-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josi
aktív tag
válasz Ace Ventura #18149 üzenetére
Visszaviheted, ha van tőlük számlád és garleveled.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
dugynok
senior tag
válasz Apollo17hu #18154 üzenetére
Egykutya.... Vegyél MOFÉM-et, picit dràgàbb csak.
-
zsero
aktív tag
Sziasztok, vásárlás előtt állok, Xiaomi garanciáról mit érdemes tudni? Ahogy látom itthon inkább 1 év van, kivéve eMag ami 2 év? Ilyen Aqua, Extreme Digital féle garancia kiterjesztések működnek a gyakorlatban?
-
#72042496
törölt tag
Sziasztok!
Vettem egy műszaki eszközt ami nem vált be, a 14 napos elállással élnék.
A gond az, hogy ünnep ünnep hátán van, a bolt pedig az idén - az eszközzel a kezemben láttam most az ajtójukon - tegnap volt nyitva utoljára. Legközelebb 2-án lesznek, ami már a 15. nap.
Ha jelzem nekik az elállási szándékot mailben, akkor kötelesek visszavenni? Fénykép van, hogy itt az eszköz munkanapon a bolt előtt, én megtettem ami tőlem telt.
[ Szerkesztve ]
-
Millerchris
tag
Sziasztok!
Még mindig az Euronics áruházzal szenvedek.
Kérdés az, hogy ez amit ebben a levélben írnak mennyire jogszerű? Egy magánszemélytől vettem ezt a telefont, most pedig szívok mert a csereutalványt nem akarják bevaltani nekünk mivel eredetileg cég vette, csak közben 2 tulajdonost valtott.
Samsunggal volt par eve ugyanilyen esetem. Ott szó nélkül vissza adták a pénzt, pedig semmi közöm nem volt a céghez. Hol az igazság?
Köszi.A holnap mèg messze van!
-
asdf_
veterán
válasz Millerchris #18160 üzenetére
Van-e adasveteli szerzodesed es szamlad a keszulekrol. Utobbinak pl. mindenkepp kene lennie, hiszen jogszeruen szamla nelkul nem kerulhet ki a cegbol es a ceg konyvelesebol a keszulek, ha anelkul megy ki, az adocsalas. Sot, ha te maganszemelytol vetted, akkor ket darab adasveteli szerzodest is kene tudnod villantani (mert nem szokott az ember maganemberek kozti adasvetelrol szerzodest irni, pedig marhara kene).
Mas kerdes, -es szerintem ezt irtam multkor is- hogy nem ertem mit pampognak, hiszen ha maga a keszulek nalad van (= a vasarlo ceg rabizta valakire), akkor annak meghibasodasa eseten az ellenerteket is rad meri bizni a ceg. Tulrugozzak a dolgot, szerintem nincs jogalapjuk a keszulek tulajdonosat es a javitasra leado szemelyet vizsgalni, ha az ember lead egy keszuleket a jotallasi jeggyel, akkor a kapott munkalap elleneben barkinek ki kell adni a javitott/cserelt keszuleket. Nekem Edigital cserelt mar pont telefont, az egvilagon semmi kozom nem volt a keszulekhez (papiron, de amugy a tulajdonosa bizott meg, hogy intezzem), vittem a telefont, a ceges vasarlasi szamlat, a garjegyet, aztan amikor szoltak, visszamentem a munkalappal es kezembenyomtak az uj telefont. A NAV-ot izgathatja, hogy hogyan kerult hozzad a keszulek, az Euronics-nek szerintem az egvilagon semmi koze nincs hozza.
-
Millerchris
tag
Megkaptam a számla másolatát. Pamporogtak hogy az eredtivel megegyező kell nekik, írjak az ügyfélszolgálatnak. Írtam nekik, kiküldték egy hónap alatt, majd most közölték hogy az sem felel meg. Nincs adásvételi, nem hiszem hogy sokat érnék vele.
Ha a cég vissza igényli a számlát az már az ő dolgul véleményem szerint , de én szívjak már október óta .A holnap mèg messze van!
-
Millerchris
tag
*ÁFÁT. Nem tudom mit csináljak, valószínüleg ezt a céget fel kell keresnem és valami segítséget kérni, de ez mégiscsak felháborító.
A holnap mèg messze van!
-
őstag
válasz Millerchris #18163 üzenetére
szerintem is keresd fel a céget és kérj segítséget
amugy az én véleményem szerint igaza van van az euroincsnak hogy kéri hogy igazold a tulajdonjogotcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Millerchris #18165 üzenetére
mert az egyik hanyag és lesz@rja, a másik meg már találkozott olyannal hogy valaki a cég nevében felvette az alkatrészt, aki nem is volt jogosult, aztán meg téríthette meg a kárt
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Attix82
őstag
Üdv.
