-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz #72042496 #1367 üzenetére
Lényeg az, hogy eleve olyan gyenge és rossz minőségű anyagból készítették, ami megadta magát, ez simán gyártási vagy konstrukciós hiba - vagyis a hiba oka (nem maga a hiba, hanem az oka, tehát a gyenge anyag) a vásárlás előtt keletkezett, mivel gyárilag ilyen.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
luciferc
őstag
válasz #72042496 #1928 üzenetére
Érdemes visszavinni, ki kell cserélniük, és mindent vigyél hozzá. Ha nem cserélik ki, akkor írasd le velük, hogy a hallott hang szerintük a termék természetes velejárója (fícsör, nem bug...), ezzel utána lehet továbbmenni. Csak ne húzd az időt, ki ne csússz a 3 napból.
-
Ariadne
őstag
válasz #72042496 #2904 üzenetére
Hivatalosan nem kérhetnék, gyakorlatban előfordul, hogy mégis. Szerintem egyszerűen praktikus okokból érdemes a dobozt összehajtva megőrizni, hogy legyen miben szállítani, ha kell. De legalább a számokkal teli címkét leszedném/kivágnám róla és megőrizném.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz #72042496 #2904 üzenetére
Most olvastam csak a végét. Ez az az eset, amikor jogszabály alapján köteles (lenne) az Elektroworld továbbadni neked azt a pluszt, amit a gyártó ad. Tehát elvileg követelheted rajtuk, ha lejár az egy év és gond van. A gyarkorlatban ha a szervizbe viszed ilyenkor, szerintem szavuk sem lesz. Nem is lehet.
Egyébként egy éven felül mindennek örülhetünk, amit adnak, mert egy év "jótállás" a kötelező csak. Viszont az is igaz, hogy plusz még két év "szavatosság" is van minden tartós fogyasztási cikkre, ez is kötelező. Itt viszont már ha hiba van, és a másik fél kételkedik, a fogyasztónak kell bebizonyítania, hogy gyártási hibás a cucc és nem ő tette tönkre. Nagyobb értékű terméknél megérheti ilyenkor egy kermi vélemény, mert az alapján ugyanúgy javítás, csere vagy vételár visszatérítés kell hogy jöjjön. Ez is kötelező tehát, amit a gyártó vállal, az csak plusz lehet ehhez képest."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
#72042496
törölt tag
válasz #72042496 #18159 üzenetére
Köszönöm még egyszer, megoldódott.
A mailt megírtam 28-án, de nemigen kellett magyaráznom a dolgot. Végtelenül korrektek voltak, szó nélkül visszavették ma a terméket. (A sat.hu a webáruház, és egy 60 ezer forintos beltériről van szó, amit az ünnepek miatt csak a 15. napon tudtam visszavinni.)
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz #72042496 #18820 üzenetére
Nem értem ezt a 77 ezres csereutalványt. A csereutalvány értéke mindig a számlán szereplő összeg. Ráadásul azt nem vagy kötelező ott levásárolni, akár a vételárat is visszakérheted, sőt, gondolom ez lenne a legjobb megoldás, mert gondolom az S7 készülékek ára azóta jelentősen zuhant, így megvehetnél egy másik készüléket, és még pénzed is maradna. Ne hagyd magad!
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
chopin42
őstag
válasz #72042496 #18823 üzenetére
Ez az Euronics/MM/stb "garancia" plusz ilyen történet. Annyiba kerül kb, mint a javítás, ha meg kuka a telefon, akkor lásd saját sztorid...
Nekem szerencsém volt, mosógép egyszer csak megállt, kijöttek, bemérték, és elindult, azóta sincs baja....(kopp-kopp)Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Solad
őstag
válasz #72042496 #18820 üzenetére
Ez ugy baromsag szerintem, kb nincs ertelme a biztositasnak.
Anno hat eve kotottem biztositast a telefonomra a vodanal, es ha baja van, mindig ugyanazt a keszuleket kapom vagy ha azt mar nem forgalmazzak, akkor a biztositasi alapara +/- 10% ertekben valaszthatok, ergo ugyanannyiert amennyiert anno a telot vettem.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
#72042496
törölt tag
-
#72042496
törölt tag
válasz #72042496 #18837 üzenetére
A héten végül sikeresen zárult, amiről itt korábban írtam:
A Media Markt írásban válaszolt a panaszomra, kérte, vegyem fel a kapcsolatot a Cardif biztosítóval. A biztosítóval megbeszéltek szerint újra leadtam a Media Marktban a telefont. Pár nappal ezután hívtak a Cardiftól, kiállították a csereutalványt, elküldték egyszerre mailben, én pedig annyival olcsóbban vettem egy másik készüléket a Media Marktban.
[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
válasz #72042496 #19407 üzenetére
Nézd a 3 napon belüli csere nem szivózás. Törvényileg jár.
