-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vangelis
nagyúr
válasz BornToBePuli #17199 üzenetére
Írtam nekik, meg visszaküldöm a xarjukat...
Mondjuk magukkal baxnak ki, ha küldözgetik.... engem nem talál meg senki azon a címem
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
pellesmartin
tag
Üdv!
Tavaly vásároltam a Nike.com-ról egy cipőt, most észrevettem hogy az egyik cipő oldalán a ragasztó kezd felválni(fél cm-es csíkba kb),küldtem is emailt,hogy mit tudnának vele kezdeni,írták hogy küldjem vissza,kaptam csomagra nyomtatandó kis papírkát, kontaktot a futárral (időpont egyeztetés).
Az email-t olvasva eléggé arra hajaznak hogy visszautalják a pénzt a PayPal-omra.
Szerintetek mennyi az esély hogy visszautalják? Ha azt mondják hogy nem küldik vissza az árát,hanem csak visszaküldik a cipőt így ahogy van,akkor fizetnem kell a visszafele futárt?(mivel az odaküldés ingyenes)
Köszi a válaszokat! -
Hunter2
addikt
válasz pellesmartin #17202 üzenetére
ha jogos a garancia akkor nem fognak sza*akodni, a nike.com nem Magyarország.
Valószínű hogy cserélni fogják. -
gulylali
csendes tag
Pénteken jött meg a eustockos telefonom.48%-töltöttsèg mellett állítom be,felraktam az uj frissitést. Egyszer csak se kèp se hang.Ujrainditva az akkumulátor diagnosztika azonnali nullára esést mutat. Felraktam tölteni az első két órában alig tölt majd megindul.Hat órai töltés után 100%.Bekapcsolnám, nem indul ,töltőre rádugom az értesítési led pirosan villog.
Az a kérdésem hogy szerintetek garanciában a három napos cserét,a garanciában javitást vagy a 14 napos elállást forszirozzam.
-
asdf_
veterán
válasz gulylali #17204 üzenetére
Ha jol veszem ki a tortenetet, anelkul, hogy toltore kerult volna a kibontas utan a telefon, nekimentel egy frissitesnek es rom update kozben kiszallt az akksi es brick lett a telefon. Amellett, hogy a budos francert nem tudjak a telefongyartok beallitani, hogy 85% akkutoltottseg alatt nem kezd el a telefon uj romot felrakni, az en szememben ez 80%-ban juzer error. Nem maxira toltott akksival nem kezdunk el romot frissiteni es punktum. Plusz egy ki tudja meddig a dobozban allt telefon elso bekapcsolas utani akksikijelzesnek pedig nem hiszunk, csak az elso (par) toltes utan. Szoval ezesetben en nagyon visszafogottan allnek neki a reklamalasnak.
Termeszetesen ha a friss rom mar fent volt, es utana borult be a telefon, akkor a fenti teljes egeszeben storno, ebben az esetben siman 3 napos csere az irany. Ha megingott a keszulekbe vetett bizalmad, es nem szeretnel meg egy ilyet, akkor pedig 14 napos elallas (hogy hibas keszuleket visszakuldve ez mennyire lesz rogos ut, azt viszont a fene tudja).
-
Imilenni
addikt
Sziasztok!
Adott egy telefon, még van rá gari.
Régebben be lett adva garanciába a képernyője miatt, de szoftveres problémái is voltak, akkor azt mondták rá hogy tesztelték és nincs baja ( szoftver).
Viszont képtelenség frissíteni a Droidot, hibával kidob.
Csak kellene nekik a szoftveres problémával foglalkozniuk nem?
Ja és NEM főzött Rom-os semmi "illegális" dolog nem történt vele.Press "F" to pay respects.