Lenne ez a cikk: [link]
E szerint ha valaki emailbe rendel egy terméket és nincs hivatalos megrendelő küldve, csak egy válasz, hogy oké intézem....akkor az nem számít internetes vásárlásnak? Vagyis csak egy vásárlási szándéknak? Ami alapján én nem kötelezhetem, hogy átvegye a terméket de rá se vonatkoznak pl az elállás gyakorlása.
[ Szerkesztve ]
-
#72042496
törölt tag
válasz #72042496 #18159 üzenetére
Köszönöm még egyszer, megoldódott.
A mailt megírtam 28-án, de nemigen kellett magyaráznom a dolgot. Végtelenül korrektek voltak, szó nélkül visszavették ma a terméket. (A sat.hu a webáruház, és egy 60 ezer forintos beltériről van szó, amit az ünnepek miatt csak a 15. napon tudtam visszavinni.)
[ Szerkesztve ]
-
_stick_
őstag
Sziasztok! Balhé hangulat van a levegőben.
Lányomnak vettünk karácsonyra egy ken (barbie) babát, webshopból. Átvételkor a csomagláson keresztül látszott, hogy hibás, a nyaka. Így nem adtuk oda (ki sem bontottuk), mert ismerve a lányomat nem tetszene így neki, meg azért sem...Felvettük a kapcsolatot a webshoppal, mondtuk mi a történet, azt mondták, hogy küldjük vissza és ha valóban hibás levásárolhatjuk az árát. Még élt a 14 napos elállás, de itt nem erről van szó, hanem hibás termék visszaküldéséröl és a pénzt akarjuk visszakapni. Erre jött rá az, hogy a visszaküldés díja, 1500Ft, ami a baba árának a fele!!
Az egész visszaküldéses mizéria azért indul, mert hibás terméket kaptunk (amit fényképpel is tudok bizonyítani), ezért én úgy gondolom, hogy kötelesek visszatéríteni a vásárlás árát és a posta költséget is. Mert ha nem küldenek hibás árut, akkor nincs ez a macera.
Ti mit gondoltok, mit érhetek el egy ilyen ügyben? -
senior tag
Hátha van valaki, aki nagyon ért ezekhez, végső elkeseredettségemben már nem tudom kihez forduljak. Szóval 2017 December 17-én rendeltem Asos-ról egy ruhát. Paypallal fizettem és a fizetés közben valami hiba volt, ugyanis paypal levonta az összeget, de asos-on viszont nem látom a rendelést, nincs rendelési azonosító, se semmi, szóval ők nem látják. A paypal részletezőben viszont látom, hogy fizettem 36 GBP-t azon a napon az asos-nak. A netbankomban látom, hogy ez azóta is zárolt egyenlegként szerepel. Írtam asos-nak, ők hárítanak paypalra, a paypalnak is írtam, ők hárítanak az asosra. Most akkor kinek írjak, kihez forduljak? Miért van még mindig zárolva a pénzem, ha elvileg sikertelen lett a rendelés?
-
őstag
válasz jannid #18172 üzenetére
nekem 30 napig is zárolva volt egyszer a pénz egy amazonos rendelésnél, aztán külön értesítés nélkül megszűnt a zárolás és újra használható egyenleg volt.
ha nagyon intézkedni szeretnél akkor a bankhoz fordulhatsz, de nem hiszem hogy bármit el fogsz tudni érni
van hogy 1-2 nap alatt feloldódik a zárolás, van hogy 15-30 nap, felesleges idegeskedni rajtacryptot minden termékemért elfogadom
-
Zoss
újonc
Sziasztok,
lehet annak bármilyen hátránya, ha egy használt/bontatlan csomagolású mobiltelefonnak a garanciája az Office Depot-ba szól?
-
tag
-
GileraRC50
csendes tag
Sziasztok!
Van egy kis problémám, mint sokatoknak a garanciális ügyintézéssel.
December első hetén vittem vissza egy kereskedéshez ahol vettem az Asus VGA-m. Most ment vissza másodszorra garanciába hozzájuk. VRAM hiba miatt. (Gép is lesípolta). MA hívtam a boltost,és mint kiderült a nagykerben Ott pihent 2 hétig, mert nem találták állítólag. Most küldték el a gyártóhoz. ... Ilyenkor menjek be és borítsam rájuk az asztalt? Vagy van Etikusabb jogi úton intézni?[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
Sziasztok!
Tudtok-e nekem adni egy olyan fogyvédes telefonszámot, ahol fel is veszik a telefont?
