki érdemleges válasszal szolgálni,megköszönném. HTC mobiltelefonoknak csak a TMX szervizelheti,van más valami szervizközpontjuk??NAGYPAPA
-
Pécsi gyerek
addikt
Ma találtam,hátha valakinek jól jön egy ilyen infó.[link]
Az én telefonom szervízben van jelenleg,mert kedves telenor 3 hónap után elismerte ugye , hogy amíg egyszer szervízben volt a telom,annyi idővel meghosszabodott a garim.A poén hogy ha megint beszarik akkor megint kezdhetem velük előről az egész hercehurcát mert a békéltető testületi végzésen nem fog szerepelni pl az hogy nekem most mennyivel hosszabodik meg a garim.Majd leharcolhatom velük ha esedékes
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Pécsi gyerek #18869 üzenetére
Hiába, a pl. a Telekom is minden zokszó nélkül beleírja az ÁFSZ.-be, hogy 30 napon belül adják vissza a lóvét, és be is tartják. Nekem volt egy visszaküldésem náluk, és hiába kloffoltam az asztalt, meg mutogattam a 14 napra, akkor is csak az ÁSZF.-re hivatkoztak.
The Truth is out there...
-
germinator66
aktív tag
GVH vagy NFH.
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz Lackooo84 #18870 üzenetére
Pont az felesleges hogy az aszf ra hivatkoznak,hogy ha az törvénytelen.Egyértelműen levan írva hogy 14 nap a határidő,a többi duma.Fogyasztóvédők gvh nál azonnal panaszt tenni mindenkinek.Megtanúlnák hamar a leckét.Csak ez a fránya magyar a saját jogaiért sem áll ki mint a példák mutatják sokszor.
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
lsc
nagyúr
Üdv
Azt jól tudom hogyha garanciális csere volt akkor a gari újraindul? Egy ilyenről [link] lenne szó. A garancialapon annyi szerepel hogy csere, ott az új "készülék" gyári száma is.Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz Pécsi gyerek #18874 üzenetére
Kompletten cserélték, mint írtam más lett a gyári szám. Köszi.
Az élet kegyetlen .
-
Josi
aktív tag
válasz Pécsi gyerek #18874 üzenetére
De csak a garancia 1. évében.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Riccsiz_h
aktív tag
sziasztok !
Sajnos nem tudok jobb helyre fordulni, az lenne a kérdésem mi a teendő ilyen esetben (igyekszem tömören összefoglalni):
Egyik ismerősöm megkért hogy szereljek össze neki egy gépet (nem annyira ért hozzá), megbeszéltük mit veszünk és ő ment el az alkatrészekért átvenni. A lényeg:
- Ryzen 2400G processzor
- ASUS B350 Prime Plus alaplapAz alaplap látta a procit települt is minden, de fagyott a Windows ha USB-t használtam. Nem is tippeltem arra hogy a BIOS hibája lenne, mert sosem találkoztam ilyen fajta hibával, de mint később kiderült egy mezei BIOS update megoldotta a problémát (mert bár olyan BIOS volt rajta ami már támogatta a 2. gen Ryzen procikat, de még az első ilyen kiadott BIOS-ok egyike volt, és mint kiderült szuper bugos).
De ugye erre egyből nem jöttem rá így sorban leteszteltük az alkatrészeket (RAM, táp, másik OP rendszer stb.), illetve vettünk ebből az alaplapból még egyet hogy kizárjunk mindent. Ebbe a második lapba beletettük a processzort, és semmi. Nem bootolt, nem történt semmi és ami a leggyanúsabb az volt hogy még a prefériák sem kaptak feszültséget (pl. egyik USB sem). Biztosra vettem hogy régi BIOS van rajta és ezért nem látja a procit, de gyanús volt nekem hogy ez a feszültséges téma (hisz a másik lapnál egyből kaptak feszültséget). Mindent 100x ellenőriztem, minden kábel a helyén volt.