Az, hogy ezt ők valamiért elfelejtették és egy hónapja szopatnak már elég nagy gond.
Rendes gariban is sok lenne ez már.
De ha puncsolni akarsz tedd meg.
Én a helyedben egy telefont megengednék. Ahol rávilágítanék erre. Aztán ha 1-2 napon belül nem rendezik irnék egy szép levelet a fogyvédnek. Had ne legyen már nekik jó.Amd - Radeon - Ryzen
-
TheProb
veterán
válasz #72042496 #19471 üzenetére
A használatot nem érinti, mert működni működik, csak hangos.
Illetve mi a helyzet a 3 (munka)nappal? Ha jól tudom, hogy 72órát kell számolni, a vásárlás időpontjától. 2 kérdés is megfogalmazódott bennem. Egyrészt ugye ma munkanap van, viszont a cég telefonközpontja azt mondta be, hogy ma nem dolgoznak. Az üzeletek nyitva vannak, te telefonon nem értem el a garanciás ügyekkel foglalkozó melléket. Ez ilyenkor beleszámít? Illetve ha én bejelentem nekik emailben a hibát, 3 napon belül, de ők csak ezen kívül reagálnak, akkor én így bejelentésemmel már védve vagyok, nem? Szóval nem mondhatják, hogy kicsúsztam, mert ők későn reagáltak.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
313313
addikt
válasz #72042496 #19475 üzenetére
3 munkanapot ír a torvény. Elvileg a vásárlást követő napon indul a dolog, nem kéne óra/perchez kötni.
3 napos cserénél a használatot befolyásoló hibánál köteles, hogy "kicsit" hangos az nem feltétlen az.
3 napos cserét személyesen kell intézni (én úgy tudom). Vásárlástól való elállás (ha neten vetted 14 nap, nem munkanap hanem nap) lehet bejelenteni akár írásban mélbe is.
Ennél a cégnél nem tudom hogy megy, de máshol az ajnándék gariztatásnál szokták kérni az egész cuccot...(telefon töltőnél, van gyártó, aki a telót is bekéri hozzá...)Szerk.: 3 munkanapos csere csak fogyasztót illeti meg....Céges vásárlás, vagy magán?
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
-
#54715584
törölt tag
válasz #72042496 #19576 üzenetére
+(#19577) GZoli7
Samsung M5502
Sajnos az erősítő nem ARC képes, ezért próbálkozom optikain.
Ha jól tudom, a normál DD+ az 640kbit/s, amit át kell vinnie az optikainak, mert átmegy rajta az 1509-es DTS is.
A Netflixnek és a streamelőknek pedig külön kidolgoztak egy formátumot, ami 192kbit/s (legalábbis Netflix szerint lejátszás közben).
Tehát csak ki kellene küldenie kódolás nélkül az adatot az erősítőnek, és ezt nem teszi meg, míg magának dekódolni tudja.Ha viszont tényleg nem megy át optikain, akkor maradna az ARC, de azt meg az erősítőm nem tudja, így tesztelni sem tudom, viszont a menüben semmi erre utaló jel sincs, hogy át lehetne kapcsolni.
Manualt is néztem, ott ez szerepel:
Digitális kimeneti audioformátum
Dolby Digital Plus hangzást nem támogató vevőegység esetén a Dolby Digital+ lehetőséget kiválasztva nem hallható hang. - ez rendben, erősítő képes dekódolniA normál audiojelek mintavételezése 48 kHz-en történik, míg a HD-audiojeleké 96 kHz-en.
Előfordulhat, hogy bizonyos S/PDIF-vevőegységek nem kompatibilisek a HD audioformátummal. - ha pedig az spdif nem tudja a HD hangot (ahol nem értem a DD+ miért HD, amikor 640kbit/s), akkor ez itt mi?Nem kötözködni akarok, csak nem azt kaptam, mint ami várható volt a leírások alapján. És még ha nekem is kellett volna még körültekintőbbnek lennem, akkor is valamilyen szinten megtévesztettek, mert az elérhető hivatalos információ nem mondja azt, hogy milyenformában működik vagy nem működik. És ez nem jó, mert most borzasztó csalódott vagyok és nem veszek évente tévét. Mondjuk rosszabb esetben vagy a tévét adom el vagy az erősítőt.
Közben rájöttem, nekem az alaplapon van optikai kimenet, megnézem majd este, hogy működik-e pc-ről.
-
#54715584
törölt tag
válasz #72042496 #19580 üzenetére
Kipróbáltam a PC-n az optikait, bár a kezelőprogramot nem tudtam feltenni (Realtek) a driver felment.
A DD+ -ból sima DD-t csinált mindegyik lejátszó (MPCHC, Windows Media Player). Még abból is, amelyik kimondottam 640kbit/s bitrátájú volt.
A DTS simán átment, pedig az bő 2x nagyobb. Gondolom akkor itt a formátummal lesz valami és marad az ARC majd valamikor.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya