-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kop8
őstag
Hát nem a világ, de egy hetet mondtak telefonon, az oldalukon meg 3nap van irva
holnap megint probálom majd hívni őket!
de már irtam ma üzenetet nekik....Akkor ugy látom levelet kell írni hogy legyen nyoma a dolgoknak!
[ Szerkesztve ]
GIGABYTE Z77X-UD5H / i7 2600k Scythe Mugen 2 / 20GB DDR3 1600Mhz / RX570 / Corsair RM550 ----Thermaltake Commander MS-I----xiaomi mi5/ mi11
-
enginev3.0
félisten
És akkor a levelet a gsm boltnak kell írnom ugye?
Holnapi naphoz még nagy reményeket fűzök, mert ma is próbált kicsit "lerázósra venni" a csávó telefonba, de mikor mondtam hogy kezdem unni, akkor egyből "oké majd holnap felhívom őket és téged is hívlak", mondom így már jobb
[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
enginev3.0
félisten
Hívtak
Semmi infó a telefonról, a bolt ahol vettem megszűnt, azt átvevőhely ahol leadtam nem tud még semmit a készülékről
Mondtam hogy akkor fogyasztóvédelem a bolt ellen, egyből rávágta hogy "hát de módosultak a jogszabályok, nincs semmi határidő"
Mondom lehet nincs, de én olyanról is tudok hogy ha a tököm tele van a várakozással akkor lehet fordulni a fogyasztóvédelemhez, azt mondta "oké"Szóval egész pontosan mit is kell tennem?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
enginev3.0
félisten
Cégkeresés cég elnevezése alapján
(A cég nevének kezdete: Kápmegyer-GSM Kft..)
A cégek cégjegyzékszáma és rövidített elnevezése01-09-933048 Kápmegyer-GSM Kft. (Elnevezés törölve)
1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 66. 1. em. 8.
Adószám: 12408498-2-41.A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
asdf_
veterán
Az, hogy "elnevezés törölve", sajnos rossz hír.
Az nem rossz hir, szerintem annyit jelent mindossze, hogy nevet valtoztattak, az adoszam ervenyes, ergo van kin leverni a dolgot. Namost viszont ha a Speedplus (ha naluk van most leadva) azt jatssza el, hogy ok nagy kegyesen legarizzak mas cuccat, az eros okot ad szemoldokemelesre, torokkoszorulesre, meg hasonlokra...
En legalabbis jozan paraszti esszel ugy gondolom, hogy az adoszam a ceg maga, nem pedig az elnevezese, es ameddig ugyanaz az adoszam, addig ugyanaz a ceg (csak eppen akar mas neven, vagy mar masok altalt tulajdonolva). Persze aztan lehet, hogy rosszul gondolom[ Szerkesztve ]
-
-
Attix82
őstag
Nehogy azt hidd . A szakvéleménybe ha le van írva, hogy nem rendeltetés szerűen lett használva, akkor jöhet a bíróság is akár. Be lesz hajtva a pénz.
1. beviszed, megmondod, hogy hibás.
2. Rendben, azonnal kicseréli, felírja az adataidat.
3. Megvárja az írásos szakvéleményt.
4. Jelzi feléd, hogy ez a helyzet, aztán vagy a Vevő elfogadja vagy nem. De akkor jöhet a feljelentés.[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
Forrás: [link]
"Többször előfordult, hogy a hiba nem volt egyértelmű, annak megállapítására, vagy a hiba okának megállapítására a kereskedő szakvéleményt kért. Korábban ilyen esetekben nem cserélték ki a terméket, hanem visszatartották azt, a szakvélemény megérkeztéig. A Legfelsőbb Bíróság 2008 áprilisában hozott határozata azonban egyértelműen jogsértőnek minősítette ezt a gyakorlatot. Álláspontjuk szerint a 3 munkanapos jog éppen arra vonatkozik, hogy a kereskedőnek nincsen időhúzási lehetősége, azonnal kell cserélnie, s legfeljebb a csere után érvényesítheti jogait, amennyiben kiderül, hogy a hibát a fogyasztó okozta."
Vagyis azonnal cserélni kell, persze ha tudja. De mivel a Webshoppok nem tartanak készletet, így más. Max visszaadja a termék árát vagy megvárja az újat ami lehet 4 munkanap is.
Viszont ha a Vevő tette tönkre akkor az eladó is gyakorolhat "nyomást" a Vevőre....ami ugye jegyzőkönyv megvan, szakvélemény megvan, adatok megvannak.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
Nyugi, sok olyan probléma van, hogy nem is az a hibás amit behoznak. És rögtön cserélést kérnek?
2 eset lehet.
1. megvárja a bevizsgálást (ingyenes), de mondjuk eltelik 1-2 hét
2. nem várja meg és kéri a cserét, majd utólag kiderül , hogy nem hibás (vagy Ő tette tönkre) és a Bolt eljárást indít a Vevő felé, és kifizetteti a plusz költségeket..El lehet dönteni melyik a nyugisabb és a Vevőnek a legjobb megoldás a "Gyakorlatban".
[ Szerkesztve ]
-
-
Retro DJ
aktív tag
Ezen ügyfélszám miatt nincs mód arra, hogy minden lejáratot figyeljünk. Nekünk speciális az esetünk, mert törekszünk kölcsönterméket adni kérésre.
Sajnos a javítás sok esetben nem a mi szervizükben történik, tehát nem lehet megmondani, hogy mikor lesz belőle elő halott... szóval ez a nagy helyzet.
Egyébként a nagy statisztika a mi esetünkben az, hogy elküldött javítás esetén leghamarabb 7 nap alatt fordul meg a termék, átlag 10 nap, de 15 napon belül a 95% megvan.