Akkor vissza a proci az első lapba lefrissítettük a BIOS-t és ment minden, majd gondosan visszacsomagoltuk a másodszorra vett lapot és készültünk arra hogy elálljunk a vételtől. Vissza is mentünk a boltba stb. ott az szervizes nagyítóval végignézte a lapot majd közölte hogy itt és itt bele van karcolva az nyomtatott áramkörbe és le vannak törve csatlakozók. Ezt így szabad szemmel nem is veszi észre az ember (főleg ha nem keresi). De tényleg egy komolyabb sérülés volt.
Számtalan gépet raktam már össze az évek folyamán és ismerősöm végig ott velem mikor teszteltünk, szereltünk. Mindig nagyon óvatosan bánok az alkatrészekkel, és ez most sem történt másként. Bizton állíthatom ahhoz a sérüléshez valakinek bele kellett ütnie alapba csavarhúzóval vagy valami éles tárggyal, és ha ilyen történt volna mindketten emlékeznénk rá. Valamint annyira lehetetlen helyen volt a sérülés hogy összeszerelés közben még véletlen sem tévedtem volna arrafelé.De ez már magyarázza a nem működő USB portokat és a be nem kapcsolást. A probléma hogy ők kötötték az ebet a karóhoz, ők ezt nem veszik vissza és állították mi tettünk tökre. Hosszas vitatkozás után "nagylelkűen" felajánlották elküldik a gyártóhoz és majd 3 hét után eldöntik. Külön érdekesség hogy ismerősömnek nem mutatták meg az alaplapot mielőtt átvette hogy nézze meg biztos sértetlen-e (ő pedig sajnos nem tudott róla hogy ez meg szokott történni a legtöbb boltban). Illetve az alaplap bontott volt, tehát se a doboz se a zacskó nem volt leragasztva. Hiába említettük mindkettőt nem foglalkoztak velünk. A fényképet majd küldik emailben, azóta sem jött meg, remélem akkor holnap.
Az a kérdésem hogy ilyen esetben kihez lenne fordulni ? Hol lehet panaszt tenni ? Van rá esély hogy nem megy a kukába majd a 30 ezer HUF ? Előre is köszönök bármiféle tanácsot
Üdv. Riccsiz
-
AXisBOLD
addikt
Sziasztok,
LG hűtővel bajlódok, tapasztalatnak leírom az ügyet:
1 hónapja neten, de bolthoz rendeltünk egy 210k-s LG hűtőt
Kiszállítás, beüzemelés
A kompresszor adott ki egy magasabb, ciripelő hangot ami nagyon zavart
Bolthoz vissza 14 napon belül, jegyzőkönyv, de megbeszéltük hogy szerelőt hívunk, nézzen rá
Szerelő megállapította, hogy valóban kiadja ezt magasabb hangot, de mondta hogy ez a típus kb ilyen és ez határeset, de cseréljem
Boltba vissza csere megrendel (még mindig neten)
Kicserélték a hűtőt, beüzemel, a kompresszor nem zavaró, de a fagyasztó ajtó (alsó zsanér) kattog nyitásnál
+ a gombnyomkodós visszajelző hangszóró (gondolom rosszul lett beszerelve) hajókürt hangú
Boltba vissza, mondtam hogy nem akarok még egyszer egy 80kg-os 210cm magas hűtőt fel le cipeltetni a negyedikre, legyen szerviz, ezeket csak meg tudják csinálni helyben és elfelejthetjük a dolgot
Szervizes felhív, egyeztetés, majd a szervizelés napján este fél 6-kor hív, hogy megszűnt a szerződés köztük és az LG között, nem tud jönni... no comment, de legalább segítőkész volt, mondta hogy pont most szervezik át a szerviz hálózatot, dél óta telefonál, hogy mi legyen, 5 munkát kellett lemondania aznap
Boltba vissza, mivel lejárt a 14 nap, de már a kiszállítás másnapján jelentettem a hibákat, jegyzőkönyveztettem ismét, hogy azért legyen róla papír.