-
Gabesz87
addikt
Sziasztok. A köv. kérdéssel, problémával fordulok hozzátok. Tavaly augusztusban vettem egy Acer projektort, és ajándékba kaptunk hozzá egy 90"-os vásznat, ami újkora óta nem mondható minőségi darabnak, mivel a szélei fülesednek, illetve vízszintesen hullámos a vászon. Pár hete gondoltam, hogy amíg garanciás a vászon is a projektorral együtt, megpróbálom kicseréltetni. Kiküldtem UPS-el a csehországi Acer szervizbe, és tegnap kaptam meg az új csere vásznat. Viszont ez is ugyanolyan, mint a másik volt. Gondoltam, akkor ezt eladom, és veszek egy normálisabb, jobb minőségű vásznat. Viszont felmerült bennem az, hogy fogyasztóvédelmi, szavatossági, garanciális, vagy akármilyen oknál fogva esetleg nem lehet-e visszakérni a vászon árát. Mondjuk én nem látok erre esélyt, tekintve, hogy nem fizettem érte, ajándék volt a projektorhoz. Kíváncsian várom a válaszotokat. Köszönöm előre is.
-
nortsen
aktív tag
Szisztok!
Egy kis segítséget kérnék (mint itt a legtöbb ember), amit előre is köszönök az aktív fórumozótársaknak!
2 hónapja vettem egy okosórát ( Aqua-ba, Moto 360 Sport, 64e Ft), ami rendeltetés szerű használat mellett magától meghibásodott( hamar merült, a kijelzője villogni kezdtett, és ha úgy gondolta, lefagyott, és aku lemerülésig újraindítgatta magát).
Graiba vissza vittem az Aqua-ba.
Az Aqua információja szerint szakszervízben volt (Magyarországon kívül), firmware frisítést kapott.
38 nap! múlva visszakaptam, és a termék ugyanolyan rossz, vagy inkább még rosszabb állapotba került. Egy sima töltést követően teljesen használhatatlan lett.
Számomra egyértelmű, hogy a szakszervízben amatör módon foglalkoztak a készülékkel, pedig a hiba ordított, az Aqua ráadásul átadás előtt le sem tesztelte (pedig külön kértem telefonon), mert nem volt hozzá átadva a töltő, amit a reklamációt követően mondtak csak el, pedig volt telefonszámom, akár fel is hívhattak volna, ha akarnak.Ezek után ma én azt írtam nekik, hogy elállok a terméktől, kérem vissza az árát, mivel nem tudok sem a termékben, sem a mögöttük álló supportban megbízni. Ők azt válaszolták, hogy "jelezzük a beszállítónak, hogy amennyiben lehetséges, nem az óra javítását kérjük, hanem annak egyéb rendezését".
Kérdésem, hogy ilyen esetben milyen jogaim vannak, ugyanis az biztos, hogy nem szeretnék megint heteket várni egy újabb javításra, vagy cserére, egyszer ezt már megtettem, türelmesen.
Ill. az is kérdés, hogy jogos e, hogy a javítást követően a gariidő nem újrakezdődött, hanem 38 nappal kitolódott.
Köszönöm előre is a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
stickermajom
addikt
Sziasztok!
Tanácsot kérnék a következővel kapcsolatban: adott egy LG Nexus 5X ami bemondta az unalmast 14-én. Alaplap hiba, nem kapcsol be, nem reagál töltésre, halott. Másnap be is vittem az LG központi szervizébe, mert a mai napig garanciális. Átvették, mondták, hogy alkatrészhiány miatt akár hetekbe is telhet. 24-én kaptam egy sms-t, hogy a telefonom elkészült, jöhetek érte. A helyszínen derült ki, hogy szó sincs arról, hogy elkészült, egyszerűen az LG kiállított egy szakvéleményt, hogy a forgalmazó cserélje raktárról. A forgalmazó az Expansys, akik pár hete beszüntették a kiskereskedelmet. Még 24-én szerdán írtam nekik, de csak pénteken sikerült valamiféle választ kapnom (a sokadik emailemre), hogy nyitnak egy returnt, de magyarázzam el mi a hiba. Leírtam többször is, mert nem értették, illetve csatoltam a magyar szakvéleményt (mondjuk sokra nem mennek vele, de google translate ott is van ). Péntek délután óta viszont csönd és hullaszag van részükről.
Ha ez így maradna mik a lehetőségeim? Mehetek vissza az LG-hez, hogy a forgalmazót nem érdeklem oldjátok meg? Ha igen, akkor meddig mehetek hozzájuk? Garancia ugye ma járt le, de megoldás nem született. -
updog
senior tag
válasz nortsen #17209 üzenetére
Sziasztok,
Hasonló kérdéssel fordulok én is (újra) hozzátok. Az itt említett procit cserélték (kicsit több mint 3 hét szerviz után....), tényleg hibás volt. Kaptam cseredarabot, ugyanazt a hibát produkálja. 100% hogy maga a proci kompatibilis a rendszeremmel, az alaplap hivatalos listáján rajta van, és mint mondtam, a múltkor is bebizonyosodott hogy rossz volt, míg a régi procit visszarakva minden OK most is.
Mivel az elején naivan gondoltam, hogy ha cserélik jó lesz, akkor még szükségem is lett volna rá, elúszott a 14 napos elállás, de akkora
szo....időveszteség lenne megint elslattyogni a szervizbe, leadni, kivárni a 3-4 hetet mire megint megállapítanak valamit, hogy nem szeretném mégegyszer végigjátszani ezt, és az AMD-től is elment a kedvem, inkább gyűjtök egy Intel konfigra."Sajnos" ÁSZF-ben világosan ki van kötve hogy javítás vagy csere van termékszavatosság esetén, én viszont a kp-t szeretném viszontlátni.
Szóval kb. egy hónap alatt 3 napot volt nálam a termék, önhibámon kívül nem működik együtt a rendszeremmel csere után sem, elállási jogom nincs.. mire hivatkozhatok? Hibás teljesítés? Aránytalan többletköltségek?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
updog
senior tag
válasz Attix82 #17212 üzenetére
A CPU nem jó, az előzőnél a szerviz papírt adott róla hogy egy másik alaplapban is produkálta a hibát. Mivel azóta a konfigom változatlan, és a régi CPU-t visszarakva ismét minden OK, a csereprocival meg nem, ha bevinném újra, 100% hogy ezt is kihoznák hibásnak (csak ezt az időpocsékolást akarom elkerülni, ugye ha nem vagyok naiv/jóhiszemű, akkor fogom, és a 14 napos elállással indoklás nélkül visszaküldöm a CPU-t... bár nem vagyok benne biztos hogy jogilag helytálló lett volna, elvileg "a szerződésnek megfelelő, hibátlanul működő, rendeltetésszerű használatra alkalmas termékeknél" gyakorolhatjuk, ami esetemben nyilván nem állt fenn... kicsit ellentmondásos számomra, hogy ilyenkor mindenképp a szervizhez kell fordulnom, akkor önkényesen elveszik a 14 napos elállás joga?).
Az Asrock kompatibilitási listáján is fent van hogy az alaplapba berakható ez a CPU. Nyilván így hogy tudom hogy hibás, nem adom el, de szórakozzon megint egy hónapig a szervizzel akinek két anyja van
De nem ez volt a kérdés.
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
nortsen
aktív tag
válasz BornToBePuli #17215 üzenetére
Új termékre cserélés esetében sem? Én úgy olvastam, akkor a garinak is újra kell indulnia.
És ha új terméket kapok, akkor a 14 nap is újraindul?Ezen kívül én azt olvasom hogy a javítás vagy csere lehetőségei között a vásárló dönthet. Ezt jól látom?
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
313313
addikt
válasz nortsen #17217 üzenetére
A kereskedő/beszállító dönt. Vevő kérheti, de vagy figyelembe veszik. Vagy nem.
Meg kell nézni az óra (ha jól emlékszek) minek minősül és arra milyen garus feltételeket ír elő a jogszabály.
14 nap a vásárlástól számítva. Ha kicserélik újra, akkor örülni kell, hogy nem javították, ebben az esetben nincs 14 nap.[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
stickermajom
addikt
válasz stickermajom #17210 üzenetére
Erre valaki? Forgalmazó azóta is hallgat..
-
313313
addikt
válasz stickermajom #17219 üzenetére
Vedd fel a kapcsolatot az LG-vel, mesélj el nekik mindent. Talán ők tusnak/akarnak valamit tenni az ügy érdekében.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
nortsen
aktív tag
válasz 313313 #17218 üzenetére
Értem, köszönöm a válaszokat!