Retro
-
asdf_
veterán
Igen, de ez sem feltetlen kovetendo, mert most erted, egy nyomtatoval visszamesz az auchanba mondjuk, akkor ott osszegyulik, valamikor majd elviszik, valamikor majd visszajon, egy folosleges kort, es sok napot, neha akar egy hetet is tud sporolni az ember, ha direkte a szakszervizbe viszi az ember a hibas cuccot. Neadjisten kozelebb van, tobb van belole, webshopot mar nem is emlitem, meg hasonlok...
-
djculture
félisten
Ja mint itt a ne utalj senkinek szöveg az aprón. Te nem utalsz az eladó meg nem küld semmit és ennyi, megnyugvással lehet zárni a napot hogy ma se vágtak át igaz amit venni akartál se lesz meg soha.
Én már voltam a futárral is így. Mondom neki először felbontanám. Á azt nem lehet mert xy szabályzat tiltja, 10 percig győzködtük egymást elviharzott. Másnap hivnak, legközelebb ha rendelek valamit dupla szállitást kell fizetnem. Nem mintha érdekelt volna mert van ezer webshop de csak a mihez tartást végett irtam hogy aki erre hivatkozik az életében nem vett semmit futáron kersztül Magyarországon.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
En tuti a futarszolgalatnal probalkoznek. Bar persze biztos szerzodes kerdese is, de pl. a (nemet?) dpd-nel siman lehet utolag reklamalni akkor is, ha kulserelmi nyom nem volt, de utolag kiderul, hogy serult a termek. [Azert a nemettel jovok, mert a munkahelyem nagy mennyisegben terit veluk arut ott kint.] Raadasul azert olyan magas a szallitasi dij, mert van benne biztositas. Ha a termek a kategoriajanak megfeleloen lett kuldve (pl. torekeny dijon), akkor oda tolnam at a felelosseget, fizessen a szallito biztositoja.
Mindenesetre azt furcsallom, hogy ezt nem reklamacio, hanem elallas kategoriajaban kezelitek... nem a vevo gondolta meg magat. Nem ertem, hgoy serulten a vevotol miert lenne kotelessege visszavenni az eladonak a termeket. A vevo kene jegyzokonyveztessen utolag a szallitoval... azt kellett volna egybol, amint a bontas soran eljut odaig, hogy latni a serulest.
Persze ha nem torekenykent lett kuldve, akkor lehet, hogy nem ilyen egyszeru, bar fene tudja, mert amilyen esesek (pl. futoszalagrol 8-10m zuhanas) tortenhetnek egy elosztoban a dobozokkal, szinte barmi megserulhet. Esetunkben pl. ipari minosegu muanyag doboz extra eros kartonba csomagolva, a karton sarkan benyomodas, keszulekhaz osszetorve eset is volt. Mondjuk hogy ezt a dpd nem vette magatol csom.serultnek, az durva, azon a kartonon ezt a nyomot nem kis behatas tudja letrehozni... de vegul kifizettek, pedig nem torekeny hanem valami egyszerubb csomag cimen mentek. -
asvald
senior tag
helo
igen jeleztem nekik emailba amit megis erositett telefonon az elado\ jelezte az email beerkezesekor a nagykernek a csereigenyt.Viszont azt is mondta hogy 3 napos csereigenyel kuldik vissza a nagykernek amit nem biztos hogy elfogadnak mivel 3hetre ra tudtam visszakuldeni[ Szerkesztve ]
A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
-
Attix82
őstag
Logikus, hogy nem húzható hetekig , így elbírálhatja a kisker, hogy elfogadja a bejelentéstől számított időt vagy sem. Mivel nincs jogszabály rá. Vagyis ha Te beviszed 5 munkanap után, simán mondhatja, hogy sorry de erre már nem vonatkozik, mivel ő se tudja a nagykerrel megoldani a cseregaranciát.
-
-
atillaahun
veterán
Köszönöm szépen a válaszaitokat, akkor csak némi határozottságra lesz szükség.
Egyébként abszolút korrekt volt a szervizes, tájékoztatott mindenről, majd akkor az ügymenetbe belemászunk kicsit jobban, hátha csak "rosszul tudja" a részleteket.Ttúl sokat nem nyerek az üzleten, konkrétan 5000 forintot - ilyesmiből nehezen élnék meg.
[ Szerkesztve ]
-
sasa311
veterán
Az ügyintézőnél majdnem mindegy, hogy tudja-e vagy sem. Van neki egy 2xA4-es oldalnyi folyamatleírása, hogy ÍGY KELL CSINÁLNI például a telefon visszavételt. Ha nem így csinálja kirúgják, tehát így csinálja. A vezető meg arra való, hogyha az ügyfélnek problémája van akkor megoldja.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
-
Topikgazda
Az valóban nincs benne, hogy hányszor lehet javítani, de az igen, hogy ha a bolt nem tudja javítani (2x próbálkozott, meg volt rá a lehetősége, de gyakorlatilag ugyan úgy küldte vissza), akkor cserélnie kell és ha az sem megy, akkor vissza kell állítani a szerződés előtti állapotot (pénz vissza).
[ Szerkesztve ]
-
kop8
őstag
Köszi az infokat!
Ez a szakértős dolog lehet még be is jönne
De ha náluk nem cicereg a táp (most jelenleg nálam sem csinál semmit) nem tudnak semmit csinálni olyan mintha hibátlan lenne.
Van olyan ember itt Ph-n aki komolyabban ért táp javításhoz?
[ Szerkesztve ]
GIGABYTE Z77X-UD5H / i7 2600k Scythe Mugen 2 / 20GB DDR3 1600Mhz / RX570 / Corsair RM550 ----Thermaltake Commander MS-I----xiaomi mi5/ mi11
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Házimozi haladó szinten
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- További aktív témák...