-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz Attix82 #18400 üzenetére
Boltja válogatja milyen a hozzá állásuk.Én pont a napokban vettem egy páramentesítőtt praktikerből, el volt törve.Nem problémáztak azon,hogy mi törtük e el,azonnal cserélték.(aznap visszavittem)Persze vannak "kötekedő" boltok sajnos...
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
Kanczy
veterán
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy garanciális csere során az üzlet (egy mechanikus billentyűzetről van szó) mondhatja azt, mikor nem képes ugyanolyan típusú terméket, vagy egyéb, számomra megfelelőt szolgáltatni, hogy csak levásárolhatom az összeget náluk? Azt mondták a telefonban, hogy a gyártó - akinek visszaküldték a hibás terméket - levásárlásra ad nekik ilyenkor lehetőséget. Véleményem szerint el is vihetném a pénzt tőlük, de nem vagyok benne biztos.
Előre is köszi
[ Szerkesztve ]
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Jimy83
aktív tag
Udv
Lassan 2.5 honapja szervizben van a hangfalam.
Par hete felhivtam a szervizt, azt mondtak komolyabb a baj es hogy alkatreszt varnak hozza.
Kezdem unni hogy tovabbra sincs hangfal.
Van ra lehetosegem hogy kerjem a boltol a keszulek cserejet?
Mit kene irjak nekik ?
Egyebkent kifutott termek, 100 ezer ft volt mikor vettem.
Vagy varjak turelemmel ? -
lao
tag
Üdv !
Lehet láma kérdés , de ezt az ár meg jelölést nem egészen értem : bruttó ár ( áfa 0% ). Egy laptoprol van szó , internetes magyar bolt. Az áfa része ami nem tiszta.csgo jarokeret 37.221.209.104:27164 ----örök windows biteskedjék az androidos iPhonodon----
-
kingpython
aktív tag
Sziasztok!
Van egy: GIGABYTE GA-Z97X-Gaming 7 alaplapom, ami meghibásodott, de még garanciás és visszavittem a boltba ahol vásároltam, na, most ott is megállapították, hogy tényleg rossz és felküldték Pestre onnan meg állítólag ki a GIGABYTE gyárba, mert állítólag manapság mindent oda küldenek vissza.
Na, most a kérdésem az, hogy manapság hogy működnek ezek a garanciás dolgok, mert már 5 hete el lett küldve és még az óta sincs semmi infó róla? Van erre valami konkrét jogszabály?
ASUS ZenFone 2 ZE551ML 4/32GB WW
-
Topikgazda
válasz kingpython #18411 üzenetére
Szia. Mennyi idős az alaplap? Jogszabály szerint 1 év a kötelező jótállás, 1 év után pedig csak a gyártói garancia él, aminek a feltételeit a gyártó határozza meg.
-
Topikgazda
válasz kingpython #18413 üzenetére
Akkor az 1 éven már bőven túl vagy. Itt nem tehetsz mást mint hogy vársz. 2-3 hónap is lehet a gariügyintézés, mivel a gyártó külföldön van.
-
Kanczy
veterán
válasz Superhun #18412 üzenetére
Szia! Lenne egy némileg idevágó - jótállással kapcsolatos - kérdésem. Két éves jótállás tartozik az általam fentebb is említett (2016. novemberében vásárolt) billentyűzethez, aminek kicserélésénél csak levásárolni akarják engedni az árat, mert nem tudnak ugyanilyet adni. Azt mondták az üzletben, hogy a gyártónál áll a dolog, és lehet öt hét is, mire bármit lépnek. Tegnap volt három hete, hogy leadtam az eszközt. Jól értem, hogy már ki kellett volna cserélniük a billentyűzetet / vissza kellett volna adniuk a pénzt? Köszi
[ Szerkesztve ]
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Josi
aktív tag
válasz Kanczy #18415 üzenetére
Mivel 1 éven túl vagy, így már a gyártó által vállalt jótállás van érvényben.
Szerintem 2 lehetőséged van:
1: Elfogadod a levásárlást, és veszel valamit.
2. Ragaszkodsz a billentyűzethez, de ekkor ki kell várni mit tesz a gyártó.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Gabi 8906
senior tag
Sziasztok! Nekem van egy Doogee Mix telefonom szervizben. (First Phone)
Még 1 hónapos sem volt amikor beadtam gariba javíttatásra.(Anyaghiba miatt) Kereken ma 1 hónapja hogy ott van.
Ilyenkor mit tudok tenni?Apple IPhone 13 Promax+Lenovo Thinkplus-GM2 Pro+B&O Beoplay A1
-
Susi
csendes tag
Sziasztok,
a következőkben kérném a tanácsotokat.