Az lenne a kérdésem, hogy ha interneten egy oldalon feltettek egy cuccot, amennyiért én meg is rendeltem, de most meg hívnak, hogy nyilvánvalóan csak elírták az árát és nem tudják persze teljesíteni a rendelésemet, ebben a helyzetben mi van?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
axioma
veterán
Ugye jol tudom, hogy hibas teljesitesnel azonnal jarna vissza a penzem? Edigital... 5 ev garisnak irta a termeket, kimondottan ezert azt a tipust rendeltem meg, majd a gyartoval egyeztetve kiderult, hogy 2 ev, amit az edigital is elismert, hogy ok irtak el (errol naluk van hangfelvetel, ugyfelszolgalatot hivtam). Kozben sajna mar a raktarbol kiadtak a futarnak. Volt ez 3-an. Azota probalom oket rugdosni, hogy ugyan mar, hol a penz (akar a kartyatranzakciot is torolhetnek), de szerintuk nincs a termek visszavetelezve a raktarba, addig nem tudjak sztornoszamlazni. Megprobalkoztak a 30 nappal, mondom az akkor lenne ha en gondotlam volna meg magam... nehogymar en varjak mert ok nem tudnak egy het alatt adminisztralni.
-
őstag
joguk van hozzá, nem jelent kötelezettséget nekik
(#18179) axioma
idegesítheted magad rajta, de egyszerűbb kivárni amíg visszaadják, minél nagyobb a cég annál rugalmatlanabb általában
ha 30 napig nem kapod vissza, tegyél bankkártya panaszt
nem tudom milyen elfogadó rendszerük van, én a saját webshopomban nem tudok kártyatranzakciót törölni, utalással szoktam visszaküldeni ilyen esetbencryptot minden termékemért elfogadom
-
galuska95
aktív tag
válasz axioma #18179 üzenetére
edigital ászf.
7.1.10. Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.szerintem azonnal utalniuk kellene
-
Topikgazda
válasz GileraRC50 #18177 üzenetére
Szia!
Milyen idős a kártya? Ha 1 évnél idősebb, akkor nem sokat tehetsz ez ügyben, mert a jogilag előírt kötelező jótállás a bolt részéről 1 év, utána a gyártó feltételei játszanak (azaz gyakorlatilag minden ajándék...).
-
axioma
veterán
válasz LuckyL #18180 üzenetére
Basszus, ne mar! Mi az hogy ha 30 nap alatt nem adjak vissza? 125e Ft. Es meg akarok venni egy olyan termeket, csak mashol (naluk nincs a kovetkezo jelolt). Amugy szaritogep, nem IT-s cucc.
Ha ma nem jelentkezik a pacak, holnap kikerem a 3-ai beszelgetesem naluk, es viszem a bankhoz bizonyitekkent. Es ha koltsegem van vele, leverem rajtuk. (Egyetlen hatrany, hogy hitelkartyara lett vasarolva, es mivel nem gondoltuk hogy gond lesz, mar ki lett fizetve a tartozas, tehat akkor nem a kezemben lesz a penz hanem a hitelkartyan tulfizetesben.) De miert varnek 30(!) napot????Szerk.
Ja amugy szemelyesen lett vasarolva, bementunk a Polusba, nem webshop. Ott is me'g egyszer rakerdeztem, hogy ugye ez akkor tenyleg 5 evvel van, es mikor mondta, hogy igen, arra mondtam, hogy _akkor_ kerjuk.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz galuska95 #18181 üzenetére
Ez akkor lenne, ha en alltam volna el. De nem, ok hibasan jeloltek meg a termek egy fontos tulajdonsagat, ugyhogy 100%-ban az o saruk. Me'g dec. 29-en lett vasarolva, csak 3-an hoztak volna meg 3-an reggel kaptam meg az emailt, hogy a Candy erre nem igert sose 5 evet, a kereskedo a hunyo. Szoval ez nem ASZF, ez jogszabalyi tortenet.
-
Winne
nagyúr
válasz LuckyL #18180 üzenetére
Most beszéltem egy Úrral, azt mondta, ha visszaigazolta nekem az automata válasz után valaki, hogy mikor teljesítenek, akkor azzal elfogadták a "szerződést" és teljesíteniük kell. Ha nem teljesítik, akkor békéltető testület.
Arról van valami infó, hogy mekkora árkülönbség számít megtévesztőnek és vagy elírásnak?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
bullseye
addikt
Nagyon függ attól milyen levelet kaptál, miről, mikor (amit ugye az elején egyáltalán nem is említettél, de most is kissé homályos). Meg mondjuk, hogy 500k-s tévé volt fent 10 forintért, vagy csak 140k helyett 120k lett volna valami. Szerintem az békéltetőnél is nagyon nem mindegy.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
-
Winne
nagyúr
válasz LuckyL #18191 üzenetére
Én meg nem értem az olyan embereket, akiket nem tanítottak meg otthon, hogy ha valami elront, akkor viselje a következményeit. Én is napi szinten találkozom ilyen sztorikkal a másik oldalon és mindig a "vevőnek van igaza".