Telefonálgattam ma az ügy miatt, és azt a felvilágosítást kaptam, hogy ha 3x viszem vissza, és a hiba azután sem oldódik meg, akkor biztosan vissza kell adniuk az árát, vagy fel kell ajánlani a cseréjét.Plussz infó még nekem, hogy új termék vásárlása esetében sincs már ez a 14 nap, csak ha weben keresztül szereztem be. Boltonként függ, hogy van e viszzavitelre lehetőség, vagy sem.
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
asdf_
veterán
válasz nortsen #17222 üzenetére
Telefonálgattam ma az ügy miatt, és azt a felvilágosítást kaptam, hogy ha 3x viszem vissza, és a hiba azután sem oldódik meg, akkor biztosan vissza kell adniuk az árát, vagy fel kell ajánlani a cseréjét.
El kell keseritselek, nincs ilyen torvenyi szabalyozas.
Plussz infó még nekem, hogy új termék vásárlása esetében sincs már ez a 14 nap, csak ha weben keresztül szereztem be. Boltonként függ, hogy van e viszzavitelre lehetőség, vagy sem.
Csak a tavollevos szerzodesnel lehet indok nelkul elallni mar rettenetsok ideje.
-
nortsen
aktív tag
1, Igen, de a békéltetők azt a felvilágosítást adták, hogy olyankor már vissza szokták adni a pénzt, ha kérem.
2, Ez nekem új, nem nektek. Viszont azt tudom, hogy vissza szokták venni elég sok helyen.Köszi!
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
nortsen
aktív tag
A felvilágosító csak annyit mondott gondolom, hogy mi a "szokás", már ha van ilyen... Én meg úgy értelmeztem, ahogy szeretném, hogy legyen.
Egyelőre várom mit reagálnak, de nyilván nem fogom megvárni, hogy 3x próbálják megjavítani a terméket.Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
updog
senior tag
Sziasztok! CPU sztorim második felvonása (első körben szerviz igazolta, hogy a vásárolt CPU hibás, cserélték ) A cseredarab is ugyanazt a hibát produkálta nálam, visszavittem, ezt már visszadobták hogy náluk nem produkált hibát.
Állításuk szerint nálam lesz a hiba. Én (vásárlás előtt előre) megnéztem az alaplap kompatibilitási listáját, és csekkoltam hogy a bios a legfrissebb, így feltételeztem, hogy mindent megtettem hogy tájékozódjak. Szerintük a gyártó qvl listáját is meg kellett volna néznem (ma hallottam erről életemben először). Este megnézem, mivel standard 1333-as modulok, nem hiszem hogy gond lesz.
A kérdés: tud-e a fogy.véd., vagy valamelyik másik hatóság felszólítást adni, hogy fizessék vissza a termék árát? Többet már nem szórakoznék ezzel....
Hozzátenném, nem hibáztatni akarok bárkit is, max az Amd vagy az Asrockot
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
gyurkikrisz
őstag
Hogyan tudnék kapcsolatba lépni egy céggel, akiknek mindössze a címét tudom? Egy telefont vettem, és a webshopot átvette egy másik cég. Ők azt mondták, hogy keressem fel azt a céget, amelyik a számlán szerepel. Mindössze egy címüket találtam a neten, egy budaörsi panellakást. Küldjek tértivevényes levelet? Menjek el személyesen?
A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500
-
asdf_
veterán
válasz gyurkikrisz #17228 üzenetére
www.e-cegjegyzek.hu, megnézed a céget, hogy felszámolás vagy törlés alatt van-e. Ha igen, kb. így jártál, ha nem, akkor jótállási kötelezettsége fennáll, és mailben vagy tértis levélben érdeklődsz.
Ha ez az a kivételes eset, amikor a sufnigsm nem szürke cuccot árult, akkor esetleg jelentkezhetsz a gyártónál is (de akár szürkével is, megadod a gyári számot, aztán ők még megmondják, hajlítandók-e gariban foglalkozni vele, vesztenivalód valószínűleg nincs).[ Szerkesztve ]
-
Jimy83
aktív tag
Hali
Mennyi esélyem van gariztatni egy fél éves Lenovo Yoga Tab 3 8"-at, a belső kijelzője repedt.
Am kb. gyári állapot nincs külsérelmi nyom, a kijelzőén egy karc sincs . -
kovigab
csendes tag
Tisztelt fórumtársak!