Segítőkészek voltak, adtak egy másik szerviz számot, de az csak másik megyében vállal
Így LG központi szám, hiba bejelent, természetesen egyből a kiskereskedőre mutogattak, de mondtam, hogy kivételesen szervizeltetni szeretném, ok jegyzőkönyv, 24 órán belül hívnak
És azóta eltelt 5 nap (3 munkanap) és semmi, úgyhogy ma ismét hívom őket...Ma hívom őket ismét, itt tartok most...
Aurea mediocritas
-
ForRedGlory
félisten
Sziasztok!
Mai napon sikeresen felnyomta az agyvizem az ISTYLE nevű "cég".
Kettő egész hete tetettem rá az iPhone X-re üveg kijelző védő fóliát. 6000 Ft-ért. A mai napon belevegősödött, vagy elengedte az anyag, amivel rátették. Nem a legszélén, hanem attól kicsit bentebb. A szélén tapad, tehát nem arról van szó, hogy megsérült, mert akkor lifegne és nem tapadna.
Visszavittem hozzájuk és kb az így jártam választ kaptam, mert hogy 72 órán belül fogadnak el minőségbeli problémát, utána nem.
A kérdésem az lenne - mert erre nyilván nincs gari, miután 10.000 Ft alatt van -, hogy a szavatosság ilyenre játszik? Rájuk szeretném borítani az asztalt, mert ilyen flegma köcsöggel még életemben nem találkoztam, mint akivel beszéltem. A vevő addig jó, amíg fizet...
Fogyvéd oldalán ezt találtam, bár itt nyilván nem sok újat mondok vele a profiknak.
"A Polgári Törvénykönyv minden, fogyasztói forgalomban (vagyis kereskedőtől természetes személy által) megvásárolt termékkel kapcsolatban (függetlenül annak vételárától, új vagy használt voltától) szavatossági kötelezettséget ír elő. Új termék esetében két éves időtartamra; használt termékek esetében, továbbá nem fogyasztói szerződések esetén (magánszemély – magánszemélytől, kereskedő – kereskedőtől való vásárlása esetén) egy éves időszakra.
Ha ezen időszakon belül a termék gyártási eredetű hibával romlik el, a kereskedő köteles azt ingyenesen javítani, cserélni, vagy ha egyikre sincs lehetőség, árleszállítással élni, a terméket a vállalkozó költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, végső esetben a vételárat visszafizetni. Tehát mind a szavatosság, mind a jótállás időszakában alapvetően szavatossági jogainkat érvényesíthetjük."
Érdemes ezzel foglalkozni? Marhára nem akarom hagyni magam, mert kabaré az ISTYLE hozzáállása.
-
hurenzon
senior tag
válasz ForRedGlory #18879 üzenetére
Telekom bolt szó nélkül cseréli, szerintem nekik is kellene.
-
Topikgazda
válasz ForRedGlory #18879 üzenetére
2 év szavatosság van minden termékre (ártól függetlenül), aminek az első fél évében a boltnak kell bizonyítani, hogy a hiba nem gyári eredetű. Ez azt jelenti, hogy ha fél éven belül viszed vissza, akkor kötelesek kivizsgálni a hibát. 72 óra sehol sincs a törvényben.
-
Indian74
senior tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy a jogszabályok nem vonatkoznak a boltokra??
Csak is a Szervizre hogy 15 napon belül kötelesek(vagy csak kéne) megjavítani a készüléket??
Mert hogy én már vagy két hete bevittem a Extrem digital szaküzletbe ahol lett véve egy HTC mobiltelefon,de a TMX szerviz semmit nem tud a telefonomról,hozzájuk be sem érkezett a javítandó termék.
Ezek szerint a Extremnek van valami más szervizközpontjuk,vagy csak a TMX javíthatja??
Mennyi ideje van a boltnak eljuttatni,javíttatni a telefonomat,rájuk nem vonatkozik valamilyen jogszabályzat??