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
asdf_
veterán
válasz GileraRC50 #18187 üzenetére
Tavaly kaptam vissza az első gariztatásból, akkor újraindult Februárban.
Sanszosan akkor indult csak ujra, ha az elso evben hibasodott meg. Ujraindulasi eselyeidet noveli, ha nem csak egy kartyat kaptal vissza zacsiban, hanem egy nullkilometeres fulldobozos termeket.
-
asdf_
veterán
Ertsd meg. Elaraztak.
Az automata uzenet csak annyi, hogy megkaptak a rendelesedet (ertsd: rogzitettek szerzodeskotesi szandekodat). Pont az elarazas miatti vedelem vegett az automatikus levelen _tul_ _ember altal is_ visszaigazolt rendeles jelenti a szerzodes letrejottet (es meg abbol is ki lehet tancolni).
Ha te kaptal egy automatikus emailt, utana meg felhivtak, hogy el van arazva, akkor az teljesen jogszeru, es arva szavad nem lehet. Tetszik, nem tetszik, a jog nem all a nyereszekedes melle (es azt hiszem, talan meg kulon is nevesiti a nyilvanvalo elarazast, de ennek most utana kene olvasni, igy nem tudom, jol emlekszem-e es igy idezni sem).
[ Szerkesztve ]
-
devilzero
tag
Sziasztok!
1 éve vásároltam egy Asus laptopot a MediaMarkt-ban.
Jelenleg harmadjára küldtem vissza:
(1) 1x cserélve lett az alaplap mert nem működött a HDMI
(2) 1x cserélve lett a HDD mert nem bootolt be a gép, egyből a BIOS-ba töltött be
(3) most szintén nem töltött be ezért megint a második problémámmal küldtem vissza a gépet
Nos, a MM nagyon megértő volt, ő mondta hogy hívjam fel az Asus supportot, illetve a FixDirect-et (ők a hivatalós javítópartnerek), panaszkodjak, kérjem azt hogy cseréljék a lapost (a Media megjegyezte, hogy őknem cserélik, hanem automatikusan visszaadják a pénzt), de az Asus azt mondta, hogy csak a negyedik visszaküldés után tudnak ilyen kártérítő eljárást indítani. Én eddig olyat olvastam hogy már a harmadiknál kérhető ez, most akkor hogy is van? Mit tegyek? Félek hogy már nem kapok vissza 100%-san működő gépet. -
Winne
nagyúr
Nem vergődök rajta, hanem megkérdeztem a fogyasztóvédelmes topicban, hogy ilyenkor mi történik, mik a lehetőségek, amennyire tudom ez egy fórum és pont erről szól. Pls...
@(#18195) asdf_: akkor még egyszer leírom, az automata üzenet után kaptam egy levelet pluszban pár órával később, hogy oké a cucc, a fele megvan, a másik felét meg legkésőbb mire kapom. Nem nyerészkedésről szól a dolog, előtte kaptunk mailt, hogy akciósak a lencsék, érdemes most rendelni, ha szükség van rá.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
asdf_
veterán
válasz Biznisz Elek #18198 üzenetére
Igen, en is visszaolvastam, hogy a masodik mail hasznalatabol kellett volna rajonni, hogy azt mar ember irta.
Igy akkor viszont ha elfogyott az akcios cumo es mar csak normal aron tudnak ujat, akkor ha szeles reklamkampany mellett tettek ezt, akkor az GVH-nal elhasal, mert a keszlet nelkuli akciokat jutalmazni szoktak (ettol neki meg nem lesz termeke), ugyanakkor ha siman visszamondja a rendelest a bolt, nem tudom ilyenkor mi van a fogyaszto kezeben, birosagon is igazolhato modon bizonyitja karat, es karteritest kovetel? (ilyet meg megint nem fog csinalni senki otszamjegyu osszegnel)
[ Szerkesztve ]
-
kiralyroli
tag
Sziasztok!
Rendeltem egy tetoválógép felszerelésekkel foglalkozó webshopból tetováló tűket, de a tűk egy részének a sterilitása lejárt. Lejárt sterilitású tűket kaptam. Ígértek kártérítést dupla annyi mennyiségű tűt és egyszer használatos csőrt küldenek illetve egy sablon katalógust teljesen ingyen. Mai napra ígérték a postázást, állítják hogy feladták de küldeményazonosítót sem küldtek sem a posta nem küldött értesítést hogy csomagot adtak fel részemre, pedig az nap mikor feladják automatikusan jön az email a postától. Valószínűleg valótlant állítanak és nem adták fel. Mit tudok ebben az esetben tenni? Fogyasztóvédelem? Vagy hova forduljak? Nem nagy a kár, de az inkorrekt hozzáállásuk miatt mindenképp szeretnék hivatalos szerveket értesíteni a történtekről.