Adott egy 2016 decemberében vásárolt - ipon - gigabyte 1060 vga kártya 3 év garanciával, ami 2018 januárjában, játék közben füstöt eregetve elhalálozott. Leadtam garanciális ügyintézésre amit korrekt módon 15 munkanap alatt be is fejeztek, és tájékoztattak arról, hogy sem javítani sem pedig cserélni nem tudják, a vételárat tudják csak vissza adni.
Tekintettel a VGA árakra a vételár visszafizetése nem túl kedvező megoldás számomra. Nem értem, hogy egy forgalomban lévő terméket miért nem cserél ki a gyártó? Lényegében a visszakapott pénzből tudok venni egy teljesen ugyanolyan terméket csak jóval magasabb áron, ismét 3 év garival :S Ez aztán az ügyfélélmény...
Van esetleg Gigabyte helyi képviseletével kapcsolatos tapasztalatotok? Illetve van bármi egyéb javaslat/ötlet?
Köszi,
Susiui: csak a felesleges köröket elkerülendő, nem ... nem bányászatra használt eszközről van szó, általános használat + a gyerkőc heti néhány órás BF2 játék végezte ki...
-
Topikgazda
Szia. 15 munkanap alatt tutira nem ért vissza a cseretermék a gyártótól. 1-2 hónap szokott lenni egy ilyen folyamat. Szerintem itt az van, hogy az ipon próbál gyors megoldást adni neked a helyzetre, ami a jelen körülmények között az, hogy visszaadják a termék árát. Esetleg próbálj meg az iponnak írni egy emailt, hogy köszönöd szépen, nagyon kedvesek, hogy felajánlották ezt a lehetőséget, de te inkább megvárnád a gyártó által küldött cserekártyát, bármennyi időbe is kerül.
-
addikt
Sziasztok!
Egyik GSM boltban most már 1 hónapja szervizbe van a telefonom. A kérdés az, hogy jogosan kérhetek -e tőlük másik telefont , vagy a pénzt vissza, vagy van valami határidőhöz kötve, amivel a kereskedő jöhet kifogásként ? Köszönöm!iPhone felvásárlás előfizetéses is!
-
Topikgazda
válasz Jeanne d'Arc #18425 üzenetére
Ha 1 évnél fiatalabb a telefon, akkor kérhetsz cserét vagy pénzvisszafizetést, mert megfelelő határidőn belül nem sikerült megjavítani. Ha a bolt erre nem hajlandó, akkor a békéltető testülethez tudsz fordulni.
-
Gabi 8906
senior tag
válasz Gabi 8906 #18424 üzenetére
Ma megjött a válasz a first phone tól:
"A készülékét a tegnapi nap hoztuk el a szervizből.
A mai nap folyamán lesz visszaküldve GLS-sel a soproni üzletünkbe!A készüléket bevizsgálás után a sercegő hangot a szerviz nem tapasztalta, és a kereten a foltok nem hibajelenségek, hanem tulajdonságok.
További szép napot!"
Az agyam eldobom, ehhez kellett nekik több mint egy hónap? Pedig elméletileg alkatrészre várt a telefon, nekem azt mondták az üzletben..
Apple IPhone 13 Promax+Lenovo Thinkplus-GM2 Pro+B&O Beoplay A1
-
Gabi 8906
senior tag
válasz Superhun #18423 üzenetére
Szia!
Ma hívtak volna hogy vissza jött a telefon, nem csináltak rajta semmit.(2017.01.27-2017.03.03) Megírtam nekik hogy kérem a készülék cseréjét vagy pénz vissza fizetést, ellenkező esetben a fogyasztó védelemhez viszem az esetet.
Apple IPhone 13 Promax+Lenovo Thinkplus-GM2 Pro+B&O Beoplay A1
-
Gabi 8906
senior tag
válasz Superhun #18429 üzenetére
Miután elküldtem az E-mailt, hívták a központból a boltot hogy levásárolhatom az összeget, és tájékoztassanak erről. Így jól zárult az ügy. Köszönöm.
(Ez hátha másnak is segítség, aki hasonló cipőbe kerülne.)Apple IPhone 13 Promax+Lenovo Thinkplus-GM2 Pro+B&O Beoplay A1
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
Február 9-én adtam le egy alaplapot gariba az aqua-ba. Azt mondták 15 napon belül megvan.
Mai napon hívtam őket, még mindig semmi eredmény. Lassan 1 hónapja van náluk. Ilyenkor lehet valamit tenni a várakozáson kívül, vagy tétlenül nézhetem, ahogy szívatnak?Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
válasz Ace Ventura #18431 üzenetére
Azon kívül hogy a nyakukra jársz, és gyakran érdeklődsz, mást nem tehetsz. Nincs törvényi előírás kötelezettségre. Csak hogy "törekednie kell."