Szeretnék mesélni egy garanciális meghibásodás ügyintézéséről, ami számomra nem megfelelő és talán a törvényi előírásoknak sem felel meg.
2017 02.22-én megrendeltem az aqua.hu weboldaláról egy 128 GB ADATA SSD (ASU800SS-128 GT-C) típusú winchestert 16890 Ft-ért. Az eszköz meghibásodott, személyesen beadtam a szervizükbe 2017 05 12-én. Május 29-én hívtak, hogy nem javítható, visszautalják a vételárat, vagy értékegyeztetéssel más terméket választhatok, mert a közeljövőben nem várható ugyanilyen termék a forgalmazó által. Már majdnem elfogadtam az ajánlatot, de ránéztem a termékre és azt tapasztaltam, hogy az ára azóta emelkedett és hogy 1-3 munkanap alatt rendelhető (a honlapot lementettem). A továbbiakban írásban kommunikáltunk. Amikor rákérdeztem hogy lehet az, hogy garanciális csere esetén a forgalmazó belátható időn belül nem tud cserét végrehajtani, de új termék vásárlásakor 1-3 munkanap alatt a termék rendelkezésre áll azt válaszolták: "A vásárlástól számított 72 órán belül tudunk azonnal cserélni hibás terméket, ellenkező esetben meg kell várni az ügyintézés végét. A ma magyar országon lévő hatályos jogszabályok a leírtakkal megegyeznek. A készlet információ és az ott feltüntetett beérkezési idő az új vásárlásokra vonatkozik és nem egy garanciális ügyintézésre. A termék vételárának visszafizetését azért ajánlottuk fel, mivel a
beszállító előrelátható időn belül nem tudja cserélni a terméket."
Próbáltam utána olvasni a fogyasztovedelem.kormany.hu és egyéb oldalakon, de nem találtam egyértelmű választ a problémámra.
Szerintetek: valóban megfelel ez a garancia ügyintézési gyakorlat a törvényi előírásoknak ahogy az Aqua állítja?
Azóta nem történt előrelépés ügyemben, hasonló terméket nem ajánlottak fel hogy a végleges cseréig használhassam a számítógépem. Viszont május 29-én több hívószámról kerestek, amit nem tudtam felvenni. Visszahívtam az egyiket, de nem jártam sikerrel. Június 07-én rákérdeztem, hogy ők kerestek-e, a válasz: " Nem mi kerestük Önt, de az elérhetőségekhez beírjuk inkább a mail címét és jelzünk amint rendeződik az ügyintézés." Az egyik nem fogadott hívás éppen a május 29-i telefonszám volt...
Már írtam a fogyasztóvédelemnek, a Panaszkönyvnek, sajnos a gyártó honlapján a bejelentkezéshez kellene a gyári szám, ami ugye nem áll rendelkezésre (a szerviz lapon olyan szám van, ami nem megfelelő, holnap majd kérem tőlük, biztos elküldik azt is, mint a forgalmazó adatait, amit korábban kértem, de még nem írták meg...)
Lassan egy hónap telt el a szervizbe adástól.
Mit tegyek? -
kovigab
csendes tag
Örülnöm kéne, hogy nem tudom használni a megvásárolt terméket? Csere nem lehetséges? És ez így jó? Na ne. Más vélemény?
[ Szerkesztve ]
-
bullseye
addikt
válasz kovigab #17235 üzenetére
"Más vélemény?"
Igen,a füled túlságosan eláll!Attól tartok joguk van azt mondani, hogy javítani nem tudják, cserélni nincs kedvük, pénzt visszakapod, és ennyi. Más kérdés, hogy milyen sunyi dolog ez, hogy elérhető a termék, és azt mondják garanciára nem – vesztettek vele egy vásárlót gondolom. Ennél többet nem hiszem, hogy lehet/érdemes. Homárra meg lehet írni, ha jók az idegeid, de ott olyan kedves közösség van, hogy a végén a te hibád lesz minden...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
asdf_
veterán
válasz kovigab #17233 üzenetére
Elvileg lehet az a dolog mogott, hogy a te cumod A beszallitotol szarmazik, amely esetleg tenyleg nem cserel*, hanem penzt ad vissza (ekkor a kisker nyilvan ugyanezt fogja csinalni, a ket szep szemedert nem fog bukni a dolgon), mig amit jelenleg kinalnak, az pedig B, C vagy D beszallito termeke. Tudom, vevo szempontjabol darab, darab, de ha valamit a kisker A beszallitotol vett es meghibasodik, akkor nem ra ad cseret ra raktarrol, hanem termek toled be, vissza A beszallitohoz, es szepen megvarja mindenki, mig vegigporog a garis folyamat, te pedig vevokent az ezen folyamat vegen jelentkezo "sajat" uj/javitott/cseretermekedet kapod majd meg.