Mert hogy az Extrem 30 napot irt a papirjukra,hogy annyi idő alatt fogják megjavítani a leadott hibás terméket.NAGYPAPA
-
-
Indian74
senior tag
válasz Superhun #18883 üzenetére
Köszönöm a válaszod.
De az biztosan nem fogom hagyni hogy a telefonomon üljön 30 napig vagy akár tovább.
De érdekes mert most kaptam a Extrem szaküzlettől válasz levelet amiben közlik hogy a készülékem a TMX szervizközpontban van,ott meg a munkalap szám keresés alapján nincs ott bent.
Akkor most hol is van??NAGYPAPA
-
bucihost
senior tag
válasz Indian74 #18882 üzenetére
Szia. Én már 1 hónapja leadtam az EDIGI-nek a telefonom, de még át sem adták a szerviznek....
másodjára küldtem vissza. Március elején adtam le először, akkor több mint 1.5 hónap után kaptam vissza, amiből 2 nap volt a szervizben eltöltött idő. kb 3 napot volt nálam, majd küldtem megint vissza. mert **** lett mint volta... Egyre gusztustalanabb az edigi... ügyfélszolgálatot hiába hívom, hogy hol a telefon, mert arogáns buta tudatlan bunkó stb az ügyintézők 90%-a....Mert hogy az Extrem 30 napot irt a papirjukra,hogy annyi idő alatt fogják megjavítani a leadott hibás terméket.
Ezt a részt hol olvastad? Írásos nyomot erre nem látok, nekem csak telefonban emlegetik ezt....
[ Szerkesztve ]
-
Indian74
senior tag
válasz bucihost #18885 üzenetére
Tessék itt a bizonyíték hogy az EDIGI 30 napon belül javíttatja.
De kérem alássan,az EDIGI ezt hogy gondolja??
Ö maga hozz új törvényeket,közben 15 nap a hivatalosan a javítási idő (tudom ök csak a forgalmazó,de náluk adtam le),jó ahogy szoktam mondani ez nincs köbe vésve,sajna,de hát akkor is,nincs telefonom,lassan 18 napja.
De egy új infó kaptam a TMX-töl hogy egy náluk megbízott szervizükben van a telefonom,na ez egy pozitív jel.
De remélem ezt nem azért mondták hogy megnyugtassanak,azt sehol sincs a telom,na az nagyon csúnya lenne,ezektől minden kitelik.
Nos a TMX munkalap keresés oldalukon,nincs bent náluk,de még kaptam egy email címet a külső szervizhez,írtam nekik de még mai napig sem kaptam választ.
A legeslegfontosabb,hol is van a telefonom,miért nem látom sehol sem,és még válaszra se méltatnak,na nekem ez a legnagyobb bajom ezekkel a cégekkel,üzletekkel.
Csak javítsák meg normálisan,nekem ez a legfontosabb,ja és minél hamarabb.NAGYPAPA
-
Bengio
tag
Sziasztok!
Birtokomba került egy 2017. szeptemberi vásárlású Corsair CX450M moduláris tápegység. Mivel friss a dolog, még nem próbáltam ki, az eladó állítása szerint a ventilátor terhelésen (tehát emelt fordulaton) hangos, talán csapágy hangja lehet. PCX-nél garis a táp, PDF-es garipapírt + számlát megküldi nekem e-mailben.
Kérdéseim:
1. Mennyire esélyes, hogy ezért pozitív elbírálást kapok, és valóban hibásnak találják a tápot = gariztatás lesz? Esetleg ez nem tartozik (még) a garanciális problémákba, és azt mondják, hogy emiatt nem cserélik?2. Ha gariztatás lesz, és nincs pont ugyanilyen a kínálatban / készleten, akkor levásárolhatom az árát? Ez esetben az eredeti számla gondolom kelleni fog, amivel bizonyítom, hogy akkor, annyiért vettem.