-
Đusty
addikt
válasz Ace Ventura #18431 üzenetére
Az első és legfontosabb, hogy nem vásárolsz többet náluk, rettentően sokan szídják ilyenek miatt.
-
Milka 78
nagyúr
Üdv Urak!
Ha egy terméket sem javítani,sem cserélni nem tudnak de rogyásig van a bolt ugyan olyan termékkel akkor köteles vagyok elfogadni a jóváírást?
Ddr4 memóri&bestmark a szereplők névsora,ja és mindezt 2 hónap alatt hozták össze.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
(#18431) Ace Ventura és (#18434) Milka 78:
Mikor vásároltátok a termékeket?
-
-
Lackooo84
nagyúr
A Polar órám másodszor volt már szervizben, ez alkalommal teljesen új órát kaptam. A Polar órákra 2 (nem 1+1) év gyártói garancia van, és most azt mondták nekem a szervizben, hogy a cserélt alkatrészekre (lényegében az egész órára) újra 1 év garancia van. De mondom 2 volt rá nem 1, erre azt mondják 1 év van rá. Létezik ilyen? Igaz pont még 1 év volt hátra a 2-ből, de én úgy tudom ilyenkor a teljes garanciaidő újraindul.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Topikgazda
válasz Ace Ventura #18440 üzenetére
Akkor írj nekik egy emailt, hogy ha nem cserélik/fizetik vissza a vételárat, akkor békéltető testülethez fordulsz, mert a 15 nap már régen letelt és te úgy látod, hogy indokolatlanul húzódik az ügy.
-
Pécsi gyerek
addikt
Ez a válasz érkezett a telenortól :Az érintett előfizetéséhez 2017.02.02-án vásárolt Lenovo Vibe S1 Lite készüléken a munkafelvételi jegyzőkönyv alapján fődarab csere (alaplap csere) történt, így az 1 év jótállás erre a fődarabra újraindult. A fődarab csere ugyanakkor a készülék tartozékait nem érinti, így a tartozékokra nem indult újra a jótállás.
Az ismételt szervizelés esetén így a készülékkel kapcsolatban felmerült hiba jellegéből adódóan a fődarabra vonatkozóan még lehetőség van az 1 éves jótállás keretein belül a javításra, míg a tartozékokra már nem. A hiba vizsgálata és a javítás lehetőségének az elbírálása a szerviz feladata, azonban a szerviz szakvéleményét a Telenor elfogadja.
Még egy kört futok a békéltető testületnél,kíváncsi vagyok.De nem értem még mindig,ha nem tudom használni a telefonom 34 napig,akkor mért nem hosszabodik meg mindenre annyi nappal.Az akkuját sem használom addig, meg a készüléket sem tudom ugye addig rendeltetés szerűen.
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Pécsi gyerek #18443 üzenetére
Van jegyzőkönyv vagy valami amivel bizonyítani tudod mennyit volt szervizben? Mert ha igen tök mindegy mit mondanak, ez a jogszabály, a szervizben töltött napokkal hosszabbodik a jótállás.
The Truth is out there...
-
Pécsi gyerek
addikt
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Pécsi gyerek #18445 üzenetére
De ebben a szövegben csak az 1 éves újrainduló jótállásról van szó, ami csak a cserélt fődarabra vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz Lackooo84 #18446 üzenetére
alaplap csere) történt, így az 1 év jótállás ERRE a fődarabra újraindult. A fődarab csere ugyanakkor a készülék tartozékait nem érinti, így a TARTOZÉKOKRA NEM INDULT ÚJRA a jótállás. Magyarúl benne van a szövegben minden.Az akkura pl nem számolják el azt az időt,amit szervízben volt.Mért is?
[ Szerkesztve ]
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
asdf_
veterán
válasz Pécsi gyerek #18445 üzenetére
Az a baj, hogy almat kevernek kortevel. Ok arra gondolnak, hogy kicsereltek az alaplapot, arra ujraindul a gari, a tobbire nem, te pedig arra, hogy amig az alaplapcsere miatt nem volt nalad a keszulek, addig a keszulek osszes tobbi alkatreszenek jotallasa all, igy vegeredmenyben a szervizben toltott idovel novekszik.
Nagy orom, amikor egy ugyfelszolgalatnak, akiknek ez lenne a dolga, az erto olvasas nem sajatja (feltetelezem, hogy ertelmesen irtad le a problemat). Szoval fol sem fogtak, mi a panaszod.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Pécsi gyerek #18443 üzenetére
Neked van igazad. Fordulj a területileg illetékes békéltető testülethez. Nehogy már azt gondolja a Telenor, hogy ilyen félremagyarázással ki tud bújni a jótállási közelezettsége alól...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Horgász topik
- További aktív témák...