* valaki persze az ertekesitesi lancban kocsogparaszt, mert az adata kb. tuti, hogy ha hibas, akkor csereli a cuccot, es annak elvileg el kene jutnia hozzad, de messze nem evidens, hogy a bolt ugyeskedik
[ Szerkesztve ]
-
psg5
veterán
válasz stickermajom #17232 üzenetére
Azért ha a PTK val takaróznak pont ott van az őket érintő termékszavatosság is ám , mivel nem régi módosítás, így tuti fingjuk sincs az itteni LG-nek a gyártói felelősségről...
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
kovigab
csendes tag
Üdv!
Arra nem is gondoltam, hogy több beszállító is lehet. Viszont mégiscsak sikerült írnom a gyártónak gyári szám nélkül is, de egyelőre lepattintottak. A többiek még nem válaszoltak.
Nem vagyok kezdő: korábban volt hasonló problémám letört műanyag processzorhűtő rögzítővel, amit a hazai bolt szintén nem tudott megoldani, de írtam a Cooler-Masternek és ők küldtek olyan rögzítőfület ( mondjuk először nem azt a fajtát, de másodszorra már jót küldtek. A C-M korrekt volt, akitől vettem az nem, most néztem utána: AQUA. OK, aki nem tanul a saját hibájából sem...)
Megígértem az AQUA-nak, hogy minden fórumon elmesélem a dolgot. Megtettem.
Van valami feketelista, ahova az inkorrekt kereskedőket írjátok?
Ha van tippetek hova lehetne még írnom kérlek segítsetek![ Szerkesztve ]
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
Bár jómagam is foglalkozom fogyasztóvédelemmel, és több sikeres ügyem is volt (milliós bírsággal is), van, amire én sem tudom a választ.
Ha a vásárlás során megtévesztettek, amit bizonyítani is tudok, de végeredményben tetszik a termék, és inkább megtartanám, mint visszakérném a pénzem, akkor kérhetek árleszállítást? Hogy mivel nem azt kaptam, amit kifizettem, adjon vissza X forintot?
Szerintem igen, de azért bólintson rá egy szakértő is.
Köszönöm!
Aquila non captat muscas.
-
ACE-
addikt
válasz LuckyL #17242 üzenetére
Na pont ez a gond, hogy mindig azt teszik, ami épp nekik jó. És nem a jogszabály szerint járnak el, hiszen elsődlegesen kijavítást, vagy kicserélést kérhetek. Nincs olyan joguk, hogy mérlegeljenek, ha én kicserélést kérek, inkább kifizetik. Ha tudják teljesíteni, és itt mégpedig tudják, akkor nincs mérlegelési joguk.
Szóval ezt az eljárást jogszerűnek nevezni igencsak erős túlzás...Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
őstag
attól hogy duzzogsz még nem lesz fehér a fekete
olvasd el a jogszabályt, világosan benne van, hogyha a kötelezett nem vállalja a javítást vagy cserét, akkor elállásnak van helye
most tényleg meg kell magyarázni a teljesen egyértelmű jogszabályt?szerk: és ne hagyd abba az olvasást az első -kedvezőnek tűnő- mondat után
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
22balu
aktív tag
Sziasztok
Tegnap vettem egy ps4 slim konzolt az Auchanba. Elkezdi a csaj a vevoszolgalatnal hogy ok nem adnak garanciat helyette regisztraljam be a termeket a sony oldalan...bese lehet regisztralni mert hosszabb a serial szam mint ami beirhato...na ilyenkor mivan.. van egy auchanes blokkom es egy rosszul beregisztralt ps4em . Menjek vissza es addig balhezzak amig nemtudnak egy normalis garanciat adni?