Új hozzászólás Aktív témák

  • psg5

    veterán

    válasz enginev3.0 #10071 üzenetére

    Ha már ennyire gáz a dolog akkor:
    Írsz egy ékesszóló panasz levelet arról, hogy ez a javítás számodra jelentős kényelmetlenséget okoz, kitűzöl egy határidőt, hogy mikorra kéred a javítást, ha addigra nincs meg, akkor pedig cseréljék ki vagy a pénzt kéred vissza. (Hivatkozhatsz az előző hsz.-ekben linkelt jogszabályokra is)
    Ameddig ezt nem teszed meg nem érdemes fordulni sem hatósághoz, sem békéltetőhöz (ők amúgy is első körben azonnal ezt javasolnák, jogosan...)
    S ami a legfontosabb, nem telefonálgatsz, hanem tértivevényesen levélben adod fel.
    Nos erre ha válaszolnak (mert érdemben kell nekik rá) és számodra negatív, akkor mehetsz fogyvédőkhöz, ha nem válaszolnak rá, akkor szintén mehetsz.
    Alapszabály első körben mindig az eladóval/forgalmazóval/kereskedővel/szolgáltatóval kell lefolytatni az "eszmecserét", de nem telefonon, már amennyiben látszik, hogy valami légy van a levesben.

    (Mondjuk jó lenne tudni tényleg, hogy mi volt a hibája)

    F.K.T.

Új hozzászólás Aktív témák