3. Az gond, ha nem a számlán szereplő (eredeti) vásárló adja le, hanem én, tehát a nevek nem egyeznek?
4. Ha én leadok mindent (tápot, dobozt, kábeleket), akkor előfordulhat, hogy én egy csupasz tápot kapok minden tartozék nélkül, vagy kötelesek nekem full dobozos terméket átadni, ahogyan én is leadtam a hibásat?
Köszönöm előre is a válaszokat!
Ha megadom a számom privátban, kijelzett számról hívj! -> Rejtett számról érkező hívást nem veszek fel. Köszönöm.
-
lao
tag
válasz Indian74 #18886 üzenetére
Hi ! Tudom dühitő de a "
Ö maga hozz új törvényeket, közben 15 nap a hivatalosan a javítási idő " nem 15 nap , törekednie kell a 15 napra . A javítási idő el húzódhat jó sokáig (30-40 nap ) . Sajna ilyenek a törvények.
Más : ha veszek egy 28 E Ft értékű fúrógépet -- haza viszem és nem működik … vissza viszem akkor kötelesek cserélni /le vásárlás/pénz vissza ? A vevőszolgálaton közölték ptk -ra hivatkozva , hogy ők el küldik bevizsgálásra. Mondom ez nem ok mert addig én mit használjak? mert nekem most van rá szükségem . Hosszú lenne le írni de tudtommal ilyenkor nem hivatkozhat a ptk-ra . Köteles cserélni , persze utána elküldi be vizsgálásra és ha kiderül , hogy a vevő okozta a hibát akkor annak a kijavítását / helyre állítását a vásárló köteles fizetni.csgo jarokeret 37.221.209.104:27164 ----örök windows biteskedjék az androidos iPhonodon----
-
Indian74
senior tag
Szia!
Ok azt értem hogy törekedniük kell a 15 napra,én is oda írtam a mondókámba hogy a 15 nap az nincs kőbe vésve csak dühítő és érthetetlen számomra,és ki is használják ezeket a sz@r törvényeket,és még hogy mindenki csak a másikra mutogat,hogy leadtam,nála van ja nem is,külsős céghez adtuk bevizsgálásra,stb,na ez a nem mindegy.NAGYPAPA
-
Lackooo84
nagyúr
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 7. § * Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
- Ezt így a pofájukba!
The Truth is out there...
-
lao
tag
Mindenkinek nagyon köszönöm a választ. Akkor jól tudtam .
csgo jarokeret 37.221.209.104:27164 ----örök windows biteskedjék az androidos iPhonodon----
-
hurenzon
senior tag
Samsung csereutalványt bármelyik média marktban beváltható vagy csak abban az üzletben ahol vettem?
-
Pécsi gyerek
addikt
Üdv.Edigitalnàl van nekem is az egy hónapos tàpegységem.A neten tudom követni hogy épp merre jàr a tàp,hol tart az ügyintézés.Nekem kb 1,5-2 hét volt amíg eljutott a szervízbe.Azóta is ott van,kb 1 hónapja adtam le.A 40. -ik napon befogok menni,és kérem a cserét,ha nem adjàk vàsàrlók könyve,azt lesz ami lesz Amúgy igen ràvan írva a papírra,hogy 30 nap alatt próbàljàk megoldani.
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
Pécsi gyerek
addikt
Màs...Én voltam akivel szórakozott a Telenor.Nem akartàk elismerni,hogy garanciàlis a telefonom.Ugye volt békéltető testület meg minden.Nekem adtak igazat, Telenor is elismerte hogy nagyon elcseszték a dolgokat Szombaton be is mentem a Telenor hoz,mert megjött a telóm a szervízből.Nem javítottàk meg a Lenovo vibe s1 lite telóm.Kaptam egy Vadi új Moto X4 -et. Kétszer dràgàbb teló ahogy nézem,és nagyon megvagyok elégedve vele Szóval senki ne hadja magàt,ha jogos az igénye. Velem is addig tököltek,míg nem lett egy kúr..a jó kis telefonom.
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Brawl Stars
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Spórolós topik
- További aktív témák...